Keresés

Aktív témák

  • BobMaster

    senior tag

    válasz 9CS #9 üzenetére

    Eleve a legtöbb alaplapra rá van integrálva valamilyen hangkártya.

    Feltételként megadva pedig azért volt szükséges, mert ingyen szállunk ki ha a user gondot jelez, viszont ez a nettó beszerzési és a nettó eladási ár közti különbség által adott nettó nyereségből kerül finanszírozásra (a fizu, a járulékok és a bolt rezsije mellett). Tehát meg kell húzni egy olyan határt, ahol még nem saját zsebből kocsikázol. Mert sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy a felhasználó nem hajlandó elolvasni a hibaüzenetet, csak annyit vesz észre, hogy valamit kiir a gép.
    Fél óra telefonos csevegés után a legtöbbször ki kell mennem, mert ha kiirja, hogy ''kifogyott a festék, cseréljen patront'' akkor nem hajlandó ezt nekem felolvasni. Csak annyit mond, hogy nem tud nyomtatni, és a gép valamit kiir. Hiába kérdezem, hogy mit, ''valamit''.
    És ha már ki kell menni, akarok én ott vitatkozni, hogy ez miért nem garanciális kiszállás volt? Fenét. Úgy kell a nettó nyereséget kalkulálni, hogy 2-3 vakriasztás is beleférjen.

    A cégek pedig egy akármilyen ALS4000 kártyát belerakatnak, (ha nincs az alaplapon) és egyből van helyszíni garijuk, amit máshol nem kapnak, legjobb tudomásom szerint ''összeszerelt'' gépekre. Az a 3000 HUF tekinthető befektetésnek is... Meg úgyis valami hiperoccsó integrált gedva kell majd a cégeknek, nagyívben letojják azt is, hogy a titkárnőnek mitől folyik ki a szeme és 15-ös dzsunka monitort kérnek hozzá...

Aktív témák