- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Asus Zenfone 9 - zsebbe való
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
15e körül megyek egy évben autóval. (Meg az idén durván 4e km-t motorral) Városban alig használjuk, itt inkább bringázunk, meg tömegközlekedünk. Az útjaink nagy része hosszabb táv 5-600km, de ott megint erősen hátrányban van az EV...
Azért maradjunk annyiban, hogy a "bárhol tudsz tölteni" az inkább elméleti lehetőség, nem gyakorlati. Benzinkút viszont tényleg van mindenhol, az isten háta mögött is.Szerintem nem elég fejben változtatni, erősen kell dolgozni a kínálaton is. Az kellene hogy legyenek minden kategóriában egy hasonló árú és képességű EV-k, mint amilyen ICE vagy hibrid ajánlatok vannak, és persze gőzerővel kellene bővíteni a töltőinfrastruktúrát. Amíg ez nincs meg, az emberek többsége nem fogja felvállalni a plusz kényelmetlenséget, amit az EV jelent.
Persze lehet a fejünket a homokba dugni, és tagadni a valóságot, és bizonygatni hogy hát nem is úgy van, nincs is kompromisszum, csak aztán nem kell csodálkozni hogy ha az emberek megrántják a vállukat és ICEt vesznek. Vagy egyenesen visszaváltanak BEVről ICEre.
https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest