Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Csak nem növel akkukapacitást a Samsung
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
PROHARDVER! témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomeehun
újonc
Üdvözlet!
Szeretnék segítséget kérni DPS Dream 7 tablet hibakeresésében! Kaptam egyet javításra, még kezdő vagyok kicsit a témában. Az a hiba jelenség, mikor bekapcsolom beadja a boot képeket, majd mikor az Android felirat következik ott megáll és csak tölt majd egy idő után kikapcsol, ha USB-n keresztül csatlakoztatom PC-hez ugyan ez a jelenség van és a PC-s sem ismeri fel a tabletet. A tulaj azt mondta, hogy egyszer már volt javításon azután egy darabig ment majd ismét megállt, de azt nem tudom, hogy akkor milyen hibával került szervízbe. Ha valaki találkozott már ilyesmivel és tudna egy kis irányt mutatni azt megköszönném!
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Amazon Kindle 3 keyboard Wifi hibátlan
- BONTATLAN Új Magyar Magic Keyboard és Smart Keyboard iPad Pro 12.9 Azonnal Átvehető DEÁK Térnél Átve
- Aki kapja marja! HP Pavilion X2 tablet alkatrésznek 1.990ft/db töltővel!
- iPad Pro 11" M4 wifi Silver hibátlan 2025.06.18. Apple J. AC. köthető rá.
- BONTATLAN Új Ipad 9th 10th 11 gen. Air 6 7 , Ipad Pro Mini 7 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető.
Üzleti előfizetők hirdetései
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel