Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nothing Ear (Open) - nyisd ki a fülhallgatód
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dog 11
tag
válasz Viper26 #10765 üzenetére
A C sorozatban tapasztaltam,hogy a frekvencia váltás miatt a csatornalistából nem törli a korábbi adatokat és nem engedi beírni az új de azonos adatokat ,ha az új frekvenciára keresel.Ez jelenthet gondot.Ha Kézi keresést végzel először a régi frekivel /121000 kHz,és 6900 kS/s el /, csak ekkor törli a régi paramétereket. Ezután végezz Kézi keresést a 121.500 kHz. és 6000 kS/s- re.QAM 256.Talán ez segít.
[ Szerkesztve ]
-
konrada
tag
válasz Viper26 #12857 üzenetére
Óvatosan, hátha egy APEH-os is olvassa!
A poént félretéve: nézd végig a kábelezésed, hátha valamivel szétrúgtad, s ha a lakáson belül nincs erre utaló jel, akkor telefon. (Hiszen közműként akárhol sérülhet. ...lehet egyébként, hogy maguktól is észreveszik, vagy mást is érint és szólt már, de telefonálni nem árt.)
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Viper26 #16012 üzenetére
Ja. Face oldalara irj, had oruljenek. De ne csodalkozz ha szepen kerdezel es tiltanak...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Viper26 #17951 üzenetére
Miért regisztrálsz be az Ügyfélkapura és kérsz elektronikus számlázást. Akkor nem fogsz papírszámlákat kapni, csak egy mailt, ami a fizetés határidő előtt majd egy hónappal meg fog érkezni. On-line megnézed és ha nem jó, rögvest reklamálsz. Kényelmi szempontból csoportos beszedést állítasz be és így magától működik az egész. Ha vitatott számlád van, akkor a reklamációra bőven van időd, mire nekiállnának leemelni az esedékes díjat (mondom, majd egy hónappal előtte már látod a számlát). Ha meg a fizetési határidőig se jutsz velük dűlőre, letiltod a csoportos beszedést (mondanom sem kell, egy netbankos elérés is nagyon kényelmes tud lenni).
További előnye ennek, hogy az estleges telefon előfizetés esetén mindig megtekintheted a részletes számládat is, nem kell külön igényelgetni pénzért.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
-
ElektrikusDE
senior tag
-
FerNandor
őstag
válasz Viper26 #70383 üzenetére
Nálunk Komlón üvegszálon mindig ilyen. Az összes adó kb. Előző lakásban is ilyen volt. Itt én magam húztam be az új kábeleket, új minden és ugyanolyan xar. De le is mondtuk a tv-t. Mondjuk időnk sincs nézni, de így meg pláne egy raklap xar.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest