Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haralambusz

    tag

    válasz fwgoze #8357 üzenetére

    No akkor szépen sorban:)...

    Felhívtam HRP-t ott kértem hogy kapcsoljanak a szervíztől egy Dell-ekkel foglalkozo kollégát és ő mondta:

    -Szóval a gari honositás az lényegében áthozás európaira, mert az európai gari nálunk is jó (ezt online a http://support.dell.com/ -on lehet áthozattni)
    -garit csak akkor lehet áthozni, ha a vásárlás napjától számítva már letelt 6 hónap
    -gariztatás esetén csak a munkadíjat kell kifizettni, az új alkatrész beszerzése ingyen van illetve ezt a szervíznek kell fizettnie
    -garanciát lehet kiterjeszteni és vásárolni is rá, persze csak a garancia honosítása után (ezesetben be kell vinni a gépet, felmérik az állapotát, megnézik hogy semmilyen hardver sem lett kicserélve és azután eldöntik hogy milyen garit adnak rá és hogy mennyit)
    -elméletileg pár évvel később is, de gondolom ilyenkor alaposabban bevizsgálják a notit

    Nekem telefonon a HRP szervíze ezt mondta!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák