- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Yettel topik
- Apple Watch
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Erős, de energiahatékony lesz a Dimensity 9500
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomp
félisten
válasz
nutfile #4201 üzenetére
Nekem az előző telefonnál nem volt rajta gyárilag. Nekem kellett telepíteni a Play Áruházból(igen onnan!). Az új telefonnál már rajta van gyárilag. A rendszer konfignál jön is értesítés, hogy állítsam be a mobilfizetést de nem hozza fel az appot mert még előtte fagyasztotta. Play Áruházban kell engedélyeznem. Onnantól viszont megy rendesen.
-
-
KTU
addikt
Tranzakció duplázásról.
Vasárnap (02: 10.) volt 1db tranzakcióm amit dupláztak.
De ez a tranzakció nem látszik a bankomnál (Curve kártya "alatt" lévő kártya, amivel valójában fizettem).
Csak a "második" terhelés (02. 12.), de mivel csak 1db terhelés van, ezért az idézőjel.Friss alkalmazásba (verzió: 2.1.11+20111) működik a Rewards kártya.
Próbáltam "kivenni" pár GBP-t pontokból, Rewards-ról, Revolut-ra,
a fizetési link és a kártyás Top up sem megy. -
gabter
tag
Nekem is triplázták az eredeti vasárnapi vásárlásomat, most jött az értesítés az app-ból, majd az email is, hogy visszautalták. De sajnos egyelőre csak az egyiket, tehát még mindig dupla összegnél tartok, tehát ment egy újabb reklamáció. Viszont kaptam +300 pont jóváírást a reward kártyára kiengesztelésül, kár, hogy nem tudom felhasználni, mert korábban frissült az app.
-
bbuzas
újonc
Twitteren is hasonló a válasz:
"@imaginecurve One of my weekend purchase doubled and debited again this morning. What happened?"
"Hi Balint, we have taken a look and it is not immediately clear what has happened here. We have raised this with our payments team who are looking in this for you."
Legalább az kiderült, hogy fogalmuk sincs mi történt.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Kedvenc zene a mai napra
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eredeti játékok OFF topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Eladó Karcmentes állapotban levő Samsung A40 4/64GB / 12 hó jótállás
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest