- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Szivárognak a Vivo X300 kameraadatai
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
-
Mobilarena
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mert_csokis
senior tag
válasz
Apophis #12148 üzenetére
Saját tapasztalat,amiben jópár órám benne van,amíg átláttam és kitapasztaltam...
Textures: Mindenképp érdemes high-on hagyni ha nem használunk high shader-eket. High shader mellett a medium textúra sem vészes,mert a tárgyaknak így is megfelelő a karakterisztikája,de persze high-on az igazi...
Objects: Érdemes low-ra venni,a képminőséghez semmi köze,a pályán levő tárgyak mennyisége,a látótávolság a főbb feladatai. Ez esetben befigyel azért a híres mosott hegy effektus,de ezt majd úgyis orvosoljuk. Elég komoly plusz fps szám nyerhető így...
Shadows: Fájó pont teljesítmény szempontjából,de medium alá vétek menni. Low beállításon teljesen eltűnnek az árnyékok,de ez rendkívül illúzióromboló. Nyílván high-on kicsit élesebbek,de annyit nem ér,meg manapság úgyis a soft shadows a menő...
Physics: Valószínűleg a motor a procival számoltatja a fizikát,úgyhogy duplamagos cuccoknál nyugodtan tehető high-ra. Bár gyakorlatilag semmi játékmenetbeli különbség nincs,úgyhogy én medium-on használom. Erősebb Core 2-es rendszer esetén mehet a high...
Shaders: A képminőség/teljesítmény-ben leginkább szerepet játszó opció. Itt már óriási különbség van medium és high beállítás közt. Medium-on nincs hdr illetve egyéb képszűrési cuccok sem,illetve a tűéles textúrák is csak a high beállítás alatt jönnek létre. Érdemes high-ra pakolni. Az ezzel járó hdr és glow,illetve egyéb képszűrési eljárásokat úgyis kilőjük,mert feleslegesen eszik a teljesítményt...
Volumetric Effects: Ide tartozik az égen látható felhők és effektek megjelenítése. Nyugodtan tehető low-ra,jutalmunk plusz fps szám és szerintem a játéktér is letisztultabb,átláthatóbb lesz...
Game Effects: Ez a rész felelős a harc működési alrendszerért,hullák eltűnési ideje és harcok alatt tapasztalható apróbb effektek. Érdemes low-ra tenni,nekem nagymértékben gyorsult a játék így,harcok alatt sem nagyon esik 30 fps alá...
Post Processing: Szerintem a játék legfeleslegesebb része,tegyük azonnal low-ra. Így eltűnnek a motion blur,depth of field zavaró effektek. Jópár fps nyerhető a kikapcsolásával...
Particles: Részecskerendszer működése. Füst,por,szikrák és egyéb apróság. Ha a fizika kihat rá,akkor valószínűleg ez is a procit terheli,medium-on tökéletesen elég hagyni...
Water: Meglepő módon ez a rész a vízzel foglalkozik. A medium elég,nincs óriási különbség a high opció javára,nagy kiterjedésű víz kiszámolásánál jócskán nő az fps szám. High-nál valamivel sűrűbb a hullámképzés,de persze ezt is kódolni fogjuk...
És most jöjjön a lényeg,a command-ok használata. Magyarázkodni nem fogok,akit érdekelt már beleolvasott a ph-s kollega optimalizációs kalauzába. Nagyon alapos és komoly munka,nagyobbrészt én is az alapján dolgoztam
A lényeg,hogy a parancsokat mindig abba a diff_ fájlba kell rakni,amelyik fokozaton játszunk. Normál mód esetén ez természetesen a diff_normal fájl lesz,amit a Config mappában találunk...Command Variables (CVars): e_hw_occlusion_culling_object = 1
r_GeomInstancing = 1
e_max_entity_lights = 7
r_Glow = 0
r_HDRRendering = 0
r_SSAO = 0
r_TexturesStreaming = 0
e_detail_materials_view_dist_xy = 2048
e_view_dist_ratio = 60
e_view_dist_ratio_vegetation = 31
e_vegetation_min_size = 1
e_wind = 1
e_water_ocean_fft = 1
r_colorgrading = 0
q_ShaderShadow = 1
q_ShaderVegetation = 1Mint mondtam ezeket a sorokat egyszerűen bemásolni a kérdéses diff_ fájl aljához,és készen is vagyunk. Persze sok lehetőség van,mindenki kitesztelheti a saját parancsait,de ezek a legfőbb plusz teljesítményt hozó parancsok,gyakorlatilag zéró képminőségromlás nélkül. Ráadásul aki lusta beleásni magát,az csak szépen kimásolja innen őket
Fontos,hogy először a játékban kell a fő beállításokat olyanra állítani amiket fentebb javasoltam,mert a parancsaim ezen fő beállításokhoz igazítottam. Majd kilépve a játékból csak aztán hozzáadni a parancsokat a fájlhoz
Próbálja ki,aki esetleg még nem tette. Nálam ezek alatt a motor 40-50+ fps-t hoz,de intenzív harc alatt sem megy 30 alá
Természetesen AA+AF driver-ből kikapcsolva,és persze dx9 XP alatt 1280x1024-es felbontásnál...
Jó hír,hogy a Crytek bejelentette,hogy januárban kiadják az első javítást,amiben jelentős dx9/dx10 gyorsulást ígérnek. Hát meglátjuk -
feka007
veterán
válasz
Apophis #12087 üzenetére
Ebben egyetértek, a Core utáni pályák sajnos nem vmi igényesek (leszámítva az utolsót, gyönyörűek azok a belső terek), bár nekem a Vtolos kivételével azért tetszettek azok is, de pl. a hibás textúraillesztések bizonyítékok a megjelenés siettetésére. Mindegy, reméljük a második résztbe végre bekerül minden.
-
feka007
veterán
válasz
Apophis #12081 üzenetére
A pályadesign attól még nem Far Cry, mert ugyanolyan környezetben játszódik, ilyen erővel minden játék lehetne koppintás, hány fps jött ki szinte ugyanolyan helyszíneneken, gondoljunk csak az utóbbi évek lepukkant irodaházakban vagy a pokolban játszódó tucat fps-eire. A moddolhatóság bizonyos szempontból új, eddig nem nagyon volt rá példa, hogy ingame tudod alakatínai a fegyveredet olyanná, amit az éppen kialakult helyzet igényel, nem kell kilépni se a menübe mint mondjuk a cod-ban. A nanosuittal nem értem mi a baj, pillanatok alatt lemerül, és igenis jó...
-
Hun'reeth
őstag
válasz
Apophis #7574 üzenetére
Én még Ti4200-al kezdtem el a FC-t közben jött a 9800pro. Jól is jött mert kellett.
Kétségtelen hogy maga az indulási helyszín a Crysisben pont ugyanaz mint a FC a bunker után ahol a túlparton a tábor van. Én csak aztmondom, hogy full mediumhoz képest ha a texture-t és a shader-t high-ra állítod az addigi FC helyett egy sokkal szebb képet kapsz persze komoly fps csökkenéssel. Addig FC 1.2 utána már azért több.
A very high-t meg meg se próbálom megnézni.Az biztos, hogy a FC2 durván jó lesz.
-
roonin
tag
válasz
Apophis #7042 üzenetére
Farcry-nal is hasonlo volt a felallas. Amikor megjelent akkor az also-kozep kategorian nem ugy nezett ki ahogy elvarta volna az ember es nagyon docogosen futott(geforce4, Radeon9000). Felso kategorian(geforce fx5900u, radeon9800) meg epp hogy jol futott de kozel sem max-on elsimitassal. Azutan megjelentek kb. fel evre az uj kartyak azokon mar egesz jol ment es mindenki orult mennyire szep. A helyzet szerintem most is hasonlo csak gyozzuk kivarni.
-
pisti
őstag
válasz
Apophis #5360 üzenetére
Érdekes nekem sikerült 8600GT-vel behangolnom. Milyen felbontásban próbálkoztál?
Meg Vista alatt sztem sokkal lassabb mint WinXP alatt, mondjuk erről nem ártana vmi profi teszt, de előbb utóbb lesz majd olyan is.Hmm 1024-ben, érdekes. Ott nálad vmi driver probléma lesz szerintem.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Apophis #4420 üzenetére
Azér nevelgetném én ezt a torzszülöttet, etetném bőven a konnektorból minden nap.
Sirandrish: egy 939-es X2-t bele lehet tolni az alaplapodba, faca rammal, csak hát ja, vagy eszel vagy procit veszel...
Nekem ez elött 2.6-os Sempronom volt, igy visszatekintve kicsit mazohizmussal jellemezném azokat az időket.
-
p a s s e r
őstag
válasz
Apophis #2636 üzenetére
Azért a pár hónappal ezelőtt megjelen 1.4-es peccs alaposan átpakolta a FarCry multit. Amúgy igazad van, mi is éveken át szidtuk a netkódot, mert csak a baj volt vele. Az még most is szar, de a balansz már nagyjából megvan. Amúgy meg a legtöbb játék sosem fogja elérni monnyuk a CS-t ilyen szempontok alapján, mert nem tudnak elég kapacitást fordítani a multira Nem ez a fő profil Crysisnél sem. (Bár én pl a CS-t rühellem.)
-
Pala
veterán
válasz
Apophis #2161 üzenetére
én a klasszikus elveket vallom, 60fps felett már mindegy. (Quake3-ban éreztem a difit azért 60 meg 150fps között, de a 60fps is teljesen folyamatos még hirtelen fordulásoknál is)
40-60 között jól játszható, az alatt még van egy határeset, de azt senki ne mondja nekem, hogy a 24fps folyamatos, mert magam alá sz@rok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Archívum I. - [link]
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpársportok
- Házimozi belépő szinten
- Véget vetne a hibrid magdizájnnak az Intel?
- sziku69: Szólánc.
- Dell notebook topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Redmagic 10s Pro - Nightfall - Használt karcmentes
- Újszerű MacBook Pro 14" M3 Pro 100%-os Akku, karcmentes!
- iKing.Hu - Samsung Z Flip 7 - Újszerű, kipróbált
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 Pro - Natural Titanium - Használt, megkímélt
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 - 49 mm - Használt, karcmentes - Gyári garanciás
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- AKCIÓ! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 5060 Ti 16GB Zalman i3 NEO Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest