- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- iPhone topik
- Mobil flották
- Magisk
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz jambiyya #12345 üzenetére
UVHM-hez egy tanács: mindent és mindenkit slagelj, úgy egyszerűbb lesz.
DLC-k megvannak? Azokat is érdemes végigtolni párszor.
Ha mindez megvan, és elérted a 72-es szintet, akkor jöhet a Raid at Digistruct Peak, ahol az Overpower szinteket lehet begyűjteni. Ahhoz biztos találsz társaságot is, a magasabb szintek viccesek
Mit értesz szervezett játék alatt?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12345 üzenetére
"Ti ezek után merre mentetek tovább?"
A végtelenbe és tovább! A bárgyú vicceket félretéve:
Azt lehet még amit gbors mond, plusz vannak még raid boss-ok is, azokkal is el lehet szórakozni, lehetőleg co-op-ban. Plusz ha gear fétised van, akkor farmolhatsz ezt azt, hogy meglegyen a "borderlandes egyesültem a mindenséggel" érzés.
Más nem nagyon van. De mire az ember akár egy karival eljut tisztességesen op8-ig, hogy minden DLC-t és küldetést megcsinál, már bőven 100 óra felett van a játékban.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12348 üzenetére
Pyro az Psycho akarna lenni?
Hát a DLC-ket az adott végigjátszásban érdemes csinálni, nem UVHM-ből visszamenni TVHM-be. Az ellenfelek egyedül UVHM-ben szinteződnek hozzád, a korábbi körökben nem.
Digistruct meg amíg nem vagy 72-es, addig nagyon-nagyon rövid. Ha eléred a 72-es szintet, akkor az első menet ott még ugyanolyan rövid (asszem), mint korábban. Ha megvan egy kör, akkor kapsz egy OP szintet. Utána viszont minden körben több részét engedi teljesíteni a pályának, tehát kis túlzással minden OP szinten egyre hosszabb (és nyilván, nehezebb a DigiPeak). Bár itt csalok, asszem OP6-7-8-on már a pálya ugyanaz, csak az ellenfelek mások. Mindegy, a bővülős koncepció remélem érthető.
Co-op-ban, értelmes társakkal a legélvezetesebb a játék, ez közhely. Ha majd felszívod magad, akkor UVHM vége felé nyomhatunk közösen pár missziót/raid bosst/kört DigiPeak-en. Sok újat nyilván már nem fog mutatni a játék. De erre utaltam, hogy a pénzedért már bőven kiszolgált a játékidejével. Persze még mindig 6-8 ezer ember tolja steam-en nap, mint nap, plusz van egy-két elvetemült, aki több ezer órát rakott bele már. Ha nagyon unatkozol+ez a kedvenc játékod, akkor lehet ilyen kihívásokat csinálni, hogy úgy megcsinálni a játékot az elejétől a végéig, hogy minden megcsinálsz benne (nemcsak minden küldetést, hanem minden challenge-et is!), vagy olyat is láttam már, aki arra vállalkozott, hogy meghalás nélkül próbálja végigjátszani. Vagy amikor az egyik ismert youtube-os arc végignyomta Maya-val DigiPeak-et OP8-on, mindenféle spéci gear nélkül (tehát no Bee, no Harold, No SandHawk stb), az sem volt semmi. Ezekkel csak arra akarok utalni, hogy ez nem egy végtelenített játékidejű kompetitív multis játék (mint mondjuk egy COD, ha már azt említetted), de lehet benne azért még kihívásokat találni (csinálni), ha akar az ember.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
jambiyya
őstag
válasz jambiyya #12348 üzenetére
Most nézem csak, vannak ezek a seraph cuccok is...na köszi srácok, úgy tűnik azt a 6 nap játékidőt egy karakterre kellett volna ellőni.
Tolom hát tovább.
Esetleg van valaki, aki 54 szint körüli és szokta tolni a gammát?Proxilus: "mindenféle spéci gear nélkül (tehát no Bee, no Harold, No SandHawk stb)" ezek mik?
Mondjuk a sandhawk megvolt már (meg valami 250 ezres sniper is), de eladtam, mint sok más extra fegyvert, mert nem jött be. Hülyeség volt?
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12350 üzenetére
Attól függ milyen szintű volt. Ha sokkal magasabb szintű vagy már, mint a Sandhawk, akkor nem kár érte. Amúgy az egyik legjobb SMG a játékban. Tiszta DPS(damage per second)-ben is a második legjobb (az első a Bladed Tattler...ez egy seraph fegyver, amúgy csak minimálisan erősebb, mint a Sandhawk), és a Tattler-rel ellentétben nagyobb távolságokon is használható. Az egyetlen hátránya nyilván, hogy a golyók lassan repülnek, de ehhez hozzá lehet szokni.
Bee pajzzsal együtt viszont nagyon pusztító tud lenni. Maya kezében meg pláne.
"Proxilus: "mindenféle spéci gear nélkül (tehát no Bee, no Harold, No SandHawk stb)" ezek mik?"
A Bee egy legendary amp-os pajzs, a Sandy-t ismered, a Harold meg az egyik legjobb pisztoly a játékban, legendary Torgue fegyver. Akik a legmagasabb szinteken tolják, általában rendelkeznek ilyen fegyverekkel. Van még vagy 3-4 cucc, amit általánosságban a legjobbnak tartanak (bizonyos célokra persze), meg persze vannak olyan cuccok is, amik csak bizonyos karaktereknél kurvajók.
Amúgy a spéci geart úgy értettem, hogy nem használt legendary fegyvert, meg "dedikált" fegyvert sem (Ezek azok a(z asszem mindig) kék fegyverek, amiknek a névjegykártyáján piros szöveg van. Mindig valamilyen speciális tulajdonsággal rendelkeznek). Ezt azért fontos kiemelni, mert a legjobb cuccok általában vagy legendary-k, vagy ilyen dedikált fegyverek. Magyarul úgy tolta végig OP8-on DigiPeak-et, egyedül, hogy a nagyágyúknak számító felszerelésből semmi sem volt nála.
A Sandy pl. a különleges projectile stílusán túl azt is tudja, hogy egy golyót számol a játék, miközben valójában 5-öt lő ki a fegyver. Ezért olyan durva amp-os pajzzsal (Bee), mert az extra damage-et valójában nem egy golyóra kapja egy lövésnél, hanem ötre.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12353 üzenetére
Az UVHM-es (meg pláne az OP8-as) végigjátszás sokkal pörgősebb amúgy, és többet ki lehet hozni a coopból is. Pl. volt olyan, hogy én csak festegettem slaggel mindenkit, a többiek meg lőttek. Vagy a Siren support feature-i is ott jönnek ki a legjobban (állítólag - nekem sosem sikerül support üzemmódban maradnom ).
Coop meccsbe szívesen becsatlakozom Sirennel vagy Gunzerkerrel, ha éppen úgy adódik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12353 üzenetére
"Akkor ha jól értem, végig kell tolnom UVHM és az újra megkapott legendary cuccok már megfelelő szintűek lesznek."
Kérdés, hogy megfelelő alatt mit értesz. Mert attól függ az item szintje, hogy mikor veszed fel az adott küldetést, ami a legendary cuccot adja. Sokan ezért úgy csinálják, hogy az ilyen item-eket adó küldetést csak akkor csinálják már meg, amikor a játék végére értek, és menni akarnak raid boss-ra vagy OP szintekre. Flame of the Firehawk pajzs például.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12358 üzenetére
XP dolgot nem tudom, sosem figyeltem, hogy miben más, mint solo-ban. Meglévő cuccok szintjét semmilyen módon nem lehet növelni (max csalással, pl borderlands save editor).
Hát, íratlan szabály az az lenne, hogy a host-tól nem lopunk el semmit, főleg, ha random léptünk be valakihez. Én nem játszottam még random emberekkel, de anno sok panaszt lehetett olvasni olyanokról, hogy XY emberek beléptek, aztán egyből csaptak le a legendary-kra és el is húztak mint a vadliba. Szóval ennyit az íratlan szabályokról...legtisztább megbeszélni, hogy kinek kell vagy nem kell. Ilyen szempontból a Destiny loot megoldása sokkal jobb, nem közös loot van, aztán azon kell "marakodni", hanem minden játékosnak külön-külön. Talán a BL3-ban is így lesz már.
"Coopnál ez mondjuk pont nem jó, ha én vagyok a gazda. Erre van valami jó praktika?"
Persze, nem kell meghalni. Nem tudok arról, hogy a pénzlevonást valahogy is ki lehetne kerülni. A pénznek amúgy nincs sok értelme a játékban. Vendornál minimális az esélyed arra, hogy használható dolgot találsz (főleg UVHM-ben), amikor a fehér/zöld fegyverek szinte semmit nem érnek már a jóval szívósabb ellenfelekkel szemben. A pénzt egy dologra érdemes használni gyakorlatilag a játékban, az pedig a lőszervásárlás. Rocket launcher ammo-t leszámítva viszont mindent lehet bőven találni a játékban, szóval igazából az esetek nagy részében a lőszervásárlás opció is inkább csak kényelmi dolog, nem létfontosságú. Szóval mindezzel csak azt akarom mondani, hogy nagyon ne fájjon a szíved, ha újraéledéseknél vonja lefele a kemény pénzeket.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
vitaro
senior tag
válasz jambiyya #12358 üzenetére
Játékon belül nincs mód a felszerelés szintjének növelésére sajnos, azt csak a save editorral tudod megtenni ha nagyon szeretnéd. Remélem a harmadik részben lehet majd ilyet csinálni, lenne értelme gyűjteni a pénzt és az eridiumot.
Ha másokhoz csatlakozom, én is mindig hagyom, hogy ők válasszanak először, de ez emberfüggő. Vannak olyanok akik kérdés nélkül visznek mindent, függetlenül attól, hogy ki-kihez csatlakozott.
A pénz miatt nem igazán érdemes kilépni halál esetén, ha összegyűjtöd az ellenfél által eldobált cuccokat, csak úgy dőlni fog a lé. Magasabb szinten pláne, a legendary-k több milliót érnek.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
nagyúr
válasz jambiyya #12361 üzenetére
A save editor (a kódok is ide kapcsolódnak) arra való, hogy tetszőleges geart csinálj magadnak, ill. a karaktered tulajdonságait tudod vele manipulálni. Ha legális dolgokat állítasz be, akkor nem észleli semmi, és nem származik belőle hátrányod.
Igen, csalás, ha arra használod, hogy előnyt szerezz vele. Mi arra szoktuk, hogy adott játékszituációhoz igazítsuk a karaktereket - pl. ha felbukkan valaki, hogy van egy 54-es karaktere, és coopozna , akkor fogom az OP8-as Gunzerkert, átírom a szintjét 54-esre, hozzáigazítom a gearjét, és máris tudok csatlakozni.
De pl. lehet arra is használni, hogy az izgalmasabb legendary / seraph / pearlescent cuccokat kipróbálod, és aztán csak azokat farmolod ki, amik tetszenek. Mondjuk aki sok időt belefeccöl egy Hail farmolásába, az lehet, hogy csúnyán káromkodik utána
Igazából az egésznek a legnagyobb előnye az időmegtakarítás - itt sokunknak 5-600 órája (vagy több) van a játékban, és ha leülünk elé 2-3 órára, akkor azt nem azzal töltjük, hogy összeszenvedjünk mondjuk egy 57-es szintű tüzes Interfacert.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12361 üzenetére
Hát, nekem (nekünk?) pont ezzel ellentétesek a tapasztalataink a Sanctuary-s ládát illetően. Mivel a sima drop rate nem olyan fényes, plusz ha akad is valami, akkor nagyon hamar gyengévé válhat UVHM-ben, hála az exponenciális függvényes szinteződésnek. A ládásból nyert cucc viszont mindig olyan szintű, mint amilyen te vagy amikor kinyitod. Plusz garantált lila minden egyes cucc, ami jön belőle. Nyilván random, de a szinteződés+lila cucc kombináció miatt azért igencsak értékes forrása a jó cuccoknak a Sanctuary-s láda.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12366 üzenetére
Vicces módon egyébként azt 55-58-as szinten a legnehezebb a játék (az OP szinteket nem számolva), mert ahogy haladsz előre, a health / sebzés balansz megmarad, viszont kapod a skillpontokat, és a legtöbb karakternél igen kerek buildet össze lehet rakni 67 pontból, míg 15-tel kevesebből erősen kompromisszumos lesz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Amartus
senior tag
válasz jambiyya #12366 üzenetére
Ha gondolod az én szirénem 54-es, mehetünk együtt. Ez egy "nem farmolós" kari, csak Savage Lee-t szoktam látogatni, szigorúan játékból kilépés nélkül, mert dobja a sima Haroldot, és talán az egyedüli, amelyik újragenerálódik pálya váltások között. Ezen kívül csak a láda marad.
Steam: Amartus66Istenem, tele van csillagokkal...
-
nagyúr
válasz jambiyya #12370 üzenetére
Fun volt, rég játszottam már coopban
Gunzi elég durván át tudja alakítani a játék képét, ráadásul nekem a kedvenc loadoutom olyan, ami messzire teljesen alkalmatlan, középtávra sem igazán jó, viszont közelre olyan, mint egy ipari húsdaráló De lehet, hogy ez tényleg túl brutál sima UVHM-re, legközelebb kísérletezgetek kicsit ilyen light fegyverekkel. Hmmmm... Florentine + Tattler? Kitten + Bekah?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz jambiyya #12382 üzenetére
Na ja. És még ennél is jobb, ha az ember Torgue grippel akarja a pisztolyt
Amúgy nem biztos, hogy feltétlen érdemes a DP verzióra menni ilyenkor, csak 25-30%-kal jön ki több DPS belőle.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz jambiyya #12384 üzenetére
Itt érdemes kutakodni
A Torgue grip amúgy a sebzést növeli, anélkül, hogy rontaná a fire rate-et (mint a Jacobs). Akkor jött ez játékba, amikor az OP4-es DP Haroldot le akartam cserélni OP6-osra, és az első delikvens, amit találtam automatában, alig 6-8%-kal volt erősebb (miközben a két szintugrás közel 30% kellene legyen).
A DP duplaannyi lőszerért 92%-kal több damage-et csinál, és a fire rate a 2/3-a a simának. Ezért a totál DPS csak 28%-kal több.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz jambiyya #12391 üzenetére
Antagonistot Flamerock Refufe-ban lehet venni 120 Seraph Crystalért, amihez viszont raid bosst kell nyírni.
Legendary Soldiert legegyszerűbb Tubby srácokból farmolni, de vszleg úgy sem kevés idő.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12408 üzenetére
Bee-vel nem lehet durr-bele-a-közepébe módon játszani ez biztos. Csak óvatosan, hátulról. Ha van egy Psycho vagy egy Gunzi aki lefoglalja az ellent úgy nyilván sokkal könnyebb, vagy solo-ban a Siren talán a legjobb, mert van Phaselock+Converge. Mondjuk a turret-eket is lehet valamennyire figyelemelterelésre használni, csak kissé bizonytalan, ki mikor harap rá.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
prolad
őstag
válasz jambiyya #12417 üzenetére
Igen, az egy jó smg, de nálam valamiért eltűnt UVHM alatt.
Bad/Good touch is elég jó, Sanctuaryben ha Moxxinak elég pénzt adsz, akkor tőle megkapod. Játék eleje óta egyik fix fegyverem.Sikerült találni egy tubby-t, egyből dobott egy legendary class modot, de pont a Hellborn ágra adta bónuszt,amit eddig nem használtam. Gondoltam semmi gond, ha már így jártam, megnéztem mit tud az az ág... Sokkal erősebb lett, aminek árt a tűz, annak esélye sincs. Good touch ellen esélyük sincs, mondjuk a lőszer hamar el tud fogyni. Már csak egy flame of the firehawk kéne egy erős slag gránát meg egy corrosive SMG és tényleg megállíthatatlan lenne.
Mondjuk eddig se volt olyan nehéz az UVHM (kivéve a repülő ellenfelek) de így kimondottan könnyű lett.
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12420 üzenetére
Törli a teljesített küldetéseket UVHM-en. Fegyvereket, szintet megtartod, küldetések nullázódnak. Egy hátránya van, hogy minden teljesített küldit lenulláz, szal olyan, mintha az elejéről csinálnád a játékot.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12422 üzenetére
Gunzit extrém módon ki lehet gyúrni DPS-re. Kb. így néz ki a skillfa, hangulattól függően szoktam variálni rajta.
A Gun Lust fa a Money Shot nélkül is majdnem duplázza a damage-et (ha pisztolyt használok). A Money Shot magáért beszél, főleg, hogy a class modból +6 jön hozzá, így az utolsó lövés 11.5-szeres erejű.
A Rampage a lőszerre és a folyamatos gunzerkingre megy rá (mert ugye az is damage x 2), kivéve a Keep Firing nevű gyönyörűséget a végén, ahol a +88% fire rate magáért beszél, ill. az Inconcievable-t, amit lejjebb írok.
A Brawn fa a mozgékonyságról és a strapabírásról szól, a Sexual Tyrannosaurusra szoktam egyet tenni, mert a class mod hozzátesz +5-öt. Kivéve Bubblegum, ld. lejjebb.Gear is fontos, de nem kell semmi extra nehezen beszerezhető cucc.
Class mod: Chaotic Evil Monk. Sanctuary ládában vagy Tina DLC-ben található.
Pajzs: Rough Rider (Bulwarktól kapható elég jó %-kal). 0 capacity-vel rendelkezik (cserébe +health és damage reduction), ezért egyrészt folyamatosan megy a Bubblegum (+35% fire rate), ill. az Inconcievable 50% eséllyel procol. Ha az utolsó lövésnél teszi ezt, akkor az +1 money shot, ha az utolsó lövésnél 5-6x teszi ezt (amire a gunzerking esetén bugos kalkuláció miatt van esély), akkor az egy szép Money Shot chain.
Gránát: valami tranfusiont szoktam használni, mellékes.
Relic: Blood of the Ancients (ez kicsit nehezebb ügy), de bármelyik stockpile relic jó, ami a pisztoly munícióját növeli.
Fegyverek: két DP Harold (automatából vehető) + egy bármilyen slages pisztoly (hogy menjen a Divergent Likeness). Healing miatt Rubi vagy Grog Nozzle, utóbbi relatíve gyorsan szerezhető.Ha van türelmed, számold össze a fentieket - gunzerking forevah!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12422 üzenetére
Gunzi a legerősebb karakter vitán felül, egy optimális gear-rel eléggé brutális tud lenni. A siren SMG damage-re rágyúrva meg tudja közelíteni. Namost nekem nem volt annál a karakternél Leg. Cat class mod, de volt Bee + DPS-re kigyúrt Sandhawk. A harcok nagy részében aktív volt a Bee, szóval ment az amp. damage ezerrel. A két tényező együtt + Axton figyelemelterelő turretje eredményezte azt, hogy Pete gyorsan szétolvadt.
Pete amúgy a legkönnyebb raid boss. Ez sem mellékes azért. Ha mondjuk Vora-ra mennénk rá, az már nem lenne ilyen kellemes.
Amúgy jól gondolod, 72-es szint a max a skill-pontok szempontjából. OP szintek elérésével már nem oszthatsz ki több skill pontot. Karaktert tudsz gyártani egyébként a save editor segítségével. Oké, értem, hogy csalás. De ha valamit mindenképpen ki szeretnél próbálni, de nem akarsz belerakni még 80 órát a játékba, míg eljutsz addig a pontig, akkor azért lehet megfontolandó a dolog.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12424 üzenetére
A Money Shot a Bee amp damage-ét nem befolyásolja, az már über durva lenne - akkor nem csak Zer0-val lennének OP8 raid boss killek level 1 fehér pisztollyal
A Gunzi onnantól kezdve nagyon durva, amikor a Rampage tree-re rá tudsz tenni 25 pontot (a Get Some miatt), valamint a Gun Luston megvan a Money Shot és a Down Not Out (16 pont) - ez 46-os szint. Szerintem fogd meg a Gibbedet, és műtsd át a Commandot csak a fun kedvéért. Előtte mentsd le, és akkor visszaműteni is tudod, vagy vissza is térhetsz a megelőző állapotra.
Igen, 72 a max, a 8 OP szint már nem ad skillpontokat.szerk. ja látom közben már haladtak az események Én a Bee-t annyira nem szeretem (csak amikor Mechro vagyok), de tényleg nagyon hatékony tud lenni.
Ezzel a Gunzi builddel a legtöbb raid boss kezelhető (legalábbis L72-ig bezárólag), Pete annyiban egyszerűbb valóban, hogy nincs olyan faktor nála, amitől hirtelen meghalsz vagy vesztes pályára állítod magad (ie. Master Gee gilisztái), a többieknél óvatosabbnak kell lenni.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12459 üzenetére
Legjobb fegyverekkel sem lesz godmode. Axton-nal meg főleg nem. OP szinteken általánosságban a leggyengébb kasztnak tartják sokan, már ha lehet ilyet mondani, mert nyilván megvan neki is a szerepe. Mindenesetre ha godmode lenne, akkor nagyon rosszul lenne balanszírozva a játék. Az adott kaszthoz való legjobb gear is csak annyit tesz, hogy legmagasabb szinteken nem csinálnak belőled másodpercek alatt lepényt az ellenfelek, hanem elég jól el lehet velük boldogulni.
Amúgy a beírt fegyverek fele kuka, hiába pearl vagy seraph. Szóval ne csodálkozz, hogy ne dobtad el tőlük az agyad. Sajnos ilyen téren nem csinálták meg jól a játékot, mert sok lila cuccal többre lehet menni, mint egy seraph fegyverrel akár. Ami említést érdemel:
Tattler: Márpedig ez a legnagyobb DPS-es SMG. olvass utána, ha nem hiszel nekem. Két baj van vele: Távolra nem használható jól, mert nagyon gyenge az accuracy. Illetve mindig Bladed kiegészítővel spawn-ol, ami ugyebár nem a DPS-t segíti. De mondom, még is is a legerősebb SMG rövid távon. A Bee-nek viszont nem sok haszna van ezzel, mert nem "one bullet - multiple projectile" fegyver, mint a Harold vagy a Lyuda, vagy a SandHawk.
Bekah: Ez a legjobb assault rifle általánosságban véve, nem csoda, hogy tetszett. Axton-nál ugyebár különösen jó, hiszen neki vannak AR-t buffoló képességei. Úgy emlékszem az ARket általánosságban érintő gyenge crit damage szorzó sem "érvényes" rá. Viszont igazán tényleg akkor hatékony ha mennek a criticalok. Érdemes olyan prefixeset szerezni, ami nem a pontosságra vagy a fire rate-re megy rá, hiszen ezeknek Jacobs fegyvereknél nem sok értelme van.
Stalker: A Stalker valóban jó. Egy szépséghibája van, hogy egy sima lila Vladof Anarchist pisztóla gyakorlatilag ugyanolyan jó. Hajszálnyi a különbség. Szóval nem éri meg vesződni a megszerzésével, már ha zavar, hogy save editor-os ágyúid vannak.
"Illetve Prolixus is ígért segítséget raid boss ügyben. "
Én július 3-tól két hétig pont nem leszek olyan gép közelében, ami alkalmas játékra. Utána felőlem mehet. Vagy addig is, ha addig visszajön bors (elutazott). Mondjuk ketten is rápróbálhatunk, de 3-an azért jobb. Valaki?
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12462 üzenetére
Tattlert eddig 3 karakterrel próbáltam, mindegyikkel darált, persze a legjobb a gunzival volt egy Florentine-nal parban
Gépem nem mostanában lesz, meg elég hézagosan leszek otthon a kovetkezo ket-harom hetben. Hetvegen pl. igen, aztan random. De 1-2 raid boss menet a HD530-cal is
Fegyverek teren az Interface-rel erdemes tenned egy kiserletet, kulonosen, ha criteket losz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12464 üzenetére
Interfacer a legjobb shotgun általánosságban. Egy trükk van vele....tudni kell, hogy hogyan mennek a pelletek. 3 csomag indul el belőle, kettő oldalt, egy középen. Majd egy idő után összetalálkoznak. A trükk tehát annyi, hogy olyan távolságra kell lenni az ellentől, amikor a 3 pellet csomag már összetalálkozott. Vagy point-blank range.
Butcher is nagyon jó shotgun amúgy.
A legjobb DPS-es fegyverekét ezt a videósorozatot érdemes végignézni. [link]
Nem 100%-ban pontos, de nagyon jó iránymutató.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12474 üzenetére
Bunny, Kerblaster éppenséggel nem túl táposak. Lehet, hogy ha ránézel az adatlapra akkor elégedetten konstatálod, hogy óriásit sebeznek vagy valami,de hidd el, bőven van náluk jobb. Másrészt a raid boss az nem véletlenül raid boss. Úgy van tervezve, hogy egyedül ne nagyon lehessen megcsinálni. Persze a gunzival szinte mindet le lehet szólózni, meg akad egy-egy boss ami ellen egy-egy karakter kifejezetten jó, és persze vannak exploitok is, amivel másodpercek alatt le lehet olvasztani őket, de általánosságban több játékos kell hozzájuk. Igazából az lenne a normális, ha szólózni egyáltalán nem is lehetne őket. Harmadrészt a legmagasabb szinteken, szólóban talán Axton a leggyengébb karakter, ezt írtam már azt hiszem valahol (itt vagy játék közben). Szóval jah, szvsz normális.
"No de kíváncsi vagyok erre az OP szintre. A kapott fegyverek is OP szintűek lesznek vajon?"
Ha OP szinten játszol, akkor igen. Ez úgy van, hogy minden egyes teljesített kör a DigiPeak-en felold egy OP szintet. Egy újabb egy magasabbat. Összesen van 8. Amikor indítod a menüből játékot, akkor lehet választani, hogy milyen OP szinten legyen a játék. Szóval értelemszerűen, ha te elindítod a gammádat mondjuk OP6-on, akkor akkor nem csak az ellenfelek, hanem a loot is ilyen szint körül lesz. Az OP6-ot kiváltó DigiPeak-es körben viszont természetesen max OP5-ös fegyvereket kaphatsz, mert a játék még ugyebár OP5-ös szintű csak.
Amúgy nem nagy szám az OP szint, csak újabb szinteket jelentenek végül is, XP meg skill pont nélkül. A játékbeli matek "hibája" (persze nem a matek rossz, hanem a rendszer ahogy számolják a statokat) jön ki még jobban.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12490 üzenetére
Hát, elég rokkant volt azért szegényke Az összes snap-aim típusú mozgásomat felejthettem el, középtávú harc nullázva, a gyors ellenfeleket meg látni is alig láttam - Rouf-fal jobban megszenvedtünk, mint Oney-val, pedig azért nem az a jellemző. Ez meg a következő szint még életképes így, de sztem OP6->OP7-ben a húsdaráló rosszabbik oldalán állnék
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz jambiyya #12493 üzenetére
Én afelé hajlok, hogy vagy 2 szintet húzzunk a cuccokon, op2-re. Aztán te később visszaállíthatod magadnak a dolgokat az "eredeti állapotra", ha gondolod.
"ui: ha OP0-ra állítom a játékot, akkor is megmaradnak az OP-s fegyvereim, viszont így egyedül jóval könnyebb a játék (77-78 helyett 72-73 szintűek az ellenfelek), kivéve ha digistruct-ra megyek..."
Digi-n van pár dolog, amire figyelni kell, vagy vannak olyan pályarészek, amik tipikusan buktató jellegűek. Például a turret-es kör, ahol rengeteg a turret spawn, az nagyon könnyen megszopathat, ha nem a turret-ek leszedése az első dolgod. Vagy a "rendes" játékban nem sertepertél mindenhol 2-3 survey-or. Például amikor a minap mentünk, ha nem Axton(ok) lett volna Maya-n kívül a pályán, hanem mondjuk Krieg vagy Zer0, még addig sem jutottunk volna, mint eredetileg.
A tipikus veszélyes részek meg nyilván azok, ahol szűk arénába vagy beszorítva táposcsirkékkel, és nem nagyon lehet könnyű second wind-et összehozni. Ilyen az aréna ahol a 4 bérgyilkos spawn-ol, plusz ilyen lesz (ha még nem volt nektek a legutóbbi körben) az a rész, ahol a 2 Scorch spawn-ol a kapu előtt. Csak éppen Dukino mamával. Ja meg a 2 Saturn-os rész, de az egy másik történet.
Ezeket leszámítva nem kellene nehezebbnek lennie DigiPeak-nek sem, mint a "sima" játék egy átlagos pályarészének.
"OP5-re 72-es gearrel? Szereted, ha fáj? "
Oh yeah baby!
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz jambiyya #12498 üzenetére
Vicces volt, különös tekintettel az on / off jelleggel működő damage-emre. Szerintem az SPR-TNK-ok is csodálkoztak, hogy fél percig simogatom őket, aztán hirtelen 3 másodperc alatt meghalnak
OP7->8 meglett végül?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- E-roller topik
- További aktív témák...