- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szkaroly
senior tag
Nagyon remélem ez a késés nem azt jelenti hogy a Poco lemondott a magyar piacról. Sajnos ez is elképzelhető. Ha jól tudom Németországban is csak webes értékesítés van és az ottani MM és Euronics-nál még az sem. Korábban is előfordult a több hónapos különbség a kinti és az itthoni értékesítés között, de 4 hónap már elég soknak tünik.
-
redwhite78
aktív tag
És milyen amúgy a nem rendes ÁFA-s szamla?
Számlát amúgy kapsz és levonásba is helyezheted költségként, ha épp cégre vásárolod. De ezekkel a boltokkal (tisztelet a kivételnek) nem az a gond, hogy nem adnak számlát, hanem, hogy eleve úgy kalkulálják az áraikat, hogy az ÁFA-t nem fogják soha megfizetni. (ezért és a support hiánya miatt lehetnek olcsóbbak.)
Tehát behozza 1. számú cég külföldről, aki papíron eladja 2. számúnak (lehet közbeiktatnak még párat, nem ez a lényeg), majd végül eladják neked. A 2. számú cég visszaigényli az ÁFA-t az államtól, amit papíron megfizetett az 1. számúnak, az 1. számú viszont soha nem fizeti be az ÁFA-t (pedig neki kellene, mint első magyarországi forgalmazónak) , mert hajléktalan/stróman/ukrán által vezetett un. bukó cég.
Amugy mind 1., mind 2. számú cég egy érdekkörbe tartozik.
A vesztes ez esetben:
- a magyar állam mert a 27% ÁFA-t visszaigényelték tőle, de a bukó cégtől soha nem kapja meg (állam=összes adófizető)
- vesztes a többi legális kereskedő, mert a telefont nem tőlük veszik, + le sem adózzák (ismét az állam)
- vesztes a vásárló, ha garanciális problémája lesz. -
KillBorn
senior tag
Mi a bíztató ebben? Kiadott egy csomó pénzt a telóért és még garancia sincs rá. Kedvesek, szakszervízben javítattnak, futárt küldenek érte (vissza már 3500 lol) felveszik a telefont? Wáó, ettől aztán el kell ájulni. Csak magukat védik le az ügyfél felé. Ez is az etetés része. Tele volt kosszal, bele lett erőltetve. Én inkább elhiszem doongoo-nak, hogy nem a malterosvödör mellett dobálja az F5-öt és vigyáz a 160k-s telójára (mostmár 180K), és nem volt tele az a csati kosszal (amúgy nekem sem soha egyik telónál sem). Valamit be kell adni a vásárlónak, ami magyarázza a garanciális ügyintézés hiányát. Mi kedvesek vagyunk, de az a csúnya szakszervíz, na ők nem fogadták el garanciásnak. Nem kéred a javítást? Visszaküldik a telót javítatlanul (csúnya rossz szakszervíz, de mi bezzeg milyen kedvesek vagyunk) Ezek már nem azok az eltűnős sufnigsm-ek, ha utoléri őket a végrehajtás, csinálnak egy másik céget a webshop mögé és megy minden tovább. Ébresztő heló.
-
doongoo
addikt
Tapasztalat:
jött a futár a visszaszállításkor és elvitte a telót ingyen (itt a felvételi megbízással bénázott a bolt két napot szabadságok miatt, de telefonálgatásra elintézték a dolgot végül. Bolt (c****ile.hu) jelzett másnap, hogy továbbküldik a szakszervizbe véleményezésre a telót, mert a hibát ők is tapasztalták. Kb. 3 nap múlva jött az infó, hogy a szakszerviz nem fogadja el garanciális esetnek, mert szerintük tele volt kosszal a csatlakozó (jelzem, ugyanúgy használom a telót, mint a korábbit és abban 1,5 év után sincs kosz, semmi gondja a csatlakozójának) és bele lett erőltetve a kábel úgy, hogy tönkrement a csatlakozás. 22000 Ft volt a javítás + 3500 a visszaszállítás. Kértem a javítást, 4 nap alatt kijavították és meg is kaptam már.
Azaz a bolt végső soron korrekt volt, rendesen tájékoztattak folyamatosan és telón is elérhetőek voltak; a szervizt már nem igazán érzem korrektnek, de nem akarok vitatkozni a végtelenségig, inkább használnám a telót. Meglátjuk, lesz-e a még gondom vele (amúgy ez az első telóm - 1996 óta mobilozok - ahol bármit is kellett szerviz ügyben intéznem). -
xcvbxcvb
aktív tag
Jah, azért is kérdeztem rá. Van e valakinek konkrét tapasztalata erről.
Csak mielőtt veszek valamit körbejárom a témát, és igyekszem kiszűrni a buktatókat.Akinek a Pro verzió van. Valóban annyival erősebb a kijelző fényereje? Sokkal jobban lehet látni napfényben?
1400 nit-et írnak, a simára 1000-et. De ez a gyakorlatban is ennyit jelent? Sokat használnám kint, nekem fontos lenne. -
Arween
senior tag
Igen ezt én is néztem,kicsit sem vagyok benne biztos hogy ez így teljesen szabályos 😁
Olvastam hideget meleget az Árukeresőn a cégről,de olyat senki nem írt hogy nem telefont kapott, vagy hogy nem volt jó a készülék amit kapott. Az meg hogy nincs gyártói gari kezdem úgy gondolni hogy nem annyira fontos,a közel 20 év alatt egy telefonon sem romlott el, pedig kb. évente cserèlem őket 🙂
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Google Pixel 9 Pro 5G 16/256GB Szürke Színben Bontatlan 12 Hó Garanciával
- Iphone 12 Pro Max 128 GB /// 88% Akku // Számlával és Garanciával
- új bontatlan iPhone 16 Pro 128GB black titanium fekete titán független Apple 1 év garancia ajándék
- ÚJ aktiválatlan Apple iPhone 16 Pro Max 512GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- MSI CYBORG 15 A13V
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest