Új hozzászólás Aktív témák
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8787 üzenetére
én eddig nem éreztem hátrányát a swift hiányának, ice barrier+ home soil kárpótol érte azzal hogy lényegében 50%-al növeli a sereg létszámát.
mondjuk én már hozzászoktam a késői induláshoz, mivel betöltés után kapok egy pár mp-es lagot általában :S , már volt olyan hogy a frost ellenfelem hamarabb húzott well-t mint én firevel.fire és shadow sztem még mikro szempontjából is egyenlő t1-en.
ajánlom figyelmedbe és phanze neked is ezt a repet: [link]
kb. 10 perces t1 harc két legend között fire és shadow t1et használva. majd utána megy egészen t3-ig, de a t1es rész az ami igazán érdekes. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8754 üzenetére
100 power egy t1es épületért enyhén szólva is sok. a többi is max. 50-60 power t1en.
mondjuk a költség 75 powerre emelésével kiegyeztem vna így 1:1 arányban tudnám kilövöldözni eruptionnal.
ez is mint a többi támadó épület frost orbbal kombinálva igazán op.
este tesztelhetünk.
-
linekiller
tag
válasz
Murder3 #8730 üzenetére
Ha számodra ez ilyen egyszerű oké akkor nevez be a versenyre
,de nem véletlenül nem használja azt a lapot szinte senki
A t4 harcos ötleted tényleg jó de az a gond hogy ez 1v1-ben nem tud működni még amii monuval sem. Ahoz hogy 1v1-ben használd a monu-t kell egy minimum 200 poweres advantige azzal meg t3-on is be lehet szedni az ellenfelet.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8728 üzenetére
ennek is két oldala van, megeshet hogy vki szépen kivitelezi a kombókat, csak pl. a végén kap pár grigori bombát ami miatt bukja a meccset.
pl. az ilyen esetek miatt mondtuk azt hogy vesztes meccs is jöhet, ha mellette a kombók kivitelezése szép és sikeres.a 20 slotos deck a jelenleg kiadott kb. 500 laphoz viszonyítva kevés sztem , s mi ebből is kiejtünk 3at azzal hogy feltételként szabjuk meg a használatukat ( ezek a lapok kevés deckben vannak benn és a támadás kivitelezése is nehezebb velük) a 2 épület védekezésre szinte alkalmatlan.
tehát nem akartuk még ilyen kikötéssel is nehezíteni a versenyt, s ezzel elriasztani az új játékosokat. a fire ill. frost összeállítás is a könnyítés miatt lett kiírva, mivel frostal bevédhetők az épületek.
a tapasztaltabb játékosoknak valszeg menni fog, akár mindhárom kombót használva is győzetés meccset összehozni ( ami ugye attól is függ ki az ellenfél) így ők majd olyat küldenek be. és mint írtuk ha nyertes a meccs az + pontot jelent értékelésnél.
(holtversenynél)és mivel minden beküldő szavazhat, így saját magatok hozzátok meg a döntést a győztes(ek)ről.
t4 nem rossz ötlet, egy amii monus verzió pl. elképzelhető a későbbiekben.
-
Murder3
addikt
válasz
Murder3 #8689 üzenetére
Itt vannak a kész lapok..
[URL="http://www.bfcardcreator.com?task=quicklink&cid=6825"]Undead Wizzard(fire)[/URL]
[URL="http://www.bfcardcreator.com?task=quicklink&cid=6826"]Undead Wizzard(shadow)[/URL]
[URL="http://www.bfcardcreator.com?task=quicklink&cid=6829"]Graveyard(fire)[/URL]
[URL="http://www.bfcardcreator.com?task=quicklink&cid=6827"]Graveyard(Shadow)[/URL] -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8675 üzenetére
ok, nem LR, csak szimplán messzire lő a képességével.
az hogy utólag vonja le hülyeség, egyik lapnál sem lehet a power igényes képességeket aktiválni fedezet nélkül.
a besülés nem tom mitől van, de hogy power nélkül nem tudod aktiválni az fix.(#8678) Nightvision1 amikor elindítja először a meghívott a játékot felugrik egy ablak ahova be lehet írni a referer nevét.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8653 üzenetére
az engem nem érdekel hogy LR vagy az animáció miatt öli-e meg olyan távolról, csak az hogy leöli.
de te hamarabb hívod le 50ért mint én 60 ért, és ált. úgy kezdődik a harc hogy én megyek gyíkkal a dreadcharegr ellen shadow egyből hívja noxot majd dazed után kilövi. a te egységed életben marad az enyém hullik.
de azért hozzáteszem hogy jó pár mp-ig tölt a nox és ha ezalatt leszeded akkor még az aktiválásért járó powert is bukja a shadow oldal, szal így össz. 75-öt.
legalábbis úgy tudom nem térül vissza ilyen esetben az aktiválás költsége.
(#8652) linekiller ment repü
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8648 üzenetére
most komolyan nem értelek, mintha nem is olvasnád amit írok
pár hsz-el korábban linkeltem neked azt a lapot mint LR.hogy lenne LR? messzebbről kilövi a scavengerem mint dancer hatótávja, csak a képesség aktiválásához kell közelebb lennie. ha nem hiszed próbáld ki forgeban
75 powerért jah, de az egységed életben marad én meg hívhatok újat. így már 75:120 az arány a javadra.
(#8650) Gyuri27 nézd meg linekiller legutóbb linkelt 2v2-es replayet amit legendek ellen ment. t1 ott dölt el hogy a fires íjászokat spamamelt 50-ért a natures meg healelt és cc-zet.
most azt mondod hogy nem lenne op a nature t1 ha önhálóan meg tudná ezt valósítani?
tehát pl. kapna 50 poweres ijászokat. amit a jelenleg meglévő heallel és cc-vel támogatna. -
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #8601 üzenetére
én is csak tapasztalatok miatt tartom fontosnak a charge-t mert sokszor volt hogy pont egy amúgy "lényegtelen" lapomra volt többször szükség, csak éppen nem volt elég charge belőle.
elhúzódó t3 harcoknál meg mindenből kell charge, gyakran van hogy t3-on is t2-t1-es egységekkel harcolunk mert mindenből kifogytunk -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Murder3 #8601 üzenetére
Nem kell mindent chargeolni ész nélkül, legalábbis szerintem elég azokat, amit tényleg használ az ember. Nekem nagyjából csak a burrower, drake, surge, eruption van chargeolva, most gondolkodom rajta, hogy esetleg gladiatrixra veszek chargeot, de még nem volt olyan, hogy hiányzott volna, bár igaz, hogy csak nem rég tettem be.
Murder ment egy pü is közben.
-
válasz
Murder3 #8559 üzenetére
Nyertem pár magyar versenyt, meg nemzetközire is kvalifikáltuk magunkat team-ben nemzetközi versenyekre, de soha nem mentünk ki, mert akkor nagyon drága lett volna.
Az újból a demot megnéztem, érdekes, de nem rossz.
(#8562) Sousuke90: Az baromi jó.
Rettenet dekkeket lehet benne összerakni. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8559 üzenetére
de még ebben az esetben is erős.
ha belegondolsz, maradva a bloodhorn példánál, az kb 400 power hogy lehívod, megy rá egy ravange 50 ért, te meg szintén 50 ért leölöd.vmi limit kéne a lapra, pl max 2 orbos 150 poweres lényekre hat, meg egy power emelés is ráférne kb 80 körülire minimum.
a spellnek meg nem kell olcsónak lennie, disenchant is csak juggerre használható gazdaságosan, mert a spell 80 power, t3-n pl giant slayer szintén, szal inkább lehívok még egy egységet mint hogy egyet feloldjak a cc alól.
mondjuk ha területre hatna a disenchant akkor már más lenne a helyzet. -
phanzetomox
őstag
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8552 üzenetére
gondolom az ami a jugger buggal instant öl korlátozás nélkül bármit.
neked 50 power így pl, egy bloodhorn leölése, amit pvp-ben kb 400 powerből lehet lehivni.a gondolatmeneted szerint az oink akkor még a disenchantnal is op-abb lap, mivel az olcsóbban szedi le a buffot.
-
-
Sousuke90
aktív tag
-
linekiller
tag
válasz
Murder3 #8195 üzenetére
ezzel nem értek egyet ha az ellenfelem egy arrogáns lamer p*cs és megmondom neki hogy öcsém nem is tudsz normálisan játszani egy noob vagy szerintem totál normális nem az anyját szidtam ( amit én is elítélek).
A report rendszerrel csak egy gond van nem olvassák végig az egész szöveget csak kiragadnak 1 szót és máris jogos a reportphanzetomox: nem azt mondtam hogy a nerfek jók nem jók és hogy nincsenek OP lapok csak totál felesleges erről oldalakat írni, egyértelműen én is elítélek combókat és szívem szerint bannolnám a lapokat de ez sose fog megvalósulni szóval beletörődök.
Amúgy a viták nagy része is értelmetlen mert mindeki ( én is) a saját deckjét védi ezért nem lesz itt soha egyetértés.
Elég sok legendel és high ranked playerrel beszélgettem a deck-ekről és azok erősségéről és gyengeségeiről a végeredmény az lett hogy egy olyan deck a leggyengébb pvp-ben amit itt szinte senki fel sem hozott. -
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #8185 üzenetére
Ide nem kell nagy rajztudás megkértél volna valakit aki jól rajzol és ért 3d modellezéshez ( pl: engem ) és segített volna megcsinálni. Ami nem lett volna rossz, de a fejlesztők nem fogják senkinek se a normális elképzeléseit berakni a játékba.
Linekiller: lehet hogy te nem érzékeled de ezek a veszekedések tartják fent a fórumot
Addig jó míg van min vitatkozni.
Amúgy bírom az ilyen hsz-eid ,főleg amikor Te vagy a legnagyobb ellenzője a Do spamnak meg a shade-nek.Nem azért veszekszünk rajt mert annyira zavar minket ez a két lap, hanem azon veszekszünk hogy ha már úgyis watchlist-re lett téve akkor hogyan lehetne értelmesen nerfelni ( nem úgy ahogy a fejlesztők teszik )
Épp ez a szép a fórumban hogy gyakorlatilag olyan dolgokon vitatkozunk amibe nincs befolyásunk, mégis mint ha mi döntenénk a játék változásairól. Aztán persze soha semmi nem úgy van ahogy akarjuk xD
Murdeer: Szerintem hülyeség veszekedni azon hogy jó helyen van-e a disenchant és hogy milyen nerfet kéne adni a do-nak. Sajnos nem rajtunk múlik.
Rájöttem te úgy gondolod hogy a játékfejlesztők mindent azért csináltak olyanra, amilyenre mert azt akarták hogy az ő elképzelésük alapján használjuk az egyes lapokat ( PL: a do azért lett 1 zöld 1 szürke hogy másik színnel keverve lehessen buffolni ) Ha jól értelmeztem te ezt így gondolod. Na itt az ellentét mert szerintem a fejlesztők teljesen hasra ütés szerűen döntöttek úgy hogy 1 zöld 1 szürke
Legalábbis ha azt nézem hogy eddig milyen "okosan " nerfeltek lapokat és milyen "értelmes" semmire se jó lapokat is kiadtak, ez arra ad következtetést hogy nekik aztán tökre mindegy hogy a lapot belehessen-e tenni más színű pakliba is vagy se. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8179 üzenetére
Nomadot használtam korábban pvp-ben, de egyszer nem volt időm és powerem arra hogy min 3 összejöjjön a gyógyítás aktiválásához. az min 225 power ha közben nem hullik el egy sem, de ugye más lapokat is le kell hívni közbe. pl. íjász ellen firesworn sokkal jobb.
amire lenne lehetőség használni a képességét már t2n megy a harc.
pve-re mondjuk jól jöhet. pvpben a megjelenésekor volt jellemző akkor még igen intenzív regenerációval rendelkezett, de azóta kapott egy jelentős nerfet.a hszed végével sajnos egyet kell értsek, ahogy jönnek ki az újabb lapok, egyre mosódik el a színek között a különbség. nerfekkel is csak rontanak ált. a helyzeten, vagy csak egy jelképes változtatást csinálnak.
kiadhatnának egy kimondottan pvp-re szánt kártyacsomagot, akkor legalább frakción belül is eltérő deckek lennének jelen. most minden színnél megvannak a favorit lapok (a deck 70-80%-a) + még egy pár lap ami változik.
arra meg rá vagy kényszerítve hogy a pvpben népszerű lapokat használd.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #8180 üzenetére
kb. ezért nem olvasom el a hsz-eid nagy részét
Én azért játszok mert szórakoztatni akarom magam.Ennyi.Mindenre amit most leírtál már egy rövid mondatban választ adtam. Ha megtalálod ezt a mondatott sokat segítesz magadon az élet minden terén.
na ide figyelj : Minden spell ami buff, de minden buff ami spell.
Én csak a buff azaz az egységet valamely módon erősítő lapokat nem engedném rátenni a do-ra.
Amúgy ha gondolod magyarázd el a komolyabb játékosoknak is akik játszanak és nem csak a szájuk jár, hogy miért erős a do és a shade és a többi lap hisz mindenre van egy isten akaratából adódó magyarázat.
Ámen.Több hsz-ed nem olvasom el kár hogy nincs ignore itt ph-n
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #8170 üzenetére
ehh.. menthetetlen vagy
Igen mert ha egy lapra teszünk egy olyat h erre nem hatnak a buffok az logikátlan.
Ez a mondat értelmetlen.
Igen ha egy lapra teszünk egy olyat h erre nem hatnak a buffok az logikátlan.Mert....
Kérlek folytasd a mondatot , kíváncsi vagyok hogy miért !
Azért mert a bf fejlesztőknek nem jutott az eszébe, és egyik lapon sincs ilyen, azért még nem logikátlan.
Mért csak úgy lehetne hogy semmilyen spell nem hat rá ? Ezt magyarázd meg mert utálom hogy olyan dolgokat mondasz és olyanokra hivatkozol ami csak a Te agyad szüleménye.A disenchantot egy az egyben nem értem. Onset érthetően leírta hogy miért nincs szüksége a nature-nak rá, erre teljesen értelmetlenül elkezdtél beszélni valami teljesen másról.
Onset azt mondta ( és én is ) hogy azért nem kell a nature-nak disenchant, mert ha az ellenfél jön egy agyon buffolt egységgel, akkor rádob egy cc-t és láss csodát a buff lejár mire a cc véget ér. Ha a te egységedre tesznek cc-t akkor te viszonzod , és teszel az ellenfelére.
Olyan spell viszonylag kevés van, a cc-n kívül ami a te egységed támadná és disenchant-al leszedhető (pl:envenom). De ez elég elenyésző, felesleges csak ezért disenchantot adni a nature-nak. De ez annyira egyértelmű, komolyan már fáj a fejem ebbe sok hülye magyarázatba.Érdekes én is úgy érzem sokszor hogy nem olvasod el mit írok, mivel 3-szor le kell írnom neked hogy megértsd.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8169 üzenetére
Kedvedért újra laírom, h én nem azon a gondolkodás módon vagyok h ha itt van 4 cc akkor ide meg oda is rakunk 4-et csak h balanszos legyen.
Miért szted én azt akarom? Ép a balansz miatt van a firebe a disenchant csak ezt nem tudod megérteni.
Én is a zöld affos nomadról beszéltem.
Rage lap jöhetne ebben egyetértünk. De Revage nélkül pl. drake pillanatok alatt hullik. Nem véletlen rakták azt a lapot be ehhez a színhez. Az a heal meg nem instant heal szal nem tom mi a gondod vele. Egy-egy shadow buff sokkal erősebb ennél.
Ashbone Pyro, Unsteable démon felvetés jogos, ott valóban van hp töltődés támadás során. Viszont hp vesztés is ha nem támadnak. A ravengeből ugyanúgy levezethető a Life Stealer képesség.
Sztem ha megjelenne egy olyan lap amit mondtál, te lennél rajta felháborodva a legjobban hogy egy spell mai leviszi a debuffot az ellenről instant öli az egységedet. T3-n pl a Satanael ( ugye ez tud Snapjaws–t idézni) + még egypár Ashbone instant hallna úgy 400-500 power értékben egy pl. 100 poweres spelltől.
Szóval mondtma egy szóval h a firábe siege meg long range nem kell????Sőt épp ezek kellenek.
Shadowba se kellenek ezek, long range az igazából t1-t2 őn maradhat a fire vonalon.Anno a mortar tower nerf idején pont ezt akartad. (vegyük el a long ranget a mortartol ( tehát t1en kilőve) és minden ok. Meg utána jöttél azzal hogy shadow t1-t2-n miért nincs LR lap. ) Akár vissza is keresheted, nekem nincs kedvem megkeresni és linkelni a hszeidet
Ezek szerint azóta meggondoltad magad.
Sajnálatos helyzet, de hamarabb kell megölnöd az ellent
Mivel, hogyan? Ha meg tudnám tenni disenchant nélkül szted benn lenne a paklimban?
Épp ezért kell a firébe cc oldó spell.Az ötleteiddel csak tönkretennéd a pure fire felállást.
Amúgy meg azt a sztereotípiát rólam h jajj mert én mindenbe a shadow javára írok el lehetne felejteni, vagy legalább nem belekeverni állandóan mindenbe.
És szted miért gondoljuk ezt? Csak olvasd vissza pár korábbi hszed. Legutóbb kijelented, hogy ez-meg ez a lap nem kell a firebe, nem illik oda , stb. ( hozzáteszem, kiemelsz 2 olyan lapot amire egy fire pakli épül.) aztán meg jössz azzal hogy el tudnád képzelni egy kis módosítással az egyik lapot shadowba.
Ezek után miről beszélünk?
ui: csak arra tudunk reagálni amit leírsz, ha csak részinfókat közölsz abból nagy eséllyel félreértés lesz.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #8157 üzenetére
Logikátlan döntés ? lol
ezek szerint a hp és sebzés csökkentés az logikus ?
A disenchant az egy az egyben beleillik a firebe. Neki van szüksége cc ellen, illetve agyon buffolt lapok ellen. Ha ezt nem érted meg akkor valószínűleg te nem is tudsz játszani.
Disenchant a natura-ba ? vagy frostba ?
azok egy cc-vel elintézik a buffolt lapokat, cc ellen meg tudnak védekezni cc-vel.Persze shadowba kéne mi ? na most vagy ott hogy megint a saját színed javát nézed ez az amit jól leírtál az elején hogy a community haza vágja a színek közti különbséget.
És nem véletlen hgoy a gladiatrix is disenchant képességgel rendelkezik és a bloodhorn fire affos, is szintúgy...Olvasd vissza a régebbi hsz-eid....
Amúgy előfordulhat hogy valamit nem értettünk ez azért van mert nagyon rossz helyesírással írsz illetve néhány mondatod teljes értelmetlen. + a lapok nevét nem tudod leírni, így nem tudom melyik lapról beszélsz.szerk: onset leírta a lényeget közbe
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8160 üzenetére
Natureba??? Hmm igazad van végülis ott csak 5-6 cc + heal van ami kevés a védekezéshez.
Azért vicces hogy az elején azt írod shadowba nem kéne ilyen formában a disenchant (egy egységre hat? hát úgy sz.r) később meg írod, hogy jó lenne bele, de csak úgy ha területre hat és több egységre lehet alkalmazni. Vagy legendary formába is elfogadnád, és így rá tudnád dobni az agyonbuffolt harvira, hogy pl. a nature playerek a 4. cc vel se tudják megfogni.
Nomad (t1es lap) a bandithoz illene, jah és azt hogy akarod elérni, hogy a lehívása után csak shadow orbot építsen t2re a kedves játékos? Legyen t2es egység? De ahhoz kicsit combosabb stat is kéne. És miért illene a gyógyulós változat a bandithoz? Mert a dual orb egyik feléhez (shadow) illik a gyógyítás képessége?
Ravage miért nem illik firebe? (erre a kérdésre még a disenchant kapcsán se válaszoltál) Ugye ez úgy hat, ha támad az egységed, akkor növekszik a hp. Ha csak simán rányomod egy sérült, de nyugalomban lévő egységre nincs változás. Ezt a lapot melyik színnek adnád? Legyen ez is legendary hogy a shadow buffok mellé még ezt is használhasd?
A bandit lapok ( fire/shadow) Life Stealer képességével mi a helyzet, az hogy kerül oda? Melyik színtől ered a kettő közül? Végül is ez olyan, mint a ravage ha támad, akkor van hp növekedés. Melyik shadow lapnak van ilyen képessége? Ott ép az ellenkezője jellemző (pl. shadow mage) ha támad, csökken a hp.
De ugye írtad, hogy a revage nem illik firebe, szal át kéne tenni shadowba és akkor meg is van magyarázva ez a bandit képesség. Igaz? Más színbe nem mehet, hisz akkor nincs magyarázat arra, hogy mégis mit keres ott a bandit lapoknál a Life Stealer képesség.
A lap javaslatod is érdekes. Van bent egy nagyvonalú felajánlás, hogy instant haljon minden shadow egység abban az esetben, ha leszed az ellenfeled egy debuffot a saját egységéről.
Ennek aztán nagy a valószínűsége hisz rengeteg cc van a shadowban.
A firébe nem kellenek ilyen lapok.
Mint ahogy a long range és siege egységek se ugye? De shadowba azok is kellenek neked. Viszont akkor már indokold meg pls. hogy miért is illene ez a 2 tulajdonság ahhoz a paklihoz.
De ha ennyire a disenchant ellen vagy: Egy le cc-zet juggert amit xl counterek támadnak, hogyan védjek meg disenchant nélkül? (cc és heal sincs) Hmm?
-
válasz
Murder3 #8160 üzenetére
Én Nether Warpból kéket használok, sztem jobb mint a zöld:
Ha ellent rakok arrébb, igen hasznos, hogy lassul, és remekül vissza lehet húzni az AoC közepébe.
Ha sajátot viszek arrébb, úgyis oda rakom, hogy ne kelljen gyalogolniuk.Valaki megmondaná, hogy melyik az a szivárvány effecttel ellátott lap.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #8157 üzenetére
megmondom öszintén a disenchant se abba a szinbe kéne
disenchant nem pure fire lap, vegyes paklikban is alkalmazható.
de hadd kérdezzem már meg melyik színbe is kéne? persze a shadowba
de miért is sajnálod a firetől?egyébként nem olyan jó lap az mint hiszed, 80 powerért ment 1 egységet, t2n a legtöbb egység amit lehívok ennél olcsóbb, gazdaságosan csak juggerre éri meg rárakni.
ebből is úgy kellett volna az affokat kiadni, hogy az egyik egy egységről szedi le a buffot/vagy cc-t attól függően hogy kié a célba vett egység és ad még egy immunitást is x ideig, a másik meg csak megszünteti de területre hat , és több egységet ment.Nether Warp (Nature) is regenerálja az egységeket ( pure shadow)
Soul Splicer (Nature) szintén -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8135 üzenetére
Nomad. 3-4 nomad (zöld affos) elég nehéz legyürni. A lostok miért gyógyitják egymást? Nem nature dual orb.
A surge felezéséért is írtam már kinti fórumon. Rá se basznak. A surge instant gyógyitásnak jó, csak nem 80 powerért. Meg kellene másik heal is ami 10-15 másodpercig fokozatosan gyógyit. Mert ha elfogadjuk, hogy ez a nature lényege akkor ezek a lapok hiányoznak.D1Rect: nem jól használták. Naturéban nincs buffolt DO. Firében és shadowban van.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #8107 üzenetére
igazából azért nem értelek, mert azt ellenzed amit eddig csináltál. Olvasd csak vissza régebbi hsz-eid, mindig azon panaszkodtál hogy mi nincs a pure shadowban ami más színekben van ( L-s t2 egység, erősebb XL t4-es egység , kevés hullákra ható lap stb. )
Még problémád volt egy csomó lappal, amit nem tudtál kivédeni. És volt amikor veled játszottam 2v2-t az ellenfél lehívott pár shadet, te rögtön írtad hogy buktuk a meccset mert nem tudod kivédeni.
Ennek ellenére most a saját véleményeddel állsz szembe. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8124 üzenetére
Koc naturéban, stonekinben nincs.
Az, hogy a shadowot milyen fire dd spell üti be nem érdekel. Nem játszom shadowwal.Az viszont biztos, hogy a do "rush"-t (bár 120 powerért nincs rush) a mage-l megfogható. A champ különbőzö pontjaira dobálják ugyanis le. Így nem tudod mindet oinkolni. Meg a második oink után immunis lesz. Szóval simán beüthető pure shadowwal a do. Tudom nekim is így szokták. Ill nightclawer frenzivel szintén nagyon erős.
A frost t1 olcsó és mindenre van counter, ezért nem emlegetem és így oda nem nagyon kell swift egység.
A nature t1 meg mindentől függetlenül nem pvp kompatibilis (nem mondom, hogy gyenge, mert pve-re nem ez. csak itt pvp-ről beszélünk).
Velem lehet beszélni. Nincs a naturénak olcsó egysége, rendben. Nincs dd, rendben.
De az mégis bosszantó, hogy a gyógytást aff formályában a fire, lost kapja meg. Naturéban miért nincs olyan egység amik egymást gyógyitják?"nem az a megoldás h a nature túl drága t1-en akkor kapjon olcsó egységet" akkor mi a megoldás? Mert egy charger+nox 60+50+25 ellen nincs mit hívni. 135 powerből két s-s egységet nem hivok le. M-st meg pláne nem mert az már 160 power. Egy amazon, vagy swift nem fog megverni két shadow, fire, frost egységet.
D1Rect: shade ellen 2 taktika van. Két do, denerf után vagy beüti a 3 shadét vagy nem. Meg van a mauler. De oda meg kell egy oink is. Mert mire odaérsz megették őket. Arrol nem beszélve, hogy ha megmaradnak a maulerek nem tudsz velük mit csinálni (másra ugyanis nem jók).
Egyébként nem hiszem, hogy fire-nature lenne a legelterjettebb. Unrankedezek nem keveset, de nem gyakran botlok bele. A do nerfel meg még kevesebb lesz.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8107 üzenetére
A mostani DO-t egy orb és két mage beüti. DO + surge 200 power. 4 mage ezzel együtt is beüti. De 200 poverből kijön egy aoc kombó is.
Sokan jónak tartják a cc nerfet? LOL. A játékosok 90% nem nature player. Én pl jónak tartom a fönix nerfet. A shadow playerek meg azóta is sirnak.
A do simán üthető. Az hogy te nem tudsz játszani ellene más kérdés. A mage viszont full noob lap. Olcsó is, knockol is, meg lazán sebez 1800-t t2-n!
A shade spam meg valóban a retardáltaknak való. Mivel gyógyitják egymást dazedbe is teljesértéküek és alig lehet őket beütni.Alapvatóen nem támogatom a nerfet. Jobbnak tartanám ha minden lapnak lenne counterje.
-
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8102 üzenetére
Szét cc-ni? A 3-ik után már immunis. A 2-ik meg csak csökkentet erejű. Mig a 10-ik nasty, lava is ugyanannyit sebez. DO lámaság? Mivel lehet mással leütni a magékat? Ugyanis mindent knockolnak és más l-s egység meg nincs.
Látszik, hogy do-val még nem harcoltál shade ellen.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #7901 üzenetére
nekem az a nature t3-as support egység tetszik, pve-ben nagyon hasznos lenne ( bár nem pve-zek )
linekiller: kár hogy nem nyertél, örtültem volna ha elvered azt a kis köcsögöt egyszer megpróbált meglopni
amúgy érdekes hogy nincs mortar, anélkül elég vicces frost t1 ellen védekezni
-
linekiller
tag
válasz
Murder3 #7851 üzenetére
minden színben vannak totál fölös lapok nem csak shadowba.
a Grimbahir annyira nem haszontalan lap kb ugyanannyian használják mint az ironcladot.
Az incubator és a voidstrom tény hogy nem túl hasznos lap de ilyen minden színben van, hogy csak párat említsek : global warming, infernal machine, timeless one, lifestream -
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Murder3 #7840 üzenetére
Bár nem tartozom a "nagy öregek" közé itt a topicban, és az elején is elég sokat segítettél a tanáncsaiddal, valamint most lehet 1-2 embert magamra haragítok itt, de:
Nem únod még az állandó rinyálást? Nekem 1 oldalon 200 hsz van, miből kb. 100-120 arról szól, hogy Te nyavajogsz, hogy milyen sz@r a shdaownak, és, hogy a többi szinnek milyen jó...komolyan mondom, hogy próbáld ki: írd be keresőbe akármelyik színt (fire, nature, frost), és garantálom, hogy a találtok 50-60% a Te hsz-ed lesz, ami arról szól, hogy annak van ilyen, meg olyan lapja, míg a shadow-nak nincs. Egyfolytában azt irogatod, hogy ez szar, az szar, amaz szar, csak fikázni tudsz...nem értem. Ezt az időt töltsd inkább a játékkal, vagy ha ez a játék ennyire sz@r, akkor teljesen mással.
Mióta foglalkozom a játékkal, azóta viszonylag keveset írtam ide, de folyamatosan olvasom a topic-ot, próbálok tanulni az itt leírtakból, olvasom a többiek véleményét, taktikáját, de egyfolytában az zajlik a topicban, hogy arról sírsz, hogy ez milyen szar, meg az milyen szar. Nem igazából értelek...próbálj meg kultúr ember módján viselkedni és nem egyfolytában a legtöbb szar, ratyi, fos...stb. szót belesűríteni 1 hsz-be!
(Az már mellékes, hogy a hsz-eid felét kb. 4szer kell elolvasnom, hogy egyszer megértsem, ha ez itt senkit nem zavar, hát engem se fog...)
Lehet, hogy most ezzel mélyen belegázoltam a lelkedbe - vagy itt még 1-2 emberébe, akik jóban vannak veled - de sajnálom, ez van.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #7837 üzenetére
a firesworn jó lap, de nem minden ellen, S knock hatásos a t1es íjászok ellen, a képessége ha van rá power és idő használni, szintén jó bizonyos L lények ellen. és itt a drágább pl, 120 poweres DO-ra gondolok, ellene még megéri használni 115 powerért.
de a 80 poweres shade ellen már nem. főleg hogy a shade M-es bónusszal rendelkezik az 1000+-os sebzése mellé.
természetesen itt nem arra gondolok hogy az ellenfél elereszt közbe közbe 1-1 shadet, hanem mikor csak azzal rushol, na azt nehéz megfogni. szvsz firesworn ahhoz kevés, moon még hatásos 3-4 shade-ig spell támogatással kiegészítve.
pár napja dobtam fel egy repet bfcards-ra, az ellenfelem elég sok shadet küldött, de ált. csak egyesével, az első rohamot leszámítva így meg tudtam fogni.
shadownak meg t1en van nightguardja ami hatásos a t2es L lények ellen is.
a béta már tényleg jöhetne.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #7830 üzenetére
Komolyan egy dilettáns vagy. Pure is legyen meg 150 powerbe kerüljön.
Azt azért megkérdezhetem, hogy egy Harvit a DO nerf után hogy ütök be? Vagy ez egyáltalán nem érdekel?Sugok valamit. Moon. Tedd be a paklidba és DO kiiktatva. Ráadásul fire és shadow buffokkal leüthetetlen.
Én azt mondom a DO legyen pure nature. Legalább firés és shadowos t1-s barátaink nem tudják használni. Mondjuk nem is kell nekik.
Ha a Moon nerfje nem kerül egyidejüleg bevezetésre a DO nerfel tönkre teszik a játékot. Mert nerf nélkül Moon 10-l eszi a DO-t.
-
-
linekiller
tag
válasz
Murder3 #7744 üzenetére
1. most hirtelen nem tudom mire gondolsz :S
2. nem egy idő elteltével magasabb rankú lényeket kapsz
3. nemtom mit keresnek ott azok csak úgy vannak ha elfoglalod az amii nodokat
4 nem, nem csak 1* lehet elfoglalni sőt az ellenféltől el is lehet venni aztbugok amik javítva lesznek még:
- a twilight tower túl közel van az amii noodhoz
- a bandit résznél az amii frost M egységek beragadnak
- túl sok egység jön egyszerre
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mini pc (I5 8250u - 16Gb ddr4 ram - 128Gb nVme ssd + 500Gb hdd)
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- IPhone 15 Pro 128GB Szép Állapot! Akku:88% Jótállás: 2026.04.09.-ig
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest