- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
duckymusic04
csendes tag
válasz yanesz #11232 üzenetére
2019.09.11. 0:18 Csomag megérkezett a csomagelosztó központba. Belgium Puurs
2019.09.11. 0:18 Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére. Belgium Puurs
2019.09.02. 10:23 Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére. Belgium Puurs -
-
Topikgazda
válasz yanesz #11224 üzenetére
Szerintem ha ránézel a My Orders, adott vásárlás jobb oldalán Order Details link, akkor látod a Order Status: Shipped bejegyzést felül és az Order Information-nál is ott vannak a dátumok.
Ne keverd a fel nem adást azzal hogy a GLS-nél a küldemény azonosító lekérve, de nem került a kezelésükbe, elsőként Európába szállítják és azután kerül a GLs kezelésébe, előtte van pár nap szállítás, mert azért teleportálni nem tudják a pakkot, még.
Ha nincs valamire szükséged, akkor ne vásárolj. Komolyan nem értem ezeket a Mi van ha nem veszem át a csomagot? kérdéseket.
Ha a kereskedő visszakapja az árút, a pénzt vissza kell adni, ez van.Itt ugyan a BG-n nem mindig alkalmazzák, de ilyenkor a kereskedő költségei, értve az ide és visszaszállítás díja minimum levonható a fizetett összegből, akkor is ha te free shippinget választottál, ha sérülten kapja vissza akkor az a értékcsökkenés is levonható és akkor jár a pénz vissza ha ténylegesen megkapja a terméket.
Persze ilyenkor jön a bunkó vásárló, hogy majd a PayPal-on keresztül ő aztán lerendezi.
Ha valamit szállításra átadtak az már nem mondható vissza. Benne a regisztrációval elfogadott és a vásárlással megerősített szerződési feltételek közt. Milyen dátum van a várható érkezésnél? Ha az letelik, vagy átlépi a 60 napot akkor kérheted alkalmazni azt a feltételt hogy pénz vissza vagy újra küldés.Történt már veletek hasonló? Nem történt, mert más a hozzáállásom, ha valami időközben olcsóbb lett valahol a Világban, akkor úgy jártam, drágábban vettem meg, de ezért nem szívatom a kereskedőt.
Azt is tudom hogy a szállítási késedelem nem a kereskedő hibája, hiszen egy harmadik fél végzi.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz yanesz #10768 üzenetére
Az adott termékhez létrejött pár száz csoportból lesz egy nyertes csoport amelynek egy nyertes tagja megkapja a 1 centért, 3 forintért az adott terméket. Akik nem nyertek azoknál ha pénz fizettek visszakapják a BGpay-re, aki ponttal fizetett az meg elveszíti az 5 pontot.
-
walakyb
aktív tag
válasz yanesz #10602 üzenetére
A shipping insurance-nak 0 ertelme van. A bg narrativajaban az szerepel, hogy ha kifizeted, akkor ha nem er oda a varhato szallitasi idon belul, akkor ujrakuldik, vagy visszafizetik.
Ehhez kepest, most volt egy eleg nagy (eu szinten tobb szaz) csomagot erinto problema, ahol nemhogy a varhato, de meg a 60 napos garantalt szallitasi idonletelte utan sem fizettek egy ideig senkinek, akar volt "biztositasa", akar nem. Azota elkezdtek mindenkinek visszafizetni, szinten fuggetlenul a "biztositastol". Ha pedig odaig fajulna valami, hogy marpedig nem kuldik ujra/fizetik vissza a penzt, akkor ott a PP, es a bank, segitenek...
Minden erre elkoltott forint a teljesen felesleges penzkidobas kategoria -
Topikgazda
válasz yanesz #10655 üzenetére
Most nekem úgy tűnik nincs vele gond. 08.14 volt a megjelent a GLS.nél a szám (The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.) bejegyzés és 27-én a kezemben volt, úgy hogy közben volt ez a 4 napos munkaszünet közben, de ne naptári napokban számold, a hétvégén a GLS nem szállítja ezeket.
-
Topikgazda
válasz yanesz #10602 üzenetére
Melyik insurrance?
Tariff insurance vagy a shipping insurance? A shippinget már 5 $-os értéknél jelölöm, így ha elveszen akkor ingyen újraküldik vagy megkapom a full refund-ot, a tariff insurance-t meg 40 $ felett, így ha vámeljárás alá kerül akkor kifizetik a + költséget, vagy ha van akkor EU Priority Line-al kérem a szállítást és akkor csak a szállítási biztosítást (Amaz egyébként sem választható)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Filmvilág
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- Telekom mobilszolgáltatások
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hogwarts Legacy teszt
- OLED TV topic
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- "PC: Ryzen 5 5600X, RX 6700 XT, 16GB RAM, 480GB SSD, Corsair Ház Garanciával!"
- Nvidia GTX 1080 Founders Edition
- Asus A15 Gamer Laptop eladó ÁR ALATT!!!Ryzen 7 4800H/16GB RAM/1TB SSD/Gtx 1660Ti/ 144Hz
- Panorámás Gamer PC! Víz!! i7-8700K/Asus Rog Strix GTX 1080 Ti 11GB/16GB RAM/256GB+1TB HDD
- Logitech G413 TKL SE mechanikus billentyűzet garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest