Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yxcv

    tag

    válasz Gombix #12424 üzenetére

    Szia!

    Nálam is ugyanez a probléma, de megtaláltam a megoldást, azóta sose áll le fél-1-2 percekre.
    Nálam akkor jött elő mindig, mikor készenlétibe tette magát, vagyis villogott a ki-bekapcs gomb, nem kapcsolt ki teljesen, csak sokáig nem nyúltam hozzá. Ha ezután üzemeltem be, jöttek a rendszeres "befagyások". Amióta átállítottam, h csak nagyon sokára tegye készenlétibe magát, teljesen megszűnt a probléma. Kb 1,5 hónapja így üzemel és nem volt azóta ilyen időszakos leállás. Ha véletlen készenlétibe is kerül, gyors újraindítom, h véletlen se találkozzak a problémával és tényleg sikerül elkerülni. Nem tudom, mi ebben a logika, de nálam működik :D

  • kali

    legenda

    válasz Gombix #12429 üzenetére

    egyelőre még ott tartunk, hogy az extrákat minden gyártónál felárral számolják, ez nem annak a függvénye, hogy ki mennyit szán a notijára, de amennyiben az munkaeszköz, úgy legyen fő szempont adott esetleges probléma!
    miért sponzorálna neked bárki is bármit? amennyiben te adott összegért jobb/erősebb notit szeretnél, akkor lenyeled azt az esetleges problémát, hogy a normál szerviz olyan sebességgel és módszerrel dolgozik, amilyennel! mellesleg a jogszabályi hátteret sem árt(ana) ismerni... amennyiben fontos és nélkülözhetetlen munkaeszköz a notid, úgy adott összegért olyan gyengébb hardveres kiépítésű notit veszel, ahol az ár és a tudás közötti különbözet esetleg a szervizelés gyorsaságában/milyenségében mutatkozik meg!
    azt sejtheted, hogy cserébe mikor adnak majd - főként azonos/hasonló teljesítményű - notit... ez nem az az ár-, vagy üzleti kategória!

  • Jamo80

    csendes tag

    válasz Gombix #12424 üzenetére

    Szia!

    Megírnád a tapasztalataidat az ASUS facebook oldalán is? Mi már egy páran megtettük, de kezd behalni a lelkesedés, érzésem szerint egy kicsit mindenki belefáradt már a hadakozásba :(

    De nem szabad feladni!!!

    itt a link:

    http://www.facebook.com/topic.php?uid=162273580473106&topic=325

    Előre is köszi!

  • kali

    legenda

    válasz Gombix #12424 üzenetére

    szerintem csak részint vagy naív, mert egyrészt az egyik ismerősömnél konkrétan volt már rá példa anno, hogy nem került leadásra a hibás noti hetekre, hanem csak bevitte, felvétték a hibát, megrendelték a hibás alkatrészt, majd értesítették, amikor megérkezett a megrendelt alkatrész, hogy vigye be a notit, így nem pihent a szervizben heteket a notija, és aránylag gyors volt a hibás alkatrész cseréje is, másrészt viszont akinek munka miatt annyira fontos a noti, hogy még egy hétre sem - vagy csak nagy nehézségek árán tudja nélkülözni -, az ne ebben/ilyen a kategóriában gondolkozzon, van lehetőség olyan jótállásra/garanciára, vagy extra kiegészítésre, ahol a következő napra, vagy maximum három napon belül javítják a notit, illetve szükség esetén a javítás idejére is biztosítanak másik notit - persze ez általában más (üzleti) árkategória, de más a munka, és más a szórakozás...
    ja, még a sokat szidott msi szerviz esetén is olvasni olyan történetet az msi részlegben, hogy szintén csak megrendelve lett az alkatrész, és nem kellett hetekig leadva pihenni a notinak, hanem jelezték, hogy megérkezett a rendelt alkatrész, akkor noti be, gyors csere, és tulaj boldog...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés