- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morwola
csendes tag
Én meg töltöm le
Amint megvan, első dolgom, hogy bepattanok egy McLaren volánja mögé -
Morwola
csendes tag
Lehet, hogy láma kérdés, mert nincs jogsim, de miért van az, hogy amikor lefele váltok lefullad az autó? Fölfele váltásnál nincsen semmi probléma, és az automata kuplung is be van kapcsolva.
-
Morwola
csendes tag
válasz predator00 #1007 üzenetére
Jó ötlet, megpróbálom legközelebb
Amúgy mostanra rájöttem, hogy én vagyok a béna, és túl korán váltok. -
Morwola
csendes tag
Milyen abroncs javasolt az esti Mugello versenyre? Vagy lehet kereket cserélni verseny közben?
-
Morwola
csendes tag
válasz barcalaci84 #2235 üzenetére
Ja, én a GTR-Masters versenyre gondoltam
-
Morwola
csendes tag
válasz barcalaci84 #2237 üzenetére
https://www.facebook.com/GTRMasters/posts/10152295789032449?notif_t=notify_me
-
Morwola
csendes tag
válasz barcalaci84 #2241 üzenetére
Volt egy kis technikai gond a serverrel, de újraindították, úgyhogy meccseztünk egy jót, még ha kettesben is
A pálya király, az autó meg az igazi GT feeling -
Morwola
csendes tag
A féktáv előtt, ha még nincs melletted, tehát biztonságosan tudsz ívet váltani anélkül, hogy letolnád, akkor jogod van EGYSZER ívet váltanod. Ezzel döntheted el, hogy kívül, vagy belül akarsz-e fordulni, ezzel a másik lehetőségre kényszerítve azt, aki mögötted van. De a kanyar kijáratánál semmiképpen nincs jogod kilökni/letolni a másikat, akkor sem, ha nem volt melletted a féktávon. Maximum feltarthatod, de ott meg számolnod kell azzal, hogy esetleg ő tolhat meg hátulról, ha nincsenek jó reflexei. Ebben az esetben azon múlik, hogy ki a hibás, hogy ki volt előrébb a féktáv végén.
-
Morwola
csendes tag
Szépeket lehet driftelni ezzel a bömössel, különösen az első kanyarban
-
Morwola
csendes tag
válasz krisztyann #3604 üzenetére
Szia!
Én egy Formula Force GP-vel próbáltam ki az AC-t (hasonló az EX-hez), és teljesen élvezhetetlen volt. Nem tudtam egyenesen tartani az autót, annyira kevés volt neki a 180°. Persze, olvastam valamiféle beállítást, amivel el lehet érni azt, hogy ugyanolyan arányban forduljon a 180°-os kormány, mint a 900°-os, de akkor meg a kormányszöget bukod.
A másik gyenge pontja az FFB. Már csak amiatt is érdemes beruházni egy fejlettebb kormányra. Ha biztos vagy benne, hogy szeretnél tartósan szimulátorozni, akkor mindenképpen ruházz be valamilyen drágább kormányra (pl.: DFGT (nekem is az van,imádom)), ha pedig még nem igazán tudod, akkor ne egy gagyi kormánnyal próbáld ki, hanem próbáld ki havernál, vagy a Simhouse-ban!
Személyes tapasztalat egy újonctól, akinek még frissek ezek az élményei!