- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #32891 üzenetére
Azért jó, mert nem véletlenül hívják ezeket gyors kódoknak. Ugyanis beépített függvényeket használnak, amiket a GPU kevés vagy akár egy utasítással is végre tud hajtani. Nem mindegy, hogy egy algoritmusra speciális op-kód van, vagy egy rakás atomi művelettel kell megoldani. Utóbbit hiába optimalizálod, már az alternatív megközelítés sokszázszor vagy sokezerszer lassabb. Ezért hozta be a Microsoft a shader modell 6-ban a wave intrinsicset, mert nem tudsz pár hét alatt ezerszeresére gyorsítani egy eljárást, nincs hol nyerni ennyit. Maximum 10%-ot hozol, és akkor már csak például ~9990x lassabb a speciális op-kód nélküli shader.
Nem tudom, hogy milyen debuggerről beszélsz. Van elég sok. Szerintem te a profilozóra gondolsz. A Radeon GPU Profiler alapvetően nem elengedhetetlenül szükséges a PC-s játékok fejlesztéséhez, csak annyit lehet nyerni vele, hogy nem kell konzolon profilozni a PC-s kódot. Ami egyébként elég sok előny, hiszen egy PC-s portolással foglalkozó stúdiók számára időpocsékolás, hogy a PC-s portot át kell vinni egy olyan platformra, amin van hardveres nyomkövető. Ez azért elég sok munka, ahhoz képest, hogy a Radeon GPU Profilert négy kattintással aktiválni lehet. Nem véletlenül cserélte le a fejlesztői hardverparkját Radeonra az Epic. Egyszerűen rengeteg időt takarítanak meg ezzel a módszerrel, ami a Vulkan API-ra való átállás szempontjából nagyon fontos.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Autós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen routert?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Külpolitika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...