- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Poco M3 - felújított állomás
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
-
válasz
ricshard444 #8295 üzenetére
hmmmm, a techreport tesztjét olvasgatva talán mégis érdekes lehet ez a Tonga. maga az R9-285 továbbra sem túl izgalmas (különösen nem a 77e FT-os induló árral), de láthatóan AMD-ék is elindultak mindenféle optimalizálós irányokba, és nem is pont ugyanarra, mint a zöldek. még a végén érdekes őszünk lesz
-
Érdekesség: Egy korszak vége: AMD chipekre áll át a Matrox
-
Loha
veterán
AMD Radeon R9-285 review Guru3D
Ha minden kártyán Elpida GDDR5 lesz, akkor nem fognak a ramok 6000-6400 fölé menni, ami nagy kár...
-
-
Loha
veterán
AMD Radeon R9 285 2GB Graphics Card Review - Tonga GPU Debut PC Perspective
Sapphire R9 285 Dual-X OC 2 GB techPowerUp!
-
válasz
ricshard444 #8292 üzenetére
hááááááát... szerintem nem erről a kártyáról fogunk hetekig eszmét cserélni
-
-
Hakuoro
aktív tag
-
Crytek
nagyúr
Jó hír never settleben a Star Citizen és az Izolációs alien hátha lesznek olcsón majd ezek a game-ek.
-
dealerman
aktív tag
Itt is megkérdezném.
Sziasztok
Asus GPU Tweak progiban miért áll alapra vissza a gpu voltage beállítás,rendszer újraindítás után ? mhz-ek megmaradnak,de a feszkó nem
egy hd7770 gpu-ja van 1100-ra húzva 1.1v-on és ezen stabil,a gyári 1.05-ön nem ! power target 120%-on van
-
Gainka
őstag
En ugy bogaraztam ki hogy a gtx 760 felett lesz egy kicsivel a teljesitmenye.
-
HSM
félisten
válasz
leviske #8277 üzenetére
Duplaakkora setup lesz benne, olyan, mint a Hawaii-ban, +trueaudio, +a szokásos GCN1.1 okosságok, pl. a sok ACE. Frankó cucc lenne, ha nem nyomorították volna meg a memóiabuszt ilyen csúnyán. Fogyasztás szempontjából mondjuk jó cucc lesz.
Nagyon más állatfajta lesz, mint a 7950 Boost. -
leviske
veterán
Valamit kihagytam, vagy csendben lejárt a R9 285 fölül az NDA?
Mindenesetre a specifikáció:
- 1792 Stream Processors
- 918 MHz Core Clock
- 2GB 256-Bit DDR5
- 5500 MHz Effective Memory Clock
alapján nekem kísértetiesen hasonlít a HD7950 Boost értékeire. Kíváncsi leszek, hogy teljesítményben afölött, vagy alatt lesz-e. Akárhogy is, lehet, hogy okosabb lett volna inkább R9 275 névre keresztelni és akkor nem hagyna maga után esetleg keserű szájízt.MOD: Amúgy ez a "AMD Dual Graphics Ready" biztos nem valami elírás? Vagy ezen a téren is lemaradtam valamiről és pl a Kaveri kihasználása egy R9-es kártya mellett már nem csak a jövő?
-
janos666
nagyúr
Ja igen...
Biztos minden játékfejlesztő szemüveges (klasszikus geek sztereotípia), aki ha reggel a sok munkától/játéktól másnaposan kisétál az utcára, akkor a szembe jövő ember arcára rámeredve azt még meglepően élesen látja, de ha nem lopja le az idegen fejről a távollátó szemüveget (amit szétszórtságában rendszeresen otthon hagy, eltör, összemaszatol...), akkor minden más csak egy homályos álomszerű krém, és ezt már annyira megszokta, hogy anélkül nem is valóságszerű az álom ... izé, "fotorealisztikus virtuális valóság". Vagy csak a fotorealsztikus stílus lett félreértelmezve, miután egész héten minden este az "animals close-up with a very wide-angle lens" sorozat előtt fújkálta a zöldfűszeres felhőket a Craig show-ban. -
CsonkaImo
addikt
Nekem sincs semmi problémám az MSAA-val. Frostbite elég modern engine és ott is csak ez van (bár lehet késöbb lesz majd más is), a látvány mégis káprázatos és nincsenek "mozgó" vonalak. Értem, hogy kisebb igénnyel lehet nagyon jó minőségű élsimítást elérni és ez valóban hasznos. Csak, hogy pont a konzolt használok többsége nem tudja, mi az az élsimítás. Vagy nem érdekli őket.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8270 üzenetére
Az MSAA minősége ezért esett, mert megváltozott az előző generációban a motorok felépítése. Olyan technikákat kezdtek alkalmazni a leképzőben, amikkel az MSAA nem volt kompatibilis. Ez az új generációban még jobban kiterjed, bár lesznek motorok, amelyek valamilyen szinten kompatibilisek maradnak, de az analitikai élsimítás így is sokkal jobb opció.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja. Meg igazából az MLAA-ba is legalább négyféle algoritmus tartozik. Van az Intel-féle, ami a CPU-n fut, van a Jimenez-féle, van az AMD-féle compute shaderes, és innen az AMD még csinált egy MLAA 2.0-t, ami viszont már SMAA.
Szóval meg van ez keverve rendesen.Ezért kell az analitikai megoldások felé menni. 6-7 specifikus AA-val dolgozva szinte minden probléma lefedhető.
-
janos666
nagyúr
Jó ez az Anti-Alising téma.
Az előző konzolgeneráció alatt sohasem volt nomális megoldás az AA-ra.
Az MSAA néha egyáltalán, de normális minőségben nagyon ritkán működött.
Az SSAA-t nem igazán bírták el az egy GPU-s rendszer (csak ha olyan játékot játszott az ember, ami már az övétől régebbi és jelentősen lasabb hardware-en is szépen futott).
A gyors post-process AA helyett pedig én is inkább nem kérek semmilyen AA-t (ugyan úgy, ahogy utálom a motion-blur és filmgrain effect-eket is, viszket az agyam, ha ezeket egyszerűen nem lehet kikapcsolni még ini file-okból sem, ez meg aztán tényleg konstans maszatolás). -
ez azért jó, mert az SMAA az MLAA-ra épül
amúgy az első verziós MLAA-n kívül mindegyik ilyen postprocess AA-ból láttam normális implementációt - nem tökéletesen simít, de nem is nagyon maszatol.
az SSAA egy brute force megoldás, statikus képekre remek minőséggel, viszont a temporal aliasingon nem segít az sem. azon segít a TXAA, annak meg ugye egyéb baja van. szóval jelenleg minden szempontból megfelelő minőségű AA-t még iszonyú lóerő mellett sem kapsz. -
HSM
félisten
MLAA, FXAA-t köszi nem kérek, régen ezeket motion blurnek hívták, csak nem fullscreenre alkalmazták.
Szóval én nem nevezném élsimításnak, ami nemcsak az éleket, hanem mindent összemos.SMAA, SSAA, MSAA, ezeket lehet értékelhető minőségűnek nevezni az általam ismertek közül. Persze, ahogy írtam, egy idő múlva jó lehet ez, de addig már a kutya nem fog ezekre emlékezni sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érted. Hiába rakják bele a motorba az MSAA-t egyszerűen nem lesz eredménye. Megcsinálja a számítást, de nagyrészt ugyanolyan recés marad a kép, mint MSAA nélkül. Így lettek felépítve az új motorok. Egyszerűen a hardveres MSAA-t már nem képesek támogatni, nem képes a technika eredményt adni. Amíg a konzolokról nem menthető át mindegyik analitikai megoldás, addig SMAA, CRAA, MLAA, FXAA vagy valami speckó post-process cuccot kap a PC. Esetleg így egyben megkapod mind és választhatsz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
MSAA-ra ne építsetek. Egyetlen új generációs motor sem fogja támogatni. Az analitikai élsimítás az új irány. Az MSAA vonal teljesen ki fog halni, mert egyrészt nem végez semmilyen munkát az átlátszó felületeken és a specular mapokon, másrészt drága a sok dinamikus fényforrásra épülő motorokon. Az olyasmi AA-k lesznek a menők, amit például az Ubisoft készít. A HRAA 4xSSAA képminőséget ad alig 1 fps teljesítménycsökkenéssel. Az egy dolog, hogy ezek egy rövid ideig konzol only-k lesznek, de az új API-kkal kihasználhatók majd PC-n is.
-
Viccen kívül nagyon sok játékhoz elég egy 180 GB/s sávszél a 4x élsimításhoz 1080p mellett, elég csak a Kepler -re nézni.
Persze azért nem mindegy, hogy milyen motor nyilván.Az viszont kétségtelen, hogy nem azért hozták ezt a döntést, mert nem fog hiányozni a + 100 GB/s, hanem az olcsóbb gyártás miatt.
-
HSM
félisten
válasz
CsonkaImo #8257 üzenetére
Nem fogom megkeresni a hozzászólást, de kb. egy éve írtam, mekkora jó lenne egy "Tahiti refresh" az új GCN extrákkal és TrueAudio-val. Hát megjött, de nem egy ilyen herélt 256bites variánsra gondoltam, a többi viszont megvalósult.
(#8258) DeckardCain: Jó lenne ez 378biten... Így elég felemás viszont.
(#8259) ricshard444: 4X-es MSAA? Haha, imádni fogja a 256bites busz ilyen gagyi órajelekkel...
-
Egyes tesztekben úgyis jól fog szerepelni, mert rendre 2 meg 4x MSAA -t pakolnak a játékoknak, oszt' kijelentik, hogy minden szuper
-
DeckardCain
senior tag
Hát egyelőre ez nem nagy valami. Aki megteheti lehet jobban jár ha most vesz r9 280-at 60-63k-ért.
Az olcsóbbítás egy dolog, de ez az egy helyben toporgás....
Értem én, hogy nem (annyira) nyereséges, csökkenő eladás meg stb...Jövő hónapban elvileg meglesz az msi r9 270 gaming-em. 2 évig webshop környékére nem nézzek szerintem.
-
HSM
félisten
válasz
DeckardCain #8255 üzenetére
Hát, nem valami acélos...
1375Mhz 256bit ram, ejj... Csak úgy süvíteni fog a sávszél-hiány... Még a régi Tahiti-LE-n is érezni lehetett, pedig az csak 1560 shader volt, és 1500Mhz-es órajellel... Olcsósítás van itt ezerrel.
-
DeckardCain
senior tag
-
Loha
veterán
-
janos666
nagyúr
Érdekes, hogy mérföldkőként említik a "32 bit TrueColor" támogatást 1992-ben.
Hosszú évek óta képesek a középkategóriás és attól magasabb fekvő rendszerek 10+ bit/channel DeepColor üzemmódra, de máig még egyetlen játékot sem láttam, ami ezt opcionálisan kihasználná (pl. egy kapcsoló révén, mint réges rég volt választható HiColor és TrueColor mód, most mellécsapódna a DeepColor).
Pedig már nagyon rég használják szélesebb körben is a HDR renderelést (kb. DX9.0c óta) és általános dolog, hogy (csatornánként) 16 vagy 32 bites felületeken renderelnek (maga a VGA pedig még ettől is pontosabban számol a részeredményekkel a háttérben).Pedig szerintem némely szituációkban akár még látható eredménye is lenne. Mondjuk olyan helyeken, mint a majdnem homogén égboltok gradiensei simábbnak tűnnének, nem sávosodnának olyan könnyen, illetve dobhatna egy keveset a divatos megvilágítási és tükröződési effektek hatásán is, netán még az MS és SS Anti-Alising is picit jobb eredményt produkálhatna.
Na meg lehetne szimpla placebo/hype faktora... -
Loha
veterán
-
daneeeeee
aktív tag
válasz
CsonkaImo #8249 üzenetére
Ez szerint a tonga lesz az R9 300 széria középkategóriás tagja, fölé jönnek a mostani Hawaii (R9 290-es széria) GPU-k újrakiadásai.
Ha ez utóbbiak olcsóbban jönnek akkor lenyomhatják a régebbiek árát. Kb ugyanaz történne mint anno 7970 - R9 280x páros esetében.
Persze a fenti link nincs megerősítve így fenntartásokkal kezelendő. -
CsonkaImo
addikt
Sziasztok!
Valakinek van infoja arról, hogy a "TONGA" elnevezés gpu vagy architektúra? R9 290/X topicban írták egy érdeklődőnek, hogy várjon szeptemberig a váltással (7970-ről 290/X-re) mert jönnek új vga-k és esetleg lejebb nyomják a mostani árakat. Akkor ezek szerint a csúcs Tahitik fölé is érkezik új gpu?
-
Dtomka
veterán
válasz
DeckardCain #8245 üzenetére
Erre sem fogom lecserélni a jelenlegit, mert ez gyengébb lesz. Várok az R9 380x -re....csak arra még sokat kell...
-
janos666
nagyúr
válasz
ViiiiktorOC #8246 üzenetére
Radeon R9 290(X)-nél már ha akarsz sem tudsz CF csatikat kötözgetni, ahogy ezeken a 285 képeken sem látom az érintkezőket, csak a csökevényüket.
Na de azt viszont csak én álmodtam, hogy a consumer CrossFire kezdeteitől fogva még egészen sokáig (ha nem egészen a mai napig, de valamelyik driver verzióig és/vagy hardware generációig) működött a CF hidak használata nélkül is (mármint olyan kártyákon, amin egyébként ki volt vezetve a csatlakozó), csak valamivel (de legalább is akkoriban, pl. ilyen HD 2-4 időkben, inkább elenyészően, mintsem számottevően) jobb volt teljesítmény (és ennyi, de amúgy ment CF csatik nélkül is)?
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
DeckardCain #8245 üzenetére
Ha már ilyen képek vannak, akkor közel a start!
Viszont ez nem lesz oly erős. 280 fölött lehet valamivel.Amúgy azt álmodtam hogy nem kell CFX csati most már, és anélkül is menne 2 kártya együtt?
-
DeckardCain
senior tag
-
Borat7
tag
válasz
ricshard444 #8238 üzenetére
ez jó tipp eszembe se jutott
-
-
janos666
nagyúr
A pontos, de nyers üzemóra sem jelentene sokat. Kiteheti 95% idle time (nem is csinál semmit, csak magában áll a gép, szöveget szerkesztettek, neteztek vele, stb.), vagy mehetett ~95%-ban némi tuning mellett ~100%-ra terhelve (folyamatosan úgy meghajtva, ahogy játékok esetleg tüskeszerűen tudják). De önmagában még ez sem jelent semmit, esetleg utólag lehet ráfogni, hogy azért ment tönkre hamarabb, mint az átlag, mert hajtva volt, pedig lehet hogy már túlélte sok megkímélt társát...
-
Borat7
tag
Sziasztok!
Létezik olyan program amivel meg lehet nézni, hogy egy videókártyában mennyi üzemidő van?
Üdv!
-
Dtomka
veterán
A Tonga GPU várhatóan 2048 GCN2-es stream egységgel, 128 textúrázóval és 32 renderelő egységgel kerül forgalomba, a GDDR5-ös fedélzeti memóriához pedig 256-bites adatsínen keresztül kapcsolódik. A memória-adatsín jól láthatóan szűkebb lesz, mint a Tahiti Pro esetében volt – 384-bit vs. 256-bit – de magasabb órajelekkel ez a hátrány valamennyire ellensúlyozható lesz. GDDR5-ös fedélzeti memóriából alap esetben 2 GB-nyi lapul majd a Tonga GPU-val szerelt videokártyákon, de olyan példányok is készülnek, amelyek már 4 GB-nyi VRAM-mal gazdálkodhatnak.
Ezek alapján szerintem gyengébb, viszont alacsonyabb lesz a fogyasztása. Majd a tesztekben minden kiderül
Én a 380X-et várom, de még sokára fog kijönni...
-
Z10N
veterán
-
Z10N
veterán
-
Dtomka
veterán
-
Z10N
veterán
-
Z10N
veterán
válasz
KillerKollar #8225 üzenetére
-
KillerKollar
őstag
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
ricshard444 #8220 üzenetére
Pedig jó lenne valami infó. Minél előbb.
Akkor reméljük a karácsonyi szezon előtt jönnek még.
Csak a csúcskari után, ne a tavalyi széria legyen átnevezve, és beállítva a sorba.
Valószínű akkor 28 nm-en maradunk ugye? -
Dtomka
veterán
válasz
ricshard444 #8220 üzenetére
Lassan (nagyon) itt az ősz, de infó szinte=0
Köszi a választ
-
-
Dtomka
veterán
Van már infója valakinek, hogy mikor jön a köv generáció? (R9 380x érdekelne elsősorban)
-
Z10N
veterán
-
ViiiiktorOC
senior tag
+(#8215) Z10N
Eyefinity nem kapkodtak. De már ez haladás.
Meg hogy R szériás kártyákkal akármelyik csatlakozóra lehet kötni 3 monitort. Ennek is ideje volt már.
Tonga meg akkor csak Mobil szegmensbe megy?
Ares III szép kis jószág.kár hogy nem jöttek hírek az új generációról.
-
Z10N
veterán
-
Z10N
veterán
Naaa veeegre! Erre varok mar tobb mint 3 eve. Nem siette el az AMD a support-ot. Eyefinity 3.0 Mixed Resolutions
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8213 üzenetére
Nem tudom. A Frostbite Team főleg a Mantle-t tartja elengedhetetlennek PC-n. Ezért is váltak ki a DICE-ból, hogy az EA nagyobb terepet adjon nekik, és a Frostbite játékok portolását direkten ellenőrizhessék és segíthessék.
A Nixxes más problémákkal küzdött, mint a többi Mantle-t igénylő csapat. Nekik mindig is a shader fordítással volt gondjuk. Nem szeretik az ubershadereket, mert bár jól fut a hardvereken, de kellemetlen a menedzselés része. Enélkül viszont mindig sebességproblémáik voltak, ezért váltottak API-t.
Bár ma tényleg a draw call-t halljuk állandóan, mint problémát (és tényleg ez a legnagyobb gond), de nem egy gond van a DX-szel, hanem több tucat. Más fejlesztőknek más lehet a problémájuk.
-
janos666
nagyúr
Ha már itt járunk: Az új Dragon Age vajon nyújt majd valami érdemi pluszt a Kaveri APU vitorlásoknak egy például Sandy Bride motoros csónakhoz képest?
Idén még gyakorlatilag csak a Thief-et játszottan végig, de az közel sem kötött le annyira, mint a DA és ME sorozat eddig részei.
A Theif TrueAudio része kifejezetten csalódás volt számomra.
Térleképezés és visszaverődés/tompítás terén kicsit a késő '90-es és korai 2000-res évek EAX 2-4 implementációira emlékeztetett, csak magasabb felbontású hanganyagból és precízebben, de nem sokkal pontosabban keverve.
Például egy épületen belül ablak mellett sétálgatva egy lépés előre, és máris tisztán hallom a kinti esőt, egy óvatos lépés hátra és máris néma csend.
Illetve a pincéből is úgy hallatszott fel az éjszaka vélhetően halk sopánkodás, mint ha mellettem állna az emberke, és nem tudtam merre merjek mozdulni, míg "na jó, legfeljebb nyomok egy quickload-ot" stílusban elkezdem körbejárni a házat és végre megtaláltam valahol jó pár fallal, vagy legalább is folyosó/lépcső-fordulóval arrébb a hang tulajdonosát...Grafika sem volt annyira lenyűgöző, hogy indokoltnak tűnjön, ha Mantle kell a stabil 60fps-hez a picit OC-s 290X-el és 4.5Ghz-es 2500K-val. Bár a lényeg, hogy így hozta stabilan a kellő teljesítményt és élvezhető volt grafikai minőség.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából arra kellene rájönni, hogy a hónapok milyen játékokat jelentenek. Nyilván ők tudják, hogy mikbe építik be, és azt is, hogy mikorra tervezik megjelentetni a játékot. Ebből kiindulva az expected rész, azaz a jelenlegi adatok alapján várható terjedés az érdekes.
A start február volt a BF4-gyel, tehát a Thief már március. A 4. hónap június, ami oké, mert jön a PvsZ: Garden Warfare és a Sniper Elite 3. Eddig ismert a dolog. Aztán jön egy szeptemberben, egy októberben, három novemberben és kettő decemberben. Na itt jönnek az ismeretlenek. Az ősz miatt az egyik az új Civilization lesz, na de mi a többi hat? Erős tipp, hogy az új Dragon Age benne van, de a többit csak találgatni lehet. -
janos666
nagyúr
válasz
daneeeeee #8208 üzenetére
Átverős ez a grafikon. Nem azt mutatja, hogy adott abszolút naptári időpontokban melyik API-t hány program használja már, illetve fogja majd terv szerint, hanem hogy az adott API hivatalos megjelenési dátumától relatívan számított X idővel később hány program használta / fogja használni azt az API-t.
Szóval sokkal inkább egy piacszerzési sebességet, mintsem piaci eloszlást szemléltet. És ilyen formában a DirectX-re (főleg a 10-es verziójára) nézve elég csalóka is amiatt, hogy a vízszintes tengely elég rövid szakaszt mutat csak be a Mantle-től öregebb API-k életciklusából.
Tehát ami ott DX10, az már mind történelem, és jobboldalt sokkal tovább, illetve magasabbra is lehetne még húzni azokat a DX-es vonalakat, ha nem vágták volna le ott, ahol nekik tetszett. A Mantle görbéje viszont még javarészt csak ígéret, valószínű jövő, mintsem történelmi tény (annak a görbének csak az első pár hónapjára igaz, ahol a folytonos és szaggatott piros vonal még egybeesett) és meg sem próbálja olyan messzire előre jelezni a Mantle életét a jövőben, mint amennyit a DX10, vagy akár DX11 már megélt a múltban és látható már a közeljövőben olyan bizonyossággal, mint a Mantle ábrázolt jövője.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Crytek
nagyúr
AMD Tonga ez akár még érdekes is lehet
-
#92700160
törölt tag
Sziasztok!
Lenne egy elég fura problémám.
Van egy asztali gépem, nem mai darab:
Intel E2180, 4GB DDR ram, Ati x1950 GT vga. Idáig tökéletesen működött w7 alatt. Most váltottam w8-ra 64 bitesre. Minden tökéletes, kivéve, hogy a gép amikor elsőre bekapcsolom, nem bootol be. Megjelenik a w8 logo, majd fekete képernyő egy kurzurral. Numlock működik, de ezen kívül semmi. Aztárn restart és megy minden tökéletesen. Csak első power upnál van ez a probléma. Leszedtem a drivert. safe modban driver sweeper, majd kikapcs, bekapcs,és vga driver nélkül nincsen probléma.Tehát ezidáig ok, hogy megvan a ludas, a 10.02-es ati driver (ez a legutolsó erre a kártyára, ez is w7 official). Ámde vga driver nélkül a full hd monitort 1600*1200-as nativnak érzékeli. Meglennék én driver nélkül, ha 1080 lenne a natív, mert nem szoktam játszani, de fel kell raknom a drivert, mert különben nem tudom felrakni a felbontást.
Persze lehet mondani, hogy mit izgulok, hogyha reset után megy, node akkor is, ez nem normális, valami gond van itt kéremszépen.
Esetleg vmi tipp, hogy 1, hogyan tegyem rendbe a drivert, hogy máködjön, vagy 2, hogyan tudom driver nélkül elérni, hogy 1080ban menjen a monitor.
Van esetleg valami ötlet, hogyan lehetne ezt megoldani.
Szerk: ha esetleg nem ez lenne a megfelelő topic erre akkor sry, átrakom máshova.
-
korcsi
veterán
AMD to launch new flagship Radeon graphics card this Summer
A lényeg: Volcanic Islands Refresh to utilize High-Bandwidth-Memory (HBM)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Milyen házat vegyek?
- Proxmox VE
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- BESZÁMÍTÁS! Asus Rog Zephyrus G14 notebook - R9 4900HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 2060 6GB Max-Q WIN10
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged