Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz Abu85 #25098 üzenetére

    Hm...

    Tegyük fel épp egérrel fordulok jobbra. A CPU kiszámolja az új kamerabeállításokat az egér elmozdulásának megfelelően (most leegyszerűsítem), majd a GPU renderel egyet ennek megfelelően.

    Ha jól értelek, még mielőtt befejezné a rendert, a gpu nekilát egy következő képkocka számításának (is).

    Amit nem értek:
    - Eldobja az előzőt képkockét, vagy azért végigtolja annak a renderjét is közben a gpu?
    - Hogyan időzíti az új képet?
    - A folyamatosan húzott egér (1000Hz) tegyük fel minden képkockára (53fps) új és új nézőpontot eredményez, de a két egymás után kiszámolt képkockán akkor lesz egy microstutter, mert azokon ugyanaz a kamera állapot lesz? (hiszen ugyebár a második számításakor kihagytuk a procit)

Új hozzászólás Aktív témák