Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz
Looserke
#26223
üzenetére
Hello!
Én másodszor vittem vissza az iPon-ba az EVGA GTX660 SC kártyámat és személy szerint nagyon elégedetlen vagyok velük, baromi hanyagok. Első alkalommal, úgy hogy 3 hétig náluk volt a kártyám visszaküldték úgy, hogy "semmi baja", leteszteltem 2 különböző konfigban és minden hibajelenség ugyan úgy megvolt. Emellett okoztak pár karcot a kártya oldalán, foltot az alján, nem vészes, alig látható de azért nem kellemes..
Írtam nekik egy meglehetősen hosszú emailt amiben kitárgyaltam, hogy elégedetlen vagyok a garanciális szolgáltatásukkal, valamint leírtam, hogy konkrétan mi a hiba a kártyánál (ha esetleg szervizeseik ennyire szellemileg szegények, hogy egy egyértelmű hibát nem fedeznek föl). Itt megjegyezném, hogy ezt a szerényke emailt közel (ha nem több) 1 órán át fogalmaztam, na és mi volt a válasz rá? Egy sablon Ctrl+C és Ctrl+V szöveg miszerint rendeljem meg a garanciafutár szolgáltatásukat, vagy vigyem be nekik személyesen a terméket. Hogy őszinte legyek szerintem még végigolvasni is lusták voltak...
Hihetetlen. Azóta visszavittem hozzájuk ismét a kártyát mert az előző hibajelenségből következőleg teljesen megdöglött és nem ad képet a hozzávaló NVidia driver-el, náluk van több mint 2 hete, várok.
Egyébként itt azt is leszögezném, hogy mikor bevittem a kártyát a srác megkérdezte mi a baja, közöltem vele, hogy a hozzá való driver-el nem ad képet és coil whine-os a kártya, mire ő nagyokat pislogott. Láttam, hogy nagyon bambul szegény, fogalma sincs mi van, vagy egyáltalán hogy kell írni, úgyhogy lefordítottam neki nemes egyszerűséggel arra, hogy "zörög". Miután hazajöttem elolvastam a papírt amit adott. Na mit írt be hibajelenségnek?! "Nem ad képet driverrel. Zörög."
Komolyan, mostmár azon gondolkodom, hogyha megint kics*sznek velem "komolyabb szervekhez" fordulok, hátha nekik is lesz egy olyan szép napjuk mint amilyet ők okoznak nekem már lassan másfél hónapja.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Path of Exile (ARPG)
- Óra topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPhone topik
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i3-7GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Sanyo akkutöltő + 2 használható akku
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E15 G4i - i5-1235U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I NBD Gari
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Lenovo Tab M10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest







