- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krisztianby
tag
Sziasztok, nem szoktam értékelést írni semmiről se csak mai nap érdekes volt.
SMARTCOM Web áruházból rendeltem terméket 2025.01.04-én. Értékelések és vélemény alapján teljesen jó hírnevű szerintem az áruház.2025.01.08-án rendelésem még mindig 0-dik státuszban volt (avagy 0 formában lett még neki állva feldolgozásának gondolom én) majd terméket felkeresve a weblapon az 404 hibára futott így feltételeztem akkor még sincs raktáron. Időközben láttam máshonnan olcsóbban és hátha gyorsabban a terméket megkapom így írtam nekik egy email saját weboldalukon lévő ÁSZF-al kiegészítve, hogy szeretném lemondani a rendelést és a pénzemet visszakérni ezen okok végett.
Témát le egyszerűsítve és összefoglalva.
Mai nap kaptam egy 5 perces hívást, ami szerint:
- Nem tudom, hogy működik az online shop világa és így működik a többi is, majd gyengéd kioktatást.
- Így is van olyan termék, amit 2024 rendeltek meg és még nem került kiszállításra, és még több száz dolgot kell intézniük ne legyek türelmetlen.
- Nem kell nekem ÁSZF írogatni, csak egy rendelést lemondó emailt. (Amit mondott ÁSZF különbözött a weblapétól ezt jelezve mondta majd kijavítják).
- Reméli, hogy másik bolt előbb kiszállítja a csomagom mert akkor annak a boltnak biztosabb most szerencsésebb helyzetben van, mert egyébként nemsokára feladták volna a csomagom.Nem írtam amúgy se boltról semmit (értékelést) nem szokásom csak pénzemet szerettem volna visszakapni. De enyhe kioktató stílus után, ami tájékoztatás jellegébe lett burkolva szerintem már bárki más írt volna :D
Mikor 0 információt kapok a termék állapotáról, és termék hirtelen eltűnik a weblapról szerintem nem az én dolgom utána menni, hogy hahó mi történt? Hanem valamit írni megrendelőnek, hogy elfogyott, beszerzés alatt, sry mégse tudjuk küldeni. Nem egy olcsó dologról volt szó.
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
Krisztianby
tag
Sziasztok. Inkább technikai jellegű kérdés. Megrendeltem egy csomagot 140k ért. December 15.én. A bolti feladást követően közlik velem hogy rossz alaplapot küldtek el nekem. Így ne vegyem át a csomagot így majd vissza kerül hozzájuk és kicserélik az alaplapot újra elküldik.Ma megérkezett nem vettem át.. Na már most nekem a gép kellet volna a munkára már következő héten. De ez nem is baj mert technikailag megkapom jövőhéten a csomagom. Fő problémám mi van akkor ha mégsem? Tapasztalataim alapján ebben az időszakban akár 2-3 hetet is csúszhatnak a csomagok én meg pont azért fizettem többlet árat hogy ezen a héten megkapjam..Ha jövőhéten se kapom meg a csomagomat megtehetem azt hogy teljesen elállok a vásárlástól és vissza kérem a pénzem?
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
Krisztianby
tag
válasz inf3rno #2734 üzenetére
Nem nagy összegről van szó csak még nem találkoztam ilyennel.
Fekete kivitelben a telefon 115k volt fehérben 110k(magyar) körül.Akkor a legolcsóbb webshop ilyen 105k ért árulta a fehéret + ingyen posta.(szlovák bolt)Rendelés előtt 2 napja elfogyott a fekete telefon mindenhonnan akkor lezuhant a fehér 105k-ra+2k posta.(magyar)
Ahol a telefont vásároltam most nézem 101k.
Alig 1 hét lefogása alatt majdnem 10k-olcsóbb lett.
Azt megértem hogy ha már ki van szállítva a teló kezembe van akkor nem panaszkodok de ameddig még boltba sincs ne már hogy drágábbat adják oda
Ma majd megkérdem hogy ilyenkor mi van nem fogom lemondani azért a 4k ért csak érdekes.[ Szerkesztve ]
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
Krisztianby
tag
Sziasztok előre is elnézést szeretnék kérni ha rossz témába írok igazából fogalmam sincs hol kéne feltenni ezt a kérdést de mivel "bolttal" kapcsolatos itt próbálok szerencsét.
febr. 1., P 15:45 indítottam egy rendelést egy telefonra amit rögzítettek.
febr. 4., H 10:40 a rendelés feldolgozása megtörtént
febr. 7., Cs 11:25 a termék nincs a raktáron szóval beszállítás történik várható érkezés 2019-02-08Szóval legkésőbb míg a futár kihozza a telefonom az hétfő vagy kedd ha esetleg pénteken még sikerül feladni a telefont.
A rendelésem leadott idő óta a telefon ára csökkent ahonnét vásároltam eközben a levelezésben még mindig a nagyobb ár van feltüntetve amin vásároltam.
Szóval rendelést követően ami ott ár volt ki írva azt el kell fogadnom?
Vagy élhetek panasszal hogy még beszállítás idő alatt lévő telefonra miért nem az aktuális árat számolják rá?Tényleg fogalmam sincs elnézést ha hülyeséget írok csak érdekel.
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla