Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dioka7

    senior tag

    válasz ACE- #2716 üzenetére

    Már nem azért, de azt írtad elmentél az Edigital-ba, ezek szerint ott megadták a hivatalos Candy márkaszervíz elérhetőségét, ahonnan nem válaszoltak. Amikor elmentél az Edigital-ba, és mondtad hogy nem működik, és szeretnéd cseréltetni, akkor mondták hogy kell szervíz? Ezek szerint igen. Akkor ez nem éppen Edigital hibája, hiszen a hivatalos szervíz cseszett az egészre. Írtad, hogy 29-én mentél vissza, akkor már az Edigital-ban nem volt panasziroda, nyilván szombati nap... mi lett volna, utána szilveszter, újév, persze hogy éppen akkor senki nem ért rá, ez tök érthető.
    Nem jól látod. Gondolom sosem intéztél hasonlót. Nem adtak semmit. 20-án azt mondta a srác, hogy az edigitalnak kell küldenem egy emailt és ŐK kiküldenek egy garanciafutárt. (ekkor még nem volt róla szó, hogy a garanciafutár melyik céghez tartozik). Én 20-án megírtam az emailt és szépen vártam, hogy majd keresnek. A következő alkalommal 28-án (elnézést, elírtam a dátumot, de pénteken voltam benn), mikor bementem, akkor hívta a srác a panaszirodát és ekkor annyit mondott, hogy nem dolgoznak a 2 ünnap közt. (A munkanapokon sem!!!). Én ekkor kérdeztem, hogy mennyit kell várnom a 3 napos cserére, hiszen 28-a volt a 3. MUNKANAP, egyéb napokból összesen már 8 telt el. Mondta, hogy ne haragdujak, de mivel nincs panasziroda, így nem tud mit tenni, de január első hetében biztosan meg fog oldódni és keresnek. Ezért mentem legközelebb 01.04-én, az első hét péntekén,(tudván, hogy az első héten már nem tud megoldódni) amikor közölték, hogy nincs meg a 20-ai email. Kérte a srác, hogy mutassam meg a telefonon az emailt, amit meg is mutattam és Ő ellenőrizte a címet és jó helyre küldtem. Nem a szakszervíznek küldtem, mert nem ezt mondták. Ekkor mondta a srác, hogy most 2 lehetőség van. Az egyik, hogy újra írok a panaszirodának és kiküldik a garanciafutárt, de az ünnepek miatt ez lassabb, vagy (az eltelt időre való tekintettel) felveszem én egyenesben a kapcsolatot a szakszervízzel. Ekkor kérdeztem vissza, hogy a garanciafutár nem is az edigital-tól jön? Ekkor mondta, hogy nem, de az edigitalnak, mint eladónak, kellene intéznie. Csakhogy így gyorsabb lesz, inkább intézzem velük. Ekkor felajánlotta a srác, hogy mivel telefonon nem érte el őket, így ír egy emailt, amit megírt, majd vártam, hogy keressenek. (erre az emailre válaszoltak 01.18-án). Ezek miatt nem kerestem meg egyből a szakszervízt. Nekem azt mondták (2x is!!), hogy az edigitallal kell mindent intéznem. Ilyen egyszerű.
    Egyébként amikor ötödszörre mentél az Edigital-ba, és ott volt a kezedben a papír, hogy a készülék rossz, akkor miért kellett e-mailt írni? Miért nem írták le ott a panaszodat, és kérted konkrétan a 3 napos cseregaranciára vonatkozó cserét? Vagy ha neked úgy jó, akkor a javítást? Mi akadálya volt?
    A boltvezetővel beszéltem személyesen, azt mondta, hogy az üzlet nem tud semmit intézni, csak a központ. Nekik pedig még Ő, mint boltvezető is csak emailt tud írni. Nem "kellett emailt írni", pontosan azért mentem be a 12km-re lévő üzletbe, hogy ne egy nyavajás emaillel próbálkozzak, amire 12.20-a óta nem válaszolnak. Egyetlen darabra sem. De a boltvezető is csak levelezni tud a központtal, legalábbis a saját állítása szerint.
    Egyébként azóta megint voltam benn, 01.18-án és megint mondták, hogy várjak még. Ők nem tudnak mit tenni, felhívták a központot, ott azt mondták, hogy fognak keresni. Most pedig aztán már végképp az ő feladatuk lenne elvinni a rosszat és hozni egy jót.

    Egyébként úgy látom, hogy elég határozottan véded az edigit, pedig 12.20tól 01.04-ig ők vezettek félre, mert ha egyből azt mondják, hogy a candyvel vegyem fel a kapcsolatot, akkor nyilván nem várok tétlenül 2 hetet. Utána a candy volt a ludas, mert nem lehetett elérni őket, ezen újabb 8 napot buktam, de már azon is túl vagyok, viszont most megint az edigire várok, megint 1 hete. Nyilván az lenne az érdekem, hogy mielőbb egy JÓ hűtőhöz jussak, pont ezért is mentem be az üzletbe, de (hiába mondod) ez messze nem az elvárható ügyintézés egy bolt részéről! És akkor nem beszélek a rengeteg telefonálgatásról, a sok kidobott kajáról, meg arról, hogy már 6szor voltam náluk, ami 6x24km nekem.

Új hozzászólás Aktív témák