Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dioka7

    senior tag

    válasz dioka7 #2728 üzenetére

    Csak egy kis info, hogy teljes legyen a sztori. Azóta 3x voltam a boltban, írtam vásárlók könyvébe, beszéltem boltvezetővel ismét stb. Mondták, hogy ha kisebb üzlet lennének, akkor már rég mondták volna, hogy vigyem be és visszaadják az árát, de így a rendszer nem engedi, szóval marad a levelezgetés, telefonálgatás, bejárkálás. Egyszerűen nevetség az egész.
    De (a 3 napos cserém ügyében) 48 nap után végre tegnap megtört a jég. 2019.02.06-án 16:00-kor jött egy email, hogy 2-3 munkanapon belül küldenek egy futárt, és elszállítják a készüléket, melyet nekem kell becsomagolni, szállításra kész állapotba kell lennie, mire jön a futár. Aztán ha megérkezik a központi raktárba a termék (és rendben van), akkor kapok egy emailt, amit kinyomtatva és egy üzletbe befáradva vele, visszakérhetem az árát, vagy levásárolhatom.
    Természetesen ár-visszakérés lesz. Tőlük, soha többet semmit! :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák