- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
veterán
Digiprime-al kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Én kezdek aggódni kicsit. 28-án rendeltem egy PCI-E SSD-t, ki is fizettem online, aztán másnap tűnt fel, hogy sajna nem jó a kinézett alaplapba, úgyhogy írtam nekik, hogy lemondom a rendelést.
Már az sem tetszik, hogy a visszaigazoló levélben azt írták, a rendeléssel kapcsolatban nemsokára felveszik velem a kapcsolatot. Azóta semmi. A levelemre sem jött válasz. A mobil számuk tegnap is, ma is ki volt kapcsolva, a vezetékest nem veszik fel. Lehet, hogy csak nagy az ünnepi hajrá náluk is, ÁK-s vélemények pozitívak, ahogy láttam, csak hát ez, hogy nem jelentkeznek, és elérni sem lehet őket, aggaszt. Félek, hogy majd futhatok a pénzem után, hogy ugyan mikor utalják vissza. -
lafaty80
addikt
Nem gondoltam volna, hogy az ikea-t is ide lehet majd venni.
De...amit most házhozszállítás címen alkotnak, azt nem tudom hova tenni.
1490Ft-os szállítási díj a semmiből 2400Ft lesz.
Értelmes, de leginkább elfogadható magyarázatot nem adnak, csak hülye kifogásokat. A vége, hogy elnézést kérnek a kellemetlenség miatt, és ezzel részükről lezártnak tekintik a kommunikációt.
Fb csoportjukban is egyre tobben panaszkodnak erre.Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
inf3rno
nagyúr
-
Krisztianby
tag
Sziasztok. Inkább technikai jellegű kérdés. Megrendeltem egy csomagot 140k ért. December 15.én. A bolti feladást követően közlik velem hogy rossz alaplapot küldtek el nekem. Így ne vegyem át a csomagot így majd vissza kerül hozzájuk és kicserélik az alaplapot újra elküldik.Ma megérkezett nem vettem át.. Na már most nekem a gép kellet volna a munkára már következő héten. De ez nem is baj mert technikailag megkapom jövőhéten a csomagom. Fő problémám mi van akkor ha mégsem? Tapasztalataim alapján ebben az időszakban akár 2-3 hetet is csúszhatnak a csomagok én meg pont azért fizettem többlet árat hogy ezen a héten megkapjam..Ha jövőhéten se kapom meg a csomagomat megtehetem azt hogy teljesen elállok a vásárlástól és vissza kérem a pénzem?
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
#21346560
törölt tag
válasz razorbenke92 #3394 üzenetére
Pont ilyesmik miatt már csak olyan helyről rendelek előre utalással, ahonnét már előzőleg is rendeltem...
-
őstag
Egy júliusi történet, csak felmerült egy másik topicban, és szóltak, hogy érdemes ide betennem.
www.butorpiac.hu oldalról rendelt CASSINO gyártmányú asztalt néztünk ki, amilyet sehol máshol nem találtunk. Nagyon stílusos találatok vannak jelenleg is, de mind renderkép (ez később értelmet nyer).
Megrendeltük, előre kifizettük.
A ~2 hét után jelezték, hogy az eredetileg 5-8 napos szállítás csúszik. Gondoltam, addig ne üljenek a pénzünkön. De az csak úgy nem ment volna, mert akkor elállunk a vásárlástól, és akkor ha készülnek a termékek, a sor végére kerülünk.
Újabb ~2 hét után jelezték, hogy a gyártó elállt a vállalástól, mert a beérkezett rendelések alapján nem éri meg nekik a termék gyártása. Kérték, hogy válasszunk mást az áruházból. Sajnos csak amiatt az asztal miatt vásároltunk volna ott, kértük hogy küldjék vissza a vételárat - de nem, ha ezt akarjuk, akkor írjunk nekik külön elállási nyilatkozatot, mintha a mi hibánk lett volna. De persze még ez is belefér, biztos ilyen a rendszerük.
Egy hét múlva még sehol nem volt a pénz, ezért telefonáltunk. Ment némi mellébeszélés, és kiemelték, hogy ÁSZF szerint 14 napuk van rá, szóval várjunk. A 13. napon újra rájuk szóltam, csakhogy minden rendben van e, így lett végül 14. napra meg a visszatérítés.
Tehát másfél hónapig náluk volt a pénzünk, amit egy olyan termékkel "nyertek el" ami sosem létezett (valószínűleg nem véletlenül csak renderelt képek vannak).
Emellett jóval azután is hirdették a terméket minden platformon (saját honlap, Google, Facebook) amikor nekünk már jelezték, hogy nem lesz belőle semmi.Google értékelésben a feleségem megírta a történteket, és kitérő válasszal azt írták, hogy "Ő nem volt vásárlójuk, meg amúgyis Covid"
Nem mondom, hogy csalók, de mindenképpen úgy kell tőlük vásárolni, hogy előfordulhat, hogy a termék sosem létezett.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
#24845312
törölt tag
válasz #24845312 #3366 üzenetére
Emagos történetem folytatódik, azóta már volt 2 levélváltásom is velük, amikben lényegében ugyanazt tudtam csak leírni, mint eddig. Szerintem vagy teljesen agyhalott emberekkel levelezek, vagy egészen egyszerűen csak nem is élő ember válaszol, hanem automatikus válasz jön csak tőlük. Erre egyébként most a legutolsó levelemben már rá is kérdeztem, mert teljes mértékben figyelmen kívül hagyják azt, amit írok, úgyhogy megkérdeztem, hogy egyáltalán valódi, élő ember válaszolgat tőlük?
A panasz elküldésekor a számlázással kapcsolatos fület választom ki, és gyakorlatilag a válaszlevelük 99%-a csak arról szól, hogy a BlackFriday ideje alatt kiállított számlák esetében újraszámlázásra nincs lehetőség. Az, hogy én mit írok, vagy mit kérdezek, teljesen figyelmen kívül van hagyva.
Most is leírták ugyanezt, meg hogy hol tudom beállítani a fiókomban, ha nincs közösségi adószámom. Megírtam nekik, hogy nekem ez a kezdetektől fogva be van állítva, és eddig minden számlát jól is készítettek el, csak ezt az utolsót nem. Kértem tőlük egy e-mailcímet, amire el tudom küldeni a képernyőképet a fiókomból, hogy láthassák, hogy minden rendben van a beállításaimmal. Gondolom megint jön a sablon válaszlevél, hogy a BlackFriday ideje alatt készített számlák esetében újraszámlázásra nincs lehetőség (ez jött eddig minden egyes levelükben). Hogy lehet egyáltalán ezekkel fölvenni a kapcsolatot, ha egyszer az emailcímükről is visszapattan minden levél, a telefonos ügyfélszolgálat meg szinte azt se tudja, hogy melyik bolygón él, annyira nincsenek képben semmivel sem.[ Szerkesztve ]
-
Floyd80
addikt
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
koby11h
őstag
Turbado hírek, ha valaki nem olvasta volna még:
[link]"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
#24845312
törölt tag
Én Panasonic-kal is megszívtam a változatosság kedvéért, pedig egyik nagy kedvencem volt a Panasonic X400. Hiába vigyáztam nagyon rá, sajnos nem húzta túl sokáig. Vettem több darabot is, annyira tetszett, mindegyiket szép sorban elhasználtam, míg el nem fogytak. Ha kapható lenne megint újként, megint vennék belőle párat, nagyon tetszett az a telefon.
-
#24845312
törölt tag
Alcatelt még a nyomógombos korszakból ismertem, azóta nem is mertem a kezembe venni egyet se közülük. Meg is lepődtem, amikor jópár éve megtudtam, hogy még mindig gyártanak telefont, és nem tűntek el végleg a süllyesztőben. Lehet aztán az érintős telefonjaink már megbízhatóbbak, nem tudom.
-
TIT
veterán
válasz #24845312 #3381 üzenetére
Hát igen szeretik ezt a beázást felhozni,ha nem igaz akkor is.
Szolgáltatókkal csak a baj van,nekem mondjuk nem kellett még telót gariztatnom.
Alcatelt sose csíptem.
A krt.-i boltokba vannak jó sufniszervizek,nem merik a telót szédszedni...ilyen dumával jöttek valakinek -
#24845312
törölt tag
Sajnos a többi bolt is ilyen vagy hasonló, beleértve a mobilszolgáltatókat is. Öcsémnek azt mondták a telefonra, hogy víz érte, holott egyébként bírnia kéne a vizet a gyári specifikációk szerint (ennek ellenére ha mégis valahogy víz jutott bele, akkor szerintük biztosan nem rendeltetésszerűen használta, volt az indok). Ugyanezt eljátszották munkatársam telefonjánál is, holott állítása szerint soha nem járt víz közelében a telefon (ők viszont találtak valami nyomot, elszíneződést a panelon). Nekem azt mondták, biztos leesett valahonnan, és attól lett baja, holott egyébként ütésálló a telefon, és az égvilágon semmi külsérelmi nyom nem volt rajta. Volt olyan telefon, hogy úgy adták vissza a szervizből, hogy a bolt kijáratáig bírt csak működni, úgyhogy amint kiléptem a kijáraton, már mehettem is vissza. És ezt addig ismételgették, míg végül betelt a garancialap a sok szervizelés miatt, de csak nem akart a nagyszerű Alcatel telefon úgy működni, ahogy kéne... Telenor, Telekom, Vodafone volt az érintett (bár lehet, hogy még éppen Pannon-nak vagy T-Mobile-nak hívták őket) a fenti példáimban amik most így hirtelen eszembe jutottak, tehát szerintem egyik sem különb a másiknál. Én mondjuk zugárusoknál pont amiatt nem is mertem soha vásárolni, mert a nagyobb cégekkel is csak negatív tapasztalataim voltak.
-
mauimagic
senior tag
B-tel es sztorim kezd érdekes lenni...
Otóberben bejelentettem egy telefon hibát, ütésállónak hírdetett telefont több hibával azért dobtak vissza, mert betört a kamera védő plexi. Közel 2 hónap kellett, hogy visszakapjam a telefont, bekapcsolt állapotban adta afel a derék szervíz...A szervizes cég munkalapján el is ismerik a hibákat, de visszaküldték a B-telnek, merthogy nem garis.
A B-tel munkalapján aztán összekeveredtek a dátumok, a hiba bejelentés napját 10 nappal későbbre dátumozták, egészen véletlenül az 1 éves Jótállás lejárta utánra.
Pitiáner társaság, senkinek nem ajánlom őket.
[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
válasz inf3rno #3373 üzenetére
Hát igen,sok helyen már papagájok dolgoznak.
Scorp2011: Ha nem a tiéd az adószám nem is tudják veled összefüggésbe hozni,de ezért miért kéne többet adóznod?
Nekem is a méhbe amikor vittem vízórát más név szerepelt a számlán,nem tudok ezek hogy hoznak össze ilyet,sokat ittak biztos. -
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3369 üzenetére
Azon se lepődnék meg, ha nem is emberek válaszolgatnának, hanem botok. Automatikusan szűrik és osztályozzák a leveleket, az enyémben pl. számlázással kapcsolatos probléma volt, ezért megkaptam a sablon számlázásos lerázós válaszüzenetet, hogy nincs lehetőség a számla javítására/újra kiállítására, stb.
-
inf3rno
nagyúr
-
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3367 üzenetére
Biztos, hogy nem oké ez így, egyrészt ha nincs közösségi adószámom, milyen alapon írnak be oda bármit is a tudtom és engedélyem nélkül? A korábbi számlákat normálisan töltötték ki, de ezt már nem. A fiókomban is egyértelműen be van jelölve a "Nem rendelkezem közösségi adószámmal" mező. Ők töltik ki hibásan a számlát, majd ahelyett, hogy javítanák azt, a szabályzatukra hivatkoznak, hogy jelezték előre, hogy újraszámlázásra nincs mód?! Ezek szerint akkor ilyen alapon ők felülírhatják a számviteli törvényt is a saját emagos szabályzatukkal?! Se a garanciára vonatkozó jogszabályokat nem szokták betartani, se semmit, de most már egy az egyben a számlákat is úgy töltik ki, ahogy kedvük tartja? Mit képzelnek már ezek?! Jeleztem nekik, hogy amennyiben nem kapom meg a helyesen kitöltött számlát, a NAV fele kénytelen leszek jelenteni a dolgot, mert én nem fogok miattuk sem büntetést, sem több adót befizetni, az biztos! Ők rontották el a számlát, javítsák is ki!
Ahogy ismerem őket, vagy válaszra sem fognak méltatni, vagy esetleg megint a szabályzatukra hivatkoznak majd, ami szerintük mindenféle törvény és jogszabály fölött áll. -
#24845312
törölt tag
Emag újabb mutatványa. A számlát hibásan állították ki a részemre, számlázási, számviteli hibát követtek el (közösségi adószámot adtak meg a számlán, holott a profilomban egyértelműen jelezve van, hogy nincs közösségi adószámom), majd mikor jeleztem ezt a részükre, közölték, hogy:
"Tájékoztatjuk, hogy a Black Friday akció keretén belül leadott megrendelések esetében újraszámlázásra sajnos nincs mód, ahogyan ez a szabályzatban is feltüntetésre került."Komolyan mondom, nem normálisak!!!
-
inf3rno
nagyúr
A Séd-Glass Bt-ről van jó véleményem. [link] Kedvesek, a szállítást is megoldották nekem. Most sikerült beszerelnem az üveget, amit küldtek, és tök jól szigetel, úgyhogy az áru is rendben van. Veszprém környékén van értelme, ha más üvegest keres.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
ban77di
csendes tag
válasz GeryFlash #3359 üzenetére
Én vettem tõlük màr többször kisebb dolgokat, nem volt semmi gondom velük eddig.
Rendelès leadàs utàn visszaigazoló mail nem szokott jönni, de ha ràjuk irok nyitvatartàsi idõbe szinte azonnal válaszolnak. Személyes átvèttel szoktam venni,lehet csak szerencsèm volt eddig, de amiket akartam raktàron is voltak ès màr aznap àt is tudtam venni . Üdìtõ szìnfolt nekem egy ilyen helyi szàmtech bolt, aminek mûködõ webshopja van versenykèpes àrakkal. -
lafaty80
addikt
válasz Hegyirabló #3362 üzenetére
A 14 náluk 30. Ez stimm, ezt tudtam, a két hsz lényegi tartalmára céloztam. Egyik üti a másikat.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Hegyirabló
veterán
válasz lafaty80 #3361 üzenetére
Valóban harminc nap van az ÁSZF-ükben. A vállalkozás eltérhet a jogszabálytól, amennyiben az eltérés előnyösebb, mint amit jogszabály előír. Lehet, hogy náluk is ez van. Én azért rákérdeznék erre is.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
GeryFlash
veterán
Sziasztok!
Egy Seasonic S12II GB 620W tapegyseget szeretnek venni es csak ebben a foremax.hu webshopban aruljak mar, tud barki barmit errol a boltrol illetve hogy erdemes itt venni?Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
chopin42
addikt
válasz lafaty80 #3354 üzenetére
Media markt próbálkozott ezzel: személyes átvétel, netes rendelés. 2 alkalom volt, az elsőt megkérdeztem, azt mondták okés, jogszabály alapján is. Visszavittem, visszavették. Második vásárlás, netes rendelés, nem kérdeztem előtte, mikor átvettem, akkor kérdeztem rá, kasszás hátraszólt "józsinak": "hé, ilyenkor oké?-nem" mondom neki erre, hogy reméljük nem lesz rá szükség, mert jogilag rohadtul tévednek...
Szóval: az átvétel módja lényegtelen, távol lévők között a szerződés megkötöttnek minősül, ha a termékről értesítést küldenek, hogy átvehető. Pont. Ebben az esetben pedig játszik a 14 nap, ha tetszik, ha nem.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Hegyirabló
veterán
válasz lafaty80 #3354 üzenetére
Akkor ez így sínen van.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
lafaty80
addikt
válasz Hegyirabló #3353 üzenetére
Telefonon pont az előbb hívtak vissza, természetesen él az elállás. Rögzített hívás volt, azonosítót elkértem(azt mondta hogy lehet hivatkozni a beszélgetésre). Közben másik facebook csoportjukban azt válaszolta a lelkes kolléga, hogy elállni az átvételkor lehet csak .
Tényleg megérne a kis vizsgálódást, próbavásárlást hivatalból....Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Hegyirabló
veterán
válasz lafaty80 #3352 üzenetére
A 14 napos elállás megillet abban az esetben, ha internetes rendeléssel, vásárlással jutottál hozzá a termékhez, az átvétel módjától függetlenül. Akár a Holdon is átvehetted volna, ha interneten keresztül rendelted meg. A helyedben megkérdezném őket, hogy vajon megéri-e kockáztatni egy bírságot.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
lafaty80
addikt
Euronics -bár még folyamatban van az adatszerzés tőlük- érdekes módon értelmezi/kezeli az elállást. Sem az oldalukon, sem ÁSZF-ben nem jelzik, hogy ha neten rendelsz tőlük, és boltba kéred az átvételhez, akkor nem él a rendelésre/termékre az elállás. Bent a boltban rákérdeztem erre -mert én teljes nyugalommal gondoltam, hogy de-, hogy mi a szitu akkor. A válasz szerint "nekik azt mondták ott fent, hogy erre nincs elállás".
Fogyasztói portálon megnéztem, és az alján külön kiemelik ezt is mint hibás kezelés. Ha ott jól értem, akkor pedig él ilyenkor is az elállás.
Namost euronics-ot elérni érdekes, telefont 10 alkalomból (4 nap alatt) egyszer vették fel, azóta várom a visszahívást a fentivel kapcsolatos válasszal (kb. ige vagy nem, ez már 4 napja nehézségbe ütközik). Közben levelet is írtam, hogy hátha... de 3 napja arra sem válaszoltak.Akkor most ki tudja, hogy van ez hivatalosan?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
boogie84
veterán
-
Hegyirabló
veterán
-
chopin42
addikt
válasz boogie84 #3347 üzenetére
Ja, haver is úgy kapta, hogy az aio-ra úgy szerelték felé a ventit, hogy beleért a radiba, és kerregett. Ennyit a tesztelésről...Más boltnál is olvastam itt (asszem ipon), hogy el sem indult a "tesztelt" gép.
Úgyhogy én az összerakást hanyagolnám a mai észkombájnokkal, akik amúgy is sz@rnak mindenre, "hé Józsi, kész vagy már, mennék cigizni? -Jaja, mehetünk! Bekapcsoltad? Nem, biztos jó, meg amúgy a paraszt úgy sem ért hozzá..." valahogy így képzelem el.
Potrien Rakd össze magadnak, jó móka, megtanulod, van sok leírás, meg aránylag könnyű is.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Potrien
senior tag
Tudtok esetleg olyan boltot,embert ajánlani aki új számitógépet rak össze?
-
inf3rno
nagyúr
A szogker.hu-nál nincsenek a helyzet magaslatán. Igazából van, ami nincs raktáron, és hetekre tudják beszerezni, de ez a kisebb gond, általában felajánlanak valami alternatívát. Ami most kiverte a biztosítékot, hogy rendeltem egy arcvédőt tőlük. Ez az olcsó plexis cucc, amit pl fűnyíráshoz szoktak használni. Az idiótája meg persze a plexi közepére ragasztja az árcédulát, ahonnan ha le akarom vakarni a ragasztót, akkor összekarcolom az egészet. Egyébként sem lehet teljesen levakarni, az eddigiek alapján. :S Komolyan hülyét kapok már ezektől.
Buliban hasznos! =]
-
scavy
tag
Sziasztok!
mobilex.hu - erről valakinek negatív tapasztalat esetleg? Tudom, hogy az árukeresőn megbízható boltként van megjelölve, de mostmár a turbado.hu -n történtek után picit szkeptikus vagyok.
Azt írják, hogy az összes Samsung készülékükre 2 év gyári gari jár, a telefonban is ezt mondták. Viszont a Samsung magyarországi ügyfélszolgálata meg azt mondta, hogy bizonyos formátumú jótállási jegyet kell hogy kapjak a vásárláskor. Az oldalon pedig azt írják hogy a számla minősül jótállási jegynek is egyben. Itt veszítettem el a fonalat. -
mauimagic
senior tag
válasz mauimagic #3325 üzenetére
Na 4 héttel az átvétel után a B-tel felhívott, hogy nem garis a telefon, mert sérült a kamera védő plexi, így a többi hibával nem is foglalkoznak.
Gondoltam egy ütésálló telefonnál ez belefér. Elkértem a szervíz munkalapot, aztán megyek tovább, amint visszaküldték a telefont.Tud valaki normális független szervízt, ahol bevizsgáltathatom a telót? Lehetőleg Budán.
-
#24845312
törölt tag
-
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3335 üzenetére
Google Maps-et én is meg szoktam nézni, de vigyázni kell vele, mert sokszor 5-10 évvel ezelőtti állapotokat mutat még (dátumot is nézni kell). Előző lakhelyemen pl. 7 évvel ezelőtti utcanézet látható, pedig megyeszékhelyről van szó (Győr).
Vagy volt, hogy fogorvosi rendelő címét néztem meg rajta, de csak a nagy pusztaságot mutatta, egyetlen ház sem volt még arra. A valóságban meg már egy komplett utcát fölépítettek oda. -
#24845312
törölt tag
válasz mauimagic #3333 üzenetére
Mert a székhelyen nem is tudod őket elérni (vásárlóként). A cég adatainál viszont már kötelezően szerepelnie kell a székhelynek is (adószámmal, mindennel együtt). Az elérhetőségi adatoknál azoknak a dolgoknak kell szerepelnie, amiken keresztül el tudod őket érni, pl. telefonszám, e-mailcím, vagy ha van valós bolt is (nem csak webshop), akkor annak a címe is, nyitvatartási idő, stb. Sok webshop esetében odaírják a székhely mellé azt is, hogy nem átvételi pont, mert gondolom sokan ott próbálták már átvenni a rendelt dolgokat (vagy visszavinni/küldeni garanciáztatni), mert nem tudták, mi az hogy "székhely", lehet azt hitték, hogy ott van a vállalkozásnak a boltja vagy raktára.
Nem védek én senkit/semmit, ahogy írtam, nem is ismerem őket, de még csak nem is rendeltem tőlük soha. Webshopom nincs, bár tervben volt/van. Nagyon szigorú szabályoknak kell megfelelnie minden webshopnak, mert könnyen ugrik a büntetés. (Alza kapott is az idén egy kb 900 millió Ft-os büntetést.)
-
mauimagic
senior tag
Semmit nem szeretnék a székhelyen, csak elég jellemző, hogy az elérhetőségüknél nem tüntetik fel... anno a vásárlásnál a személyes bolti átvételt választottam, bevallom nem gondoltam arra, hogy a boltnak semmi köze a céghez.
A szlovák-román-stb hajléktalanok nevére bejegyzett cégeken kívül immár erre a trükkre is figyelni fogok.
Gondolom az emailemre pedig azért nem sikerült válaszolniuk, mert a tulajdonos nagypapája a customer relations manager, és lassan megy neki a gépelés...
Lassan az AliExpress-ről biztonságosabb bármit rendelni, mint itthonról, ott legalább van dispute, ami viszonylag korrekt.
Te egyébként szintén webshopos vonalon mozogsz, hogy véded a mundér becsületét?
-
#24845312
törölt tag
válasz mauimagic #3331 üzenetére
Az ÁSZF elején egyből fel van tüntetve a székhely, nem kell bogarászni, de én azt nem értem, hogy a székhelyen mit szeretnél csinálni? Ott csak a cég hivatalos iratai vannak, ott nincsenek telefonok, nincs bolt, nincs semmi, ott a vásárlónak semmi keresnivalója sincs normál esetben.
Ezért hoztam szóba a PCX-et, mert elég nagy bolt, biztos ismered. Az ő székhelyük is egy székhelyszolgáltatónál van bejegyezve, Csomádra, de ennek semmi jelentősége, mert mi, vásárlók ha személyesen akarunk tőlük bármit is vásárolni/átvenni, akkor egy teljesen másik címre kell mennünk (Budapest, Duna Plaza), a székhelyen semmi keresnivalónk sincs, ott nincs bolt, nincs PCX-es dolgozó, nincs áru.
B-Tel esetében annyiban különbözik a helyzet, hogy nekik nincs fizikai boltjuk (csak webshop), így sajnos csak a 2 db e-mailcímre és a telefonszámra lehet hagyatkozni, mint elérhetőségi lehetőségre. -
#24845312
törölt tag
válasz mauimagic #3329 üzenetére
B-Tel-től még nem vettem semmit, de egyébként elég sok cégnek van egy székhelyszolgáltatónál bejegyezve a cég székhelye, pl. ilyen a PCX is, nincs ebben semmi rendkívüli. Nekünk, vevőknek egyébként sincs a székhelyen lévő címen semmi dolgunk.
A webshopban kötelezően fel kell tüntetni a székhelyet is (fönt is van nekik), meg minden más egyéb dolgot is. A B-Tel esetében az Információ - Elérhetőségek résznél találod a cég címét és elérhetőségét, illetve itt van feltüntetve az is, hogy ha személyes átvételt szeretnél, akkor melyik cégnél, milyen címen tudod ezt megtenni.
Az Információ - ÁSZF résznél pedig az adószámtól kezdve a cégjegyzékszámon keresztül a székhelyig minden létező adatot megtalálsz (de a számlán is szerepelniük kell). -
mauimagic
senior tag
Igen, sajnos balek voltam, tönkrement anno a telefonom, gyorsan kellett új. De van "boltjuk", ott vettem át...aztán most derült ki számomra, hogy a pesti bolt csak "szerződött partner", maga a cég a szokásos jászárokbasznádi esztergaműhelybe bejegyzett webshop...
Persze ez csak a céginfóból derül ki, a honlapról sajnos pont lemaradt a székhely
-
mauimagic
senior tag
B-tel gariztatással van tapasztalat?
Írtak a bejelentésre egy sablon szöveget, hogy "gyári csomagolásban, összes tartozékkal, stb." kell visszaküldeni.
Nálam már ez kib@szta a biztit, de visszaküldtem szó nélkül.Egy hete van náluk, emailre nem válaszolnak, pontosan meddig ülhetnek rakta, mikor érdemes komolyabban elkezdeni fenyegetőzni?
Valami azt súgja, hogy nem lesz egyszerű menet...
-
inf3rno
nagyúr
Az email nem hivatalos. Tértivevényes levelet kell küldeni, határidőt kell kikötnöd nekik, azt hiszem kamatot is felszámolhatsz, de ebben nem vagyok biztos. Ahogy nézem fizetési meghagyás a következő lépcső, ha nem fizetnek. A másik lehetőség, hogy bemész a bankodba, és kéred, hogy szerezzék vissza a pénzed. Még akár a rendőrségre is bemehetsz és feljelentheted őket. A békéltető is szóba jöhet továbbra is, ahogy nézem. Ahhoz szerintem bizonyítéknak az lesz jó, ha legalább egy felszólítást küldesz rendes levélben.
Buliban hasznos! =]
-
gabe_
őstag
válasz inf3rno #3322 üzenetére
E-mailben már küldtem többször is, illetve kértem hogy írjanak egy határidőt, ameddig visszautalják, de azokra okosan nem válaszoltak.
Ez a békéltető testület úgy működik, hogy bemegyek a helyi kirendeltségükbe ügyfélfogadási időben a kinyomtatott e-mailváltásokkal, és előadom a panaszom?
[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
Üdv mindenkinek, egy kis rövid történet a közelmúltból, amihez egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni.
Évek óta kuponos nyaralásokkal szoktunk nyaralni, eddig még nem jártunk így, tény hogy én is figyelmetlen voltam, de a szállást nem tartom korrektnek.
-Vettünk egy 3nap/2éjszakás vouchert az egyik hotelba.
-A kupon árának átutalása előtt telefonon egyeztettük a szállással, hogy az általunk kívánt időpontra van-e szabad szobájuk. A hotel munkatársa azt mondta, hogy van, beírt minket, mehetünk a kivánt időpontban.
-Ezután átutaltam a kupon teljes árát (erre volt 5 munkanapunk)
-Másnap azért a biztonság kedvéért mégegyszer felhívtam a szállást, hogy minden rendben van-e, megkapták-e az utalást. A hotel másik munkatársa azt mondta a telefonban, hogy az időpontfoglalás nem így működik, e-mailben kell foglalni.
-Ok, leírtam e-mailben is a kívánt időpontot, itt hibáztam, hogy sajnos október helyett tévesen novembert írtam.
-Jött a válasz, hogy ok van szabad helyük. Ekkor vettem észre a hibámat, amit még aznap korrigáltam is nekik.
-Jött a válasz, hogy erre az időpontra nincs szabad szobájuk.
-Közben megnéztem, a bookingon és a továbbra is elérhető kuponos honlapon is jelzett szabad szobát arra az időpontra.
-Újabb telefonos egyeztetés, de sajnos nincs szabad szoba
-Ok, akkor szeretnénk elállni a vásárlástól, kérnénk vissza a pénzünket. E-mailben megigérték, hogy visszautalják, de eddig semmi, már túl vagyunk 15 napon. Többször telefonáltunk, e-maileztünk a szállással, szóltunk a szallasguru.hu-nak is, de az igérgetésen kívül semmi nem történt.Már lassan kezdem elengedni a dolgot, hogy visszakapjuk a pénzünket, de csak nem hagy nyugodni. Milyen módon tudnám az esetet a fogyasztóvédelemnek bejelenteni?
Bocs hogy ilyen hosszúra nyúlt...Sovány szakácsban sose bízz!
-
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3318 üzenetére
A honlapjuk szerint vannak náluk külön raktáron lévő dolgok, meg vannak, amik csak rendelésre elérhetők. Én szándékosan azért rendeltem raktáron lévőt, hogy ne kelljen rá sokat várnom. Ha tegyük fel pont az orrom elől elvitte valaki a raktáron lévőt, akkor legalább egy e-mailt írhattak volna, hogy már nincs meg, de tudnak szerezni x héten belül, kérem-e így is? Máshol legalábbis így szokták csinálni.
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #3317 üzenetére
Jajj hát azt mindenki tudja, hogy nem úgy van. Amúgy pont ebbe futottam bele biciklis boltnál, hogy x dolog nincs raktáron, és mondtak nekem egy 3 hetes beszerzési időt. Azért az ember azt gondolná, hogy minden héten beugranak a nagykerhez, aztán hoznak ezt meg azt.
Buliban hasznos! =]
-
#21346560
törölt tag
válasz #24845312 #3314 üzenetére
Én már 2x rendeltem tőlük cuccot, mindegyik meg is jött kb 3 hét alatt! Az egyiket konkrétan most raktam a gépbe, 58.000 Ft volt a Ryzen 5 3600X. Türelem rózsát terem!
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3311 üzenetére
Magyar nagyker árak alatt vannak jóval (eshop24), legalábbis amikor épp akciós áron van náluk valami (mondjuk úgy könnyű olcsónak lenni, ha azon az áron nem tudják elküldeni a szóban forgó termékeket).
Nem várok én már ezekre a megrendelésekre, semmisnek tekintem őket. Csak kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle. Emagnál több megrendelésem is volt, párnál már jelentkeztek, hogy mivel én nem vettem át őket, ezért törlik őket. Írtam nekik olyan válaszlevelet, hogy csak na, nem fukarkodtam a csúnya szavakkal sem. Persze visszapattant az összes tőlük. -
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3311 üzenetére
Amazon tényleg jó, nekem amazon.de-vel volt gondom, hogy nem utalták vissza a pénzt, amikor nem jött a csomag, aztán meg mégis jött a csomag, visszaküldeni meg nem akartam, úgyhogy vissza kellett csinálni az egészet. Mint kiderült, mégis küldtek pénzt, csak valami gift accountra, amiről azóta sincs fogalmam, hogy micsoda. Még nekem kellett szólni a végén, hogy szedjék le arról a pénzt.
Persze, hogy akkor is beleszarhatnak, de mondhatom azt egy hét után, hogy akkor szevasz, megveszem inkább másnál, töröljék a rendelést. Általában ilyenkor megcsörren a telefon, hogy azonnal intézzük. De ezek mondjuk nem edigital, aqua, emag, alza, stb... Gondolom azért neked az ár erősen számít, különben nem várnál ennyit vele.
Buliban hasznos! =]
-
chopin42
addikt
válasz #24845312 #3309 üzenetére
Szegény....
Micsoda véletlen, hogy pont ez a két szartenger egyesült...
Eshop24 pedig szerintem az a kategória, hogy épp sikerül-e szürkén behozni, vagy nem, mert azok az árak a többi mellett vagy haszon nélküliek, vagy áfacsaltak, vagy mindkettő.
Kitartást a várakozáshoz, az enyém ehhez képest semmi (bár attól még felkúr), de az a tény, ahogy az itthoni webshopok TÖBBSÉGE hozzááll a vásárlóhoz, kritikán aluli, amazon pl olyan elnézéstkérő levelet küldött magától, mikor tévedésből rendeltnek mutatta a gpu-t, majd nem küldte ki (előrendelés volt, bányászláz, akkor kellett volan fizetni, ha megjön), hogy komolyna éreztem, hogy sajnálják. Edigi válasza pl annyi volt, hogy "logisztikai problémák előfordulhatnak", ja rendelhető, 2-5 nappal, csomagolni és feladni meg nem sikerül 24 óra alatt. Ez van, itthon az emberek többsége szarik bele, a munkaadójuknak így is dől a lé, mit törjék magukat. Az is jellemző, hogy azok a boltok is 4,5 átllagosak, akiknél rendszeresen problémás a garanciális ügyintézés, szállítási idő, ügyfelekkel való bánásmód, kommunikáció. Mert a többség rendel, aztán nyomja is az 5-öst, viszont az az 1%, akinek elromlik a cucca, és ír, keveset nyom a latban. Ezért kell mindig a legrosszabb véleményeket alapul venni, mert pl ha mind garis ügyintézéssel kapcsolatos, lehet tudni, hogy nálunk is az lesz, ha arra kerülkne sor.
Pl a rendelésem most ezt mutatja: [kép]
(#3310) inf3rno Az utánvéttel az a baj, hogy akkor is beleszarhatnak, feláras, futároknál szinte SOSINCS kártyás fizetési lehetőség, automatánál okés, de kb ugyanakkora eséllyel szarják le. Nekem az a tapaszztalatom, ha előre kifizetem, valamivel több a hajlandóság, de a legaljának tökmindegy.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #3309 üzenetére
Én csak utánvéttel szoktam venni bármit is. Nincs kedvem felszólításokat küldeni. Sok cég úgy gondolja, hogyha nála a pénz, akkor utána már ők tesznek szívességet, hogy elküldik neked az árut.
A minap volt egy vicces vásárlásom egy másik cégnél. Csak pár ezres tétel, de úgy küldték, hogy nulla volt az utánvéten. Nekem kellett szólnom, hogy ugyan már, hadd fizessem ki.Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3308 üzenetére
Nálam a negatív rekordot szállítási idő terén az emag tartja. A júliusi megrendeléseket még mindig nem tudták elküldeni a saját boltjukba, holott már október közepe van. A boltban voltunk már benn, nem igazán érdekli őket a dolog, csak annyit mondtak, hogy még nem jött meg. Szemmel láthatóan semmi kivetnivalót nem láttak abban, hogy kb 3 hónap telt el a megrendelés leadása óta. Amikor leadtuk a megrendelést is "raktáron" státusz szerepelt az oldalukon a szóban forgó termékeknél, és azóta is többször volt már nekik "raktáron" a saját oldaluk szerint. Ők az örökös bajnokok ilyen téren, szerintem soha egyetlen másik bolt sem fogja tudni őket túlszárnyalni.
A második helyezett nálam az eshop24, ők a raktáron lévő termékeket 3 hét alatt nem bírták elküldeni (az oldalukon 48 órát írtak). -
chopin42
addikt
No álljon itt egy újabb szösszenet az Extreme Digital nevű foskazalról.
Még múlt héten, azaz október 5-én rendeltem egy egyenes csiszolót postával együtt 11880 Ft-ért, kifizettem előre. Raktáron lévő termék, csomagautomatába 5 munkanap. Oké, legjobb esetben péntek, gondoltam én, hülye. SEMMI nem érkezett az automata értesítőn és a fizetési bizonylaton kívül. Szerdán telefonáltam, miután nagy-nehezen megtaláltam a számukat (jól el van dugva). Ügyintéző félszegen tájékoztat, hogy "őőő izé, csomagolás alatt lesz hamarosan valószínű, péntekre, vagy hétfőre megkapom". Majd megjött a levél az adatokkal, várható szállítás október 12, majd odaírták még, hogy sajnos a választott átvételi mód szerinti raktárban nem található a termék, október 14-én szállítják át. Nosza, írtam nekik a weblapjukon keresztül, igazoltam, hogy 2-5 munkanapos szállítás, RAKTÁRON lévő termék (végig az volt, 4-5 napos határidőkkel rendelhető). Valami sablon szar jött, majd amit arra írtam, arra már semmit nem reagáltak (ahogy a további, nem túl szívélyes levelekre sem). Majd 14-én délelőtt jött az értesítő, hogy csomagolás alatt, "amilyen hamar lehet, feladják". Ezt ma sikerült nekik, 16 óra körül. Kíváncsi vagyok, hogy holnap ideér-e a csomagautomatába. Kár, hogy hétfőtől csütörtökig bármelyik nap át tudtam volna venni a munkahelyem mellett, de holnap máshol dolgozom, így kerülő, ha véletlenül sikerül.
Úgyhogy nem tudom, mi volt velem, hogy tőlük rendeltem (pedig tudtam, hogy szarok), de gondoltam, a raktáron lévő cucc feladása nem nagy kaland előre fizetve, egy ilyen már volt, igaz, házhoz, a csodás royal futárral.
Hát tévedtem. A vicc az, hogy az összes levelükben október 12 volt a várható szállítás. A maiban is.
Ezentúl kerülöm őket, mint a tüzet, az ügyfélszolgálatuk egy kalap szar, az email címüket nem is teszik közzé, nem reagálnak, a saját dátumaikat sem tartják tiszteletben, hazug, aljas szarrágó banda. Remélem NEM lesz garanciális ügyintézés, de ha véletlenül igen, és szarakodnak, minden létező módon visszatámadok, és a büntetésig viszem a dolgot, ha lesz rá lehetőségem. Komolyan, ilyen hosszú szállítási időbe még SEMMI nem telt itthon, de Európából sem, sőt, Kínából is kaptam már meg csomagot előbb...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3304 üzenetére
Megértem, hogy kiszálltatok, ezek után én is kiszállnék.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
kcsa
veterán
válasz Hegyirabló #3298 üzenetére
Örülök hogy ez a hivatásod, de azt azért megmutathatnád, hogy hol sért bármilyen jogszabályt egy önként vállalt szolgáltatás, ha törvénybe nem ütköző (lásd emberölés, ezt inkább nem is kommentálom) elvárásokat támaszt a vásárlóval szemben - a remekül körülírt "fair use" remek példa erre. 14 napig visszaküldöd bárhogy, 15. naptól csak ha nem élsz vissza vele.
Aztán én szeretek kötözködni, de ebben én semmi gondot nem látok. Kiszálltam.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3303 üzenetére
"Mi az, hogy fenyegetik a vásárlót?" ezt az egyet láttam, feltételezem költői volt. Mindegy, én kiszálltam, írj nekik, és majd írd meg a választ, komolyan (tényleg) érdekel, mi a válaszuk a kifogásaidra. Amúgy tudomásom szerint a jogszabály a 14 fölött nem szabályoz, tehát elég az általános jogszabályokhoz tartani magukat.
Részemről ennyi.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3301 üzenetére
"Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést?"
Egyébként hol láttál tőlem kérdést? Egyetlen kérdő mondat volt, de szövegkörnyezetből látszik, hogy az egy költői kérdés. Tapasztalatot osztottam meg. Nem erre van ez a fórumtéma?
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3301 üzenetére
Ne essünk át a ló túl oldalára. Röviden, bármit nem kell bevállalniuk, de a jogszabályokat nem értelmezhetik saját szájízük szerint. Ez bizonyos.
"De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél."
Sajnos itt is kevered a dolgokat. Az én munkám (bár inkább hivatásom) a törvény/és rendelet alkotás. Nem pedig a meghozott törvények/rendeletek betartatása. Azt egészen más szervek végzik.
Egyébiránt, volt már arra példa, hogy egy arcátlan vállalkozást kioktattam, amikor is keverni akarta a jótállási jogot az elállásival. Csak néztek, mint pincebogár a briketten.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3300 üzenetére
Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést? Értem, amit írsz, de nyilván nem emberölést kötnek ki, csak hogy pl nem küldheted vissza a cuccot indoklás nélkül, vagy csomagolás nélkül, vagy többször egymás után újrarendelve (kvázi havonta), vagy mittudomén. Vagy ezek szerint aki vállal +16 napot, annak be kéne vállalnia mindent, amit a 14 nap rögzít, önként, és köteles viselni azt is, ha Józsi havonta rendeli az ütvefúrót, amit mindig visszaküld, vagy klári a hajszárítót, esetleg Béla az ipari robotgépet alkalmanként, mikor valaki ballag a 100 fős családban és felcsap cukrásznak? Nem hinném, én ius kikötném, hogy az ÁSZF tartalmazza a vonatkozó feltételeket az aktuális jogszabályokkal összhangban, de nem vállalnék olya,t hogy 30 napon belül korlátlan alkalommal visszaküldheti, mondjuk többször egymás után, mert ahogy az emag írja, felmerülhet a gyanú, hogy esetleg valaki életvitel szerűen használja a terméket, nem csak "kipróbálja", ezzel kvázi kárt okoz a boltnak, mikor visszaküldni.
Szerintem.
De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél.Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!