- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
abdulka1
őstag
válasz
Hegyirabló #3818 üzenetére
Az érdeklődésemre jött egy korrekt válasz.
"Elnézést kérek, hogy ennyire elhúzódott a rendelésének a teljesítése.
Az egyik tétel sajnos nem érkezett be a raktárunkba, de a héten fog megérkezni.
Kompenzálásképpen elengedem a rendelésének a teljes szállítási, illetve kezelési költségét.
Köszönöm türelmét!
Üdvözlettel, Elefántszerszám webáruház" -
abdulka1
őstag
válasz
Hegyirabló #3818 üzenetére
Eszembe sem jutott haragudni!
A mozgásszervi betegségeimből adódó pénzügyi helyzetem miatt, elég árérzékeny vagyok, és keresem azokat a boltokat ahol jobb áron kapom meg a szükséges dolgokat. Úgy néz ki, hogy most ez nem jött be. -
abdulka1
őstag
válasz
Hegyirabló #3816 üzenetére
Teljesen igazad van.
Sejtettem, hogy valami hasonló hsz fog kisülni belőle, de legalább jobb hangulatom lett tőle.
Köszönöm! -
janos666
nagyúr
válasz
Hegyirabló #3810 üzenetére
Más részről viszont 2022.8.17-én küldtem nekik email-t (de akkor már vártam egy pár hete, hogy vissza jön-e az oldal, ha 2 hónappal korábbra ígérték az újranyitást), és 2022.11.15-én adtak postacímet, ami kb. 3 hónap. Ha a termék beérkezését kell nézni, akkor közben simán lejárhat a garancia (úgy, hogy nincs kicentizve), illetve ennyi erővel várhattak volna az email kiküldésével még másik 6 hónapot is, ha úgy tetszik nekik...? (A weboldal régóta nem üzemel, és csak email elérhetőséget közöl, se telefon, se telephely/szerviz cím).
Itt [link] (random google találat) azt írják: "amennyiben a vállalkozás részére történő kijavítás igény közlésétől számított 30 napon belül nem kerül sor a kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikk kijavítására, akkor az eladó köteles a terméket kicserélni, ha a vevő másként nem dönt."
Ez alapján akkor még csak komplett cserét kérhetek, rögtön pénzt nem.Az a baj, hogy tippre elég ritka az ilyen, hogy egy cég ilyen hosszú időn át se csődöt, se jogutódlást nem jelent, viszont ennyire lassan kommunikál (és a weboldaláról eltünteti az olyan elérhetőségeket, ami gyorsabb lehetne, mint az email).
Pontosabban láttam már többször hasonlót másféle intézményeknél, egyéni vállalkozóknál, amik emlékeim szerint mind valamilyen átveréssel/megkárosítással végződtek (avagy "scam", a "ponzi scheme" jellegű dolgok), amikből vagy semmi, vagy csak nagyon sokára (évekkel később) részleges kártérítés lett. -
inf3rno
nagyúr
válasz
Hegyirabló #3797 üzenetére
Én egyszer írtam a bestmarktnak, hogy ne kelljen már felszólításokat írogatnom, amikor letelt a határidő, aztán egyből utalták. Gondolom arra is játszanak ilyenkor, hogy elfelejti az ember. Ismerik az összes mocskos trükköt.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Hegyirabló #3791 üzenetére
Nekem az Alzával is volt már ügyem, az eMAG meg az Edigitallal egyesült, ami elég hirhedt cég volt ilyen szempontból. Nem tudom, hogy meglátszik e rajta. Egyébként nincs bajom velük. Egyszer küldtek egy cipőt valami nagyon ótvar módon becsomagolva, nem is a saját dobozában, de egyébként nem volt vele baj. Media Markt-al nem volt még gondom.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Hegyirabló #3789 üzenetére
Szerintem nincs igazad, rengeteg nagy cég trükközik a fentieknél ocsmányabb módon is. Kaptam már valószínűleg garanciális javításra visszaküldött hibás terméket tele ujjlenyomattal újként árulva. Olyan is volt, hogy széria hibás terméket visszaküldtem, elsőre cserélték, a csere is elromlott 2 hónap múlva, azzal már nem foglalkoztak, így jártam. A legmegbízhatóbb bolt, amit ismertem meg egy kis bolt volt, és pont az ilyenek miatt zárt be. A nagyok letartolták a piacot, és kb. azt csinálnak a fogyasztókkal, amit akarnak, a Fogyasztóvédelem meg elhajt, hogy egyedi ügyekkel nem foglalkoznak. Tehát kb. semmivel. Nekem körülbelül ez a körkép az elmúlt 20 évből. Ha meg a garancia nem létezik, akkor inkább veszek apróról alkatrészt, az legalább olcsóbb, és már tesztelte valaki, hogy működik.
A PCX megbízhatóságot arra írtam, hogy egyáltalán megérkezik az áru. Mert a mai világban már ez sem alap.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Hegyirabló #3774 üzenetére
A szerviz akkut cserélt volna. Viszont hangszórót nem takarít hanem cseréli egyben. És csak úgy ha cserélheti a kijelzőt is. Ezt 2 szervizben is mondták. A kijelző ugyan karcos, de nekem megfelel. Csak a hangszóró meg a kijelző 100 felett lett volna és még akkor ott van az akku. Na ne röhögtessük már ki egymást. Vicc az egész. A gyerek nem cserélt hangszórót csak kitakarította a piszoktól az jó is lett. A többi az vicc sajnos. A barátom Huawei teloját most javítattam meg a Firstphone-nál. Ami évekig hivatalos szerviz volt. Nekem 2szer is csinálták a telot nem volt olcsó de jó volt a javítás minősége. ehhez képest most egy kapca rongyot adtak ki a kezeikből. Persze már nem hivatalos szervizek, de akkor is. Nevetséges hogy mi megy ebben az országban.
-
Exelsior24
aktív tag
válasz
Hegyirabló #3770 üzenetére
Ezeket a dolgokat amúgy nem is értem, ha egy kicsit is értelmes ember ül ott a rendelés feldolgozásnál, és látja hogy egy termékre bejött pár másodpercen belül (vagy szinte egyszerre, ugyan abban az időpontban) ugyan azokkal az adatokkal egyszerre több megrendelés is, akkor azért gondolhatná, hogy lehet csak valami hiba folytán történt mindez, mert ennyi erővel az adott illető egy rendelésen belül is tudott volna 2 darabot vásárolni.
Akkor esetleg, ilyen esetekben egy e-mail vagy telefonhívás a vásárló felé, hogy bocsika biztosan így szeretted volna, meg ennyi darabot, és pillanatokon belül tisztázódnának ezek a dolgok.
Mondjuk nekem AQUA-nál ilyen még nem történt szerencsére, más kisebb webáruháznál viszont már igen, de ott amint észrevettem tudtam is törölni a weboldalon a többi nem kellő rendelést, mert időben észrevettem és még nem kezdték el feldolgozni őket. -
lafaty80
addikt
válasz
Hegyirabló #3362 üzenetére
A 14 náluk 30. Ez stimm, ezt tudtam, a két hsz lényegi tartalmára céloztam. Egyik üti a másikat.
-
lafaty80
addikt
válasz
Hegyirabló #3353 üzenetére
Telefonon pont az előbb hívtak vissza, természetesen él az elállás. Rögzített hívás volt, azonosítót elkértem(azt mondta hogy lehet hivatkozni a beszélgetésre). Közben másik facebook csoportjukban azt válaszolta a lelkes kolléga, hogy elállni az átvételkor lehet csak
.
Tényleg megérne a kis vizsgálódást, próbavásárlást hivatalból.... -
kcsa
veterán
válasz
Hegyirabló #3298 üzenetére
Örülök hogy ez a hivatásod, de azt azért megmutathatnád, hogy hol sért bármilyen jogszabályt egy önként vállalt szolgáltatás, ha törvénybe nem ütköző (lásd emberölés, ezt inkább nem is kommentálom) elvárásokat támaszt a vásárlóval szemben - a remekül körülírt "fair use" remek példa erre. 14 napig visszaküldöd bárhogy, 15. naptól csak ha nem élsz vissza vele.
Aztán én szeretek kötözködni, de ebben én semmi gondot nem látok. Kiszálltam.
-
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #3303 üzenetére
"Mi az, hogy fenyegetik a vásárlót?" ezt az egyet láttam, feltételezem költői volt. Mindegy, én kiszálltam, írj nekik, és majd írd meg a választ, komolyan (tényleg) érdekel, mi a válaszuk a kifogásaidra. Amúgy tudomásom szerint a jogszabály a 14 fölött nem szabályoz, tehát elég az általános jogszabályokhoz tartani magukat.
Részemről ennyi. -
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #3300 üzenetére
Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést? Értem, amit írsz, de nyilván nem emberölést kötnek ki, csak hogy pl nem küldheted vissza a cuccot indoklás nélkül, vagy csomagolás nélkül, vagy többször egymás után újrarendelve (kvázi havonta), vagy mittudomén. Vagy ezek szerint aki vállal +16 napot, annak be kéne vállalnia mindent, amit a 14 nap rögzít, önként, és köteles viselni azt is, ha Józsi havonta rendeli az ütvefúrót, amit mindig visszaküld, vagy klári a hajszárítót, esetleg Béla az ipari robotgépet alkalmanként, mikor valaki ballag a 100 fős családban és felcsap cukrásznak? Nem hinném, én ius kikötném, hogy az ÁSZF tartalmazza a vonatkozó feltételeket az aktuális jogszabályokkal összhangban, de nem vállalnék olya,t hogy 30 napon belül korlátlan alkalommal visszaküldheti, mondjuk többször egymás után, mert ahogy az emag írja, felmerülhet a gyanú, hogy esetleg valaki életvitel szerűen használja a terméket, nem csak "kipróbálja", ezzel kvázi kárt okoz a boltnak, mikor visszaküldni.
Szerintem.
De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél. -
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #3298 üzenetére
Még egyszer: a 14 napot jogszabály rögzíti, a 30 napot (tehát a +16 napot) pedig az emag szabályzata, erre vonatkozik a tőled idézett rész: "amennyiben a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 30 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően "
Írhatnak akármit, a 14 nap törvény, aszerint kell eljárniuk, ha nem, akkor jöhet a szokásos kérés/fenyegetés (általában ez elég), vagy a hivatalos szervek, és sok-sok türelem. A 30 napra viszont igenis olyan feltételt szabnak meg, amit akarnak, és általában az összes webshop él és visszaél ezzel, aki csinálja, csak az emberek nem olvassák el az ászf vonatkozó részét, csak kipipálják, és kész is...
Mellesleg azért írták oda, mert sok f@sz megveszi a cuccot,. egy hónapig használja, majd visszaküldi valami szar indokkal. Mert sokan csinálják ezt. -
kcsa
veterán
válasz
Hegyirabló #3296 üzenetére
Szerintem nem olvastad el rendesen. A 30 napos visszaküldés az ő saját vállalásuk, olyan feltételt szabnak hozzá amit akarnak, a 14 napos visszaküldésről itt szó sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- EAFC 25
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Diablo IV
- Tőzsde és gazdaság
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Háztartási gépek
- Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Gainward Phantom RTX 5090 32GB (Bontatlan,Alza Garancia)
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- Asus ROG Strix G15 G512LW - 15.6" FullHD 240Hz - i7-10750H - 16GB - 512GB SSD - Win11 - RTX 2070 8GB
- Gyári Apple tokok iPhone 12-13-14-15-16pm
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10mag/16szál) +Új RTX 5060 Ti +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteA620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX6700XT 12GB Bitfenix Nova Mesh Enermax 750W
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest