Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
válasz Black Dragon #1199 üzenetére
Közben én mástól is hallottam panaszt (ő telefonon konkrét terméket pontosított rendelés előtt, mégsem azt kapta), de velem hasonló biztosan nem fordul elő náluk. "Kétszer" rendeltem tőlük: először és utoljára!
-
Black Dragon
addikt
válasz szasanyi #1197 üzenetére
Ők egy szlovák cég, sokszor azért is olcsóbbak ott a dolgok, még a számla is szlovákul van, rendeltem már tőlük 2x-is, bár nem volt negatív tapasztalat, mert razer meg roccat termékről volt szó, ennek ellenére a garanciális folyamat eléggé bonyodalmas a külföldi székhely miatt...
Sry, egy hsz-be akart volna menni....
[ Szerkesztve ]
-
Black Dragon
addikt
válasz eladohardver #1196 üzenetére
Általában tényleg ugyan azon az áron adják a cuccokat, de most kivételesen ők adtak valami nagyon olcsón. A gari pedig nem nagy kunszt, alapból 1 évet adta volna mellé, de a +2év kiterjesztés meg az eladás miatt lesz előnyös, kb ennyivel biztosan többet is fog érni a lap.
-
szasanyi
félisten
Saját negatív tapasztalatom alapján igazából nem ajánlom a SuperGamer webáruházat. Ezt csak azért tettem be, hogy ha vki iezt fontolja bármely termék esetében erről tudjon, és alaposan informálódjon! A történet röviden:
- rendeltem Guild Wars 2 játékot, melyről az oldalon az van feltüntetve Honosítás: angol DE a borítója szlovák (vagy hasonló) nyelven íródott. Lehet, hogy vkinek ez nem gond, nekem igen és ha ezt feltüntetik ezt a verziót meg sem rendelem.
- a másik játék a GTA San Andreas volt, aminek a hátsó részén a celofán 2/3 részben le van szakadva, alatta a tok sérült (ez milyen már, hogy ilyet elküldenek?!)
- aztán ezeket a tapasztalatokat röviden beírtam a játékok értékelés rovataiba, amiket egyszerűen kitöröltekAz sem éppen kedvező körülmény, hogy 1.5k futárkölséggel lehet csak rendelni és semmi másra nincs lehetőség. Ez persze egy dolog, de ez így összesen sok(k) nekem, és nagyon nem tetszik. Azt már csak remélni merem, hogy a Creative EP-630 fülessel nem lesz gond, mert ezek után rágondolni sem merek egy esetleges gariztatásra.
-
eladohardver
őstag
válasz Black Dragon #1195 üzenetére
Sokszor ugyan azért az árért árulják a cuccokat mint egyéb boltok.. kevesebb garival.. ha normál garit akarsz perkálj még... érdekes üzletpolitika... nem fogom mire jó...
¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤
-
nagyúr
Hát beszarok jól felnyomták az idegeimet a Hardverkerbe... Telefonálok, hogy megérkezett-e már a termék, amit több mint egy hete lefoglaltam, erre mondják, hogy még nem, de legyek türelemmel értesítenek majd. Hát engem marhára nem érdekel, hogy honnan szerzik elő, de nekem MOST kell. Komolyan mondom inkább megveszem máshol 5eFt plusz-ért...
PCX a másikfele: Megrendeltem 72eFt-ért termékeket, majd kaptam mail-t, hogy következő hét szerdán szállítják, és akkor már tudok érdeklődni a szállítmányozó cégnél. Hívom őket, és ilyen névre nincs is leadva semmi. Mondom marha jó akkor hívjuk a PCX-et. 2 telefonszám van megadva az egyiket sosem veszik fel, a másikat felvették úgy fél óra csörgetés után, és érdeklődtem a termékekkel kapcsolatban. Azt mondja a srác, hogy jaj hát össze van csomagolva, és holnap lesz odaadva a futárcégnek. Másnap kapok egy mail-t, hogy nem érkezett meg valamelyik termék ezért csúszik még 1 napot. Hát könyörgöm, ha egy Ügyfélnek azt mondom, hogy már össze van csomagolva, szállításra kész, akkor, hogy a francban lehet az másnap, hogy mégsincs kész.
[ Szerkesztve ]
-
erhp
csendes tag
ESP!
Pont a te egyik hozzászólásod volt az ami arra késztetett, hogy figyelemmel kísérjük a topikot. Ezáltal megpróbálunk ellensúly lenni az olyan hozzászólókkal szemben aki, szubjektíven, és/vagy túlzóan, esetleg valótlant állítanak.Ha neked, vagy bárkinek problémája van a bolttal, a vásárolt termékkel, a szolgáltatással, a garanciával az kérem írja meg az users@users.hu címre.
Üdv
users -
ESP
őstag
Egyébként olyan jó nézni hogy írsz egy kritikát és egyből jön az adott bolt és megpróbálja elmagyarázni, hogy igenis TE vagy a hülye
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
TIT
veterán
Nem tudok róla,hány cég van aki többször csődbe ment és még mindig megy és ha valamit veszel bekrepál 3 napon túl,beviszed és a szervíz bevizsgálja és már kapod az újat....ez a nem semmi.Nem hetekig szivatnak.
Ha megrendelsz vmit értesítenek,nem úgy mint a pixelnél. -
ESP
őstag
Aqua az nagy nevű... Párszor már csődbe ment.
Ami nagy nevű az iPon szinten kezdődik.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
TIT
veterán
Lord dreamland?Tőlük vettem a vidikarit de csak 1 évet adtak,máshol 3-at és amikor megkérdeztem az okát persze,hogy nem válaszoltak.
-
g@bo
nagyúr
Tisztelt Vásárlóink!
Sajnálattal tudatjuk Önökkel, hogy az aktuális gazdasági körülmények
nem teszik lehetővé üzletünk további üzemeltetését,
az 1997 óta tartó kereskedelmi tevékenységünket
szüneteltetjük.
Üdvözlettel:
Lord csapata
-
jookomak
őstag
Sose tudhatod, hogy mikor dől be egy bolt, vagy akár láncolat. Lásd bluefish, mistral. Jelenleg talán a users, és az aqua, akik régi, nagy nevű boltok. Igaz, valamivel drágábbak is, mint a többi. Mondjuk a users-re ugye nemrég volt panasz...
Hardverkernél ami nem tetszik, hogy kiírnak egy árat, nincs a cucc, csak rendelésre, és mire megjön, már jóval drágább lesz. -
TIT
veterán
Attól,hogy több éve van még lehet szar!
Haver vett tőlük alaplapot,később gariztattuk és 1 hét alatt megvolt,pedig nem az volt a rossz úgyhogy nem rosszak. -
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
digitalTREND-ről van esetleg valakinek rossz véleménye? Személyes átvétellel mennék SSD-t venni oda.
A választ előre is köszönöm! -
qdak
addikt
na, nem is tudtam rolla
minden esetre itt olvasok folyamatosan, mert eleg sokat rendelek netrol.Joci93: bar az elejet nem ertem ,,nem azert''
orulok h neked nincs gondod veluk, velem ez tortent, emailezrol tudok kuldeni masolatot is, egy jo reszben a cseret meghiusito elado is okolhato a tortentek nagy reszeert, nem alitom h masik eladojuk, nem a megoldast kereste volna a flegma viselkedes hejett.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Joci93
senior tag
Hali!
Nem azért, de nekünk náluk van internet előfizetésünk. (Nem mobilos, hanem "csupasz ADSL [telefonvonal nélküli... szintén kábelről jön be.]) 3 éve náluk vagyunk, mert elég jó szolgáltatást nyújtanak. Igaz, hogy kicsit drága 5 megás netért a havi 6K, de 900 nap alatt, alig 3szor szakadt meg, illetve 1 napig nem volt internet a T-Home miatt.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
qdak
addikt
legalabb rendezodott
gondolkodok, h lehetne megoldhato, nem tudom h lenne jobb:
- mindenki reg nelkul, bejegyezhet es adhat 1+/- a boltnak
- vagy csak az itteni dolgok osszeszedese?ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Def26
félisten
Szia
Éppen most akartam írni. Nos, több telefonálás, visszahívásos ígérgetés után átadtam az asszonynak az ügyet, aki munkájából kifolyólag elég meredeken tudja előadni a jogi dolgokat. Pillanatok alatt kiderült, hogy a számlát csak a cég tulajdonosa látja, és ő nem ér rá. Elmondta neki, hogy milyen következményekkel jár az, ha jogtalanul használják a pénzünket, + ugye a honlapon nincs egy leírás a rendelés mikéntjéről, sőt úgy nagyon semmilyen "rendelés menete" leírás sincs.
Végül is du. 15:00 körül az egyik boltvezető elérte a főnököt, aki megerősítette, hogy igen megérkezett az utalás. Ezután felhívott, és annyit sikerült a telefonba mondani, hogy "ok a gép"
Elmentünk a termékért, de kiderült, hogy a számlán rajta van egy 2500Ft- os szállítási költség is, holott mi személyes átvételt kértünk. Erősködött a srác, hogy majd legközelebb levásárolhatjuk, ad róla papírt meg mittudomén, de mondtuk neki, hogy esély nem lesz arra, hogy még egyszer vásároljunk itt valamit. Kifizetjük azt a 2500Ft -ot és felejtsük el egymást.Feleségem szerint az lehet ezeknél a kis cégeknél a gond, hogy nem szeretik az előre utalásos módszert, mert azzal a könyvelésen nem lehet variálni. Adót csalni, stb.
Egy biztos, hogy akit tudunk lebeszélünk, hogy innen bármit is vásároljon, mert tipikus "ungarische vállalkozás" Ahol a főnök és tulaj szarnak a cégbe, és az alkalmazottak f@**ával verik a csalánt.
Jah, a listát én támogatnám.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
qdak
addikt
-
#59070464
törölt tag
Egy vásárló esete a Users-nél.
Ezt a postot már egyszer megírtam, november 6-án, nem éppen úriember módjára, de a 18-as karikától azért jócskán messze állt. Ezt most újraírtam. Miért?
Mert péntek este, Users munkaidő után pontosan egy perccel, 19:01-kor megcsörren a telefonom. Rohanok át a másik szobából. Szülinapozunk, de ez mindegy is, mert a másik fél számára irreleváns volt, hogy esetleg már zavar. Tehát zavarok-e kérdést lespórolva arra kérnek, hogy az enyhe obszcén szavakat szerkesszem át (és akkor kapok választ a postomra – nem mintha várnám), mert különben elérik, hogy a szavam ne érjen semmit? Jól emlékszem? Szóval úriemberhez méltóan obszcén szavakat moderáltattam, míg végül inkább töröltettem a postot. Gondoltam megírom némileg összeszedettebben, mert a telefonbeszélgetés során már el is indult az apró dolgokon való kötekedés. Ilyenekkel (is) kellett foglalkoznom péntek este. Most van időm újra nekiesni, részletesebben leírni, hogy minél kevesebb fogást hagyjak magamon. Pedig én csak a saját véleményem írtam le egy üzletről. Gondolom nem az én hibám, hogy elég negatív lett a pozitív végkimenetel ellenére.
Vásároltam nyáron a Users-nél egy Asus P8Z77-M Pro típusú alaplapot. Három héten belül megdöglött rajta a Realtek audio. Mivel vidékről vittem volna vissza, ezért körülbelül egy héttel korábban odatelefonáltam a problémámmal, hátha be kell jelentkezni. Kérdezem a telefonban, hogy megoldható lenne-e, hogy ránéznek aznap, ne kelljen feleslegesen megtennem oda-vissza plusz 150 km-t arra az esetre, ha az alaplapnak semmi baja nem lenne (hátha csak én bénázok, amit erősen kétlek). Azt mondták, hogy nem kell bejelentkezni, menjek csak nyugodtan. Mondom szuper, fel is ajánlottam segítsük egymást, illetve mindenki hamarabb végezzen alapon, előző nap felhúzok egy szűz Win7-t az SSD-re, az alaplap gyári lemezén található driverekkel együtt.
Egy hét letel, érkezés a Damjanich utcába. Valaki felszabadul, odahív. Alaplap pultra helyez, probléma sorol. Hát ők ezt nem tudják most megnézni. Mondom egy hete telefonáltam ide, hogy ezen a napon jönnék vidékről ebben az időszakban, amire azt ígérték, hogy ránéznek. Már az elején nem ment simán, de nagy nehezen sikerült megegyezni, hogy megnézik és felhívnak, ha ez megtörtént. Ez a beszéd, gondoltam, addig elintézem további teendőimet. Otthagytam hát a Realtek hibás alaplapot és az SSD-t a szűz W7-el (kaptam is róla egy átvételi elismervényt, amin nem volt feltüntetve, hogy láthatóan sérült processzor foglalattal hagytam volna ott – erről majd rövidesen). Mivel dolgaimmal már végeztem és lassan a záróra is közelgett, gondoltam felhívom őket. Nem lettem információval gazdagabb, így hát visszaindultam az üzletbe. Amikor megérkeztem, egyből két rossz hír fogadott. Az egyik, hogy sérült a processzor foglalat, az alaplapommal el sem indul a gép. Nem kaptam szikrát. Főleg, hogy előző nap éjszaka még hibátlanul üzemelt. Egyből azzal lettem támadva, hogy a processzor foglalatot védő műanyag sapka nem volt rajta, amikor én az alaplapot odavittem. Autó hátsó ülésén, a saját dobozában szállítottam vissza. Maga az alaplap pedig a gyári csomagolásába, abba az erős zacskójába volt helyezve. Mondanom sem kell, hogy a zacskó jócskán megfeszül a processzor foglalat fölött, hiszen számtalan kiálló elem található egy alapon. Továbbá magára az alaplapra semmi nem került a dobozában (az elválasztó karton alatt volt a user manual és minden kábel darab). Nálam egyszerűen nem sérülhetett meg. Feltételes garanciában akarták elküldeni, ami nekem nem felelt meg, mert tudtam, hogy ebből a szempontból én hibátlanul hoztam ide. A meglévő átvételi elismervényt, ami átvétel garanciális javításra, nem tudom a pontos nevét, de nem is fontos, nyílván mindenki tudja miről van szó. Szóval ezt a papírt egy új papírra szerették volna cserélni. Ezen már nem csak az állt (volna), hogy nincs hang, hanem kiegészítve azzal, hogy a processzor foglalat sérült és feltételes garancia. Ha ezt nem fogadom el, akkor nem küldik el és szó szerint idézem: „Ellenkező esetben mehetek Isten hírével”. Végül elfogadtam, de úgy, hogy az első átvételi elismervényre hivatkozok sorszám alapján, melyre vásárlói ellenvélemény került. Mindez legalább egy órába telt. Egyébként a másik rossz hír (majd elfelejtem) egy szériaszámmal kapcsolatos mizéria volt. Ez egy szintén Users baki (amiben én is enyhén érintett vagyok, de általam végül megoldódott – és ebben sem vagyok hibás), de lényegtelen, az elsődleges probléma mellett eltörpül és mivel túl hosszúra nyúltam és fáradni is kezdek, úgy döntöttem, hogy ebbe már nem mennék bele.
Egy héttel korábban már érdeklődtem, (hogy felkészüljek, meddig kell nélkülöznöm a desktop gépet) hogy mennyi időt szokott igénybe venni egy Asus alaplap garanciáztatása. Azt mondták, hogy maximum két hét. Mikor jöttem volna el a boltból, akkor azt mondták, hogy a cifra helyzet lehet, hogy több időt fog igénybe venni. Itt már tudtam, hogy ez nem két hét lesz. Mivel ennyi időt nem tudok gép nélkül tölteni, kénytelen voltam venni máshol egy ugyanilyen alaplapot. Jól is tettem, mert amikor már majdnem letelt az egy hónap (2x két hét), kezdetét vette a telefonos érdeklődés. Mindig csak ígérgettek, hogy visszahívnak. Rengetegszer hívtam őket, egymáshoz passzolgattak. A szervizest több napon keresztül nem tudtam elérni, pedig ő tudott volna választ adni. Többször otthagytam a számom, soha nem hívtak vissza. Feltételezem, hogy az egy hónappal korábbi eset után nem óhajtott velem beszélni (ennyire elfoglalt még a pápa sem lehet, ezt nekem senki ne akarja bemagyarázni). Egy csodás napon viszont megtörni látszott a jég és felhívtak. Azt mondták, hogy jogos volt a problémám, levásárolhatom az árát. Nem akartam problémát abból, hogy mi az, hogy levásárolhatom az árát(?), amikor már nem volt szükségem még egyre. Emlékszem, hogy azon a napon drágább volt az alaplap. Miért kellett volna nekem ráfizetni egy olyan alaplapra, aminek a garanciális ügyintézése pozitív lett. Ezt sem fogja nekem senki megmagyarázni, mert hogy ez levásárlás vagy csere. Végül egy Asus 7770-es VGA kártyára fizettem rá körülbelül két ezer forintot. Érdekes, hogy az eset ahogy azt már egész fent előre jeleztem pozitív végkifejlettel zárult, ám én mégis negatív szájízzel távoztam. Miért is lehet ez? Ocsmány keretbe nem passzol szép festmény. Azóta eladtam a levásárolt kártyát, egy barátom vette át tőlem. Mindeközben, rá 3-4 hétre mégis igényt tartottam rá. Épp a Users-nél volt a legolcsóbb, de én mégis máshol vettem meg.Zárszóként pedig: Kedves Users! Ezentúl ne zavarj telefonon, mert nem lesz miért. Amikor beregisztráltam az online felületetekre és megadtam a telefonszámom, azt azért tettem, mert ha rendelnék tőletek valamit, akkor tudjatok értesíteni. Egyéb ügyben ne hívj fel, ne zavarj telefonon!
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
ipont vagy bluechip-et választatnátok kizárólag konfig összeszerelés minősége és gariztatás szempontjából?
-
TIT
veterán
Ezt a céget reklámozza Nagy Feró
Ezek a kis boltok egyre szélhámosabbak! -
Def26
félisten
Á. nem vagyok olyan. Meg mondom, céges vásárlás. Nem tudom ilyenkor mi van, de azt mi tudjuk bizonyítani, hogy az utalás tőlünk elment. Több vásárlásunk is volt már, sablonban van a számlaszámuk. Szerintem az lehet, hogy nincs még meg a termék, csak gusztustalan féreg módjára arra hivatkoznak, hogy az utalás nem érkezett meg. De hát mindegy, majd meg látom mi lesz.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
Computer Imperium, vagy pc-outlet.hu. Egy és ugyanaz a cég. Csütörtöki utalás szerintük még nem érkezett meg. Ők nem hallottak olyanról, hogy 4 órán belül odaér a pénz. Bankon lekértem egy igazolást, hogy a pénz elment tőlük. Az Ő bankjuk szerint jóváírták a számlán az összeget, de a bolt még nem látja.
Szerencsére cégként utaltunk, nem magánszemélyként. Így azért nekik a mai beszélgetés után egyre forróbb lesz a helyzet. Jogosulatlanul használják a pénzünket, és hülyítenek, amikor az igazolás a bankoktól nálunk vannak.
Szerintem az igazi ok az lehet, hogy nincs még náluk a termék amit vettünk. Egyébként 84k -ról van szó.1 órát kaptak, hogy összeszedjék magukat visszahívjanak, majd leírom mi lett a vége.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
DeFranco
nagyúr
Tőlem felveheted itt az "önérzetes boltos" szerepet, (remélem megengeded a tegeződést, végtére is ez egy ilyen fórum) nekem nem fáj, és kis súllyal esik latba egy vásárlási döntés meghozatalakor, de hosszú távon ez a te üzletmenetednek nem tesz jót.
Ismerem a kereskedelmet, elég jól, és ez egy olyan szakma (amint azt bizonyára te is tudod) ahol a vevőnek mindig igaza van, ha nincs akkor meg mégis csak igaza van. Aztán hátul a raktárban kiköphetsz a padlóra, tök mindegy, de ezt itt nem csinálhatod, ha holnap is ki akarsz nyitni.
A tények makacs dolgok, azokat le lehet fektetni (feltéve hogy nem jársz jobban az alapértelmezéssel) de neked sikerült három bekezdésen belül támadóba átmenni. Hangsúlyozom, nekem mindegy, de ha beosztott vagy, ezt ne mutasd meg a tulajdonosnak... ha tulaj vagy, akkor nem szóltam, a te pénzed.
Ha pedig rossz vásárlók topicra vágysz, akkor erre tessék: [link]
-
erhp
csendes tag
válasz DeFranco #1156 üzenetére
Kedves DeFranco!
Nem szeretnék senki lelkivilágába gázolni, de mindannyian tudjuk, hogy az éremnek mindig két oldala van. Mind az eladó mind a vevő oldaláról be-be csúsznak nagyítások, torzítások. Ez teljesen normális egy olyan világban ahol nicknevek mögül írnak az emberek, vélt vagy valós sérelmekről mindezt úgy, hogy a számonkérhetősége konvergál a nullához. Ezt fokozza az a tény, hogy mindenki másképp él meg egy adott szituációt, illetve nem látja, esetleg nem akarja látni, vagy látja, de nem foglakozik az őt közvetve vagy közvetlenül érintő folyamatokkal. Ebben bizonyára egyetértünk.
Tehát, ha azt normálisnak tekintjük, hogy különböző jelzőket aggatnak a boltra, akkor legyen az is normális, hogy reagálunk rá.
De fordítsuk meg a dolgot. Mondjuk nyitok egy rossz vásárlok topikot ahova a webshop üzemeltetők írják a véleményüket. Majd egy vásárló ráakad erre a topikra és ráismer saját magára. Vélhetően reagálni fog amennyiben nem teljesen az történt, mint ott írnak. Persze ezt nem tehetem, mert az ütközik a személyiség jogokkal, de azért rossz lenne az érintett személy számára.
Ugyanakkor a cégeket be lehet sarazni minden gond nélkül. Megbecsülhetetlen mennyi potenciális vásárlót vesztenek a cégek az olyan sarazó hozzászólások miatt, amik nem valósak vagy túlzóak. A tényszerű, objektív elmarasztalás az még hasznos is (ha eljut a céghez.) de az ilyen hozzászólás nagyon kevés.
Üdv.: Users
[ Szerkesztve ]
-
Bengio
tag
-
Bengio
tag
válasz x360elite #1143 üzenetére
Szia!
Most láttam csak, hogy írtál időközben..
Az MSI-s témával csak egyet tudok érteni, azonban szidni nem akarom a márkát, lehet, hogy csak pont belenyúltunk a "sűrejébe", de jót nem tudok én sem róla.. Én még anno a 6600GT-s korszakban cseréltettem 3x!!! helyi üzletben az MSI 6600GT-met, mindig ugyanazzal a hibával. A 4. kártyát bontatlanul eladtam, amint kihoztam gariból Akadozó support, szar driverek (alaplap speciel), stb... de ez a fórum nem erről szól, szoval off vége..
A gariztatás... igen, az A4Team pont az az üzlet, ahol bizony erőszakoskodni kell, esetenként pedig fenyegetőzni. Van nekünk egy (általam még élesben nem próbált) fegyverünk, amit úgy hívnak, fogyasztóvédelem. Nagyon sok helyről hallom azt, hogy már csak a szó hallatától puhulnak egyesek Nekem szerencsére elég volt bátyám segítségét kérnem, ő határozottabb volt, és jobban kiállt magáért (közvetetten igazából értem), meg az igazunkért. Aztán valahogy hirtelen minden megoldódott..
Ez van, én azt látom, hogy mindenhol a kibúvókat keresik, és a fogyasztók tudatlanságát, már ami a jogainkat illeti. (én spec abszolút nem vagyok tisztában, hogy milyen jogok illetnek meg akár egy céggel szemben, akár mondjuk a rendőrséggel szemben, ha esetleg rám akarnak verni valamit - fordult már elő ilyen is..)Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
gergely012
csendes tag
Nos igen, csak az a baj, hogy a webshop alapján nem tűntek "gyanúsnak", így rendeltem náluk pár tízezer forintnyi cuccot. (>100ezer)
Hosszútávú garanciáról sokat nem találok a feltételeiknél, csak ezt a homályos mondatot:
"A vásárlástól számított 3 munkanapon túl meghibásodott termékek garanciális ügyintézésének maximális határideje 15-30 naptári nap. A határidő lejárta után vevő kérheti a termék ellenértékének visszafizetését."Egy feltételes ige (kérheti)... Hogy erre az eladó hogyan reagálhat, rejtély.
Lehet, hogy máskor érdemesebb lenne kiadnom +10 ezer forintot egy rendes webshopra. -
erhp
csendes tag
válasz x360elite #1146 üzenetére
Szia, tehát ha jól olvasom jelentkeztél hozzánk dolgozni és gondolom, az interjú alatt megismerted a céget, a munkafolyamatokat, a beszállítást, a beszerzést, a szervizt, a garanciális lépéseket, a munkatársakat, feladatköreiket, a bukásainkat, a sikereinket és mindent.
Nyilván a fentiek ismeretében döntöttél úgy "kihagyod". Jól tetted!
Üdv:
Users[ Szerkesztve ]
-
erhp
csendes tag
Szia ESP!
Az Usersnél sok dolog van ami mostanság változik. Ilyen az is, hogy figyelemmel követjük a véleményeket a boltról.
Ezt pedig azért tesszük mert a bolt a vásárlókból él, és ha a vásárlók olyan információkat kapnak egy fórumon mint amilyet Te írsz, akkor igen csak az érem egyik oldalát látják. Ha problémád van jelezd!Egészen pontosan 2012.09.25-én adtad le az említett kártyát, amit mi 2 nap múlva átadtunk a beszállítónak. Értem én, hogy az egész folyamatból ezt olvasod ki "eltelt 1,5 hónap". Nem mennék bele a jogviszonyokba ki mivel tartozik és hogyan kell eljárnia mert nem ez a lényeg, értem ez alatt a Vevőt azaz téged, az eladót azaz minket, és a beszállítót na megy a gyártót.
Mi arra törekszünk, hogy számodra jó megoldás szülessen. Több esetben és a te esetedben is, mi nem fogadjuk el a beszállító álláspontját, mert akkor te mint vevő annak a megoldásnak nem örülnél. Ezért kérlek legyél még egy kis türelemmel. Dolgozunk azon, hogy neked jó legyen. Hétfőre lesz megoldás.Az eladók a boltban nem kötekednek, az ő felelősségük az, hogy az átadott terméket szemrevételezzék és ha bármi rendellenességet tapasztalnak, akkor arra felhívják az átadó figyelmét. Itt megjegyezném, aláírtad a átvételi lapot, pedig ha nem értesz egyet a véleménnyel, akkor azt jelezni kell!
A "csöves" bolt jelzőt a cég minden alkalmazottja nevében kikérjük magunknak. Több mint 10 éve a piacon vagyunk. 1200-1500 termék van raktáron, a rendelhető termékeket a megrendelést követő 24 órán belül de tudjuk hozni és át tudjuk adni a vevőnek vagy futárnak, a bolt tiszta, rendezett. 10 órában vagyunk nyitva a hét, 6 napjában. Ez mind-mind nagyon sok energiát pénzt és időt kíván minden dolgozónktól. Ezt persze te nem látod.
Az, hogy nem akarsz nálunk többé vásárolni az a te döntésed de véleményed legyen objektív és állításaid legyenek helyesek (lásd:" 2db Asus 6950 DCU2 videókártyát majdnem 200.000Ft értékben."
Üdv:
Users -
DeFranco
nagyúr
válasz gergely012 #1147 üzenetére
Hát... a tulajokat elnézve kb. méltányossági alapon
Két (fél)arabé a bódé, ránézésre 5 év szigorított, de amúgy korrektek. Én vásároltam már ott párezer forint értékben, de nagy összegű cuccot nem vennék ott. Egy pendrive-ot vettem, az nem volt, ami a honlapon volt, de visszahívtak, hogy ez és ez van, ennyiért meg ennyiért. Amúgy szimpatikusak, korrektek is voltak, rengeteg minden van nagyon olcsón, igazi lomis kincsesbánya, szeretem a boltot, de egy 20k-s cuccért nem merném ott elkezdeni csapkodni a pultot, mert lehet előkerülne a dzsihádszablya.
Szerintem tipikusan feleszürke, felenagykeres bolt, érteni nem hiszem, hogy értenek hozzá, kereskednek. Amikor indult, semmi értelmes nem volt, látszott, hogy ami van, azt felvásárolták valami csődeljárásból (DVD tokok, DVD bőröndök, kínai piacos billentyűzetek, fénymásolópapír, fotópapír, stb.) aztán ha már benne voltak, akkor szépen kiegészítették ezzel-azzal. Meglepően sok minden van, és még több minden rendelhető. Amikor bent vártam a boltban a megrendelt cuccra, csapkodtam a fejem, hogy ez is kéne, az is kéne.
[ Szerkesztve ]
-
x360elite
őstag
válasz gergely012 #1147 üzenetére
Felhívod őket telefonon és megkérdezed, hogyan működik náluk a gari... Gyanítom számla és garipapír kell hozzá.
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!
-
gergely012
csendes tag
Sziasztok,
digitalker.hu-al van bármilyen tapasztalataitok? Garanciát hogyan lehet ott érvényesíteni? -
x360elite
őstag
Én majdnem dolgoztam a Users-nél, de inkább kihagytam. A probléma az lehetett, hogy szerencsétlen embereknek, akik ott melóznak kb. 3-4 munkakört kell ellátniuk, mert ugye így gazdaságosabb a cégnek. Mondanom sem kell, hogy miért nem mentem oda....
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!
-
ESP
őstag
Röviden.
Idén januárban vásároltam az Users-nél 2db Asus 6950 DCU2 videókártyát majdnem 200.000Ft értékben. Szeptember elején megdöglött az egyik, játék alatt bekockásodott és ujraindítás után sem lett jó. Elvittem nekik, természetesen az eladó már akkor bele akart kötni mindenbe.
pl: A venti vezetéke bele van csavarva valami szövet szerű fekete anyagba és az elkezdett leválni hosszában a kártyáról. Biztosan agyontuningoltam a kártyát mondta. Na mondom öcsi ne szórakozz már... Nagy nehezen bevette azt mondta kb 2hét lesz. Eltelt 1,5hónap. Tegnap bementem hogy mégis mi van már? Átadtam a garis lapot. Hát mondanom se kell azt se tudták mit akarok. Egyik eladó aszondja ott a kártya a raktárban. Másik hogy az csak egy üres doboz mert csak a kártyát küldték el az Asus-nak. Elvileg hétfőre meg lesz. Na erre kíváncsi leszek de nagyon.
Az viszont 100% hogy ebben a csöves boltban többet nem fogok vásárolniiPon-ba bezzeg ha volt valami garis ügyem volt, hogy már másnap mehettem a cuccért, de 2héten belül mindig vagy csere vagy számlán szereplő összeg vissza
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
x360elite
őstag
(#1141) Bengio: Szia. (A4Team)
Velem pont ugyanez történt, de egy VGA volt a tárgya. A durva az volt, hogy 9 napos volt a vas, amikor elkezdett csíkozni (gondolom mondanom sem kell MSI gyártó barátunk volt az elkövető). Azt mondták 2-3 hét. 3 és fél hónap lett belőle, pedig én nem lakom olyan messze mint te. Gondolom azért szenvedtek vele annyit, mert nem kértem ugyanolyan kártyát még egyszer, mivel híg f.s az egész. Az MSI-vel (legyen az alaplap, VGA, bármi) csak a gondom volt. Egy másik gyártótol (nevezzük ASUS-nak ) származó ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező terméket kértem. Első hozzászólásuk egy katagorikus NEM volt. Mondom mi az, hogy "nem". Azt mondták, hogy csak ugyanolyanra tudják kicserélni a kártyát. Erre én: semmi gond, javítható a kártya? Válasz: nem. Rendben van -mondtam- , akkor elállnék a vásárlástól. Ebbe sem akartak bele egyezni. Nagyon nehezen (fentebb említett 3 és fél hónap) belementek, hogy adnak egy más gyártótol származó darabot. Azonban a kálvária végére már a fejemen lévő haj fele csak szép emlék volt csupán . Elmehet az ilyen cég a búsba.
[ Szerkesztve ]
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!
-
SirKero
őstag
A minap vásároltam itt és közben beszélgettem az eladó sráccal.
Szóba került az is,hogy mit lehet kezdeni a garanciával akkor ha megszűnt az üzlet ahol a cuccot vettem konkrétan név szerint a lambda miatt.
Azt mondta,hogy ha kell segítség ők tudnak segíteni a gariztatásban a lambdánál vásárolt alkatrészekre.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bengio
tag
Sziasztok!
Pontosan 2 cégről szeretnék - sajnos - negatív véleményt nyilvánítani, mind2 szopat.
Az egyik az A4Team, a másik a novashop (a megbízató számítástechnika).
Rögtön bele is kezdenék:A4Team:
2010. augusztusában vettem náluk egy WD20EARS típusú merevlemezt, 3 év garival. Történt kb 2 hónapja, hogy ez a vinyó beadta a kulcsot, elszaporodtak a szektorhibák, lassan töltött, totál szétesett. Annak örültem, hogy kb 2 nap alatt sikerült !mindent! lementenem róla egy barátomtól kölcsön kért WD20EARX-ra. Mivel kecskeméti vagyok, és itt is dolgozom / tanulok, nem gyakran jutok el a fővárosba. Idén augusztus 30-án azonban összejött, bátyámmal felmentem, leadtam náluk a cumót. Előtte már telefonon érdeklődtem, hogy mennyi idő a garanciális ügyintézés, amire a válasz az volt, hogy MAX! 2-3 hét, de inkább kevesebb, csak biztos, ami biztos többet mond inkább. Gondoltam, ez nagyszerű, az belefér, az adataim megvannak. Vártam a hívásukat mindhiába, mikor szeptember végén felhívtam őket én. Ekkor közölték velem, hogy még mindig nem jött vissza a cseredarab, jó, várok még. Múlt hét szerdán (okt. 10-én) ismét tárcsáztam, mondta a szervizes srác, hogy estig visszahív, hogy jön-e másik vinyo, vagy nem. Ekkor haver szólt, hogy az olajcseréjét oldjuk meg sürgősbe, átmentem, megcsináltuk, kb 19:15-re végeztünk is. Hazamentem, majd kaptam egy sms-t, miszerint nem fogadott hívásom volt a már jól ismert számról, 18:59-kor. (nyilván az aknában épp abban a pillanatban elment a térerőm, nem csörgött ki) Egyetlen egy hívás, történetesen a zárás előtt (19:00) egy perccel. Mind1, reméltem, hogy azért hívnak, mert megvan a cucc, másnap, azaz csütörtökön GO Pest, ismét bátyóval. Mikor beértünk a szervizbe, közli a srác, azért keresett este, mert nem jött meg a termék, de én nem vettem fel!! Kösz haver, hogy annyi erőfeszítésed benne volt, hogy elérj. Elmeséltem neki, hogy dolgom volt, egész nap a hívást vártam. Próbáltunk "üzletet" kötni, hogy esetleg raktárról ad egy másikat, sietnénk, dolgunk van, és a beszélgetés során vagy 3-4 alkalommal megmondta, hogy ő hívott, én meg nem vettem fel. Sajnos raktárról nem tud adni, mert NINCS. Jó, mind1, arra jutottunk, hogy mivel tesóm hétfőn és csütörtökön is fent van Pesten, átveszi ő, mert hétfőre már TUTI MEGLESZ! (azért is vált sürgőssé a dolog, mert haver már jelzett, hogy kéne vissza neki a kölcsönvinyó) Tesóm így a mai nap folyamán vitte magával a garipapírt, hogy elmegy érte. Hívtam a szervizt 3x, végig kicsörgetve, semmi válasz. Felhívtam kb fél órája a boltot, közölték velem, hogy a szervizben ma nincs senki, külső munkája akadt a szervizesnek. F@sza.. Csütörtökön újabb próba következik másfél hónap alatt nem tudtak nekem egy totál meghalt merevlemezt egy kb tömegtermékre, egy WD20EARX-ra kicserélni úgy, hogy az elején még 2-3 hét volt az átfutási idő..Másik kedvenc shop-om a novashop kft. (ezt a sztorit nem tudom olyan pontosan leírni, nem mai történet, azóta nem is foglalkoztam vele) 2008-ban (nagy notebook bővítés közepette jártam) vásároltam itt, hardveraprón egy 160GB-os IDE-s samsung notivinyót. Ez 2009 decemberére meg is adta magát (a szokásos szektorhibás történet), majd ezt postafordultával már cserélték is! Örültem, vatta új vinyó, noti ismét használatban. Nem telt el egy év, megint ugyanaz a szitu. Ekkor visszaküldtem postán (miskolci cég..), 2 héttel, és 2 telefonhívással később visszakaptam a merevlemezt, miszerint náluk az TESZT OK. Arra a vinyóra van még bő 2 hónapom, ismét bepróbálkozom náluk, ha nem cserélik, akkor fogyasztóvédelem. Érdekes módon, másik vinyóval hibátlanul működött a notim, a samsungot pedig PC-re kötve is hibásnak vélte az általam használt 2 diagnosztikai szoftver is, ráadásul halál nyugalommal (és egy halott HDD gyorsaságával) írt, és olvasott adatot...
Konklúzió: ezt a 2 céget nem ajánlom senkinek, viszont felhívnám mindenki figyelmét, ez saját, személyes tapasztalat, egyáltalán nem biztos, hogy másnál is hasonlóan fognak alakulni a garanciális ügyintézések. Fontos megjegyeznem azonban, hogy az általam preferált kecskeméti cégnél eddig minden hasonló folyamat teljesen problémamentesen zajlott, és minden esetben happy end-el végződött.
ui: sorry a túl hosszú megfogalmazásért, így tudtam (nagyjából) korrektül leírni mind2 történetet.
[ Szerkesztve ]
Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
qdak
addikt
http://www.10forintert.hu/index.html
vki probalta mar? gyanusan olcson mennek a cuccok el.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Balinov
titán
válasz Cseri0058 #1138 üzenetére
szerintem igen. Volt kollegamat 2 eve kb 500k HUF-fal huzta le egy hasonlo "angol" vallalkozas, iphone 4-eket hirdetve gyanusan olcson.
10yrs, 41.5kg, 3yrs 42.7kg (Lab) :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
SirKero
őstag
A hardverker is érdekes üzlet lehet szerintem
A hardveraprón is van egy figura is az ő előre kiválogatott cuccaikat árulja picit a bolti ár alatt de persze számla nélkül.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
g@bo
nagyúr
válasz SirKero #1131 üzenetére
a lambda sokmindent vásárolt a hardverkertől (9.ker), szóval elsőkörben ott érdemes nézelődni, aztán olyan sok nagyker nincs, ahova rendelések után elrohangáltak, gondolom nem 50 km oda, majd vissza....
ramiris, chs, expert... lehet keresgélni.
irtam nekik emailt, de nem válaszolnak, tuti itt is olvas minket valamelyik görcs eladójuk, puffadnának meg.
-
Cseri0058
őstag
sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e.
innen szeretnék rendelni egy iphone 5-öt.
szerintetek kamu az oldal? -
SirKero
őstag
A lambdta témához.
Sajnos nálunk két komplett gép alkatrésze is tőlük származik és még bőven ( 1,5-2 év ) garancia lenne rájuk. Lehet,hogy nem lesz velük gond ( Ámen ) de ha mégis?
Az összes cucc értéke 100-150 ezer forint között van amit nem szeretnék bebukni.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
qdak
addikt
http://www.nordtelekom.hu/
nem ajanlom, usb s mobil net, kb 2-3 honapig ment joll, utana meg meg szakad (sim error)
a megadott cimen 1 kozmetika szalon -2000ft a semmiert utazni
-5000ft fel pestre
-3600ft igaz sajat ido hianyaba, de 1 havig csak fizettem nem hasznaltam
-5000ft ujra pest megint ossze fosta magat, tokot kicserelte, simet azt mondja nem cserelheti, persze par nap alatt ujra bexart
-14400 3havig fizettem meg
-3000: 1x ures csekket kuldtek csak nt volt rajt kitoltve felattuk, majd jon felszolitas, kamatos csekk, telo nekik, en fenymasoltasam le faxoljam nekik el, h bevan fizetve, a plusz penzt fizesem be azt jovairjak kovi hoba, perzse h nem
-2000: amit teloztam nekik legalabb
- elveszett idom+bosszusagok! :@
- 6200 mert a lemondasom kesob erkezett be mint h nem fizettem be vmeik honapot..41200ft a semmiert...
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
joker1220
őstag
válasz jookomak #1128 üzenetére
Ne aggódj nem vagy vele egyedül, szerencsére én túl nagy értékben nem vásároltam
tőlük sosem, szóval addig megy amég megy azt kész.Egyébként valahogyan biztosan be lehet azonosítani, feltéve hogy nagykerből vannak
a cuccok és nem romániából vagy szlovákiából kéz alatt...,,A lustaság nem más, mint pihenés mielőtt még elfáradnánk''
-
-
joker1220
őstag
Sziasztok!
A Lambda Computer től már elég sokmindent vásároltam, eddig szerencsémre egy
kivételtől eltekintve minden újnak tűnt és gond nélkül működnek azóta is.Az az egy kivétel pedig egy ASRock N68-UCC lap volt ha jól emlékszem, a sztory
annyi hogy megvettem, összedobtam a gépet, kapcsolnám be, se kép se hang.Nézem a kábeleket, minden rendben, próba újra, semmi.
Bios reset, bekapcsolás és már működik is minden flottul...
Van egy erős gyanúm hogy a lambdánál ebben a lapban próbálgatták a letiltott
magos amd procikat, mivel a lap tudja ezt a feature-t.Egyébként kb 2 hete az van kiírva az oldalukon hogy az üzlet technikai okok
miatt zárva, gyanús gyanús.....,,A lustaság nem más, mint pihenés mielőtt még elfáradnánk''
-
TIT
veterán
Rbnetet se javaslom,sok birka dícséri vásárláskor de nem amikor gariztatni kell.
Corsair tápot leadtuk,azt mondják 2-6 hét mert 1 éven túl van(2éves)garin viszont csak 3 év szerepel.2 hét után írtunk,hogy akkor cseretáp,mert még 2 hét állítólag(IV.ker nincs olyan messze)jó adnak egy hkc 300w-os tápot mert másuk nincs Amd 965Be,proci,ati 5750,fél perc alatt olyat durrana,hogy leég a hosszú haja a szervízesnek/vezetőnek.
Válasz:-jó a táp,működik(persze amíg be nem kapcsolod)és ezek nyitnak pc üzletet[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
El mennek a büdös p.csába.
Én is több százezer forintért vásároltam náluk cuccot és még az utolsó nap is simán kereskedtek amikor már bőven tudták,hogy lehúzzák a rolót Ja és még most sem az van kiírva a honlapjukra,hogy megszűnt hanem technikai okok miatt zárva. Büdös gyökér társaság remélem a sitten kötnek ki.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
g@bo
nagyúr
válasz jookomak #1118 üzenetére
szvsz a lambdacomputer is megdöglött, a helyszinen a táblát is leszedték már.
persze a mocskok az utolsó pillanatig nyomták a cuccot, gari meg most necces.
emailra nem válaszolnak. a honlapra nem irják ki korrektül, a bótnak annyi, garivel menj ide v oda.
egy újabb simlis kisker, de legalábbkipusztult... sajna nem időben.
egy wd vinyóm van tőlük, a többit már eladtam... a vinyót meg gariztatni tán tudja más.
-
Fryskitt
addikt
Sajnos a magyar boltok egy jó része valamilyen szürke importból vagy ki tudja honnan árul, így a garancia mindig lutri. Főleg mobiltelefonoknál van így, én úgy tapasztalom, hogy a bolti garancia egy nagy kamu, csak gyártói garancia ér valamit. Sajnos úgy tűnik, nem a legolcsóbb a valóban olcsó, sem bolt, sem áru tekintetében. A nagy gyártók többsége rendes garanciát ad (pl. Asus, Acer), érdemes ilyet venni, futár jön a cuccért, és az is hozza vissza.
A Fogyasztóvédelemben pedig, ha még van ilyen általában, nem érdemes bízni, semmit nem tudnak elérni, ha meg a boltban reklamálsz, esetleg még jól el is vernek. Ez itt már rég nem Európa....Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
jookomak
őstag
válasz SirKero #1119 üzenetére
Pont tegnap írtak egy mailt, hogy megszűnik a bolt, így a garanciát a nagykeren keresztül lehet érvényesíteni. A lapommal elirányítottak a hardverker-hez. Nem tudom, hogy csak jó kapcsolatban van (volt) a két bolt, vagy a hardverker nagyker is egyben, és a cuccom épp tőlük volt.
Szerintem küldj nekik egy mailt, hogy melyik cuccod hova garis.
Telón nem sikerült őket elérni, emailt is ők írtak. -
SirKero
őstag
válasz jookomak #1118 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék mivel elég sok cuccot vettem náluk így értelemszerűen a garancia is oda szól. Nem sok kedven van a gyártó után szaladgálni garancia ügyben. Egyébként próbáltad már hívni őket telefonon vagy elérni e-mailben?
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
jookomak
őstag
Lambda Computerről tud valaki valamit? 2 hete az van kiírva a honlapjukra, hogy technikai okok miatt zárva. Kicsit parázok, gari alatt van náluk egy lapom. Bosszús lennék, ha most szűnnének meg.
-
gryphus
csendes tag
Üdv!
Sajnos kénytelen vagyok leírni tapasztalataimat, mely a sokak által megbízhatónak tartott Lambda Computerrel kapcsolatos.
Rendeltem tőlük egy Asrock Z77 Pro4 alaplapot. Kifejezetten úgy választottam üzletet, hogy biztosítsa az Asrock által Z77-es chipsetes alaplapokra vonatkozó 3 év garanciát. Webshopban 3 év szerepelt tehát, de a garancialevélen csak 2 év. Azonnal jeleztem a problémát telefonon, ahol segítőkész kolléga megnyugtatott postázzák a helyes garancialevelet. OK!
Másnapra a webshopban javítva 2 évre a garancia, de csak ennél az egyetlen Asrock Z77 alaplapnál! A többinél maradt 3 év...
Eltelt 1 hét, semmi...Megint telefon, ó már 3 napja feladtuk, a Posta lassú. OK!
Megérkezik a második telefonhoz képest 3 nap múlva, természetesen a feladási dátum megegyezik a második telefon dátumával, de annyi baj legyen, elfelejtették.
Kibontva 2 év tollal, kézzel lehúzva mellé 3 év javítva. Se egy pecsét, se egy aláírás...Mostmár nem érdekel, buktam egy év garanciát, de egy tapasztalattal gazdagabb lettem, és terjesztem a "jó hírüket", hogy más ne járjon így.
Mai napig a webshopban hol 2 hol 3 év a garancia, mikor milyen kedvük van...[ Szerkesztve ]
A legbiztosabb jele annak, hogy létezik intelligens élet a Földön kívül az az, hogy még nem próbáltak kapcsolatba lépni velünk.
-
begrimisu
aktív tag
Ezt az emberkét nem ajánlom senkinek [link] megbeszéltem vele egy találkozót a megbeszélés után 3 percre azt mondja amikor felhívom hogy jön más a termékért .Egy link ember a vele való üzletelést nem javaslom senkinek!
begrimisu felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
tlac
nagyúr
tud valaki valamit a cellcom.hu-ról?
csak egy error jön be -
kinley1985
csendes tag
Szeretnék feketepontot kérni Gwen1977 -nek.
A történet e következő: Ezt a jóképessüg telefont el cserélte velem,Én ezt adtam . Az én termékembe le van írva hogy csak adattárolásra.Ő azt állitotta hogy akksi hibás a telo.Azt nem közölte velem hogy szét volt már szerelve!Bevittem szervizeshez,ott közölték velem hogy el kurták rajta a frissitést,a lap kuka,de volt már szétberhelve.Szolok neki,hogy ez van,jo csere vissza.A kedves ember azóta nem reagál semmire,telefonszám ki van kapcsolva!Egy csaló!kérném felszolitani hogy tegye meg felém a lépéseket,és fizesse ki a termékem,vigye el a telefonját! kérném nézzenek utánna,és vigyázzanak vele!Nem ajánlom!Annyit azért,elvárhatok,ha szeretnél valamit,és kérdezel akkor válaszolj már te is!
-
Drakuf
tag
Üdv!
Ismerősöm vett "újonnan" egy ebook olvasót az edigitaltól és ha hiszitek ha nem, amikor be akarta regisztrálni a vadonatúj szerzeményét, az már hozzá volt adva a beregisztrált termékek közé. Ez még nem is lett volna probléma, ha 2 nap használat után nem ment volna teljesen gallyra a készülék, szóval gyanítom, hogy valami használt és később "megjavított" terméket sóztak rá szegényre. Mellesleg másnap amikor visszavitte az üzletbe a terméket kérdezés nélkül azonnal kicserélték. Mintha számítottak volna arra, hogy ki fogja cseréltetni... Most akkor, hogy is van ez kérem? Ennyire rosszul megy az edigitálnak vagy próbálnak a hülyékből* megélni?*Bocsi a szóhasználatért
[ Szerkesztve ]
-
VMatteo
őstag
Jó estét!
A Laptopszalon pécsi üzletét senkinek sem ajánlom. Nem azt akarták küldeni mint amit megvettem. Én amikor kérdeztem hogy esetleg valami kis kompenzálás (160e Ft-os laptopról volt szó) például egy egér vagy vmi kis apróság, csak hogy lássam a korrekt hozzáállást. Erre el lettem küldve a picsába. Egy végtelenül arrogáns, nagyképű emberrel beszéltem. Senkinek sem ajánlom őket!Tisztelet a Gépésznek!
-
Fryskitt
addikt
válasz webshopos #930 üzenetére
Hát, lehet, h igazad van, bár én is találtam már kifejezetten gyanús értékelésket, amelyek a feltűnően sok negatív után keletkeztek. Sajnos úgy általában nem jók a tapasztalatok, és az is lehet, hogy ezt a sok surmó vevő hozta ki az eladókból, de inkább azt gondolom, hogy ha nem egy-egy elfogult vélemény van, hanem sokan állítanak valamit, akkor azért lehet benne vmi.(Remélem, a 2MB-os képet nem egyszer írható DVD+DL-re írtátok, mert akkor elég drága kép lett).
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
shteer
titán
-
tomi1031
tag
Egy fekete pontot szeretnék kérni Lavinia nevű felhasználónak. http://hardverapro.hu/tag/lavinia.html
Megbeszéltem vele hogy a meghirdetett iPhone 3G-jét elcserélem vele egy Nokia e72re. Tudni kell az iPhoneról hogy úgy volt meghirdetve hogy recovery módban van ezért ezt szervízben meg kell csináltatni amire nekem 6000 forintot mondott. Mivel korábban is megcsináltam jópár recovery módban lévő iPhonet gondoltam ez is sima ügy lesz. A találkozó megbeszélt idejére 30 perc késéssel érkeztem mivel vidékről jöttem és csak így ment busz, de erről tájékoztattam telefonon és azt válaszolta hogy semmi gond. Átvettem a telefont és átadtam az e72-t. Hazaértem és egyből neki is álltam a telefonnak. Akkor fedeztem fel hogy a hangerő szabályzó gomb egyik része a keretbe van szorulva a másik része meg valahol a hátlap alatt zörgött, valamint a némító gombot sem lehetett megmozdítani. Gondoltam semmi gond ez még belefér. Rádugtam a gépre, semmi. Azt hittem hogy a géppel van gáz ezért megpróbáltam az összes többi csatlakozón sőt egy másik kábellel is. iTunesot is újraraktam de semmi. Nem látta a telefont. Csomószor újraindítottam a gépet, a telefont meg ki-be rakosgattam DFU módba de sehogy sem sikerült észre vetetni a géppel. Megpróbáltam másik számítógéppel is de semmi. És megnéztem, engedélyezve volt az Apple USB mobile device driver. Itt már tudtam hogy a hardverrel lesz gond. Odaadtam egy telefonos ismerősömnek hogy nézze meg. Kiderült hogy a hátlapot kb egy csavar meg a simkártyat tartó fogta össze meg valami olcsó ragasztó. 20000 forintot mondott a javításra mert a komplett alaplapot ki kell cserélni a hátlappal együtt. Felvettem a kapcsolatot Lavinia nevű felhasználóval telefonon keresztül, bemutatkoztam és mondtam hogy a telefon miatt hívom. Abban a pillanatban kinyomta és azóta is képtelenség telefonon elérni.
Privát üzenetben leírtam mi a problémám erre ez a válasz érkezzett: "Nyaralni vagyunk és nem is szeretnénk foglalkozni a telefonnal, ezért hirdettük meg.
Leírtuk, hogy nem működik! Megnézted, kipróbáltad és elcserélted.
Csúnyán megvárattál minket, így nem vagy a szívünk csücske.
Nálunk itt vége.
Minden jót!"
Majd leírtam neki hogy egy szóval sem említette hogy nem ismeri fel a gép, ő azzal érvelt hogy az övé felismerte, meg hogy minden hibát elmondott amit tudott róla, az előbbiről nem tudom igaz-e de az utóbbi biztos hogy nem mivel jópár hibát nem említett meg. Végül felajánlott egy srácot hogy megjavítja olcsóbban. Egy hardveraprós újonc volt az 3 napos regisztrációval. Inkább visszautasítottam az ajánlatát.
Itt vége a történetnek, aki ezek után még üzletelni akart vele az készüljön fel hogy át lesz vágva. -
poli27
veterán
válasz Fecogame #1093 üzenetére
Az Extreme Digital nálam is leszerepelt.... Gariba visszavettek egy Asus dvd irót, eltelt 3 hét zaklattam őket hogy mizu, válaszba az volt a gyártónál van gariba.Eltelt 5 hét már nagyon mérges voltam, jeleztem is nekik hogy adják vissza a pénzem ha nincs termék, erre azt válaszolták nem tehetik és különben sincs benne a törvényben mennyi idő alatt kell a garanciát rendezni... eltel 8 hét még mindig semmi lökik a hülye dumát hogy még nem jött vissza a gyártótól, erre mondom akkor cserét kérek ha pénzt nem kapok vissza, erre is az volt a válasz hogy nem lehet... 11. héten hívnak megjött bemehetek érte.... no comment sztem ehez a hozzáálláshoz (7000ft os dvd író)....
[ Szerkesztve ]
-
pityeszka
őstag
Comproll Kft (utólag olvastam róluk sajnos). Elküldtem egy vga-t garanciába, hogy rossz. Visszaküldték, hogy jó, teszt OK! Mégsem jó, engem hoztak kellemetlen helyzetbe. Személyes rúgom be az ajtót náluk.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
hitman,
őstag
Csatlakozom az előttem szólóhoz:
A minap én is egy használt procit kaptam a Lambda Computer-től!
A doboza is ki volt nyitva és a proci is ujjlenyomatos és karcos volt a széle az előző hűtőlefogatás miatt!
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
Sziasztok!
A történetem a következő: Kinéztem magamnak egy asus lapot,ekkor találtam rá a Lambda Computer nevezetű webshopra,gyanúsan jó áron volt,6ezer forinttal volt olcsóbb mint máshol,megrendeltem majd mikor megérkezett még nyugtáztam is milyen gondosan van becsomagolva,mikor kibontottam láttam,hogy egy gomb letört(a csomagolás alapján kizárt,hogy szállítás közben) a hátlapon és a lapon karcolások vannak,főleg a proc. helye körül elől is hátul is,még a hűtő rögzítőjének a ragacsa is rajta volt,sikerült törött használtat vennem.Ha jelzem nem tudom bizonyítani,hogy nem nálam tört el és ugrik a garancia,sajnos azt gondolom,hogy ezzel ők is tisztában voltak a feladáskor,így nem jeleztem feléjük semmit sem.Senkinek sem ajánlom őket.Röviden ennyi.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Autós topik
- További aktív témák...
- Samsung TAB A7 LITE 32GB/3GB (SM-T225) 8,7" kártyafüggetlen tablet
- Xbox 360 Játékok
- Akció! Dell Latitude E5530 laptop (15,6/i5-G3/16GB/320HDD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla