- Yettel topik
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
Ha már te úgyis jogban járatosabb vagy, akkor ezzel az EU garival kapcsolatban kérdeznék: A gyártók nem lennének kötelesek elfogadni itthon is javításra az általuk kiadott EU-s gari levéllel is a cuccokat? Mert itthon eléggé rosszul áll a nagy többségük hozzá, ahhoz meg semmi közük, ha én tegyük fel Németországban vagy Angliában veszem meg egy terméküket, de itthon akarom javíttatni... Így kicsit ellent mond az egész az EU egyik alapelvének az áruk szabad áramlásának (persze annak idején nem pont emiatt találták ki ).
-
Ariadne
őstag
Edigital? LOL. Keress körbe a neten, találsz pár "jó" szót a garanciális ügyintézésükről. Egy barátom épp most perelte be őket... Fényképezőt inkább valódi fényképezőboltból vegyél. Én a Digitcamnél vettem, de van még jópár valódi szaküzlet, valódi jótállással.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
j.bravo
addikt
Régebben ők maguk hozták be a gépeket, a hivatalos importőr megkerülésével, ezért eu gari volt csak, magyarul hozzájuk kellett bevinned, és ők kiküldték a gépet Németországba.
Egy ideje több márka esetében már a hivatalos importőrön át hozzák, azaz van magyar gari is. Érdemes rákérdezni.
Jó kis fényképezőbolt egyébként még pl. digitcam (www.digitcam.hu), náluk van magyar gari mindenre, ahogy én tudom.Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
-
enddav
aktív tag
De ti már vettetek ott valamit, mert én már anno vettem és azt neten rendeltem meg és aazal nem volt semmi baj. De olvastam korábbi hozzászólást és ott azt írták a vásárlás után kezdődnek a gondok. Pl. ez a 2 éves európai garancia, ami Magyarországon nem érvényes. Ez most mit jelent, vagy igaz ez egyáltalán?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Én szeretnék venni fényképezőt. Namármost, edigital honlapján nézelődtem és szombaton pedig elmentem a Mammutban lévő üzletükbe. Eddig még nem voltam ott, ezért tökre tetszett a hely, mert hogy a fényképezőgépeket a kezemben is megfoghattam. Szóval nekem bejött a hely, de olvastam és hallottam már olyanokat, hogy nem a legjobb hely ez az Edigital, esetleg valakinek valamilyen tapasztalata van róla, vagy valami jobb helyet akkor tudnátok ajánlani, ahol lehet fényképezőt kapni?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
nygma
addikt
Látom folyik a vita,nem szólok bele...
Most nem tudom mit tegyek...vigyem vissza nekik a blokkot és dugjam az orruk alá....
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Azt a kettőt, ahol leírják, hogy fizikailag sérült, égett, repedt, hiányos termékre nem áll módjukban vállalni a garancia teljesítését. Ez minden garis tájékoztatóban jól láthatóan fel van tüntetve.
"Nem azt mondtam, hogy fizikai sérült cuccot garizzon." Dehogynem.
Az eladó miután megtudta mi a gond, úgy döntött megkíméli mind a vevőt, mind magukat jópár felesleges körtől. Ha az erőszakoskodó vevő nem fogná fel a feltételekben leírtakat, az az út következne amit felvázoltam.
A Ptk. 305/A.§ (2) már ott bukik, hogy közölték, eddig minden rendben volt és a repedés tartós használat után\közben jelentkezett.
A Ptk. 248. § (5)at nem fogja megszegni a bolt, nem érdeke.
Forgalmazó nem hárít felfelé ez esetben, a vevővel kötött szerződésben ki vannak kötve a garancia érvényességének kritériumai, amiket már írtam.
Te sem gondolod komolyan, hogy a forgalmazót jogszabály kötelezi arra, hogy a gyártó által vállalt garanciális feltételeken felül teljesítsen..amennyiben de, hajrá, lehet arcoskodni, csak ne lepődj meg ha hetekig szopóágon várakozás után ugyanoda lyukadsz ki ahonnan elindultál, csak szegényebben ;pEz nem aprónak vélt hiba, hanem felhasználói hiba, jó lenne megérteni..
A terméknek nem lesz baja, ha megfelelő körültekintéssel üzemelik be.Vizesék köztartozása nem azért született mert mocskoskodnak a garizásnál.
A szavak megválogatására irányuló kérésem annak szólt, ahogy nekemugrottál.
Holott a kívánságom előtte annak szólt, hogy ha a másik oldalon lennél, nem írnál le olyan ökörségeket mint amiket sikerült. Egy esetben sem az eladó tehet arról, hogy milyen jogszabályok\munkahelyi direktívák szerint dolgozik. Nem az egyéni hittvallása, pusztán a munkája. Persze lehet, hogy te az a típusú vadember vagy aki úgy véli, ha leüvölti az ügyfélszolgálatos fejét attól jobb lesz bármi is, de tévedés lenne úgy gondolni, hogy ez a helyes. Nem az.
Semmi kedvem garis topikban szájkaratézni, már itt is épp eléggé unalmas. -
Gyuri27
félisten
Melyik kettőt?
Nem azt mondtam, hogy fizikai sérült cuccot garizzon. Hanem azt, hogy ne telefonon álapítsa azt meg. Ill legyen kedves bizonyitsa. Mert az átvétel és bizonyítás is törvényben van leírva."Boltban eladó előtt kibontás, megvizsgálás, ezután minden a júzer felelőssége." LOL ezt ne ird be a garancia totyikaba mert közröhej tárgya leszel. Nézz utánna a részletekkel, de a bizonyítás az eladóé.
"(Ptk. 305/A.§ (2))
Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.""Bármilyen jótállást/garanciát is vállal a forgalmazó, annak feltételei semmiképpen nem lehetnek kedvezőtlenebbek a szavatossági jogoknál! + A jótállás teljes időtartama alatt a forgalamzón van a bizonyítás terhe
Ptk. 248. § (5): A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell."Mert amit írsz jól hangzik, de ha nem így müködik a garancia. Mert, hogy venné ki magát ha mindenki minden általad aprónak vélt hibát meg csináltatna. Mondván ezzel ne zaklassuk a boltot.
Lassan ott tartunk, hogy a vevő kér bocsánatot az eladótol mert a pénzéből él.
Sajnos régebben és is futottam bele egybe és másba több helyen is. De az esetek nagyrészében kiharcoltam az igazam (ew, mm, tesco stb...stb). Mert milyen már az, hogy az ember vesz egy komplett gépet és a kábelek árát felszámolják, holott a laphoz adtak mindent (például egy kisker). Na itt jön a gusztustalanság.Mellékesen még egy kis adalék.
"Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."Ha meg egy termék köztüdottan sz@r, problémás azt nem kell árulni. Így nem lesznek garanciális problémák.
Az aqua változásával és köztartozásával kapcsolatban nem írtál semmit.
Szóval mégis csak van náluk egy kis zavarErre a szavak megválagotására akartam finoman utalni az off részben az előbb.
Mert így ismeretlenül tényleg ne javasolgass nekem és ne is kívángas.Amd - Radeon - Ryzen
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
El vagy tévedve, nézz utána a gyártók garanciális feltételeinek. Ebben az esetben nem a bolti eladó\szervizes csóka hibázott, mégis őt okolod. Holott ő csak képes volt elolvasni és értelmezni 2 sort a garanciális feltételek résznél.
Sehol sem fognak neked fizikailag sérült cuccot legariztatni eredményesen.
Ne keverjünk más esettel, de a repedt HPnál is hasonló az állás, 0 bizonyíték.
Boltban eladó előtt kibontás, megvizsgálás, ezután minden a júzer felelőssége.
Visszaviheti a szettet, felkérhet független bizottságot, bevizsgáltathatja, anyaghibát biztosan nem fognak megállapítani. Sokkal inkább júzerhibát, túlzott rácsavarozást és ebből eredő sérülést. Aztán a felmerülő költségeket ráverik.
Lehet választani, 5-7k kiadás egy rendes blokkért vagy több havi hercehurca és többtízezres kiadások végeredményként egy működésképtelen vízhűtéssel.
Válogasd meg a szavaid légyszives.[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Nem vadíts már ombre. Ha a procihűtő heatpipe-ja elreped (nem azért mert földhöz basztad) az nem garis tétel? Esetleg egy lapról leesik 1-2 kondi az nem garis?
Itt tudod mi a baj? Az érdektelenség és a totális beleszarás. Vegye át a cuccot és bizonyítsa mitől van rajta a repedés és a szerint cserélje vagy ne cserélje. De telefonon azt mondani nem is garos. Hát barát ez rosszabb mint a kurvaanyázás (már elnézést kérek a gyengébb idegrendszerüektől). Mert mi az ábra. Veszel egy ilyet nem olcsóért (25k). Tönkremegy és jön a nyomi telefonon a lepatintós dumával. Azért ez mindennek a teteje szvsz. Ez olyan madarasteszkós megoldás. Lehet itt hivatkozni a kevés fizetésre. Könyörgöm kötelező ilyen boltban dolgozni? Egyáltalán kötelező eladónak lenni (ilyen hozzáállással)? Lassan ez a szakma is olyan lesz mint a biztonságiőrködés. Megy oda boldog boldogtalan.
De én kikérem magamnak, hogy bárki az én pénzemmel játszon. Mert mi történik akkor ha szépen spriccel a vizecske és zárlatocska keletkezik a gépben? Azután pedig mondjuk lehet kukázni a fél vasat. Olyankor mi a szitu?
De nem véletlenül van az apeh adós listáján ez a nyomi cég. Mint ahogy az sem véletlen, hogy némi trükközéssel új cég lettek.
A mondandóm lényege csak annyi, hogy ha itthon európai módon nem lehet valamit elintézni (mikor a pénzről van szó) megpróbálom balkáni módszerekkel.
Jah és nekem ne kívángass semmit.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Fizikai sérülés, égés, repedés, nem garanciális probléma. Ez benne van 100%ra a garanciális feltételekben. Az eladós ötletedet inkább nem minősíteném, csak azt kívánom legyél egyszer a másik oldalon, majd rájössz ;p
nygma
A Tt BW blokkok jellemzően könnyen repednek túlzott ráfeszítés esetén. Persze ehhez hozzájárul a silány anyag is, de olcsó húsnak..ugyebár. Megoldásként azt tudom javasolni, hogy keresd fel Todyt vagy a vizes topikba dobd fel a kérdést, bizonyosan tudnak segíteni egy új fedő elkészítésében. Bár olcsóbb valszeg kicserélni a blokkot valami értelmesebb darabra, azzal legalább a hatásfok is javul.[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Az egész cucc garis. A csövektől a csavarig. Mivel gondolom az is a hütés része.
Ez olyan mint egy házban meghalna a venti, amit gyárilag adtak hozzá. Nem csak a ház a garis. Vigyétek vissza nyugudtan. Az eladónak meg rá kell mászni az arcára. Panaszkönyvbe egyből beirni. A cuccot othagyni és kegzőkönyvet kérni róla. Majd az eladó alapos és módszeres megvárása zárás után és magán beszélgetés folytatása a kialakult helyzetről.Amd - Radeon - Ryzen
-
-
nygma
addikt
Üdv!
Ismerős vett kb 2 hónapja az Aqua Computernél egy bigwater vízhűtést.
Minden rendben ment addig ameddig minap a cpu blokkja el nem repedt MAGÁTÓL!
Nem meri bekapcsolni a gépet,nehogy folyon a víz...hiv engem intézkedjek( én értek hozzá)
Felhívtam az üzletet és mondtam,hogy mi a probléma...szervizest kapcsolják mondom oké,tuti cserélik,mert ugye van rá garancia!
Elmondom mi a probléma erre a válasz: nem tudok mit csinálni vele erre nincs garancia!
Mondom hivatalos garanciapapír és a számla van a termékről.
Erre megint: nem tudok vele mit kezdeni..erre nincs garancia
Mondom mire nincs garancia? ...arra,hogy elrepedt magától az a sz@r plexi és folyni fog a víz? Így használhatalan a hűtés...
Új válasz: Ezzel nem tudunk mit kezdeni....
Gondoltam magamba k*va any@d mit tegyen szegény gyerek..?
Srác hív mikor viheti garanciába hűtést...
Azt sem tudtam mit mondjak neki...
Mondom neki azt mondták,hogy nem tudnak mit kezdeni vele és lesz@rják az egészet...nagyjából igy jött ki magyarra fordítva...
Mit lehet ilyenkor tenni?
-
Gyuri27
félisten
Nem akartalak/akarlak kritizálni. A boltban ezek szernit tapló mindenki.
De. A terméket nem csak a kisker oldalán nézem meg, hanem a gyártóén is. Mert elírások vannak. Rohanva ezek szerint nem lehet vásárolni.
Ahogy a német mondja ellenőrizni, ellenőrizni, ellenőrizni.Amd - Radeon - Ryzen
-
nem ritka hogy tobb szazezerert vasarolok. nem figyeltem, megbiztam a visszakuldott emailben, ahol meg jol voltak feltuntetve az arak. nem egy-ket dolgot szoktam vasarolni, hanem sokat, ott mar lenyegesebb a kulonbseg. annak ellenere, hogy nagyon regota vasarolok naluk, magasan leszartak a fejemet, csak nehogy "bebukjanak" - nyilvan meg igy is jo haszonnal - nemi penzt.
a kiszolgalasrol akkor par szot: amire osszekapartak azt a cirka 6-8 cuccot amit kertem, bo fel ora volt, szepen kestem a kovetkezo talalkozomrol. a hirdetett samsung monitor helyett lg-t kaptam, hirdetett cl4-es ramok helyett cl5-oset. az lg ugye kiderult a helyszinen, nem orultem, de rabolintottam mert szamitottam arra a monitorra, es nem akartam ujbol keresgelni. ramok idozitesere csak kesobb derult feny, termeszetesen ezek az extra dolgok sem hatottak meg oket az arkulonbozet visszaadasaban, az oldalukon atirtak a cl4 -et cl5-re, case solved.
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
válasz Petya2900XT #372 üzenetére
nekem 2 honap alatt nem voltak kepesek kicserelni egy 1gigas ddr2 modult. plusz levelben rendeltem "nagyker" aron toluk cumot, jott a visszaigazolas hogy minden ok, bementem erte, marhara siettem, jol ramsoztak kisker aron (+12ezer kb), nem neztem fizettem rohantam. utana reklamalasra jol elzavartak. koszi, ezutan is ott fogok vasarolni. ja nem, van par nagyker pesten, megoldom.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
-
fv82
tag
válasz martens77 #364 üzenetére
Én igazat adok neked, de utána elolvastam, hogy a Komputer Kombinátról van szó. Aza bolt mindíg is ezt csinálta. Folyamatosan ilyen fantom árakkal és termékekkel csalják oda az embereket és persze mindíg tudnak helyette mást ajánlani. Én csak azért néztem be hozzájuk kétszer, mert közel van az Aqua.
Telefonszámot mindig hívható formátumban küldj!
-
Szten Márs
nagyúr
Szigorúan mások itt leírt tapasztalata alapján amit így első blikkre mondanék az általad említett három bolt sorban:
Jó - rossz - nem tudom.Nem kell átnyálazni a topicot, van kereső a forum bal felső sarkában, sokkal könnyebben és hatékonyabban kereshetsz vele
Ide kapcsolódó topicok: [link]
[link][ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
Nincs nagyon időm átnyálazni a topikot. Az alábbi 3 bolt érdekelne:
Alien Computers, Ipon, Ready
Milyenek ezek garanciális szempontból?
Előre is kösz! -
Petya2900XT
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Tudom,h ez nem ide illik,de meg szeretném kérdezni,hogy mi a vélaményetek a HERDVERKER-ről?Nagyon barátságos áraik vannak,de nem tudom milyenek a garis dolgokkal és a vásárlókkal!6800K+6870–XboxSX—PS5–Switch
-
Mackósajt
senior tag
válasz Daemon09 #369 üzenetére
Én ott vettem a mostani konfigom eredetijét 3 éve (Amióta elköltöztem arról a környékről, már nem vásárolok ott. ). Semmi gond nem volt velük, azon kívül, hogy akkoriban kicsit drágák voltak. Most hogy nézem, új weblapjuk van, és visszavettek az árképzésükből is.
Mivel semmi nem romlott el, amit ott vettem, a garanciális oldalról nem tudok beszélni. -
Daemon09
őstag
Sziasztok!
Valakinek tapasztalata van pesten a rufusz computerrel? -
evitiguF
senior tag
Üdv!
WOX Computer-ről van valakinek tapasztalata?
-
looser
addikt
válasz sniper elite #365 üzenetére
Ez a legtöbb, amit tehetsz. Kívánom, hogy sikerüljön elérned (még ha az adataid visszaállítását nem is tudod elérni náluk) legalább az alkatrészcserét. Nekem eddig jó tapasztalatom volt, de ez a hír igen lesújtó. Korrekt boltnak gondlom, nehogy második Mistral legyen belőle...bár ez utóbbinál '99-ben vásároltam utoljára...
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
DerDer
tag
pixmania.hu
Rendeltem tőlük anno egy egeret, 2hét alatt meg is jött (igaz nem kaptam meg egyből a számlát), csakhogy 2-3hónap múlva garanciális problémám lett vele, és hova kéne visszaküldenem az egeret?
Párizsba... Aztán gondolom még fizetnem kell a visszaútját is, és az benne a legjobb h semmi garancia sincs h megjavítják/kapok helyett újjat. Szóval lehet h pár ezer forintért szív egy kis friss levegőt[ Szerkesztve ]
-
sniper elite
senior tag
sziasztok!
Úgy döntöttem hogy megosztom veletek a bánatom és csalódótságomat amit az elmúlt 3 hétben éltem át,az történt ugyan is hogy összerakattam egy gépet az ipon webáruházában, és meg is rendeltem!2 napra rá megjött a gép, külsőleg semmi probléma nem volt vele, és ahogy megjött rögtön bele raktam a régi konfigurációból a vincsesztereket amiken rengeteg adat volt, amit a munkám során is fel kell használnom! Szóval 10 perc alatt beraktam a 3 vinyot, plusz volt is benne egy amit még náluk vettem Raptor vincsesztert 150gb-os!Az első bekapcsolás után nem történt semmi csak ment a gép de se kép se hang nem volt, reset gyorsan... a másodiknál már volt kép de a biosban csak egy vincsesztert ismert fel a 4-ből! Azt amelyik a rackben volt! Érdekes gondoltam... próbálkoztam vele még egy darabig,ellenőriztem a kábeleket de minden rendben volt....Szóval másnap bevittem egy szakszervizbe, mert arra gondoltam hogy valami bios beállítás szükséges hogy lássa mindegyik vincsesztert! Bent hagytam a gépet, kb 2 nap múlva szólt a szakember hogy óriási nagy baj van mivel azok a vincseszterek amik nem voltak bent a rackben azok teljesen elromlottak, még a Raptor vinyo is ami elég strapabíró elvileg, nagyon megijedtem hiszen borzasztó sok adatom volt a 3 vinyon, sajnos több napi vizsgálat után is csak azt tudta javasolni az itteni szakember hogy vegyem fel a kapcsolatot az Iponnal és beszéljem le velük ezt az egészet, mert ez tuti hogy valamelyik olyan hardverből fakadó hiba amit ők raktak be! Hát nagyon szomorúan vettem tudomásul hogy ez megtörtént! Egy szakvéleménnyel a kezemben felvettem a kapcsolatot az iponnal és megbeszéltem velük hogy felküldöm a gépet!Fel is küldtem, kb 2 nap múlva hívott egy férfi a boltból hogy sajnos egyik termékre se vállalnak garanciát amit ők raktak bele mert úgy vették észre hogy hiányzik pár rögzítő csavar vagy másmilyen van benne, meg megtört a vízhűtés csöve egy kicsit, amúgy a vízhűtés csövet ők szerelték össze tehát volt pofája erre hivatkozni... Na de mindegy vitatkozni nem akartam vele, ezért megkértem hogy gondolkodjanak el rajta milyen dolog az hogy egy teljes konfigot összerakok náluk, majdem 400 ezer forintért erre tönkre teszi az egész adat állományomat! És se garit se kártérítést nem vállalnak!Természetesen jogi útra fogom ezt az egészet terelni, mert ha csak azt nézzük hogy a biztosan hibás vagy tönkre ment termékek közül a Raptor150GB-os vinyora 60hónap garancia van az Asus strike extreme alaplapra kb 2 év! A thermaltake 850W-os tápra 1 év....stb szóval ilyen nincs hogy ők elhatározzák hogy márpedig semmire nem vállalnak garit! Nos direkt azért írtam egy ilyen hozászolást hogy felhívjam a figyelmet arra hogy aki az iponnál vesz valamit az számítson arra hogy lehet a csere garacia helyet kifogás és nem törődöm stílust kap!A hab a tortán az hogy küldtek nekem egy levelet, amiben azt javasolják hogy a náluk vett tápot ne dugjam rá semmire se mert ő szerintük is rossz!!! Bevallják hogy rossz terméket adtak el nekem és nemhogy kicserélnék vagy vissza küldenék a gyárnak hanem ugyan úgy vissza rakják a gépbe és azt mondják ne is próbáljam meg használni!!!A rossz vincseszterek amik a sajátjaim voltak is totál tönkre mentek, kb 1,5TBnyi adatom ment a füstbe! Csak azért mert valami gyárilag rossz alkatrészekből össze tákolt gépet adott el nekem ez az üzlet,és nem hogy garanciát nem vállalnak rá hanem még cinikusan közlik hogy jobb lenne ha meg se próbálom használni a gépet!!Lehet azért csinálják ezt velem mert vidéki vagyok, vagyis kaposvári és nem tudok állandóan a nyakukra járni a problémámmal, telefonon minden esetre lerázó szöveget nyomtak!Tényleg mindenki józan eszére bízom hogy vesz-e náluk valamit de hogy ezek nagyon becsületlen társaság az biztos! Sajnos nekem súlyos több százezres károm származott ebből az egészből!Fogyasztó védelem és más szervezeteknél viszont ismert lesz az ügy, szóval ennyivel nincs lezárva!
-
martens77
csendes tag
Csak olvasgatom a hsz-eket és nem értem miért vagytok ilyen rosszindulatúak?
Ez a legjobb példa amit kiragadhattam...
...szegény eladó ALKALMAZOTT srác lehet elbukta élete szerelmét vagy eltemette a testvérét vagy tudom is én milyen oknál fogva szar napjai vannak ezért dekoncentráltságából fakadóan elszúrt egy árat az álistán,mikor ti megérkeztek a főnöke melle áll.
mivel a TULAJ pont végighalgatja a sztorit és pont leszarja az alkalmazottját, az üzlet érdeke miatt, neked fog igazat adni, kiadják a karit te jól jártál a srác meg a szopó 2 hete után 1 azaz egy hibájárét még fizut is alig visz haza,De mivel minimálbéres és természetesen béréből fizeti ki a különbözetet és persze megtakarítása nincs, a maradék fizuból nem fizeti ki az albit és kiteszik, nem lesz hol laknia .....nem sorolom mert magamat spanolom csak fel,stb stb....szomorú, hogy nem vagyunk emberek és másnak nem nézükk el a hibáit.
hogyis van "csak az hibázik aki dolgozik" valamilyesmi.legyen szép napod Wyll!
Amugy nem személyeskedni szándékoztam bocs,csak a gyarlóságainkra felhívni a figyelmet,bárkire irhattam volna mert sokan igazságtalanok....
-
looser
addikt
Volt egyébként hasonló sztori néhány éve az Amazonnál, ha jó emlékszem iPod volt 10 dolcsi körül. Akik megrendelték, természetesen megkapták, az pedig, aki ezért felelős volt...hát nem tudom. Lehet egyébként, hogy marketing volt az egész. de a te esetedben erről szó sincs, sajna. Pedig odaadhatták volna
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
koma106
senior tag
Cellcom Online bazi nagy fekete pontot kap tőlem.
A mai napon megrendeltem náluk egy videókártyát (PCI Club3d AMD HD 3850 512Mb) bruttó 18k. Gondoltam ez ám az akció! Biztos elért végre minket is a régóta várt áresés. Megrendeltem. Visszaigazolták. Fél órával később írtak egy egysoros e-mailt, hogy "Sajnálattal közöljük, de a rendszerünk hibásan vitte fel a rendelt termék összegét.
Jelenlegi Bruttó ára: 31.500.-Ft" és egy elegáns mozdulattal törölték a rendelésem (erről persze nem tájékoztattak).Na de én megrendeltem, Ők meg visszaigazolták! Ez olyan, mintha szerződtümk volna.
Belátom elég olcsónak tűnt a kártya a hazai árakohoz képest, amit ugye a raktárkészletek miatt szándékosan tartanak magasan...de engem leginkább az eljárás bosszant!Na, most már jobb egy picit.
-
-
pentium4
senior tag
hát lehet hogy dobálták de jól volt becsomizva 4-5 réteg szivacs volt benne, szal nemhiszem hogy a dobálástól ment szét, de kitudja ez nem változtat a tényen!
amugy tegnap megkapták és megis nézték, tényleg szarok votlak!
pénzt visszautalták, bár amit én fizettem a postán 920 at a visszaküldésért nem fogják kifizetni, ezért is bassz**k meg!! többet tőlük se vásárlok!!
maradok a jólbevált helyeknél!!P4
-
looser
addikt
válasz pentium4 #359 üzenetére
Eyha! Ezt nem tudtam, hogy az Ostrom, az a 'jó' öreg Ready computers...
Egyébként ha rendelve volt a cucc, lehetett még a Posta (vagy amely szállító hozta) bűne is, hogy szépen dobálták (mert esetleg lespórolták a törékeny árura vonatkozó különdíjat) és úgy lett baja. De az, hogy nem azt kapod, amit rendelsz, az gáz. Ez az amit nem értek - s most általánosságban mondom -, tengernyi számtech bolt van, versenyezniük kellene a kegyeinkért, nem úgy forgalmazni, hogy utána biztosan ne menj oda.
Feljebb említették az iPon-t, nekem velük még nem volt bajom (3 rendelés, igaz, személyesen átvéve), s még a hely is szimpatikus a Duna-panorámával...de ez már más tésztaMindent tudok a rákászszakmáról...
-
pentium4
senior tag
Hali mindenki!
multhét kedden vásároltam az Ostrom kft től, másnéven a Ready Computertől!
2db WD5001ABYS tipusu hdd t, pénz átutalva szerdán jön a csomag, kibontom, a megrendelt vinyók helyett 2db wd5000abys tipusut küldtek, na mondom ez még elmegy, de ami utána jött!!
kicsomiztam, be a gépbe, áramot neki, sata kábel, gép bekapcs.....
az egyik kattog mint nagyfater bimbammos órája, és össze vissza pörög,a másiknak nemvolt hangja, na mondom legalább az jó, szar kivesz, nézem a másikat, az felse pörgött elsőre,a postolásnál felpörögtt pár mp erejéig, aztán leis állt sokszori inditásra is szar volt!!
hivom a boltot, mondom nem azt küldték amit rendeltem és mind2 szar!!
erre a faszi mondja hogy elnézték a rendelést, mondom anyád......
utána meg mondja nekem hogy 20 éves pályafutása alatt nem történt még vele iylen hogy 2ből mind2 szar, és hogy megvan döbben ezen teljesen, hát még én..................
no mind1 holnap feladom nekik postán és kedden megkapják, mondta hogy alaposan megvizsgálják, hogy nem e én tettem tönkre dobtam le a földre vagy cseréltem panelt stb.
aztán ha ok akkor cserélik de mondtam nekik hogy adják vissza a pénzem beleértve a felpostázás költségét!!
majd irok kedden vagy szerdán hogy mi lett a végeredmény!P4
-
Traxx
őstag
Nem ide tartozik, pontosabban übernagy off, de mivel az említett üzletről elég szépen érkeztek rossz vélemények, ezért: [link]
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
04ahgy
nagyúr
Most olvasgattam egy kicsit vissza a topikban! Ugyanez játszódott le velem is az ICSMedia-val kapcsolatban.. Depo.hu-n láttam, van náluk 350W-os FSP Bluestorm raktáron. A BME-ről felhívtam őket, hogy ne adják el, míg odaérek (a város másik vége). Ekkor közölte eléggé unott, flegmába hajló hangon az eladó, hogy nincs raktáron, a Depo rosszul jelzi. Viszont gyorsan hozzátette, hogy meg tudom rendelni. Meg is tettem, nevem, számom, mindent bediktáltam. Pénteki nap volt, még októberben!
Na, azóta is hívnak, hogy megérkezett a táp...HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Wyll
őstag
No, pénteken ott voltam 11 körül, és roló ugyanúgy lehúzva....
Szóval ez is feketelistás csak nem BAD hanem RIP értelemben[ Szerkesztve ]
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
Wyll
őstag
válasz Szten Márs #351 üzenetére
végülis nem lett semmi.
odaértünk kb 16:55-kor de a roló le volt húzva. pedig van vagy volt ott bolt tuti, mert van ilyen cégér is meg minden. lehet holnap mégegyszer elnézek arra.MOD:
Tibeerius, holnap nem akarsz te is jönni?[ Szerkesztve ]
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
Tibeerius
csendes tag
ha bemész a tescoba, egy TV alá ki van irva 10Ft... odaviszed a pénztárhoz kötelesek annyiért odaadni, vagy nagy balhé meg büntetés elé néznek.. persze cserélik le azonnal a rossz árat
ha két ár van feltüntetve, kötelesebbek az olcsóbbik áron adni az azonos terméket
ez mindenkire vonatkozik
A 9 milliméteresre nem lehet gyúrni!
-
Wyll
őstag
Sziasztok!
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe: KomputerKombinát árlista
---> Leadtek PX8800GTS 640MB TD PCI-E 24.620 Ft !!
Ma megyünk haverral bevásárolni. Előre várom, hogy fognak elnézést kérni a rossz árlista miatt.
Gonosz vagyok, tudom, de ez kihagyhatatlan üzlet!
De ha rendesek lesznek, azt is megírom!Amúgy erre nincs valami szabály/törvény, hogy ha oda van írva, akkor kötelesek annyiért adni?
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
orkester
őstag
Sziasztok!
Ha konzolt vesztek ezt: Atikonzol a boltot kerüljétek. Nintendo Wiin ugyan ott a matrica, hogy tartalmazza a Wii Sports játékot, de a boltban elfelejtik közölni, hogy mégsem. Ráadásul a Club Nintendo regisztrációs kártyát is kiveszik belőle így elsetek az ajándékra beváltható pontoktól. Többet tőlük biztos soha nem vásárolok.PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
-
HÁZIGAZDA
Ha szó nélkül visszaadták a pénzt, akkor nem igazán értem, mi az átverés. Igen, lehet, hogy egy alkalmazott stikában használta a gépet, vagy bármi, de a bolt azonnal vállalta a felelősséget, és nem ért kár. Ugye?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
mancer
csendes tag
Átverés az E-digitalban!
Az alábbi történetet csak azért írom, hogy óvatosságra intsek mindenkit a vásárlással kapcsolatban.Tegnap előtt a fent említett üzlet Mammutban lévő boltjában vettünk egy laptopot! Dell Inspiron 1501.Leírás szerint Free Dos op. rendszer, és persze újonnan.Hazavive bekapcsolás, és láss csodát, elindul a a Windowsw Xp.Hát ilyet még nem láttunk de az ámulatból fel sem tudtunk ocsúdni, amint megláttuk, hogy a zsír új gépünknek bizony nem mi vagyunk az első tulajdonosai.Rengeteg telepített program, képek, zenék, játékok, amit csak el tudtok képzelni, minden volt rajta. Számítógépnév, Windows jogos használója XY család stb.
Másnap vissza a boltba, ahol miután ezt előadtuk, csak hebegtek habogtak, hogy nem tudják hogy történhetett, biztos egy másik boltjukban volt előtte , vagy kiállító darab, arról, hogy visszahozott gép lenne szó sem esett.
Természetesen kértük, hogy storno az egész, hiszen mi új gépet vásároltunk, és ugye az egy laptop esetében nem mindegy, hogy ki formázta az aksit!!!!!!!!!!! Tehát storno, de jelen helyzetben ez volt a legkevesebb amit megtehettek! -
ádyz
addikt
válasz RoyalFlush #336 üzenetére
Nekem is volt egy kis gondom a boltal...
Olvasd végig LOGOUT-omon az első bejegyzést....
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz RoyalFlush #340 üzenetére
Az arest már nem gyártják. Az ipon-ra sok mindent el lehet mondani, de ami náluk listában van az 2 nap alatt érkezik. Persze kérdés van-e ott olyan ház ami kell.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Topa00
tag
úgy felbasztak a hardverkerbe, akkora egy paraszt a kiszolgálás hogy az nem igaz! főleg a központban!
pl: karácsony előtt otthagytam vagy 100 ezer forintot azoknak a parasztoknak, és akkora bunkók voltak hogy az nem igaz. kifeszültem tőlük, nem vásárolok ott az tuti!
igy kérdezek valamit a vásárol termékekről és bocsi most kávézok majd mindjárt, aztán újból kérdezek mást és ilyen egyszavas mondatok! HArdverker- fel kéne gyújtani -
RoyalFlush
őstag
válasz RoyalFlush #336 üzenetére
no visszaolvasva látom, nem csak én jártam így ezzel az üzlettel
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
-
Brett apó
tag
Pedig nyugodtan megrendelheted másik üzlettől is. Ha 3 napon belül nem kapod meg akkor elállhatsz a vásárlástól,én így tudom.
Ha már itt tartok én is leírom a történetem. Múlt év őszén akartam venni a vga-hoz hűtést,mert ami rajta annak a hangja eléggé bántotta a fülem.Ki is néztem egy Zalmant és megrendeltem személyesen az icsmedia(direkt kisbetű!) nevű üzletben.Mondták,hogy nincs raktáron 2 nap múlva hoznak.Eltelt a 2 nap fölhívtam őket:sajnálják még nem kaptak de jövőhéten biztos lessz.7 nap múlva se semmi,gondolom beugrok megkérdezni,hogy mi a fasz tart ennyi ideig??? Erre mondja a srác,hogy sajnos nem lehet kapni a nagykerből ahonnan hozzák,de ezt nem tudta volna megmondani telefonon vagy email-ben 1 hét alatt
Most nyáron a tesóm is náluk rendelt memóriát és vga-t.A memóriát meghozták,de vga-ra nem emlékeznek,biztos szelektív a hallása mondtuk akkor jó lenne,ha másnapra itt lenne,sajnálják,de csak jövő héten.Anyád szüljön sünt átmentünk a Ipon-ba és csodák csodája másnap már hívtak,hogy mehetünk a kártyáért. kb 5 napra rá hívtak az ics-től,hogy megvan a kártya,mehetek érte.Mondtam nekik oké és letettem a telefont.Azóta se értem el hozzájuk
http://egyiketsem.blog.hu/2008/06/26/lelenc_kutyamento_egyesulet_kontra_apeh#trackbacks
-
R.P.
aktív tag
Még valami: Radimax Sagitta fekete házat akartam venni, 8 helyen rendeltem meg, és mindegyik boltban más volt a neten mint a raktárkészlet, volt amelyiket fel sem lehetett hívni hogy lemondjam a rendelésem. Mai napig nincs ilyen házam, pedig kb. egy hónapot csesztem el a rendelgetéssel.
Találtam 10.én hétfőn egy CoolComp nevű üzletet, mondom Raidmax Ares is jó lesz. Megrendelem, a rendelésem azóta is feldolgozás alatt van, egyik telefonszámukon sem lehet őket elérni, és az emailre sem válaszolnak. És ebben az a legnagyobb baj, hogy így nem tudok egy másik boltban megrendelni mást, mert 2 db házra nincsen szükségem, ha megérkezne.
Az olyan boltok ahol meg a raktárkészeletet tükrözik a netes árlisták, nem Budapesten találhatóak.
-
RoyalFlush
őstag
No, révén nem esett jól, leírom (eddig nem volt rossz tapasztalatom az üzlettel)
Felvettem a kapcsolatot mail-ben az egyik pesti számtech. üzlettel. Egy hangkártya iránt érdeklődtem, közölték még van belőle raktáron 2 darab. Kértem, hogy legyenek szivesek és tegyék félre nekem az egyiket. Kaptam egy megerősítő válaszlevelet, miszerint a kártyát nevemre eltették. Tegnap vizsga előtt nyitásra mentem a bankba (jókora kerülővel, nem esett útba), hogy tesómnak elutaljam a vételárat. Mivel nem ugyanazon banknál nyitottunk számlát, 1. jóval több a kezelési költség, 2. 1-2 nap a tranzakció átfutási ideje. Ma nyitásra bement az üzletbe meló előtt, közölték vele, hogy nincs kártya. Nem volt raktáron, és ezévben nem is várható hogy lesz. Karácsonyra lett volna .. Az üzlet neve: ALIEN Computers.
[ Szerkesztve ]
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
-
Ariadne
őstag
Bocs a több részletben megjegyzésért, de esetleg felhívhatod a figyelmüket arra, hogy ma Magyarországon csomagküldő tevékenységet csak az végezhet, aki regisztrálta magát ilyenként, namármost nekik nincs feltüntetve nyilvántartási számuk, ráadásul köteles feltüntetni valódi fizikai címet, elérhetőséget is a honlapon. Tehát egy bejelentést megérhet a dolog a fogyasztóvédelemnek, hátha épp ilyen témában razziáznak (sajna nem valami készségesek egyébként, de ki tudja).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Itt viszont nem is lett volna köteles még levásárlást sem biztosítani, mivel a termék azt tudta, amit tudnia kell, az az egyéni problémád, hogy egy másikhoz képest nem jobb. EU-val együtt is csak akkor van jogod javítást/cserét/pénzvisszafizetést kérni, ha hibás a termék, ez viszont a leírás alapján nem volt az.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Jelen esetben 3 hónapon belül indoklás nélkül elállhattál volna, illetve még mindig elállhatsz a szerződéstől, ez minden netes, telefonos, stb. vásárlásra érvényes, és 30 napon belül a teljes vételárat köteles visszafizetni. Ez akkor is áll, ha egyszerűen nem tetszik a dolog, akkor te állod a visszaküldés költségét. Így viszont, hogy rosszat küldtek, azt is nekik kellene rendezni... FYI
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Andrewhouse
aktív tag
PC LAND egy nagy rakás foss, és igénytleen kiszolgálás-tól kezdve nagy XAAR bővebben:
Rendeltem egy nem rég valamelyik nap egy Intel p4-640-est.....egyik gépbe...és erre ugye vissza hívnak hogy meg van, és mehetek érte , és mikor tudok menni......
Mondtam hogy, másnap már tudok menni ért.....mert pénteken redneltem így csak hétfőn mentem érte....első nagy meglepetésemre:
1. mondtam hogy rendeltem procit meg ilyenek
2. kihozták, a raktárukbók ha egyáltlán annak nevezhető
3. Elkezdik most nem tudnak semmi számlát adni meg Garancia papírt se?!?!
a. MAjd kiküldök postán hogy az jó lesz akkor???
- mondom ez kb olyan olyan mint ha én küldök ajd valamit , jövő karáconyra..4.További vizsgálat után kiderült hogy én nekem nem azt hozatták ami kellet volna hanem egy p4-641es-t ami nem jó az alaplapba....gyártó oldalán feltüntetve
És azért mentem el.....hogy megnézzem milyen egy p641-es doboza!
- meg hogy logisztikai hiba ők ezt kapták, de azért szólhattak volna telefonba amikor mondták meg van?!?!? d emi van meg az én p4-641-esem.....ami nem kell
5. Erre föl felvoltak háborodva hogymiért nem kell, miért nem veszem meg....ELég érdekes volt6. Dühömben, mondtam hogy xar a bolt és tezsek róla hogy ne jöjjön ide senki....
Szóal oda ne mennnyetek, kellemtlenség és főleg ha messze vagytok a boltól külön 2 órát kiszakítani az életetekből nem érdemes főleg ha nem azt hozzák ami kell.....Szóval ne mennyetek oda.......!
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz Blackhole13 #329 üzenetére
Én ismerem rendesen. Használt cuccot vettem tőle eleget.
Nem rosszindulatú az ürge, csak hát hogyismondjam...
Vettünk 4-5 procit, S462, az egyik fagyott XP alatt, egyértelmű procihiba volt, alaplap is onnan volt egyébként. Visszavittük, egyből kérdezi, hogy mi ez a procin, valaki összekente valamivel...
Mondtuk, így néz ki a hővezető paszta, nem ismeri?
Mondta, kizárt hogy rossz legyen, tesztelte, win telepítéssel.
Kérdeztük, XP?
Mondta, 2000.
De, mondjuk, szar.
Mondta, kizárt.
Kérdezzük, 3 nap gar akkor mire van???
Mondta, kompatibilitási problémára, meg tuti megsütöttük, stb.
Nem szeretem, ha egyrészt amatőrnek néznek ismeretlenül, meg becstelennek, másrészt meg még hülyének is.
Lényeg, hogy azért visszavette. Mondtam volna, de nem kellett, nem kompatibilis az XP-mmel, meg a tesztprogival, akkor az kompatibilitási probléma? Vagy nem megy bele a P4 lapomba... Hülyeséget én is tudok beszélni...
Lényeg: igazából elégedett voltam mindig, korrektnek mondanám az embert, és jók is az árai, csak hát ő sem érthet mindenhez...
Egy gond viszont van velük: qrva lassú a kiszolgálás. Kocsival járok, nem is nagyon lehet náluk megállni, tehát "beugrom csak, addig jó leszek így félig kilógva is" felejtős, de ha helyet találsz, dobj be nyugodtan másfél órára a parkolóórába.Postázást nem vállalok.
-
Blackhole13
senior tag
Hi
Bocs ha a topikot nem emiatt hoztátok létre,de ezt találtam a legmegfelelőbbnek a kérdésemre.
Tapasztalatokra lennék kiváncsi ezzel a boltal kapcsoltaban:[link]
Már már túl alacsonynak ataláltam azá árait.
Valaki vásárolt itt vagy ismeri valhonnan mennyire megbizhatóak, hogy adhatják iylen áron a termékeiket? -
danntora
tag
Hali!
Jó a topik. Én a PCX-ben és a Lord-ban még nem csalódtam,általában másnap vagy két nap múlva már átvehettem az árut, eddig a rekord Gianninál volt, nemtom hogy csinálta, de késő este olyan 9 körül megrendeltem tőle egy vga-t erre mit ad isten másnap dél körül már hozta is a mobilposta. -
cydor
csendes tag
idén nyáron történt a Keszthelyi ProComp-nál vettem egy USB-WIFI kulcsot.
havernak kellett, mert a laptopban a gyári nagyon gyengus.
kipróbáltuk, működött, de semmivel sem erősebb, mint a gyári, amit én használok, az jó 20%-al jobban teljesít, van hogy többel is.
tesóm visszaviszi. persze nem veszik vissza: manapság már nyem gyártanak jó minőséget! mondták neki. esetleg levásárolhatja, de pénzt vissza nem adnak.
szóval nem 8 nap, (Európai Únió?) hanem másnap vissza, és nem adják vissza az árát...
(levásároltuk: itt jó árnak számított a CD meg a tintapatron. máshol jóval olcsóbban is megusztuk volna... no meg a futkozás... a srácnak meg megrendelkünk egy jól bevált cégtől eg profi cuccost)[ Szerkesztve ]
Cydor
-
cydor
csendes tag
A második PC-nk nekünk is hasonló volt, de direkt egy megbízhatónak tartott üzletben vettük (mint késöbbb kiderült az a megbízható ember addigra már nem dolgozott a boltban, aki miatt ott rendeltük meg...)
ez anno egy P1 133MHz Pc volt.
akkoriban a környék legjobb gépje.
nem spóroltunk ki semmit belőle, jó drága is volt, főleg a mai PC árakhoz képest.dobozos win95 meg minden! :-)
gyakorlatilag a számlán is 2 PC szerepelt egyik céges a másik otthoni :-))
Keszthely PPcomp az illető üzlet (a nyáron hallottam az Apeh összepakolt többtíz milla adócsalás miatt, bár addigra már arisjus cimke nélküli cd árusítás és egyéb ügyek is voltak... ) cv. Páli Barna
akkoriban még mondhatom semmit sem értettünk a pc-k hez, (C64-en nevelkedtünk).a gép megérkezett, természetesen ahogy ez akkor nagy divat volt lematricázták a házat, a beépített eszközökre nem vállaltak garanciát, csak kompletten a gépre sértetlen matricákkal.
kicsit késöbb ki is derült miért.
nagy örvendezbe összeraktuk a gépet, működött is, de azért az elvárható teljesítményt nem hozta. áthívtam nagy pc-tunnungos havert, nézze már meg mi van vele.
hamarosan hiderítette, hogy használt és kevesebb ram van benne, mint ami a számlán szerepel, a HDD is jó másfél éves, stb.
go ppcomp:
1 hét múlva: igen tényleg nem működik az egyik ram, azért, mert túl sok ikon van az asztalon!
2hét múlva: igen, már felküldték szervizbe, de vírusos a gép, akarjuk-e haogy addig leírtssák? (ennyire hülye nem voltam, vírusírtót rendszeresen pc-magazin mellékékletből frissítettük, gyári cuccok voltak rajta+magazinokból. no ez még semmit nem zár ki de ezt a fejést inkább kihagynánk.)
3hét múlva: igen csere lesz... hamarosan küldik a ramot
4. héten végre sikerült összerakniuk, de nehogy már garis szervíz ingé legyen, hát levírusírtottak, jó lehúzós összegért.
persze ez ellen nem lehet reklamálni...alig vártuk már, hogy letelljen a gari, (minden egyes bővítéshez a gari miatt be kellett vinni a gépet, egy hangkártya, vagy tunerkártya beillesztéséhez, install nélkül is mindig kitaláltak valamit, hogy nehogy meg lehessen csinálni azonnal, főleg a sok ikon az asztalon! meg ilyesmi baromságokkal hülyítettek. természetesen a többség azért bedőlt nekik, ugyhogy jol ment a bolt, és egyre pofátlanabbak lettek.
végül letellt a gari, és már csak szakadt kábelt vettem náluk, utána már véletlen sem.
Cydor
-
cydor
csendes tag
Sziasztok, örülök ennek a fórumnak, mert elég bosszantó eset történt meg.
a történet főszereplője www.schshop.eu webáruház.
feladtam náluk egy megrendelést autóhangszóróra., majd egyeztettünk Skype-on.
szerencsétlenségemre, nem az üzletvezetőbel beszéltem, hanem a feleségével (akinek a neve és számlaszáma stb van a weboldalon. (nem tudom, akkor miért nem az üzletvezetőé, ha nem a felesége az illetékes ez ügyekben (mindjárt mondom miért).[2007.09.27. 14:50:01] MNC Diamond ovál hangszóró...
... http://www.schshop.eu/?p=productsList&iCategory=41
[2007.09.27. 14:58:25] schshop: ha utalod a vételárat akkor 10.000Ft postávalkorrekt volt az ajánlat, bár másik webáruházban kicsit olcsóbb, de készlethiány miatt az SCH-t választottam, mert sürgős volt a dolog.
biztosított is, hogy szerződése van a postával stb. így időben és biztosan meg fog érkezni. van is egy raktáron...
egyeztettük az átutalást, és mivel online utalok, át is küldtem neki azonnal a jelentést.xxx xxxx
yyy bank
zzz számlaszámmegrendelés: 5077
[2007.09.27. 15:06:34] mikor tudod küldeni?
[2007.09.27. 15:06:54] schshop: hétfőn tudom feladni
[2007.09.27. 15:07:11] schshop: holnap hajnalban elutazok
[2007.09.27. 15:08:27] jó, rendben, megy az utalás
[2007.09.27. 15:08:34] schshop: rendben
...
[2007.09.27. 15:15:38] schshop: akkor hétfőn küldjük
[2007.09.27. 15:15:46] schshop: köszönjük a vásárlást
[2007.09.27. 15:15:51] schshop: minden jót
ezután árukapcsolásként még webáruház értékesítést ajánlott fel, megnéztük, de különösebben nem érdekelt.
...
[2007.09.27. 15:36:09] schshop: a legújjabb fejlesztésem
[2007.09.27. 15:36:15] schshop: kérlek nézd meg
[2007.09.27. 15:36:29] schshop: http://carper.extra.hu/?p=productsList
[2007.09.27. 15:38:00] schshop: komoly adminfelület tartozik az alkalmazáshoz
[2007.09.27. 15:38:15] schshop: külön a webshop
...
okt 1. hétfő, valószínüleg ma adják postára, akkor kb 3-án, szerdán kell megérkeznie :-)
...
[2007.10.03. 14:18:35] szia, érdeklődnék hogy merre jár a MNC Diamond ovál hangszóró... Rendelési szám 5077
[2007.10.03. 14:18:51] schshop: szia
[2007.10.03. 14:18:58] schshop: holnap tudjuk küldeni
[2007.10.03. 14:19:26] schshop: reggel kapjuk meg a nagykerből mert sajna kifogyott a készletünkből
[2007.10.03. 14:19:30] jah, értem, csak azt mondtad, hogy 7főn postáraadod, és már vártam...
[2007.10.03. 14:19:45] schshop: igen mert volt egy raktáron
[2007.10.03. 14:19:52] schshop: de elkelt
[2007.10.03. 14:20:15] yo, köszi
[2007.10.03. 14:20:21] schshop: oks
[2007.10.03. 14:21:56] nagyon várjuk már!
[2007.10.03. 14:22:04] schshop: elhiszem
[2007.10.03. 14:22:11] schshop: de sajnos nem tudok mit tenni
[2007.10.03. 14:22:24] schshop: majd ha legközelebb vásároltok
[2007.10.03. 14:22:32] schshop: adunk egy kis kedvezményt
[2007.10.03. 14:22:54] schshop: a webshop-on gondolkodtál?
...
és végre! 11 nap után!!!
[2007.10.08. 14:22:12] megjött a csomag
[2007.10.08. 14:22:22] és egy Ovál 37102-es van benne
[2007.10.08. 14:22:33] én Ovál 37103-at rendeltem!
[2007.10.08. 14:22:52] schshop: oh
[2007.10.08. 14:22:54] schshop: pill
[2007.10.08. 14:23:07] schshop: megkérdezem a feleségem mert ő rendezte ezt
[2007.10.08. 14:23:29] nem 250W-os 3utas hanem 300W, 4-utas volt rendelve
[2007.10.08. 14:23:35] köszi
[2007.10.08. 14:24:24] Rendelési szám 5077
[2007.10.08. 14:25:15] 27-én megrendeltem, ma érkezik meg, és az sem az, amit kértem!
[2007.10.08. 14:25:24] enyhén ideges vagyok...
[2007.10.08. 14:26:17] schshop: azt mondja a feleségem hogy nem volt a nagykerben és automatikusan ezt küdték helyette
[2007.10.08. 14:26:49] schshop: ha nem felel meg ez akkor természetesen visszavesszük
[2007.10.08. 14:26:50] had ne a nagyker mondja meg, hogy mi kell nekem
[2007.10.08. 14:27:11] schshop: nagyon sajnálom a dolgot
[2007.10.08. 14:27:36] schshop: ha én intézem akkor természetesen nem fordul ez elő
saját magát teszi röhelyessé. mért a felesége intézi ha nem ért hozzá, ha meg a felesége a cégvezető, akkor meg elég szarul mosaxik...[2007.10.08. 14:27:37] de küldjön automatikusan semmit, különben is másik cégnék olcsóbban megkaptam volna, és már rég beépítem
[2007.10.08. 14:28:38] amikor megrendeltem álítólag volt raktáron egy ilyen... most meg mást postáztok
[2007.10.08. 14:29:37] schshop: irtuk hogy várni kell rá egy kicsit mert elfogyott ami volt raktáron
[2007.10.08. 14:35:29] nem tudom kinek írtátok, mert ilyen mail nincs, csak egy rendelés értesítő
...itt visszaidéztük kki kinek mit mondott, persze hogy nem szólt előre, csak amikor rákérdeztem. a rendelést visszaigazoló e-mailen kívül semmi hivatalos értesítést nem küldtek.ugyanakkor a csomag fel volt bontva, a számlát ők rakták bele, így nem csak a csomagolást, de még a készülék állapotát is láthatták:
több helyen újraforrasztva, valószínüleg javítva volt, és alkoholos filccel lett javítva a lekopott festék több helyen is!
mivel már nagyon rmehetnékünk volt így ezt építettük be (természetesen méretre sem ugyanaz mint amit rendeltünk, így cseréje esélytelen
[2007.10.08. 14:45:48] schshop: küld vissza szépen de kérlek ne szerezz magadnak ellenségetfenyegetőzik vagy mi????
[2007.10.08. 14:46:02] schshop: és elnézésedet kértem
oh ettől meg vagyok hatva!
[2007.10.08. 14:46:11] schshop: nem tudom hogy mit tehetnék még
no hát pont ez az! verd a fejed a falba...
...RÖHELY!!!
eddig jó tapasztalataim voltak a weben való vásárlással, de sikerült a legvadabb elképzeléseket is felülmúlni...
[2007.10.08. 15:15:02] schshop: azt hogy milyen a termék minősége ezt a gyártóval kellene megvitatnod és nem velem!
Hoppácska! nem a boltttal kel megvitatnom, henem menjek a gyártóhoz! ez aztán az ügyfélbarát üzlet![2007.10.08. 15:15:28] schshop: nyugodtan irj nekik
[2007.10.08. 15:18:28] schshop: remélem ugyanolyan állapotban küldöd vissza a terméket ahogyan elküldtük mert ha bármilyen sérülés vagy nem előirt használatra utaló nyom van rajta akkor visszaküldjükpersze hogy volt rajta ilyen nyom mikor kivettük a dobozból. ugyhogy felesleges is lett volna visszaküldeni. legalább szól. most mit csináljak, a többi áruházat megkérdeztem, készlethiány van / volt, nem akartam várni még 1-2 hónapot mire újra gyártanak belőle...
ha nem is solyan szép, nem is szól akkorát, de azért faszám működik. a célnak tökéletesen megfelel ez is, így nem húztam rajta az agyamat, ugysem lett volna sok értelme.
ettől függetlenül nem itt fogok továbbbi termékeket rendelni, azt elérték![ Módosította: Parci ]
Cydor
-
hossszú
őstag
A4 Teammel (Dunaház) valakinek volt már problémája?
Engem most nagyon szivatni akarnak!„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
P@trick
tag
Velem a következő történt:
Asszem 5 évvel ezelőtt 1 boltban (ElektroPont) vásároltuk meg első vadiúj bontatlan oem gépünket + monitort. (Anyámék vették meg tehát nem tudtam tájékozódni a boltban) Gép az asztalon, bekapcs, majd észrevesszük, hogy nem igazán akar működni a billentyűzet 102 gombjából kb. 80... Na hát ez abban a pilanatban még nem is okozott akkora problémát, mert még extázisba voltunk esve hogy VAN PC-nk. Ezután jelentkezett a következő probléma: a gép 5-10 percenként lefagyott... Ezt tűrtük akkoriban még 1-2 hétig, de aztán elszakadt a kötél... Garancia levél elő, irány a bolt. Igen ám, csak miközben a boltban vártunk a sorunkra, én mint kiváncsiskodó ember nézegettem a garancia papirokat, és egyszer csak (majdnem) elkapott egy dühroham... A TÁPEGYSÉG MÁR HASZNÁLT ÉS VOLT JAVITVA!!!!!
Azt hittem a pofám leszakad... Sorra kerültünk, ecsetelgettem a problémáimat, a boltos készségesen kicsertéltette a tápegységet, és a billentyűzetet. Gép haza, bekapcs-> még mindig fagyogat a Win2000... Szakértő bátyám megállapitotta h a RAM lehet a probléma. Hát jó go vissza bolt, reklamáció, mérgesen nézés, csere, mérgesen nézés, gép haza, bekapcs, és láss csodát, már 1 órája hibátlanul működik. Eltelt 2 hónap, a CD olvasó nem akar semmit reagálni, visszavittük géppel együtt, 1,5 hónap várakozás, sikerült kicserélniük 1 másikra. Később még 2Xer leégett a monitorom, de azt szónélkül, és gyors leforgási idő alatt szervizelték és visszajuttatták hozzám
Azóta még elemet sem vettem abban a boltbanJa és bocsánat, azt elfelejtettem mondani hogy a dobozon P4 állt mig egy 1,2-es cerka volt a deszkában
Persze a garancia letelte óta már kb a 12. deszka, CPU, RAM ill. VGA fordult meg a gépben.SZVSZ OEM gép az x@r és főleg ne ElektroPontban vásároljuk meg
semmi
-
Ripley
tag
Elégedetten vettem észre a minap, hogy a Mistral cég ismét bezárt egy üzletet. A Karinthy-n is megszűnt az árusítás. A honlapjuk is eléggé fura lett. Szép lassan megszabadulunk ettől a fogyasztóvédelmi rendelkezéseket be nem tartó cégtől. Szerencsére.
R.P.: Ha megnézed az árlistájuk különböző a webshopban és az üzletben. Valószínű ezért nem lehet átvenni már személyesen. Egyébként tényleg nem szép tőlük, hogy nem reagálnak, voltál már asztalt verni?
[Szerkesztve]... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
R.P.
aktív tag
Amikor először rendeltem a Nova-Comptól akkor még lehetett egyéni bolti átvételt választani, de sajna ma már csak házhozszállítással lehet rendelni. Ok, akkor kifizetek 2500Ft-ot egy rakás összesen 12k-t érő cuccért mert kell. Megrendeltem a cuccokat 08.06.-án, ma 08.31. van, és SEMMI hírt nem kaptam, telefonon nem lehet őket elérni mert fax hangot ad ki, mailt írtam, semmi válasz, a webshopon pedig feldolgozottat ír. Nem tudom minek kellett eltörölni a bolti átvételt, szerintem sokkal kényelmesebb volt.
-
AMD Power
titán
Voltam egy hónapja az IPON-ban. Mondtam szépen udvariasan , hogy egy egyedi konfigot szeretnék Hitelre. (Arra ,hogy erre van-e lehetőség telefonon érdeklődtem előtte).
Erre az ott dolgozó kolléga. Erre ők most nem érnek rá mert kevesen vannak. Mondom neki és? Sok a munka most jött áru menjek majd vissza vagy este 6--ra vagy másnap reggel 10-re. Még szerencse ,hogy jó kedvem volt és nem csináltam ebből botrányt be. De mind1.
Máshol nem is olyan messze tőlük nagyon kedvesen és udvariasan meg tették ugyan ezt egy száj húzás nélkül. (VTComp) [link] -
gban
veterán
A GLS-t én is utálom rendesen.
Hozták a modememet a nethez, megbeszéltük: 8-12-ig.
11-kor telefonáltam, beszéltek a futárral, mondták, odaér 12-ig.
Fél egy, megint telefon, 2-ig jön a futár tuti.
Este 6, telefon, nem tudják épp elérni a futárt, hívjam én...
Hívom, neki senki nem szólt hogy ma kell kihoznia... (akkor szerinte minek volt a kocsiban??? )
Kérdi, mikor hozza.
Mondom, ma.
Az nem megy, mikor hozza?
Ma. Dolgozok, nem tudok itthon maradni.
Nem megy, akkor nem tud mit tenni.
Ügyfélszolgálat, sajnálják, mikor hozzák?
Ma.
Az nem megy, ragoztuk még, aztán másnap hozták a melóhelyre.
Előzmény: nem hagytak cetlit hogy kerestek, nem is hívtak telefonon, nekem kellett megfejteni hogy már feladták, milyen fuvarlevélszámon, stb.
Ilyen sz@r futárcéget nem ismerek, pedig céges szinten kapcsolatban állunk legalább 5-tel.Postázást nem vállalok.
-
szjoci
őstag
válasz Mr-Pamacs #309 üzenetére
jójó, mondjuk az én esetem más ezek szerint, mert hozzám min. 200km-t autókázik Bp-ről, na meg felcibálja a 7. emeletre a motyót ha jó a lift, ha nem Eddig nekem nem volt negatív tapasztalatom egyik futárcéggel sem
a másik dolog ami miatt tudom értékelni azt a (csak hozzám levezetett) 200km-t: már 7. éve ennyit ingázok naponta melóba
mindenesetre peace, ha bunkó volt valóban nem érdemelte meg -
Mr-Pamacs
senior tag
Szerintem azért nem kell sajnálni a futárokat,ha bele gondolsz nem sokat csinál. Ül a volán mögött, a légkondis kocsiban aztán megy vagy 50 km-t mire leteszi a következő csomagot. Akor áll meg pihenni amikor akar, nem igazán b*sztatja senki.Ha hamarabb végez a csomagjaival mint a munkaidő, mehet haza mivel nincs több csomag.Ha meg nem végez a munka idő alatt akkor úgyis megkapja a túlórát. No meg vannak azért ennél jóval roszabb munkák is pl szalag mellett álni egy gyárban, vagy a pékségben 70 C-ban dolgozni és sorolhatnám.Ők se kapnak borravalót. Ráadásul ez a futár nem úgy ált a dolgokhoz a fizetés elött ahogy kellett volna.Sztem.Így ne is várjon borravalót.
-
Zozzant
addikt
válasz Mr-Pamacs #306 üzenetére
nekem is akkor szokásom borravalót adni ha érzem hogy nem egy szardarabnak néz a futár és megüti az alapvető emberi normákat sőt egy kicsit túl is lépheti a manapság megszokott közönyös hangnemet, valahol érezze az ember hogy belőle élnek... ez a minimum... egyébként a legutóbbi nekem adott borravalót nem tudott visszaadni másképp
[Szerkesztve]https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Mr-Pamacs
senior tag
Sajnos megint írnom kell ebbe a fórumba.
Vettem egy monitort, nincs is vele semmi gond, sem a küldő céggel. Viszont a futárszólgálat...
Épp filmet nézek a régi monitoromon, várom az újat, közben tömöm a fejem, mire hallom h megáll egy kocsi a ház elött, nézek ki az ablakon látom h tele van dobozokkal, mondom megjött a kicsike. Megyek kifelé, az ürge már ordibál a kapuban (csengő luxus).Mondom neki pillanat hozom a pénzt. Veszem a pénzt megyek lefelé..
Látom h a moncsit leb***ta a kapuba, alig akarta megvárni még kiérek a pénzzel és még neki állt feljebb h körbe akarom nézni a dobozt mielött átveszem.Doboz átnéz, minden rendben, papír aláír, 21e Ft odad, erre a muksó elindul a kocsi felé és köszön. Na mondom állj csak meg, visszajáró!? 290Ft-volt, nem sok de azért mégis 3 írható DVD ára. Jaj hát azt majdnem elfelejtettem, mondja. Erre belenyúl a zsebébe elővesz egy marék aprót elkezdi számolgatni, majd kinyögi:''Á hagyjuk, NESZE.'' és a kezembe nyomja úgy h a fele szétgurul, nem a lyukas kezem miatt, teszem hozzá. Mire felvettem a pénzt már gurult kifelé az utcából.Jah és amit a kezembe nyomott véletlenül pont 290-en volt mintha kilett volna számolva előre.Gondolom azt hitte h a mointor körbeugráslása következtében elfelejtem a visszajárót, ráb*szott.
És még én vagyok a vidéki paraszt.
Na ennyit a GLS-ről.
[Szerkesztve] -
Olivér100
csendes tag
Ja és kb. 1,5 éve ugyanitt vettem a számítógépem is. Na annak szerencsére nincs semmi baja. De ott is problémák voltak.
Egy újságban meghirdetett összállított konfigurációt néztem ki és vettem meg.
Haza hoztuk és kiderült, hogy a 200Gb-os winchester helyett csak egy 160Gb-os volt.
Akkor nem tanúsítottunk olyan nagy jelentőséget neki, szóltunk és ki lett cserélve.
De most már így az mp3-mal kapcsolatos dolgok után abban se vagyok biztos hogy nem e szándékosan akartak minket átcseszni. Gondolták hátha nem veszik észre a hülyék, mert nem értenek hozzá. Hát rosszul hitték!
Ne féljetek utána minden kis alkatrészt átnéztem megfelel e az újságban leírt konfigurációnak.
Mocskok!Olivér
-
Olivér100
csendes tag
bLaCkDoGoNe nem kívánom, hogy hasonló dolgokon menjél át és így járj te is. Bár ha így járnál lehetséges, hogy megértenéd mások problémáját.
Ha legalább én rácsesztem velük, akkor más ne járjon így. Az ilyen szemetek ne belőlünk gazdagodjanak. Inkább a ''tisztességes'' boltokat támogassuk szerintem.Olivér
-
Olivér100
csendes tag
Először is beszúrtam a sztorimat, ha már át lettem ide irányítva.
Azóta is történtek dolgok.
Tegnap bemegyek a Trendcomba az elkészült mp3 lejátszóért.Haza hozom, kipróbálom.
A 2,5 hónapos szervíz után még mindig szar az mp3 lejátszó. Tök halkan szólt rajta mind az mp3, mind a rádió full hangerőn. A fejem majd szétdurran az idegességtől. Délután visszaviszem hozzájuk, hogy nagy kalap szar az egész.
Elmondom a problémát, letesztelik az mp3 lejátszót , hogy igazam van e. Az enyémre meg egy tök újra rárakta ugyanazt a számot és rákötötte számítógépre hogy megnézze, hogy tényleg szarul szól az enyém. Láss csodát az enyém tényleg alig szólt.
Jön erre a duma: Pedig mi leteszteltük, meg hogy miért nem próbáltam ki előttük, de azért el kell hogy ismerje hogy ez tényleg szar. Felhívja a főnökét hogy mi legyen, aki mondja hogy látni kell a gépet, nem e csesztem el rajta vmit, szét kell szednie darabokra.
Basszus már majdnem szétdurrant a fejem, hogy ennyire aljasok nem lehetnek emberek.
A gyereknek mondtam is nem raktam se egy vödör vízbe, nem kosaraztam vele baszki, de felőlem szedjétek szét nyugodtan.Az eladó meg elkezdi, hogy meg kell nekik nézni hogy nincs e rajta vmi égési sérülés meg ilyesmi. Majdhogynem nagyítóval nézegeti közben a készüléket.
Ekkora egy szemétládákat a Föld nem látott még. Mondtam neki, hogy nézzétek meg akkor, de ne megint 2,5 hónapot kelljen várni a szervízre. Most ott tartunk, hogy várom a telefonhívást hogy megint mehessek a készülékért.
Hogy miért éri meg ennyire lejáratni magát egy boltnak? És az a baj, hogy nem csak a bolti eladók ilyen bunkó, szar hozzáállásúak, hanem maga a tulaj is. Volt szerencsém vele beszélgetni. Még én voltam, majdnem lebaszva hogy miért náluk vásároltam. De a asaját felelősségüket nem is firtatta. Az ilyen boltokat be kellene záratni. Csak addig foglalkoznak a vásárlóval amíg le nem fejik.
Gratulálok Trendcom Kft.!Olivér
-
Olivér100
csendes tag
Sziasztok!
Először is azért hoztam létre ez a topikot, mert gondolom sokan jártatok ti is hasonló cipőben , mint ahogy én.
Ne tömjünk azon cégek zsebét, akiknek csak addig fontos a vásárló, amíg meg nem veszi az adott terméket. Várom hasonló érdekes történeteket.
Most az alábbiakban leírom mi történtek velem:
2006.07.05-én Pécsett a Forrás üzletház mélyföldszintén a Trendcom Kft. üzletében vásároltam egy 1Gb-os mp3 lejátszó készüléket, akkor még 14.900Ft volt. Nem egész 1 év alatt kétszer is bedöglött. Mindjárt vásárlást követő pár hónapon belül, nem jöttek be a rádióállomások a készüléken. Ment a szervízbe, megcsinálták.
Másodszor 2007.04.21-én döglött be a gép, de olyan szinten, hogy se kép se hang effektus volt. Bevittem a boltba, felküldték Budapestre szervízbe. Állandóan érdeklődtem mikor készül már el a gép. Több mint 2 hónap után már elszakadt a cérna és bementem a boltba, hogy cseréljék ki vagy adják vissza a pénzem, mert én nem várok rá már többet. Nemleges választ kaptam, elmentem a fogyasztóvédelemhez. Ahol a nő nagyon készséges volt és segítőkész, de mondta, hogy nem tudnak mit csinálni. Adott egy jegyzőkönyvet, hogy töltessem ki a bolttal és küldjem el a Békéltető Testületnek.Így is tettem. Leírtam a sztorit és mellékeltem a jegyzőkönyvet. Ja ami még kimaradt a bolt minden megkeresésemkor hárított, hogy nem ők tehetnek róla, őket nem érdekli majd ha visszajön, akkor visszajön Bp.-ről. Még csak annyit se tettek meg, hogy felhívták volna a szervízet telefonon, hogy áll a készülék. A jegyzőkönyvírás közbe a boltos gyerek elmondta , hogy nagyon sok gond volt ezzel az mp3 készülékkel, sorra hordják vissza hozzájuk és már nem is tartanak ilyet.
Na eljött a nap mentem a Békéltető Testülethez meghallgatásra, ahol persze a Péntek Média Kft. (Trencom Kft.) nem jelent meg.
A kérelmemet elutasították ami arra irányult, hogy visszakapjam a pénzem. Megértenek engem, meg teljesen igazam van, hogy nonszensz 2,5 hónapot várni egy mp 3 készülék esetén szervízre, de nem tudnak mit csinálni. A sorrend szervíz, csere, pénzvisszafizetés.
Vajon hányszor kell még szervizeltetnem, amíg le nem jár a garanci és utána dobhatom a kukába.
Elég csalódott lettem és elgondolkodtam, hogy ha nem a mi fogyasztók érdekét védi a Fogyasztóvédelem és a Kereskedelmi Kamara Békéletető Testület ,hanem a cégekkel mutyiznak le, akkor miért is van rájuk szükség. Ha tehetlenek és nem tudnak vagy nem akarnak semmit tenni.Olivér
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Akció! Dell Latitude E5530 laptop (15,6/i5-G3/16GB/320HDD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett