- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
válasz zsolti_20 #56651 üzenetére
Én ezért nem rendeltem Bobo VR -t kb erre számítottam.. nekem az a fajta strap nem tetszik én nekem a CV1 és G2 oda szorítom a fejemhez ( és megkapom a maximális FOV -t ) jobban bejön.
az hogy az arcod előtt lóg majdnemhogy kizárja a stabil fejen létet és a maximális FOV elérést.. -
Sirandrish
legenda
válasz zsolti_20 #56655 üzenetére
Próbáld úgy felvenni hogy lazitsd ki annyira hogy simán beférjen a fejed, és előbb igazitsd a homlokodra, és csak azután húzd meg. Szóval ne húzás közben igazítsd, hanem először told az arcodra.
Első 1-2 alkalommal nekem is volt olyan gondom mint neked, de most már nagyon kényelmes...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
evitiguF
senior tag
válasz zsolti_20 #56655 üzenetére
Azt a nagyobb fov miatt csinálta a videos srác.
Először nekem is furcsa volt, hasonló mint amit leírtál, de eljátszottam a beállításával, hogy hol kell ülnie a homlokon, és hol a fej hátulján, és tökéletes lett!
Nem úgy kell felvenni, ahogy elsőre kb felveszi a nagy többség, próbálgasd csak tovább, nem kell semmit reszelni. -
Buvana
aktív tag
válasz zsolti_20 #56651 üzenetére
Én nem tapasztaltam a 2 akksiból egyiknél sem a sistergést még eddig. Lehet hogy köze van ahhoz, hogy 100 % ra töltött Q3-al van használva. Eddig egyszer lettek lemerítve, töltve. Szépen 100 on tartja a Q3 akksiját. Nagyon baráti, hogy már 2 akkuval gyakorlatilag végteleníteni lehet az élményt, főleg ha van időnként pár perc szünet. A strap is nekem azért jó, mert nem arcra szorítós a mechanizmusa. Jól kell felvenni, először igazítsd arcra, majd fej hátulja, és szorítás. Top kategória, nem is kéne más.
(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے~~~~
-
Sirandrish
legenda
válasz zsolti_20 #56458 üzenetére
Én már az expressone-tól is kaptam mailt, miszerint ha minden igaz, akkor holnap hozzák!
Jól látszik a követésen hogy 8 napig meg se mozdult a csomag, majd hirtelen pikkpakk, magyarba volt..
Hogy mit csináltak vele annyi ideig, arról halvány lila gőzöm sincs.Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz zsolti_20 #56359 üzenetére
Nekem már korábban kiküldték..
Szépen lassan haladt is a történet, de aztán 5.-én megállt...
Egyébként délután írtam nekik, arra a mailcímre, ezzel a képpel hogy ilyenkor most mizu...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz zsolti_20 #56270 üzenetére
Nekem egyelőre itt jár...
Ha két hetet számolok számításnak, akkor elvileg jövőhét közepén max ide kéne érnie...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
gulasoft
őstag
válasz zsolti_20 #56254 üzenetére
Ahha. Akkor ha a felvételen tud élesebb lenni, akkor a megjelenített az miért szar? Nem értem néha az egészet, olyan mintha úgy adnának ki egy terméket, hogy senki! még a fejlesztők sem tesztelték ezeket. Ez hihetetlen akárcsak a verziónkénti airlink elb@szás.
Olyan mintha lenne egy alapkód, azt toltoznák foldoznák, és hol kimarady egy már javított dolog hol nem.Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Sirandrish
legenda
válasz zsolti_20 #56060 üzenetére
Szerintem ez pont ugyanolyan anyagú mint amit bármelyik szemcsi boltban vagy drogériában meg lehet venni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kevike576
senior tag
-
Raymond
félisten
válasz zsolti_20 #28372 üzenetére
Ezt mindet az Unreal-ban csinalod, csak a megfelelo asset-eket kell megtalalnod hozza a store-ban ha kezzel nem megy. Meg mindig nem vilagos hogy most material kell rajuk, animacio vagy interakcio, mert minden mas es mas terulet. Lehet inkabb par Unreal tutorial-t nezz meg a YT-on es akkor tudod majd merre indulj.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
gulasoft
őstag
válasz zsolti_20 #28369 üzenetére
Milyen programban? Szerinted minden program ugyan úgy kezeli az objektumokat? Meg kéne oldani, hogy ne essen át a földön (talajon, és ne lebegjen a semmiben), ne menjen át a tárgyakon... ezek azért nem olyan egyszerű dolgok.
[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Jinxb1rd
addikt
válasz zsolti_20 #24494 üzenetére
Kislánynak, bár nem interaktív cucc, az ingyenes Crow: The legend-et ajánlanám.
https://www.oculus.com/experiences/rift/1939359989460713/
Animációs mese, bár sajnos angolul beszélnek benne.
Esetleg nézz bele, hogy tetszene-e neki.We are only Stardust...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz zsolti_20 #24494 üzenetére
A kislánynak én a Coco VR-t ajánlanám, Disney, Pixar produkció. Kicsit spooky, de a Pegi 3 besorolás alapján nem hiszem, hogy gondot kellene jelentsen. Van benne egy kis sminkelős rész is, amin jól ellehet, az egész élmény pedig kb 10 perc, ha elmolyol benne akkor 20-25 perc szerintem. A vége nagyon jó kis zenés táncolós téma, az biztosan nagyon tetszhet minden gyermeknek (és felnőttnek is), mert egy produkció részévé válik a felhasználó. Előtte érdemes kipróbálni mert az elején nem biztos, hogy egyértelmű mit kell csinálni. (érdemes végigvezetni az elején)
Egyszer nézd meg előtte te is mielőtt odaadnád neki ezt a játékot és döntsd el, hogy jó lenne-e neki.[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz zsolti_20 #24494 üzenetére
theBlu - a balnas reszt
Oculus Dreamdeck - hozd elo a menut es valassz ki 2-3 dolgot amit megmutatsz, szerintem a tengeralattjaro, az tornyos amikor a varos felett allsz es a t-rex jok. Esetleg a papertown.
Showdown - rovid de utos
Bullet Train - ez az elso interaktiv, itt mar lehet lovoldozni, de megintcsak rovid igy tudjak
valtani egymast a jatekosok
Aircar - annak akinek birja a gyomra
Oculus First ContactEzek mind ingyenesek es ott vannak az Oculus Store-ban.
Szerk: a theBlu nem ingyenes, a tobbi igen.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
-
Raymond
félisten
-
kazmerr
aktív tag
válasz zsolti_20 #17736 üzenetére
Én őket ajánlanám:
http://www.freedee.hu/bernyomtatas/
https://3dee.hu/3d-szolgaltatasok/3d-nyomtatas/
http://www.bitshapes.hu/bernyomtatasLehetőleg PETG-ből kérd (ne PLA-ból, amit alapnak ajánlanak) mert magasabb hőtűrése, bár ha melegszik, akkor úgyis hamarabb leveszed mint hogy meglágyuljon, de a tisztítása a PETGnek könyebb, mert 50 fokos szappanos vízben le tudod mosni. Opcionálisan ha ajánlanak ennél jobbat az meggondolandó. (Arra gondolj, hogy ha nem is gyakran, de érdemes takarítani a belsejét is a sisaknak)
(Szívesen segítenék én is, de most nincs PETG-m itthon)
[ Szerkesztve ]
-
PNP
őstag
-
Enton
addikt
válasz zsolti_20 #17687 üzenetére
Egynek jó, főleg hogy free.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
-
#54625216
törölt tag
válasz zsolti_20 #17677 üzenetére
A Vive-hoz képest jóval nagyobb a felbontása és a látószög. Hátránya a nem túl tőkeerős kínai fejlesztő, csúszó szállítások, bizonytalan support és hogy nagyon friss termék, amit sokat kell még matatni, hogy működjön is.
Ezen túl a pimax csak a hmd-t adja, külön kell megvenni a vive-os kontrollereket és lighthouse-okat.
Azaz - jelenleg - annak éri meg, aki csak 1-2 játékkal tolja és hajlandó mind pénzben, mint ráfordított időben megadni az extra képminőség árát. -
izomman1
senior tag
válasz zsolti_20 #17677 üzenetére
Kolléga meg sokan mások szépen leírták már mit tud és mik a hiányosságok.. akinek van gépe és energiája bütykölni (állítgatni ) vele egész jó képet tud kihozni belőle jobban mint a jelenlegi generáció ... (Legalább is ezt mondja mindenki és ez az elvárásom is az eszközzel szemben
-
-Sawyer-
tag
válasz zsolti_20 #17575 üzenetére
Ja értem. Elég biztatóak az eredményeid. Én is megcsinálnám akkor ezt a bios módosítást, van erre valahol egy jó leírás, hogy hogy tudnám én is úgy megcsinálni a 970-et, mint ahogyan te a 980-at hogy kihozzam belőle a maximumot? Nem csináltam még ilyesmit, nem piszkáltam még a Bios beállításait, így ez még nekem idegen.
-
-Sawyer-
tag
válasz zsolti_20 #17563 üzenetére
Egyszer próbáltam overclockolni a GPU-t MSI afterburnerrel, de amikor felvettem a Riftet akkor kockás volt a kép, szanaszét tört a játék képe, kis négyzetekre, úgyhogy hagytam ezt a programot.
Igen, sajnos nem ez a kártya a legmegfelelőbb a VR-hez, de még így is kellemesen csalódtam, mert az Nvidia szerint még csak a minimumot sem éri el a 970-es desktop változata sem. Ennek ellenére pl. A Lone Echo, a Dirt rally tökéletesen fut rajta. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz zsolti_20 #16927 üzenetére
Ez eléggé speciális kérdés, nem tudom van-e hasonló cipőben járó ember a topikban, de nem rémlik.
Én a helyedben a Solidworks fórumán tenném fel a kérdést, úgy látom eléggé pörögnek ott a fórumtémák, vannak aktív figyelői a fórumnak.
Másrészt redditen is lehetne próbálkozni, ha mielőbb szeretnél választ.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Raymond
félisten
válasz zsolti_20 #15977 üzenetére
Ertelmes opcio itt csak az i7-6700, i76700K, i7-7700 es i7-7700K. Ezek mind 4 mag 8 szal, az olcsobb i5-osok mint 4 mag 4 szal es ezt ma mar nemigen vennek. Ujonnan a felsorolatkbol a legolcsobb es a legdragabb kozott talan ha 10% van osszesen igy en csak az i7-7700K-val foglalkoznek. Hasznaltan meg kell nezni mi a kinalat, ott lehetnek ertelmes ajanlatok is valamelyik 6-os sorozatra.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz zsolti_20 #15977 üzenetére
Attól függ mennyi lenne rá a keret és hogy milyen VGA lenne mellette.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz zsolti_20 #8674 üzenetére
Konkret datum meg nincs ha jol tudom, de ebben az evben kene meg lennie, gondolom ugy probaljak "amint lehet" es biznak benne hogy minel hamarabb lesz. Elorendelheto 349EUR-ert: [link] Az Amazon es a Caseking szallit Mo-ra is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz zsolti_20 #7118 üzenetére
USB3.0 modban 60MB/s per szenzor mert a full komprimalatlan kep megy at, ezert is ez fix mennyiseg, tehat 2 kamera 120MB/s harom pedig 180MB/s. USB2.0 atvalt MJPEG-re es 8MB/s per szenzor.
(#7120) Shodan
Ez egy nagyon jo pont, nalam ugyanez volt amikor a limiteket probaltam a 1070-el, talan egyszer volt ugy hogy magatol eszhez tert, amugy mind hard reset kell neki.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz zsolti_20 #7073 üzenetére
Én csak Rifttel rendelkezem, és arról tudok írni.
Értelemszerűen az Oculus Home-ból indított játékok mennek a Rifttel, és én eddig még nem találkoztam olyan SteamVR-os (tehát jó eséllyel inkább Vive-ra tervezett) játékkal, ami ne ment volna Rifttel.
2 hátulütője azért van a dolognak: amit nem írnak meg kifejezetten Riftre is, annál a kezedben továbbra is a Vive kontrollerét látod, és kicsit nehéz rájönni, hogy mikor mit kell nyomni. A másik pedig, hogy eleve nagyobb térre tervezték ezeket a játékokat, és pl. egy csomó dolgot olyan messzire rajzol ki, hogy oda kellene sétálni (az igazi lábaddal ), de ott nálam már az erkélyajtó és/vagy a dohányzóasztal van.
Amúgy Steamben a VR-os anyagok mellett van egy kis ikon, hogy Vive és/vagy Rift kompatibilis-e, de ez szerintem semmire se garancia.
Mikor pl.azt olvasom egy Fallout VR-ról hogy Vive exkluzív, azt nem tudom, hogy fogják elérni, mert ha kijön Steam-re akkor nyilván el fogom tudni indítani Rift-tel is. Ezt esetleg még valaki megszakérthetné
Az izzadásra nálam az a megoldás, hogy én közvetlen a légkondi alatt állok
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz zsolti_20 #6707 üzenetére
Köszi szépen, de megoldom majd "házon belül"
@Hauptmann: A 360 fokos trackinghez kell, mert 2 szenzorral akárhogy állítod be, mindig lesz olyan, amikor kitakarsz a kontrollerekből valamennyit a testeddel. Itt van róla bővebb leírás: [link]
Amúgy annyira nem égető a probléma, Oculus Store-os játékok egészen jól mennek 2 szenzorral is, inkább a SteamVR-os, roomscale-re fejlesztett játékok a problémásak. Bár ott még maga a játéktér mérete is gond szokott lenni (kicsit sétálgatni kell, hogy minden elérj)
@cent11 : Youtube-os videókon ha rákeresel, akkor van pár videó aminek a leírásába beleírja a készítő, hogy milyen hosszabbító kábelt használt, és milyen sikerrel. Pl. [link] , itt még alternatívákat is ajánl.
[ Szerkesztve ]
-
cent11
csendes tag
válasz zsolti_20 #6707 üzenetére
Sziasztok!
Engem is érdekelne 3.szenzor!
Illetve hmd kábel hosszabbítással járt már sikerrel valaki ? Nem akarok sokat csak másfél-2 métert de nem akarja az igazságot...
Láttam téma volt a vr cover is , a strecthable nose free vedot (nt mi a neve) már egyideje használom teljesen jó!
A napokban pedig megjott a facial interface plus foam plus cover , hasznalni meg nem hasznaltam de tapintasra teljesen jo minoseg es siman helyre pattan!XBO GT:G Mike97 Steam : G Mike97 Oculus: GMike9704
-
izomman1
senior tag
válasz zsolti_20 #6572 üzenetére
Hogyne Vive esetén jó a követés .. (1 éve van) Riftnél volt probléma.. Ezt ecseteltem... De lehet az ablak is átverte a Rift szenzort kicsit ..? külföldi fórumokon azt olvastam Steam VR alkalmazás Oculussal nem egészen tökéletes követés szempontjából hiába van több szenzor.... ( 2 től meg nyilván valós room scalet nem kell elvárni 80 % ba ok volt , de a néha akadás egyes játékoknál gáz - golf , tenisz vagy gyors mozgást igénylő játék esetén)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz zsolti_20 #6486 üzenetére
"Én tapasztalatból mondom hogy kényelmetlen nekem a vezeték, főleg ha az ágyba ülök be vele..."
Ágyban akarod használni a riftet? WTF?
(#6499) mad1: Mobilos fronton a legjobb. Egyébként a vive - oculus sokkal jobbak, de azok köré kell gép... emellé meg telefon... Ha nincs S7-S8-ad, akkor ne vegyél emiatt telefont, inkább válaszd a most akciós Oculus Riftet, már ha van mellé megfelelő konfigod. Ha nincs se konfigod, se Samsung telefonod, akkor el kell gondolkodnod az élet értelmén...
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz zsolti_20 #6486 üzenetére
Két gépes rendszernél elméletileg megoldható lenne, hogy egy rift és egy vive ugyanabban a szobában párhuzamosan üzemel, mert teljesen más a két hmd tracking elve, tehát - elméletileg - nem zavarnak be egymásnak. Itt megint csak az egymás kitakarása lesz a kérdés, bár ha a vive mondjuk roomscale, a rift meg standing, azaz a szenzorok az asztalról előre néznek és nem kell a játékban forgolódnod, akkor kitakarást is lehet minimalizálni, bár szvsz elég nagy nappali kell hozzá.
Ha tehát van olyan vr multi játék, ami steamről fut és mindkét hmd-t támogatja, akkor - megint csak elméletileg - megoldható, hogy steamen keresztül multizol vive-al és rifttel egyszerre ugyanabban a szobában, bár valószínűleg így is két példányban kell megvenned a játékot, hogy két különböző userrel tudj belépni.Az iris-trackinbe most nagy pénzeket tolnak, az apple pl. nemrég vásárolt fel egy ezt fejlesztő startupot. Az iris-tracking viszont még jó ideig nem lesz kereskedelmi termék és a legjobb esetben is csak a vive vagy a rift következő vagy azutáni generációjában fog megjelenni.
Amúgy nem hinném, hogy első körben jelentősen csökkentené a gépigényt, mert ahhoz az összes meglévő szoftvert újra kellene írni, azaz elég valószínűtlen, hogy mondjuk a rift 2.0 majd beéri egy gtx960-al az iris-trackingnek hála.
Valószínűbb, hogy mondjuk a supersamplingot tolják magasabbra vagy egyes játékok magasabb szintre emeljik a grafikai beállításokat. Esetleg fordítva: a HMD-k natív felbontását növelik és csak a trackelt részt renderelik valódi 4K-ban, a többi meg marad 2K.A magam részéről amúgy sokkal szívesebben látnék a közeljövőben apró, de annál fontosabb változásokat, pl. cserélhető lencséket (karcolódás miatt), közvetlenül az oculustól rendelhető dioptriás lencse verziókat, hogy ne kelljen a szemüvegeseknek lencsefeltétekkel szerencsétlenkedni, az általad is említett jobb szellőzést, normális élesség állítást, hogy ne a hmd-t kelljen a fejeden rángatni, ha életlen a kép, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz zsolti_20 #6488 üzenetére
Nem, ez mindenhol igy van. A Rift maga es a Touch maga kulon termekek es a Bundle is kulon termek. Ezt az Amazon-nal jol latni, az MM/Saturn back-end viszont nem kuloni el es ugy oldjak meg hogy ha mindket termeket berakod a kosarba akkor leveszi a kulombozetet es a vegar a 449EUR-lesz. Legalabbis azt hiszem teganpig igy volt. Most az van hogy a Rift 449 a Touch meg 119 es ha mindkettot berakod a kosarba akkor odaraknak egy 119EUR engedmeny is automatikusan igy megint a 449EUR lesz a vegar.
Szerk: egyebkent Nemetorszagi MM es Saturn - csak a felreertesek elkerulese vegett
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz zsolti_20 #6482 üzenetére
Vannak már bejelentett fejlesztői példányok vezeték nélküli HMD megoldásokra, de egyrészt még messze vannak a sorozatgyártástól, másrészt első körben brutális áruk lesz, harmad részt eléggé kompromisszumos termékek lesznek: nem kicsit növelik a HMD súlyát és az aksis megoldás miatt limitált ideig lehet csak használni őket, a vezeték nélküli kommunikáció megbízhatóságáról (értsd: véletlen disconnect játék közben) pedig még semmit sem tudunk.
Ha alapvetően ülve akarod használni, akkor tapasztalatból mondom, hogy a vezeték nem igazán gond, egyszer beigazítod, amikor leülsz és vigyázol, hogy egynél többször ne fordulj körbe a székkel, hogy ne tekeredjen a kábel a szék lábára. Az ülős játékokat eleve max. 180-200 fokos látószögekhez tervezték, így általában nem kell annyit forgolódni, mint a roomscale játékoknál.
Nálam csak gyerekeknél kell a kábelre vigyázni, mert ha nem állok folyamatosan mögöttük és igazítom a kábelt (meg lökdösöm vissza őket néha a játéktér közepére), akkor percek alatt gúzsba kötik magukat. A vezeték nélküli megoldások viszont az elkövetkező pár évben biztosan nem fognak ezen segíteni, amíg nem tudják legalább egy psvr hmd szintjére leszorítani a súlyukat.Nem lehet két HMD-t ugyanazzal a két szenzorral működtetni, sem rifttel, sem vive-al. Az alapvető probléma nem is a hmd-k felismerése és követése, hanem hogy így egy pc-nek kellene kiszolgálnia két HMD-t, míg komolyabb beállítások mellett már egy VR set is képes megfektetni egy csúcskategóriás PC-t.
A másik, hogy még ha menne is, a két játékos jó eséllyel folyamatosan kitakarná egymás elől a szenzorokat, amit csak a szenzorok számának növelésével lehetne kiküszöbölni.
Ezért dolgoznak a profi motion capture stúdiók 16-32 vagy még több kamerával és még így is rengeteg manuális javításra van szükség, mert előfordulnak helyzetek, amikor a trackereket egyik kamerából sem látni rendesen.A VR multizásra tehát jelenleg az egyetlen megoldás ha két teljesen izolált rendszert üzemeltetsz. A rift ebből a szempontból valamivel kényelmesebb, mert ha a játék nem igényel teljes roomscale-t, akkor a gépek akár ugyanabban a szobában is működhetnek egymás mellett úgy, hogy a szenzorok az asztal két szélén előre néznek. A vive valamivel macerásabb, mert alapból nagyobb játéktér kell neki és a 4 db. lighthouse bezavarhat egymásnak, 2 db. meg a már említett kitakarásos problémába fut bele, így vive-nál csak két különálló vr szoba jöhet szóba.
A legjobb persze az lenne, ha teljes lenne az átjárás a különböző vr megoldások között és a multi játékok platformtól függetlenül együttműködnének egymással, így egy háztartáson belül könnyebben megoldható lenne, hogy mondjuk psvr a nappaliban, rift a dolgozóban, de eddig - ha jól tudom - a Star Trek az egyetlen platform független, vr multi játék a piacon.
A szeművegek hűtése: bár a rift és a vive is fel tud melegedni, a párásodást nem a szemüveg felmelegedése okozza, hanem az, hogy egy zárt maszkkal a fejeden ugrálsz, amibe beleizzadsz. A szemüveg hőkibocsátása nem olyan jelentős, hogy pl. ülő helyzetben megizzasztana, sőt még valamit segít is, hogy a pára kevésbé csapódjon le. Persze így nyáron, ha eleve meleg van a szobában, akkor az izzadás elkerülhetetlen. Valójában tehát nem a szemüveget kellene hűteni, hanem a HMD-ken belül kellene valamiféle légáramlást generálni, ami kivinné a párát a zárt térből.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz zsolti_20 #3820 üzenetére
Ülj le egyes!
A Riftet nem kell konnektorba dugni...
Semmi különbség nem lesz közte."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
wolfhgb
aktív tag
válasz zsolti_20 #3267 üzenetére
Őszintén szólva, az egy kamerával is tökéletesen meg vagyok elégedve, soha nem volt problémám akár egy pillanatra sem a fejkövetéssel, a touch al érkezik még egy, nem értem mi szükség van többre, biztos túltermelésük van belőle. Ha meg már van, akkor meg adjuk el a megszállottaknak, biztos lesznek is néhányan, akik minden pok mellé akasztanak egyet.
-
Segal
veterán
válasz zsolti_20 #3260 üzenetére
Na várj egy pillanatot melyiket vetted meg? Mert a Vive-ot csak a 11-es verzió támogatja de az a GOTY (10.3-tól) . Ha a simát vetted meg akkor könnyen elképzelhető hogy a jelenlegi verziószámod 11 alatti akkor viszont nincs benne a Vive támogatása. Legrosszabb esetben meg kéne venni a GOTY frissítést hozzá.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
addikt
válasz zsolti_20 #3231 üzenetére
Ez ugyanaz a történet mint az 576kbyte-os: kitették mert mindenki beszél róla, jó reklám a boltnak.
Az internet korában már nem igen van olyan hogy te nem értesülsz Redditen, Twitteren, meg a sok ezer helyen ilyen lehetőségekről (gondolok itt árcsökkentésre, és forgalmazói/viszonteladói rendszer felállítására), de eközben PONT EGY MAGYAR webshop tudja már a tutit és mélyen ár alatt lesz neki Oculustól rogyadozó raktárkészleteA friss hír (10 napos) amúgy annyi hogy még e hó végén próbálnak az USA-ban retail store-okat beüzemelni, árcsökkentésről pedig nyilván szó nincs. Jelen pillanatban a legolcsóbb beszerzési forrás az UK hivatalos rendelés, mely kb 200eFt bruttóra jön ki (de nyilván ezt tudod, hiszen te is hirdeted). Ez is csak egy szerencsés egybeesés miatt van, mert durván gyengült a font, az Oculus pedig még nem követte le. Ha mondjuk onnét szereznek több darabot, akkor is kizártnak tartom hogy 3eFt-s felárral megérje nekik árulni, na meg hol a számla, meg az adózás, meg az egyéb?
Egyébként a bruttó ár az az áfával növelt ár, tehát ha LENNE náluk CV1, akkor arra már nem jönne rá semmi
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz zsolti_20 #3231 üzenetére
Nem, a bruttó azt jelenti, hogy ez már az ÁFÁ-val terhelt ár, erre már csak szállítási költség jöhet.
A megjelenési dátumra helyességére még van némi esély, de ez a 203K-s ár valószínűleg költői túlzás... első körben 220K-nál olcsóbban nem hiszem, hogy kapható lesz nálunk.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
t72killer
titán
válasz zsolti_20 #3036 üzenetére
Igen, alaphangon 4k felbontást kéne kiszolgálni. Bár mikrohullámú csatornát lehet még találni, sőt, látható tartomány környékén dolgozva akár 100GB/s környéke is elérhető, ami 8k120Hz-hez is elég, és a rádiójelekhez képest sokkal egyszerűbb zavarmentesíteni (ha egyáltalán bármit is bezavar a ~konstans frekijű háztartási világítás és az egyéb fényforrások).
Szóval a technológiát össze lehetne guberálni, csak egyrészt hiányzik a fizetőképes értelmes+igényes vásárlóréteg, ill ha jövőre ezt piacra dobnák, kukázni kéne kb 4-5 "vásárlólehúzós lépcsőfokot" (pl ilyen sávszélű adatátvitel mellett az ac-s wifi farkát behúzva vinnyogva bújna meg a sarokban...).
A mai rift+vive kijelzőméretek mindenképp átmeneti állapotot jeleznek. Ahogy a piac összes többi része törekszik a retina felbontásra, ez lesz a sorsa a VR-nak is. Más kérdés, hogy a retina középső kb 40°-os látómezejű területe (kb = a terület/pixelek 10%-a) "foglalkozik" a felbontással/részletekkel - ergo szemkövetéssel óriási adatfeldolgozási+továbbítási megtakarítást érhetünk el. Azaz simán jöhetnek majd a 8k-s kijelzők a HMD-kbe/telókba, csak kell egy értelmes rendszer, ami megmondja, hogy ennek a 8k-nak melyik 10-ede legyen tényleg 8k, a maradékból meg csinál szimpla HD-t, sőt a periférián SD-t... Gyors matekkal, ha egy 8k (=33MP) kijelző 10%-a "igazi" 8k-s, a maradék 90% fHD-s, akkor a feldolgozandó pixelek száma = 0.1*33 + 0.9*2 =~5MP, azaz ha még mind2 szemet is 8k kiejlzővel látjuk el, akkor se kell 10MP-nél többet feldolgozni, ami kevesebb, mint egyetlen mai 5k monitor igénye.
Szerk: ez eléggé OFF ábrándozás, lényeg, hogy a szemkövetés jön, hála pl a FOVE-nek.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest