- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5750 üzenetére
Egy szóval: szerettem. Én is, asszony is, kombi, remekül pakolható, lehajtott hátsó ülésekkel hoztam el 4db három ajtós ruhás szekrényt az ikeából, mellette pár kis asztallal, mind lapra szerelve, de akkor is...
Nekem 2.4i volt, ugyan az a blokk mint előtte a V70 T5, csak turbó nélkül, így 260 helyett 170 lóval, de bőven elegendő hozzá, nagyon jól ment így is. Azért vettem szívó benzinest, mert főleg rövid városi utak voltak tervben.
Sokáig kerestem, mire ilyen állapotú, jó felszereltségű automata szívó benzinest találtam, kevés mérfölddel és napfény tetővel, elöl hátul park radarral (asszony...) Volt bent Navi, Premium audio, ülés fűtés, 6-os CD tár, Xenon, eső érzékelő, full bőr, telefon, stb...
Úgy vettem, és úgy szervizeltem, hogy nagyon sokáig velünk marad, de nem úgy alakultak a dolgok, ha nem jobban. Egy pici helyett ikrek lettek, és így már szűkös volt, értsd beraktuk az iker babakocsit, és pontosan kitöltötte az egész helyet széltében, hosszában, rolót is ki kellett venni hozzá, felette volt 20 centi hely kb. Csak és kizárólag ez miatt adtuk el.
Most voltunk hosszú hétvégézni a tengerparton, XC90-be élére a babakocsi, mellette egy nagy műanyag láda baba cuccokkal, két összehajtható baba ágy, nekünk egy nagy méretű gurulós 32 kilós bőrönd, meg 3-4 hengeresre tömött szatyor, és még így is maradt hely benne, kb 60%os volt a hely kihasználtság, felfelé még bőven pakolhattunk volna, a babakocsit leszámítva a középső üléssor teteje alatt maradt minden cucc.
Ezt leszámítva abszolút élhető kocsi, nagyon jó használni a mindennapokban, és kényelmes, biztonságos. Sokkal jobb mint egy hasonló évjáratú Golf kombi pl.
-
AMDFan
addikt
Sziasztok, ez mennyire jelent problémát? Ha jól gondolom ez valami hangelnyelő bélés?
Hétvégén meghajtottam picit a gépet a Hungaroringes nyílt napon, úgy látszik sikerült kikormolni[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5753 üzenetére
[link] Kérdezd le, szervizkönyvbe pecsételő szervizeket hívd fel, hogy valóban ott volt e az autó, alapos átnézés kívül/belül, próba út, aztán hajrá
-
-
őstag
válasz yodamester10 #5756 üzenetére
Ha sokat használod autópályán és van lehetőséged, akkor inkább a 6 sebességeset válasszad. Az 5-ös pályatempónál már elég sokat forog, de ezt leszámítva nincsen ezzel sem gond.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5756 üzenetére
Ahogy előttem is írták, ha automata lenne, akkor sokkal fontosabb lenne hogy 6-os legyen, manuálisnál nem nagy a különbség, sok pályázásnál kicsit jobb a 6-os, de nem lét kérdés.
-
yodamester10
őstag
Első körben őrá gondoltam.
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5759 üzenetére
Ezt szeretem a Volvo eladókban, nem a mágikus 80e vagy 160e km az óra állás, mint a kocsik 90%nak, ha nem szinte mindig magasabb, akár 3-400e feletti is. Mert ennyi kilométere vesz az ember diesel Volvot, minimum évi 30-40e.
Szimpatikus, de ez semmit sem jelent, elmenni, megnézni, kipróbálni, leinformálni, hibakód olvasóra dugni stb...
-
yodamester10
őstag
válasz FeRRaR1 #5760 üzenetére
Ő is egy kiszemelt Beszéltem velük telefonon,nagyon korrekten elmondtak mindent az autóról,kaptam nagy felbontású képeket is .
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5761 üzenetére
Kicsit lelakottnak tűnik a képek alapján, azt vedd számításba, ha ilyen szakadt az ülés, akkor mindig is ilyen lesz, így fogsz be és ki szállni minden nap, ez is számít, nálam sokat nyom a latba vásárlásnál, minden legyen jó állapotban.
Én azért meggondolnék egy benzinest is, [link] és ez csak az első amit feldobott... Szerintem szűrj az alapján, hogy manuális, ár, extrák amik kellenek, de ne a benzin/diesel-t, egy szívó benzines sokkal kisebb kockázat ilyen magas kilóméterrel, se turbó se magas nyomású, porlasztó csúcs, sok nyavalya elszállhat de a benzinesbe nincsen, én biztos átgondolnám, mert lehet hogy 2 literrel kevesebbel járnál el, viszont ha csak egy kis gebasz lesz, már is buktad az összes nyereségedet. [link]
Annyi félre írás van az összes hirdetésben hogy sírni tudnék, szinte mind Bi Xenon, aha, egyrészt az összes távolsági fény H9 halogénes, tehát egyik sem Bi, másrészt ha xenon hol a lámpa mosó? Szóval projektoros halogénre tippelnék inkább. Esetleg kínai xenonnal kombinálva. Legtöbbnek lövése sincsen milyen extrák vannak benne, mi jár mi mellé stb... Azér a bőr belsőt legtöbb helyen eltalálják
Meg ha annyira rohadtul Xenon, akkor miért van magasság állítás hozzá a világítás kapcsoló mellett, nem is volt hozzá az életben Bi Xenon
[ Szerkesztve ]
-
zsolee73
tag
Az a svéd az inkább belga lesz
Egyébként a Volvo - pláne a korábbi szériák - egyáltalán nem prémium termék. Valahol inkább úton afelé....Nálam a mostani S60 (2009 D5 aut) már a hatodik használt Volvo a sorban (440, 850, V70, XC70, S40, S60).
Az első 4 céges autó volt, így a szervizekről nem igazán tudok nyilatkozni, de az S40 (2005 1,6D) 4 éve alatt egy légtömegmérő tisztítás volt az egyetlen nem tervezett javításom (azt sem kellett cserélni)
A mostani S60-nál is (3,5 éve nálam) a kötelező szervizeken kívül 1 db bal hátsó féklámpa izzó és egy db jobb első toronycsapágy volt az eddigi összes alkatrész szükségletem, pedig jóval többet futott, mint a tiéd....
A légkondit - ahogy mások is írták - hetente egyszer mindenképp javasolt indítani. Bármilyen autóról is beszélünk. Én viszont sosem kapcsolom ki, állandóan automata állásban használom.
Nem tudom milyen Mercis ismerőseid vannak, de az enyémek visszasírják az 1995 előtti E sorozatokat. Szerintük azok voltak az utolsó, megbízható Mercedesek.
-
LOTR
addikt
sziasztok
kérdésem lenne:
2005-ös s60, d5 motor 185le, 6 sebességes
a probléma jelensége, hogy hideg indításnál (vagy már néhány órás állás után -amikor a motor még nem tudott azért eléggé kihűlni- is jelentkezik már) nagyon nehezen indul, gázadás nélkül le is állna, kékes-szürkés füst jön belőle (olaj nem hiányzik belőle, tehát azt nem eszi és nem is folyik el), aztán 15-20mp után pedig hibátlanul, nagyon szépen jár és hibátlanul működik
pontosan úgy tűnik, mintha levegősödne a rendszer
pl szilveszterkor még nem volt meg ez a baja, a -10 fokban simán indult, de most már a 30 fokban is olyan, amit fentebb írtam
az izzítása jó, a porlasztókat megnézettük, azokkal sincs baj (ennek ellenére a pécsi volvo szervizbe 2x is elvittük és 30k huf ellenében azt mondták a motor jó, de 5db porlasztó kellene bele - ergo fogalmuk nincs mi a baja...) - azóta tönkrement volna az összes? kétlem
a hengerekben is megmértük a kompressziót, 20bar mindenhol, a 2003-as d5 163le-ben is ennyi van, még várjuk a pécsi szerviz válaszát, hogy hivatalosan mennyinek kellene lennie, de nem úgy tűnik, hogy a hengerfejjel vagy akörül lesz a gond - amíg nem muszáj nem bontjuk meg a motort
számítógépre is tettük az autót, de nem ír erre vonatkozó hibakódot, tehát azzal sem megyünk sokraa levegősödésre visszatérve, a csövek át lettek nézve/cserélve, nem találtunk ilyen hibára utaló nyomokat, viszont a hangja indításkor/utáni másodpercekben, és a hibajelenség, meg mégis erre enged következtetni...
van egy szaki, aki ilyenekkel foglalkozott szinte egész életében, még oda elvisszük, talán mond valamit, de gondoltam írok már ide is, talán tapasztalt valaki hasonlót és esetleg ad olyan ötletet, amire nem gondoltunk
köszi[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz molnarpeter #5766 üzenetére
ez már megvolt, semmi eredmény, indításkor van a probléma közvetlenül, menet közben semmi
most a következő lépés az lesz, hogy a héten megkeressük első körben a mi ismerősünket , aztán ha nincs eredmény, akkor FeRRaR1 által ajánlott kollégát is
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz molnarpeter #5768 üzenetére
természetesen még a pécsi szakszervizben is megcsinálták ezt, de fogalmuk nem volt róla mi a baj, kicsit fel is háborító, hogy így elkérnek ennyi pénzt, és inkább mondják vegyünk 5 porlasztót, aztán jó lesz - tehát mégis csináltunk valamit alapon... úgysem fog senki elkölteni százezreket lutrira, főleg az után, hogy előtte azokat is elvittük megnézetni és jók voltak
One Ring to rule them all
-
FeRRaR1
őstag
Tuti nem porlasztó, akkor azt nem csak az elején csinálná, plusz jelezné az elektronika. Nekünk volt egy D5 570e km-rel, eredeti volt minden rajta, turbó, porlasztó, magas nyomású...
Erre egyszerűen lehet válaszolni, rendben, cseréljék ki, de ha nem javul meg ingyen volt az anyag költség. Ezer és egy ilyen sztorit hallottam sajnos, hogy valamit cseréltek, mert tuti az a baja a kocsinak, persze nem javult meg, ekkor a szerelő elő húzza a varázs szavakat, "úgy is nemsokára cserélni kellett volna"
-
LOTR
addikt
válasz #03969024 #5771 üzenetére
valóban, ugyan ezt sem írtam külön, de az üzemanyagrendszer is át lett nézve és nem találtunk szivárgásra utaló jeleket, tehát megtartotta a gázolajat mindenhol
tehát az ilyen 'alap' dolgok át lettek nézve, ezért gondoltam kérdezek itt is, hátha van valami olyan, amire nem gondoltunkde majd ha megnézté(k) az ajánlott szerelő(k) is, majd még írok, hogy találtak e valamit
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
aneda
aktív tag
Pedig ez valóban úgy tűnik, mintha porlasztó gond lenne.
Elengedi a nyomást, ezért nem tud a rail nyomás felépülni, ezért jár szarul.
Ez elvileg a résolaj mennyiségén látszik, a hibás porlasztónál lényegesen több a résolaj.
A résolaj mérést te is meg tudod csinálni otthon:
https://www.youtube.com/watch?v=H9bq8Jl4zP8
A Volvo szerviznek valahol igazat kell adjak, ha valóban ez a hiba(!), csak akkor lesz tökéletes az autó, ha veszel bele 5db új porlasztót. (vagy kipróbálható autóból bontottat)
A többi megoldás sajnos csak esetleges.
Nekem is van fent az mpdiesel-nél 5db porlasztóm, azt mondják hibátlan, mégis ráz a motor alapjáraton bekapcsolt klímával, üzemmelegen.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
Ha porlasztó, akkor nem kéne kiírnia hogy injection fault, vagy felvillantania valamelyik szerviz lámpát? Mondjuk Volvo-n még nem volt "szerencsém" hozzá, de Renault és Mercedes esetén így volt, pedig még nem volt észrevehető jele.
Ha egyik szaki sem talál semmit, akkor be kellene méretni őket, meg fel is lehet újítani, esetleg keveset futott használt stb...
-
Crus
őstag
Nem hiszem el ezt a szart...
200km-t se mentünk vele, megint előjött a motorszerviz szükséges hiba + turbó eltűnik, ráadásul előzéskor, szemből teherautó... álmomban sem gondoltam volna, hogy az előző cirka 15 előzés után a 16.-nál újra eljön a hiba. Csodálatos élmény volt. Amennyire szerettem ezt az autót, meg vágytam rá, lassan már annyira gyűlölöm... kedvem lenne felgyújtva az árokba lökni.
Aztán leokézom a hibaüznetet, továbbra sincs turbo, majd eltelik 2-3-4 perc és újra van. Most viszont kifejezetten meleg motornál adta elő, már bő 50km-t megtettünk vele mikor előjött a gond. Aztán hazafelé a 80km-es úton egyszer sem.
Szálanként tépem ki a hajam.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legrosszabb az informatikában, és az autó szerelésben is, amikor egy hiba nagyon ritkán jön elő, és nem reprodukálható... Szerelőnél akit küldtem rákérdeztél? Csörögj rá, meséld el mi van, egy próbát megér, van hibakód olvasója is, biztos tárolta a hibát ha felvillan a lámpa, van egy másik profi ismerős is, volt hogy a marcedes szalonba nem tudtak megjvítani valamit, és hozzá vitték, bár ő inkább elektromos szakember, profi gépparkkal, most nem elérhető pár hétig, próbáld meg az elsőt, remélem tudni fogja a hiba okát, vagy találkozott már vele.
Majd jelezz itt vissza, aztán utána járunk, Volvo ilyeneket nem csinálhat
-
Crus
őstag
válasz FeRRaR1 #5777 üzenetére
A szerelő azt mondta, hogy ez most így nehéz ügy, mert nem mindig jön elő a hiba, nem akar mindent feleslegesen kicserélni. Ebben mondjuk egyetértünk, mert még mindig előbbre vagyok azzal, hogy 20-ból 1x számítok rá, hogy előzéskor nem lesz turbo, mint azzal, hogy nekem kicserél minden jól működő alkatrészt aranyáron...
Szóval, mint a zsigulinál, várni kell, hogy beszarjon, akkor lehet/érdemes javítani.
Ismerősöd számát elmentettem, de még nem kérdeztem meg, mert úgy gondoltam, hogy ez a szerelő már csak képbe kerül így 3. alkalomra...
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
FeRRaR1
őstag
Igen, de akit küldtem nem szimpla szerelő, ha nem Volvo szakértő, sokszor mondtam neki egy furcsaságot, látatlanba megmondta mi a gond, levittem hozzá, megcsinálta, azonnal tudta hova nyúljon. Ez nem biztos hogy nálad is így lesz, de egy általános szerelő nem biztos hogy tisztában van márka specifikus dolgokkal. Mindenképpen keresd fel.
Aki a harmadik alkalomra is csak találgat, felejtős szerintem... Hívd fel, legalább meséld el mi van, meg nézzen rá a hiba tárolóra, lehet már tudni is fogja merre induljon.
-
aneda
aktív tag
"Ismerősöd számát elmentettem, de még nem kérdeztem meg, mert úgy gondoltam, hogy ez a szerelő már csak képbe kerül így 3. alkalomra... "
Ebbe bíznék a legkevésbé...
Ha meg akarod szüntetni a hibát, szerintem keresd meg a FeRRaR1 kolléga által javasolt szerelőt.
Én nem ismerem, de ha csak Volvo-val foglalkozik, nagyságrendekkel(!) többet ért az autódhoz, mint egy ált. autószerelő.
Amúgy hova valósi vagy?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Tibiajax
nagyúr
skacok,
kicsit sokat hallgattam a hifit a kocsiban (C30) és sajnos lemerülőben van az akksi.. legalábbis, az első jelzés megvolt a kompúteren
kérdésem -mivel még nem vezetem a kocsit, csak áll a garázsban-, mennyit kellene menni ahhoz, h mittomén, feléig legalább feltöltődjön ismét az akku?
illetve, hogy mennie kell az autónak mindenképp a töltéshez, vagy álló helyzetben is tölti valamennyire?
köszi! -
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
véleményt, tapasztalatot szeretnék kérni Tőletek azzal összefüggésben, hogy milyen irányba is induljak el autóvásárlás terén.... Volvot szeretnék, évek óta szemezgetek velük, jelenleg egy 2003-as e12 Corollám van, ezt meg is tartom Pesten belüli rohangálásra, asszonynak munkába járni Szentendrére, stb.
A Toyota mellé szeretnék egy Volvot, amit kizárólag hosszabb utakon használnék nagyrészt főúton, illetve egy kevés autópályán, ezzel mennénk nyaralni, illetőleg ha a nem oly távoli jövőben bővül a családunk, akkor a gyerek cuccai is beleférnek ha megyünk haza vidékre a nagyszülőkhöz. Éves szinten max 15k kilométer menne bele, az is a kímélőbb fajtából.
A nagy dilemmám az, hogy mi/melyik is kell Nekem? A v50 és az s60 ami igazság szerint bejön, előbbi a 2 literes PSA dízellel (2008 utániakat néztem, ott elvileg már megbízhatóbb az erőforrás), utóbbi a 2.4-es dízellel (160 paci körüli variánssal, vagy a legkisebb chippelve). Közel 190 centi magas vagyok, mögöttem nagy valószínűséggel csak erősen kompromisszumosan lehet elférni, de ez nem is szempont perpill, amíg ketten plusz később kisgyerek(ek) felállásban használjuk az autót.
Az s60 formája és a nagy kényelmes fotelek nagyon bejönnek, ugyanakkor elvileg a V50 praktikusabb, jobb a futómű (Focus örökség) és a vezetési élmény is, meg a fordulókör.... Az egyik PSA dízel, a másik echte volvo erőforrás. Fenntartás szempontjából melyik lehet kedvezőbb, megbízhatóbb, könnyebben megoldható (alkatrész beszerzés, jó szaki)? A dízelt azért szeretném, mert imádom a karakterét, sokkal autózhatóbb egy benzinesnél, az én felhasználásommal pedig még fogyasztani se nagyon fogasztana a 90-140 közötti tartományban. Csak ugye a porlasztók, kéttömegű, turbó, befecsi.....
Köszönöm előre is, ha tudtok néhány segítő gondolatot megosztani egy jövendőbeli márkatárssal...Balázs
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5783 üzenetére
S60 szűkös lesz neked, illetve inkább a mögötted ülőnek. A kombi praktikusabb családi autónak de kényelmetlenebb és szvsz csúnyább is.
Viszont jó hírem is van, az automatában nincs kettős tömegű, sőt van olyan S60 amiben még DPF sincs. Automatából kerüld az 5 sebességes geartronic-ot, elég problémás, a 6-os váltó már sokkal jobb konstrukció.
PSA dízel sem rossz de a sor5-ös saját motorjuk nagyságrendekkel megbízhatóbb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5782 üzenetére
Elsőre ez ugrott be, hogy MIVAN?!?!
1, Kölcsön kérsz egy töltőt, és rádugod egy éjszakára.
2, Járatod fél órát, hogy töltsön a generátor, meg átmelegedjen a rendszer. Amit egyébként is meg kéne tenni, mert a hosszú állás nem tesz jót a gépnek.
outsiders
2.4D vagy D5, ennyi kilométerrel a 2.4i-t sem zárnám ki. Volt már mindegyik, és bizony a 2.4i-t vagy a turbós verzióját a T5-öt venném újra, nem pedig a dízelt. 188cm vagyok, és a V50-et igen kényelmesnek találtam, pár hsz-el feljebb vannak is képek róla. Ha nagy hely kell hátul is, akkor esetleg futnék egy kört S80/V70 fronton, szintén mind a kettő volt, mind a kettőben volt gyerek ülés is, és a hely egyszerűen nagyobb hátul, nem kell kompromisszumot kötnöd az első ülés beállításánál. A V50 az az arany közép út, már nagyon kényelmes, még nem túl nagy, de bőven pakolható stb... Ha nyaralni is akartok járni én meg gondolnám a V70 kérdést.
xeon.Szabi
C30 T5 R Design, és többé nem kell más
Igaz "sajnos" a családban csak egy D5 C30 van, de kipróbálnám T5-el, egy verseny autó lehet azzal a kicsi kasztnival, ha a V70-et is úgy repítette, mint egy rakétát. [link][ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tibiajax #5782 üzenetére
Azt nem tudom, hogy mennyit kellene vele menni, de egyébként álló helyzetben is tölt, ha mész, akkor kicsit gyorsabban. Remélem nem kell mondani, hogy csak megfelelő szellőzés esetén járassad a kocsit a garázsban de jobb, ha inkább kijársz vele.
Egyébként ha szabad kérdeznem, benzines? Mikor vetted?
Nem hazudok, de fél éve nézem a hazai kínálatot, eddig kettő olyan példány volt, amire azt mondom, hogy megvettem volna, csak mindig "előttem" voltak 2-300 ezerrel. Most, hogy van már pénzem, nincsen semmi a 2-2.8M forint közötti ársávban (van egy 2 literes benzines 2.8-ért, de elvileg már van rá vevő!?). Az a helyzet, hogy Ausztriából vagy Németországból mire bejönne a kocsi minden költséggel együtt, akkor már megint közel 3M forintnál járunk.. Jövő héten vissza kell adnom barátnőmnek a kocsiját, amit használhattam az elmúlt 3 hónapban, utána jöhet a buszozás, amíg nem lesz egy értelmes eladó C30 benzines motorral..
"Less but better" - Dieter Rams
-
outsiders
aktív tag
A mögöttem lévő hely nem nagyon érdekel Első generációs 2004-es S80-ban ültem már többször, abban durván sok hely volt, plusz a Corollában is elférek, nem szűkös még az sem.
Igazából a v70 lenne talán a legjobb autó, de azt valahogy nem veszi be a gyomrom, feleségemé még annyira sem, max a harmadik generáció néz ki abból valahogy (az s80 alapú), de az már elég drága nekem, 2 milla körül nézelődök, plusz a többi költség.
Kézi váltót szeretnék inkább, szeretek kapcsolgatni, a városban gyűlölöm csak, de oda a volvo nem fog menni gyakran.Köszönöm FeRRaR1 Neked is a tapasztalatot, néztem azt a posztodat korábban
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz FeRRaR1 #5785 üzenetére
jó jó....
jogsim még folyamat alatt van, szóval tényleg nagy sorry a laikus kérdésekértannyi a baj, h mélygarázsban van, ott nem hiszem h nagyon kéne fél óráig járatni a motort (D2 dízel). gondoltam, elvitetném akkor egy pár körre cimborával
erről egyébként mi a vélemény? [link] érdemes egy ilyet vennem, aztán rákötnöm?..
-
Tibiajax
nagyúr
válasz xEon1337 #5786 üzenetére
benzinesből olyan amit mi szerettünk volna, olyan felszereltséggel, olyan külsővel, olyan állapotút.. szinte esélytelen - hazai piacon. végül a miénket is külföldről hozta be egy srác, d2 dízel lett belőle [link], de egy remek darab, és nagyon jó áron sikerült a tranzit. nem érdekel, h többe kerül majd valamennyivel a fenntartása, de a dízelt leszámítva minden más klappolt és cserébe kapom a pörgős kis motort, nem száguldozni akarok vele, de az, amit tapasztaltam egy 1.8-as benzinesnél pl, h rálépek a gázra és van egy irdatlan nagy latency-je, míg a kis d2 egyből harap, ahogy megnyomom, hát szóval.. nekem drámai volt a különbség, kérdeztem a sráctól is, most ez ilyen szar példány, vagy minden benzines ennyivel később reagál a gázlenyomásomra??
nyilván persze egy t5, vagy 2.4-es már ugorhat jobban, de azok meg már túl nagyok.. meg drágák is[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Az 1.8-as motort nem ismerem hírből sem, de a benzinesnek pont ez a lényege, hogy nincs benne turbo lyuk, és egyenletesen azonnal adja le a teljesítményt, a T5 után átülve a D5-el egy örökké valóságnak tűnt előzésnél mire felépült a turbó nyomás, a T5 viszont nem kérdezett Se a 2.4i azonnal ott a teljesítmény egyenletesen végig, nem pedig ugrás szerűen, késve, csak az elején, a végén meg semmi. Én ezt tapasztaltam, persze nem védeni akarom az 1.8-at, nem is ismerem, simán lehet hogy az egy raklap kula, és annál sokkal jobb a D2.
-
őstag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Gyönyörű a gép!
Nálam sajnos csak a benzines játszik. Volt apámnak 2009-es V50-ese azzal az 1.6D-vel (még a 109 lóerős verzióval), sokat szenvedtünk miatta (részecskeszűrő, stb.). Elvileg valamennyire átdolgozták az átnevezéskor (ekkor lett 116 lóerős), de félek tőle és a dízel kerregése illetve a rezonancia szintén nem bejövős (ahogy az esetlegesen felmerülő drága alkatrészek sem). Sokkal inkább bejönne egy finom 2.4-es benzines (vagy T5), van is egy nagyon szép darab 8.900 euróért Németországban, de mire itthon üzembe helyezem, erre még rájön alsó hangon 500 ezer és akkor még a hazaszállításról nem is beszéltünk.
Szumma szummárum, várok tovább
"Less but better" - Dieter Rams
-
haxxika
senior tag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Múltkor vittük a szerelőhöz az S60-ast, állt nála az aknán egy C30 D2. Csak annyit mondott, hogy ezt a motort (D2) felejtsük el, ne, tényleg ne. Úgy tudom Ford motor, és van elég baj vele. Lehet nektek pont nem lesz, de hallottam már róla több helyről rosszat.
A dízel azért harap jobban, mert nyomatékosabb mint a benzines, ezért ugrik egyből.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
-
őstag
válasz haxxika #5794 üzenetére
A C30/S40/V50 esetében a D2 az francia PSA motor, a 2.0D származik a Fordtól, a D3, D4 és a D5 pedig 5 hengeres Volvo.
Benzinesben az 1.6, 1.8 és 2.0 Ford/(Mazda) motor, 2.4i, T5 pedig mint tudjuk szintén Volvo.Úgy tudom, hogy más típusokban kavarás van a D3 körül is, mert van, ami már olyan néven sem 5 hengeres, de ebbe most ne is menjünk bele.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
outsiders
aktív tag
Az XC70 szép (az XC90 még inkább, azért feleségem nagyon oda meg vissza van), de az csak összkerék és automata kombóban van, ami olyan költségkupacot borítana rám, amit nem szeretnék bevállalni Nagyobb a fogyasztás és a kézi váltót preferálom, a 4x4 szintén plusz fogyi és extra nagyértékű alkatrész úgy, hogy nem használnám ki. A v70-t ültetve nagy felnin (Heico optikai tuningos pl) lehet vizuálisan elviselhetővé tenni, kb olyan nekem, mint az Accord kombi..... Halottas kocsi
Köszönöm, hogy ötletelsz és próbálsz segíteni Saab 9-3 ami még so-so bejön, de a Volvok sokkal inkább. VAG nem játszik, ott egyedül a Seat Exeo kombi szimpatikus, de az is kicsi, olyan áron mint a V50-es Volvo.
A svéd acél iránti vágyam mindig visszatér évről évre, 28 évesen nem sok ilyen hülye van aki ezekre gerjedszerk: [link] ez a nagyon gyanús kategória ezen az áron, vagy az év vétele?
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5795 üzenetére
Pedig az nélkül nehéz különbséget tenni
Hidd el jók a benzinesek, régen csak Diesel Volvo-m volt, majd átmenetileg 1 Diesel 1 Benzin, most már megtértem, és csak kettő szívó benzines van De a sor 5 turbó T5-re mindig könnyes szemekkel gondolok vissza
Persze nem lebeszélni akarlak, ott a gyönyörű autód, használd és élvezd, de majd sok év múlva egy esetleges váltásnál azért próbálj ki egy benzinest is, csak az össze hasonlítás kedvéért.
outsiders
XC90 van manuális váltóval is, kb 1db a 800-ból, tudom, nemrég néztem napi szinten mikor az enyémet vettem
Ha biztosan elfértek a V50-ben minden cuccotokkal, akkor nyugodtan vegyétek azt.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz FeRRaR1 #5799 üzenetére
Köszi.... A 90-es már akkora batár, hogy csak na, óriás-SUV nem lét, inkább presztízskérdés itt magyarhonban....
Az 50-es lenne a legjobb az S60 üléseivel és a Dolby-s hangrendszerrel.....A linkelt V70esről mi a véleményed?
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Automata kávégépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- PlayStation 5
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...