- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Fotók, videók mobillal
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
Hirdetés
-
Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
ph A Távol-keleti Hanx a megszokottnál nagyobb képátló helyett a 2 az 1-ben megközelítést alkalmazná.
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Van itt a környéken egy srác tuningal foglalkozik. Kérdeztem tőle mit tudna kezdeni 2.4D vel ami nekem van ugye 160 lóerő. Azt mondta 220 lóerő és 465nm lenne a vége. Kinek milyen tapasztalata van amúgy a tuningal? Érdemes? Azt tudom hogy a fogyasztás csökken picit. A motornak ez mennyire árt? Úgy értem élet ciklusat mennyire rövidíti meg? Nagyobb lesz a kopás? 120ert csinálná meg azért ez itt svedbe elég jó ár. Amúgy nem ilyen gagyi boxal dolgozik a srác hanem gyári programmal. Nincs bajom amúgy a 160 lóerővel sem de persze nyilván jobban tetszene ha kicsit jobban húzna, preselne az ülésbe. Na meg ugye fogyi is kevesebbe lenne. Évi 30+ ezer km nel már lehet számítana nem? Most amugy 240ezer van a kocsiba km. Meg azért egy ennyit szeretnék menni vele.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #5351 üzenetére
A 185 LE/400NM-es remap simán vállalható, az efölötti verziókkal viszont már vigyázni kell. Ahogy írták, elsősorban a váltó a sarkalatos pont. (ha 240k van már a kocsiban, akkor az említett szint főlé szerintem nem érdemes menni.) Nekem volt a 126 lovason 163-es remap, most 185-ös van rajt. Nyilván ég és föld a különbség az alap és az utóbbi között, de két erősebb közöttit is simán észrevettem. +22LE és +50NM. (ha 6os váltóm lenne, akkor be tudnék számolni a 200+-os remapról is. )
"A fogyasztás csökkenni fog..."
Ez erősen sofőrfüggő. Nálam pl. az ilyen dolgok hatására nő a fogyasztás, mert ha jobban megy a kocsi, jobban nyomom neki.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #5355 üzenetére
Jogos, a facelift előtti autókról írtam. Xmodule elvileg az utáni, ha 2.4D-t ír és 160 (163) LE-t. Ott nyilván bírja a váltó.
Figyelmesebben kellene olvasnom...
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Xmodule
őstag
D5244T/D5244T5 ezt írja hogy ilyen motor van benne és M66 os 6 sebességes manuális. Ez akkor bírná ezt a tuningot amit írtam? Ez amúgy egy V70 N (II) Volvo 2008 as modell. De nem a harmadik generáció, hanem a második utolsó kiadása ahol az oldalsó index már a tükrön van. Egy classic.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
AMDFan
addikt
Ha már szóba került a remap, van valakinek tapasztalata, hogy a 2.0T motorokkal lehet-e valamit kezdeni? 180LE gyárilag, végülis nincs bajom a teljesítményével, csak érdeklődésképpen kérdezem.
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #5358 üzenetére
Ezek azért szokták bírni, mondjuk az említett 250k kilométerrel azt már lehet nem vállalnám be, érdemes vigyázni. Ha esetleg mégis megcsináltatod, akkor egy kuplung felújítás + kettős tömegű cserére készülj, ha mostanában ez nem volt meg.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5355 üzenetére
így van. És semmi gondom vele. A váltóval sem (kopp-kopp).
Az újabb modellekben már gyárilag 205 LE/420 Nm a D5, nem tudom, hogy a 6 gangos automatán módosítottak-e valamit?Azért gondoljuk át, hogy hány százaláékban használhatjuk a motort max teljesítményen?
-
gaborbol
őstag
válasz zsolee73 #5361 üzenetére
Shelby bacsi szerint a loero eladja az autot a nyomatek megnyeri a versenyt.
Ha megnezem a 215 lovas verziot a 215 lo 4000-es fordulaton jelenik meg, viszont a maximalis nyomatek meg mar 1500 es 3200 kozott.
Nem veletlen vettek vissza max nyomatekot az automata eseteben : "Volvo has a special version of the D5 for use in the C30, S40, V50 and C70 models that produces 180 hp and 400 Nm of torque (reduced to 350 Nm with automatic transmission)"Kulonben mindenki azt csinal vele amit a szive diktal. lehet sose lesz Baja. Viszont az elso generacios S80 sorba doglos automataja utan en kicsit ovatosabb lennek.
-
Bűzös
csendes tag
-
xlbj
újonc
Hello!
Friss Volvo tulaj lennék, de sajna van gondom, amit eddig nem tudott senki megmondani, hogy miből fakad. A motor ad egy fura kopogó hangot, ami a váltó felöl jön ha alulról hallgatom. Mondták váltó... Papp Tamás szerint az hibátlan, szerinte motor. Autó szerelő szerint váltó, és ez így megy egy ideje. Tanácstalan vagyok, ha tudtok segíteni hogy kit érdemes keresni, azt megköszönném. Az "N" verzió szerint, görbe a főtengely. De ez csak tipp, eddig nem bontotta meg senki a véleményezők közül. A segítséget előre is köszönöm! Ja, ez egy 2001-es évjáratu 2,5 TDI S80.
[ Szerkesztve ]
-
xlbj
újonc
válasz gaborbol #5365 üzenetére
Hello!
Az olaj tipusát most nem tudom fejből, de kétfélét írnak hozzá, abbol az egyik. Már így vettem, gondolván nem nagy a baj, és független attol, hogy hideg vagy meleg, ez egy folyamatosan jelenlévő hang. Nagyobb sebességnél már nem hallani (140) de feltehetően akkor is jelen van, mivel ha arra a fordulatra (kb 2800-3000) forgatom üresben, sajnos ott van. Óra szerint 347.xxx Km van benne. Menetközben lelazítottam a nyomócsövet a hengereken egyesével, egészen addig, hogy hallhatóan nem megy az illető henger, de a hang marad. Tudok róla videót mutatni, csak nem tudom hogy lehet ide feltölteni Ha ezt valaki megsúgja, akkor már teszem is fel. Sajna azon is kivállóan hallható.
-
xlbj
újonc
Még nem. Az a fura, hogy ennél nincs változás akár hideg, akár meleg. Hidegen mondjuk kicsit butábban vált, Hosszabban gondolkozik a váltások közt, de ez állítólag szintén a motor bajából fakad. A héten rongyá szedjük, mert ha a találgatásokból indulok ki, ennek már vagy a hajtókar kellett volna hogy kinézzen az oldalán, vagy a dugónak kellene félbetörnie, vagy x.... A főtengely lógásra gondoltunk mi is, de az állandóság miatt inkább arra, hogy lelazult egy csapágycsésze, vagy egyéb. Bár ennek kissé ellentmond a gyári értékű olajnyomás. Most itt tartunk, de minden tippet szívesen fogadok..
-
xlbj
újonc
válasz gaborbol #5371 üzenetére
Hello!
Semmi gond, sőt köszönöm! Azthiszem a megoldás az lesz amit írtam, hogy apróra szedés lesz a vége. Természetesen ha javítható, ha nem, meg fogom itt írni okulás képpen hogy mit találtunk benne. Kínomban már megszámoltam a hangot A fordulatszám fele, tehát tuti hogy a robbanásal egyidőben keletkezik, ez sokminden lehet innentől kezdve, akár a görbe főtengely is belefér, vagy bár mi eddigi teória. Ahogy a gyerekeknek szokták mondani, még négyet kell aludnom, és kiderül Azért köszönök minden eddigi hozzászólást és segítséget!
-
gaborbol
őstag
97 Volvos olvasta eddig a topicot eddig amit nyitottam nekik es egy kerdes jott csak, hogy mi a helyzet az olajnyomassal megirtam, hogy az okes es eddig sajnos ennyi.
Ha meglesz a gond mindenkeppen ird meg, mert van vagy 6-8 YouTube video errol a motorrol kulonbozo csorgo-kopogo hanggal, de egyik sem ilyen , talan valakinek segitesz majd vele
-
gaborbol
őstag
Egyszer volt egy szuzkim annal is elkezdett valami finoman kopacsolni, de tenyleg nem durvan. En is ugy voltam vele, hogy biztos csak valami aprosag. Aztan kiderult, hogy vezermutengely meg szelephimbak, igy a vegen bontott motor+valto lett belole.
Nem voltam Volvo-ba dizeles, de szerintem ha le van veve az olajbeonto sapka akkor szinte mindnek ilyen hangja van, de cafoljatok meg.
-
45714
újonc
Sziasztok, első sorazatú S60-ban gondolkodom. Meg tudná nekem valaki mondani, a szíjcsere intervallumát?
Illetve még az is érdekelne kettőstömegű lendkerék van-e benne? Kezelési utasítást lehet valahonnan szerezni? (akár .pdf- ben is jó lenne) -
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Egy éve vásároltam egy autót, amiről előzetesen mindenki lebeszélt, egy S80 T6-ot.
Nagyon tetszett, de mint eddig minden autómat hát ezt is szétkaptam! Motor, turbók, teljes kábelköteg felújítása...
Hát volt szopás...de nagyon durván!Mára összeállt a gép, csak egyetlen kis "bibi" van! Hogy se kép, se hang!
Beraktam az aksit és a csomiban a cd-tár keresgéli a cd-ket, de ennyi!
Se belső világítás, se gyújtás, se elakadásjelző, se központi...semmi!
Kábeleket, biztiket végignéztem, minden ok! Diplomata autó volt, lehet hogy van bent valami kütyü, ami letilt?
Aksit cseréltem, zsír új van bent, de ez sem segített!
Van ötletetek? Segítsetek!
Köszönöm!!! -
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #5385 üzenetére
Az amit linkeltem a rajzon levo bikazo pontok a motorterben megvannak nalad? Kivancsisagbol azt azert megprobalnam, megsem megy a kakao vegig a teljes kocsin. Probalj keresni valami emberesebb autot, en az 1.7-es bigblokkos civic-kkel sose tudtam bebikazni.
Ha akkor se csinal semmit akkor keress valami villamossagi szerelot. Nem hinnem, hogy riaszto vagy vedelem blokkolna ennyire. A riasztonak lede villog a muszerfal tetejen? -
Cseri81
csendes tag
válasz gaborbol #5386 üzenetére
Ezek a pontok megvannak, de ott a 12V is megvan, megmértem!
A riasztónak a LED-je sem villog, semmi!
Azt mondják esetleg a CEM (Central Electric Modul) lehet a hibás még!
Mert ugye az aksiról két plusz indul, az egyik (izmosabb) az önindítóra és a generátorra, amásik , meg a vezérlés, számítógép, egyéb cullangokra! -
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #5387 üzenetére
Hat nem irigyellek. Ekkora melot kovetoen akarmi is tortenhetett.
Vagy beszerzed a Volvo Vida-t valahonnan es az alapjan elkezded nezegetni, vagy kell keresned valami Volvos autovillamossagi szerelot. Esetleg, ha magad akarod csinalni akkor meg be kell szerezni egy hasznalt Volvo Dice-t ebayrol. -
xlbj
újonc
Hello!
Nos úgy néz ki, meg van az a csúnya hang Igaz még nem raktuk össze, de ami biztos, hogy a legutolsó, a váltó felöli oldalon található nyugvócsapágy egyik rögzítő csavarja fejvesztett lett, tehát csak egy oldalon volt rögzítése. A főtengely meg adta tovább a hangot a citromnak, az meg felerősítette a videón hallhatóra. A mázli, hogy a csapágy nem sérült, és körkörös maradt. most itt tartunk, várjuk az új csavarok érkezését, értelemszerűen csere az összes.
[ Szerkesztve ]
-
LOTR
addikt
sziasztok
16"-os méretben keresnék ilyen felnit, igazából csak 1 db kellene
tudtok esetleg vagy bármi tippet, hogy honnan lehetne?
a gyári rendelést egyelőre kihagynám
köszi[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Diablo IV
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Okos Otthon / Smart Home
- Dragon Age: Origins
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen