Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wanteed
csendes tag
Viszont lenne egy kérdésemis, felteszem itt is.
S60 2.4D automata kocsinál a 9,2 literes fogyasztás, kb 75% város, a többi haladós városi használttal reális?
Óra szerint 7,8 volt a fogyasztás, de a megtett km és tankolt üa (ua a kút, kétszeri kattanás...) alapján viszont 9,2.
Lehet, hogy azért méri rosszul, mert a sebességmutatóm nem pontos? Kb 10-15% kal kevesebbet mutat GPShez képest, magasabb sebességnél magasabb a %os arány.
Lehet, hogy a megtett távot is kevesebbként regisztrálja?Köszönöm
-
runner 125
nagyúr
válasz wanteed #5601 üzenetére
Minden autó km órája csal ennyit, nem hinném h emiatt kalkulálja el a fogyasztást.
DPF jól teszi a dolgát? Esetleg nézess rá valamelyik szervizben.
Ha nem tud megfelelően égetni (nem mész vele hosszabb távokat), akkor elkezdi dönteni befelé az üzemanyagot, h hamarabb elérje a tisztítási hőmérsékletet. Ilyen esetekben nőhet a fogyasztás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #5604 üzenetére
Hopp, kevesebbet ír, nem voltam figyelmes. Nah akkor tényleg valami nem oké ott, az esetek 99%-ban többet mutatnak a km órák, mint a valós sebesség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
wanteed
csendes tag
válasz runner 125 #5605 üzenetére
Üdv!
Bocs, rosszul írtam, többet mutat az óra, mint a GPS.
pl 140-et mutat az óra, de 133-al megyek csak. -
wanteed
csendes tag
Náluk javíttattam.
-
wanteed
csendes tag
válasz runner 125 #5603 üzenetére
Ebben a modellben még nincs részecskeszűrő.
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Barátom autóvétel előtt áll és ma voltunk megnézni egy 2009 FL-es V50 2.0D Kinetic modellt. Kívül-belül újszerű az autó, magánszemélytől lenne, sérülésmentes.
Két dolgot megkérdeznék azért hátha tudtok rá választ. Az egyik, hogy az első fényszórók belül picit párásodtak, de csak a szélső 4-5cm-es sávban (index + pár cm) . Nem voltak vízcseppek, csak összefüggő pára.
A másik: miután elvittük próbakörre és visszamentünk, a motortér elejéből enyhe gőz jött ki. Szaga nem volt, nem láttuk hogy honnan jött de a hűtő környékéről. Az autó motortere nemrég lett kiveretve, gondolom sterimóval. Elképzelhető hogy a hűtő környékén maradt víz gőzölt el így? Egyébként amikor elindítottuk az autót be volt kapcsolva a fűtés + klíma, és már a próbakör előtt is mintha pici gőz jött volna ki a motortér előtti levegőbeömlő nyíláson.
Az autó át lesz nézetve szakemberrel, de tud valaki ezekre magyarázatot akkor azt megköszönöm.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
FeRRaR1
őstag
válasz Motion_Blur #5611 üzenetére
A lámpa párásodás nálam is előfordult izzó csere után, kikaptam a lámpát, le a hátsó ajtót, kiszedtem a gumi tömítést, gumi ápolóba áztattam egy éjszakára (AG Vinyl & Rubber) majd szárazra töröltem, vissza a helyére azóta jó. Persze a lámpa testet is hagytam száradni háttal felfele a radiátor mellett, plusz rásegítettem egy kis hajszárítóval. Ez kb 1 éve volt, azóta tökéletesen pára mentes.
Motortérmosáson pár hete voltam túl, nekem is gőzölt, a sűrű lamellák között megmarad a víz, pedig csak másnap indítottam be, a jelenség normális, az első probléma meg könnyen orvosolható.
Extra tipp, hogy ha a gumi ápolós dolog nem vállna be (másik kocsinál előfordult már) ott gumi ki, butil szalag be. [link]
[moderálva]
Szakmai topikban tilos hirdetni!
[ Módosította: Qru ]
-
Motion_Blur
félisten
Egy észrevétel még a kinézett autóval kapcsolatban: a hátsó kerekeknek igen nagy terpesztésük van.
Ennél azért kevesebb de nem sokkal: [link]
Mennyire normális dolog ez?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #5614 üzenetére
Tárgytalan, szakember megnézte és rendben van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
maximilian4
addikt
Adott egy Volvo V70 2.4D, 2008-as, automata. Vásárlásnál mire kell nagyon odafigyelni? Vannak erre a típusra tipikusan jellemző hibák?
Maxi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #5616 üzenetére
Vétel előtt hidegen-melegen ki kell próbálni, nem szabad, hogy rántson amikor vált. Meg kell nézni a váltóban az olaj színét is. Átlátszónak kell lennie. Ha már megszürkül/bemattul akkor csere érett. Ha fekete akkor már megégett és nem szabad megvenni.
#nincsbennetarcsi
-
Alvin_ti4200
félisten
2000 utáni V40-ekkel kapcsolatban általános ajánlás, mire kell figyelni, mi az, ami kizáró ok a vásárlásra, mi az, amit drága javítani? 1.9-es dízel motor Budapestet átszelni napi szinten nagyon nem ajánlott?
-
őstag
Sziasztok!
Van [ez] a C30-as. Képek alapján mi a véleményetek?
Lekérdeztem a kilométeróra állást, stimmel. 2,6M most az ára.. ez mennyire reális? Azt tudni kell, hogy tavaly május óta hirdetik, akkor 3M-ról indult, ma vitték le megint egy százassal. Ez a tény jó alkupozíció lehet? Gondolom/remélem szabadulnának már tőle a francba.
Külön tetszik, hogy szövetkárpitos, mert a Volvo féle műbőr bizony nagyon csúnya tud lenni már 100.000 km környékén (kiszakad, lefoszlik, stb.).
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alvin_ti4200 #5619 üzenetére
1,9-es PSA motor van benne. A szokásos ne füstöljön se hidegen se melegen, ne kormoljon. Vezérlés volt-e cserélve azt is ellenőrizd, múltkor néztünk egy S40-et 160k km volt benne és még gyári vezérlés...
Összes extrát kipróbálni, működik-e (klíma, ülésfűtés, tükörmozgatás minden irányba, stb). Törve/fújva volt-e. Szóval kb a szokásos.Attól függ hány km-t mész. Télen azért kell egy 8-10km mire bemelegszik...
#nincsbennetarcsi
-
Alvin_ti4200
félisten
PSA? Valamiért úgy rémlett, Renault, a PSA-tól nem rémlik 1.9-es dízel motor ebből a korszakból, aztán lehet, kihagy a memóriám Végül is, nem is olyan fontos. Egy huzamban nagyjából 15 km-t mennék vele, jellemzően enhye dugóban vagy dugó nélkül (előbbi az esti, utóbbi a kora reggeli órákra jellemző). Az én S40-emben (második generációs, abból is a fészlift) 160 ezer km/8 év a vezérműszíj csere intervalluma gyárilag (1.6 szívó benzin), szóval annyira azért nem kiborító az Évente amúgy 15-16 ezer km-t megyek, ennél kevesebbet nagyon ritkán, max picit többet, ha messzire utazom. Benzinesből kevés eladó van, azért érdeklődtem igazából az 1.9D iránt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alvin_ti4200 #5622 üzenetére
Ha egyre gondolunk akkor igen: [link]
A 15 km már elég, télen is. Nekem a VW 2.0 TDI-nél a reggeli csúcsban most kb olyan 8 km alatt áll be a víz 90 fokra (igaz akkor még nem teljesen üzemmeleg, mert az olaj általában lassabban melegszik és a vízhőfokmérő is csal, 75-80-nál már beáll 90-re és 110-ig ott is marad). Nyáron ez olyan 5 km városban a reggeli csúcsban de télen meg kell vagy 10 km simán. A kezelési útmutatóban le is írják az enyémnél, hogy 4 km-nél rövidebb útra ne használjam.
Évi 15-20-ra már megéri dízelben gondolkozni, ott már érdemi pénzt fogsz az alacsonyabb fogyin.
Az korrekt intervallum. VAG-nál ilyen 60k km-es periódusok (vagy 5 év) vannak de a japókban is a 100k km (vagy 5 év) a jellemző.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Sziasztok!
2.4-es 170LE-s benzines motorról mi a véleményetek (kézi váltóval)? Van egy eladó a hahun, egy 2005-ös V50-es Volvo formájában, 177.000 km-el, teljesen magyar kocsi, ellenőrizhető előélettel. És jóval olcsóbb, mint a pár hozzászólással korábban linkelt 1.6-os C30-as..
"Less but better" - Dieter Rams
-
hdman
őstag
Bírom ezt a ne használd rövid távra dolgot a kezelésiben. Belefingani azért lehet, vagy azt is tiltja? világos, hogy nem tesz neki jót, végig jéghidegen fut, kopik a motor ezerrel,zabál mint a fene, ráadásul a károsanyagkibocsátás is az egekben van. Én most egy hónapból 3 hétig reggel 4kor megyek 3 km-t, aztán délután 2kor 3 km-t haza, aztán a 4. Héten napi 120km 2x60as felosztásban. Nem tudok mit tenni, el kell indítanom -10ben is reggel, bármennyire sajnálom,mert azért nem fogok bicajra pattanni egy fasza lefagyott ónos, jeges úton. Plusz lusta is vagyok rá, de ez már egyéni szocproblem Azért bárhogy is nézzük és bármennyire is szeretem az autómat, mégis csak egy használati tárgy, ő legyen értem, ne én érte, és ha már valakinek szopni kell, akkor inkább legyen ő....
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz FeRRaR1 #5629 üzenetére
Tetőbox nem játszik, abba lehet beférnétek
Én is lecseréltem asszony dízel kocsiját egy benzines Mazdára. Otthon van a gyerkőccel, max ide-oda elugranak városon belül, edzeni jár, stb. Az is szinte mindig hidegen megy, 80%-ban városon belül, de semmi bonyolult technika és a benzines azért jobban tolerálja ezt a fajta ridegtartást. Amikor tehetem, városban én is csak azzal mászkálok, az enyémet el sem indítom Mondjuk így sajna a kis 1,3 benya benyel 8-10 litert. Agyonhasználva nincs, 2014 december óta kb 3000 kmt rakott bele
Sopron city :)
-
FeRRaR1
őstag
Na jó, nem bírom ki, már megvettem a következő családi cirkálót, az Air Force One-t. Még mielőtt elment a V50 találtam egy nagyon jó ajánlatot, itt van pár hete, csinosítgatom, kárpit tisztítom, nemsokára elkészül a saját standard szerinti állapot.
Így a három álom Volvoból már kettő megvan.
S80 V8
XC 90 Executive V8
V70R -> van már csak vissza -
-
Qru
MODERÁTOR
Persze nyilván az autó van értünk és nem fordítva de a gyártó saját magát védi ezzel a kitélellel. Egyrészt ugye a hideg olaj nem ken olyan jól ráadásul a sok rövidtávól nagyon gyorsan elsavasodik az olaj és ilyen körülmények között a hosszú periódus nagyon durván gyilkolja a motort. Nem véletlen, hogy a gyártók eleve rövidebb periódust határoznak meg az ilyen használat esetére (konkrétan lefelezik).
A kipuff sem melegszik át rendesen így a kondenzvíz nem párolog el a kipuff jóval gyorsabban szétrohad. Szóval elég sok hátulütője van a sok rövidtávos használatnak.
mod:
FeRRaR1: Grat! Csinos darab!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
soo277
őstag
Sziasztok,
nekem ezt hozta a nyuszi
Kérdésem annyi lenne,hogy milyen időközönként kell ennél a tipusnál(1.6D,2006 os)vezérlést cserélni?
köszönömBT: wersoo#21211
-
FeRRaR1
őstag
Abszolút gyökér kérdés.
Szint ég a pofám, de ez van.
A V50 MMM/P2001 Navis, 4 DVD, kesztyűtartóban az olvasó, tiszta sor.
Az XC90 MMM+ HDD Navis, DVD olvasó anyós ülés alatt, 2 DVD frissíti a programot és térképet.
Na de az S80 szopat, MMM2 4DVD + 1 szoftver update DVD, a 4 térkép DVD megvan, kéne infó a szoftveresről, honnan lehet beszerezni, ingyenes e, gondolom az, ha már egyszer fizettél a kocsiért. A másik fájó pontom, hogy hogy a fenébe cserélem ki a DVD-t, ülés alatt, csomagtartóba, kesztyű tartóba semmi, gondolom a CD táras fejegységben van(nak) a lemezek, szóval oda befér mind a 4? Hogyan lehet cserélni, mert kocsi menüből és navi menüből sem sikerült, és nem eszi meg a DVD-t mert kidobja egy idő után.Sokat próbáltam utána olvasni, de nem jutottam tovább.
-
Alvin_ti4200
félisten
Szombatig él a Weltauto ajánlata az S40-emre, gondoltam, egye-fene, felteszem hahu-ra, végülis Motion_blur jóvoltából van hozzá egy rakás fotóm Meghirdettem őszintén mindent leírva 300 ezerrel drágábban, meg toltam hozzá egy lista elejére való kiemelést. Nem telt el 15 perc, mire hívott egy márkakereskedő, akik bérbeadással is foglalkoznak, hogy őket érdekelné az autó és amennyiben be tudnék fáradni egy kb 40 perces állapotfelmérésre, ha mindent rendben találnak, azonnal kifizetik kp-ban az autót és át is írják, WTF?
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Alvin_ti4200 #5637 üzenetére
Occóé raktad fel!
Kijavítgatják a hibákat (persze kontár módon) aztán megy vissza hahura kb. 2,5-2.7M-ért.
Tudom hogy nagyon korrekt vagy, de ez 2M már a lealkudott ár kellett volna hogy legyen tudom hogy mi már beszéltünk még kevesebbről is, de látod hogy mennyire rámartak.... én se az ára miatt nem vettem meg, hanem a hibák nálam nem fértek bele, de ezt már megbeszéltük
2M alatt semmiképpen ne add el szvsz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz Alvin_ti4200 #5637 üzenetére
A három A betűs kereskedéssel kapcsolatban hallottam rémtörténeteket, ugyan ilyen szöveggel odacsábították a pácienst (bár az emberünk is balek volt, hogy 2-300 km-ről odagurult), az utolsó hajszálkarcokba is belekötöttek és végül egy olyan pofátlan árat ajánlottak, ami nonszensz.
De a nagy számok törvénye alapján biztos vannak, akik elfogadják, ha már utaztak érte és beleélték magukat a helyzetbe.Sok sikert az eladáshoz!
"Less but better" - Dieter Rams
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz xEon1337 #5639 üzenetére
Tőlük én is kaptam egy sablon SMS-nek tűnő üzenetet, hogy készpénzért megvásárolnák az interneten talált (talált...) autót és hogy hívjam őket vissza (!). Jó, hogy ne alkudjam le magamnak öcsém Nyilván nem tettem meg és hallottam ezt-azt én is róluk, úgyhogy nem is fogok velük szóba állni. Kiinduklásnak a kezemben van már a Weltauto-s ajánlat, a többit majd meglátjuk, telefonban korrektnek tűnt nagyon a meg nem nevezett Külső Váci úti márkakereskedés kapcsolattartója, ha jól vettem ki a szavaiból, bérbe szeretnék majd adni, mert hogy ilyesmi is van a profiljukban. Azóta hívott egy másik autókereskedő is (ez már a klasszikus fajtából), ők is szeretnék megnézni az autót. Meglátjuk, holnap okosabb leszek Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm
Nem volt egyszerű, még egyszer megnéztem ott ahol az egyben volt, semmi, mondjuk fura is lett volna, ha valaki gyorsan oda teszi egy éjszaka alatt
Persze az a 15 perc sem ment el haszontalanul, bőr és textil tisztítás és ápolás
Elég nagy ugrás, 2007-esről 2014-esre frissíteni a térképet + szoftvert, de megcsináltam az S80-on is és az XC90-en is. Persze belföldön jobb a waze, de nincs mindenhol internet, vagy külföldön több országot átszelve, pl jobb, de városon belül továbbra is google vagy mostanában inkább az említett waze.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Aham, értem, szóval hirdettem, akkor jogos hogy törölted, többet itt nem hirdetek.
De hogy a topikhoz is szóljak, nekünk egy 2012-es évjárat körüli XC70 2.4D van tervbe,olyat keresünk majd ami első gazdás sérülésmentes.
Szóval egy ilyen Volvo van tervbe véve, meghallgatok minden érvet ellenérvet a típus mellet. -
FeRRaR1
őstag
Kiforrott technika, végletekig tökéletesített 5 hengeres dízel motorral, kényelmes, nagy, jól pakolható, ilyen fiatalon nem sok baja lehet, 100.000 környékén kapjon egy váltó olaj cserét ha automata, haldex AWD olaj szintjére is kukkantsanak rá, kapja meg mindig a szervizt időben, ha rövid távokat fut akkor inkább sűrűbben, és nem lesz vele gond. Ellen érvet nem nagyon tudok, nekem is volt V70, imádtam.
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #5648 üzenetére
Jol hangzik
(#5649) aneda
7.9 de azert gondolom ez sokkal kevesebb se lehet..?
(#5644) Qru
Bar tilos hirdetni most megis kihirdetem hogy en hogy tisztitom a vilagos ovet, valaki segit, ajton kivulre csukom, mosogatoszerrel bekenem, aztan nagynyomasuval faszan megkodolom.
Nem irom le a konkret mosogatoszert meg a nagynyomasu pontos tipusat nehogy veletlen reklamozzak valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iPhone topik
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Gitáros topic
- További aktív témák...