- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
Teljesen ugyanaz van nekem is, de valahogy nem hajlandó kommunikálni a 2002-es S60-al. Régebben a 2007-es XC90-ben olvasta a paramétereket, hibakódokat továbbra se, és az S80-ban sem olvassa a hibákat. Már csak valami olyasmi kéne okosba, hogy az S80-at kellene magyarosítani, jelenleg olasz, megszoktuk már, csak azért kellemesebb lenne magyarul vagy angolul.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
nesa
veterán
Urak 2008-2009 es XC70 nel D5 mennyire erdemes szamitani egy full teljes vezerles cserenel, hoszbordas is+ minden sallang gorgok, kerekek... ami kell.
Jo minosegbe, bar nem hiszem hogy letezik hulladek cucc, vagy igen?[ Szerkesztve ]
-
somasz
addikt
Nos, csatlakoznék a társasághoz egy '98-as V70 2.0 T5-tel. Ma vettem meg, remélem jól megleszünk.
Van egy két csinálni való rajta, ezeket nem bánom (egyelőre).Megy mint a barom, családi 2.0 TDCI Mondeo mk3 kombi után mindenképpen nagy ugrás.
Eladó elmondása szerint padlózásnál kicsit durrog, ez csak ritkán jön elő, próbakörön pl. nem jött. A lambda szonda jele világít, elvileg típushiba, utána olvasva hirtelen annak tűnik, több minden lehet, minden motorral kapcsolatosat ez jelez. Majd ránézetek. Gyújtáskábel volt cserélve 2 éve, akkor sokáig nem jött elő.
A fékpedálhoz érve bal alsó visszajelzők körül felvillan egy pillanatra valamelyik. Olvastam ABS-nél újraforrasztásról, lehet, ez annak lesz az előszele. Jobb hátsó ajtót erősen kell csukni, hogy érzékelje a becsukást a lámpa, egyébként zár. Bal első ajtóhatároló nagyokat kattan nyitás-csukásnál. Csomagtartó nem tartja meg saját súlyát, majd cserélni kell.
Olaj elvileg 8000km-rel ezelőtt volt cserélve, hamarost cserélem, aztán 10000-enként.
Hengerfej ősszel volt cserélve és felújítva, mert elrepedt a gyertyánál, valaki beletéphette.
Vezérműszíj, görgők, stb. elvileg még 20000-t bírna, de inkább cseréltetem és akkor tudom, mi van benne és meddig jó.
Klíma nem működik, elvileg fel kell töltetni, de nem hiszem el, mert akkor fel lenne töltve... Úgyhogy majd tavasszal megy klímáshoz is.
Van tetőablak, nyílik, nem ereszt.
Távnyitó csak "közelrenyító". Asszem ennyi.
Szinte teljesen ilyen.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
supercow
őstag
Sziasztok, tervezek venni egy XC90-est, eddigi fórumokat olvasva a megbízhatóság miatt 2.5T motorral, 5 sebességes automata váltóval. Mire kell figyelni vásárláskor, mik a gyenge pontjai? Ha valakinek van tapasztalata megköszönném.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
supercow
őstag
válasz FeRRaR1 #5512 üzenetére
Keret 3M körül, évjárat "minél fiatalabb" de gondolom 2005-2007 körüli lesz ami befér a keretbe. Most épp ezt a példányt nézegetem, de nem sürgős a vásárlás, a nyárra is eltolódhat. Megnéztem a héten ezt, tetszett, de próbaút nem volt.
Egyelőre az infógyűjtés-puhatolózás-keresgélés megy.[ Szerkesztve ]
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
FeRRaR1
őstag
válasz supercow #5513 üzenetére
Elég nagy szakadék tátong a benzines kínálatban, 5,5 M a következő meg 2,9 M. Évjárat miatt néztem, mert volt egy komolyabb ráncfelvarrása a modellnek 2006-ban, onnantól színre fújt a tükör és indexes, innen a legkönnyebb megismerni. Ilyet akartam ajánlani, de nem egyszerű a hahun.
Angol keresőben pl sokkal nagyobb a választék, jóval alacsonyabb kilóméteres jobban felszerelt benzines példányokból.
-
-
-
lajafix
addikt
válasz supercow #5521 üzenetére
lebuktam.
egy ilyen idős autónál már bezony bejátszik egy pár tétel: összkerékhajtás, automata váltó, elektronika, turbo ,etc...
ha azt itt leírod nekem, hogy 500 rugót ha kell, akkor pulzusszám változás nélkül kifizetsz szervízre, akkor vegyed. ugye tudod hogy miért esik ezen prémium nagy dögök használt ára Newton almájával egy sebességen?
én a 15 éves Mondeom karbantartását rendszeresen bevalom a Ford topikban, ami egy jóval primitívebb szerkezet az XC90hez képest. évi 350be kerül 15 évesen a szervíze, hogy olyan állapotban legyen amibe a családot be merem ültetni. És ennek 80%-a kopó fogyó alkatrész.
de a hahun a 2010es 5.5 misis benzines xc90est én is megvenném, amint eltalálják a lottóhúzáskor a számaimat.
Rock'n Roll
-
aneda
aktív tag
válasz supercow #5519 üzenetére
Az az egy millió inkább évente fog elfogyni.
A kipufogós példára:
Nekem V70 2002 van, most kellett vegyek hátsó dobot, 60k volt 48% kedvezménnyel...
A rezonátor cső egybe van a katalizátorral, 120k...
Itt szerencsére be tudtak hegeszteni egy ugy. darabot.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz supercow #5524 üzenetére
Én a helyedben picit gyűjtenék még, és vennék egy ránc felvarrottat, akár külföldről. Szokásos alapos átnézés, hideg meleg teszt, váltó, motortér, kárpitok alatt pár helyen, egyenes e minden illesztés stb...
Ha megvan a példány, amit azonnal megcsináltatnék: Haldex AWD olaj rátöltés vagy csere, Váltó olaj csere, motorolaj, összes szűrő, teljes vezérlés. Hibakód olvasás illetve egy Volvó szervizes átnézés.
Ez sem két forint. Így inkább gyűjtsél, mint hogy a kínálat aljáról szemezgess. Egyébként nyugodtan nézhetsz D5-öt is szerintem, családban is van 4, a C30 D5 pl városi rohangálós fateréknál. Nagyon jó konstrukció.
-
runner 125
nagyúr
válasz supercow #5513 üzenetére
Áh, ezek már erősen betegágy kategóriát jelentik. Hajtás, váltó, DPF, befecskendezés.. De nézd meg mennyi rá a 4 nyári és 4 téligumi, vagy mondjuk egy első lámpa.
Nem véletlen a tizenéves, újonnan 8x ennyibe kerülő autért a 2m ft. Ezt a kategóriát tipikusan nem megvenni nehéz már, hanem utána fenntartani. Egy XC90-nél minden szerviz ceruzája sokkal erősebben fog..
(Csak érdekességképp, a HR-V-m újonnan annó volt 7m, 10 évesen 1,8-2m a piaci ára.. ez tartja, az XC90 nem.)
500k a minimum ami mardjon a zsebben egy 12 éves prémium SUV vásárlása után, de én túl pesszimista vagyok a kategóriával, ezért mondok 1 millát.Gondold át, ha mindenféle fintor nélkül éves szinten nem gond kiadni több 100k-t feleslegesen az autóra, akkor nyugodtan ugorj bele.
De én biztosan sokkal fiatalbbat, vagy eleve egyszerűbb, kevésbé szopóág SUV-t vennék ezért a pénzmagért (pl. 2. gen CR-V..)somasz
Grat hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
supercow
őstag
válasz runner 125 #5527 üzenetére
Az biztos, hogy jól elvetted a kedvem az egésztől. értem a gondolatmenetet és jogos, csak elszomorít. Nem találok más megfelelő méretű összkerekes autót és az xc90 a zasszonynak is tetszik. Milyen évjárattól nem lenne szopóroller a vásárlás? 2007 , facelift utániak?
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
supercow
őstag
válasz runner 125 #5527 üzenetére
Nézegetem a 2gen CRVket egész pofás. Köszi a tippet, nepitelet szerint is ok.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
runner 125
nagyúr
válasz supercow #5532 üzenetére
Racionális döntés, emellett tényleg szépek, ez még igazi SUV normális hasmagassággal, hajtással. Beltere legalább akkora, mint az XC90-nek, két első ülés között egy karton ásványvíz is elfér. Olajcserén és kötelezőkön kívül nem fog mást kérni.
Az a fajta maximalista autó, motor, tech buzi vagyok, aki képes akár fél évet is elkúrni kereséssel, utánaolvasással, mielőtt bármit vesz vagy ajánl. Amennyire lehet mindig körbejártom a témát, eddig nem nyúltam mellé semmivel. A CR-V ebben a kategóriában, ezért a pénzmagért tényleg az egyik legjobb alternatíva.
Pl.: 01, 02, 03.
De ha gondolod nézz át a Milyen autót vegyek? topikba.Vagy ahogy fentebb is íródott, XC70 D5-tel. Igaz az csak egy emelt kombi, 4 kerékhajtással, de kevésbé pénznyelő, mint a 90.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #5533 üzenetére
Lebeszélsz valakit egy Volvóról a Volvo topikba? Pofám leszakad
Egyébként nézzen meg egy XC70-et szerintem is.
-
supercow
őstag
válasz FeRRaR1 #5534 üzenetére
Benzines xc70 csak nagyon öreg van, ez a Honda viszont tetszik, 3.5M körül vannak 2008as 100e km-es darabok. Tetszik a középkonzol illetve a hiánya, mert magas vagyok és a térdem nem fér be akármekkora autóba. Fiaim sem kicsik, hátsó lábtér sem mindegy.
Köszönöm mindenkinek, nem szemetelek többet a Volvo topikban.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
aneda
aktív tag
válasz supercow #5535 üzenetére
Nem szemetelsz, örülünk hogy sikerült lebeszélnünk egy Volvo vásárlásáról...
Na jó, ez erős irónia volt, csak őszintén próbáltuk rávilágítani arra hogy erősen zsebbenyúlós lehet egy ilyen autó amit néztél.
Hidd el, ettől függetlenül fasza autók, csak a helyükön kell kezelni őket.
Nagyon jó kényelmes, erős, hosszútávfutó autók, azonban a fenntartási költségvonzat nem az erősségük.Én úgy vagyok az enyémmel, hogy ha sokat megyek városba megutálom, aztán egy nap letekerek 800km-t M.o.-n, és úgy szállok ki hogy hű de fasza autó, mégsem adom el...
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
supercow
őstag
Tudom hogy a Volvo szuper autó de nincs rá annyi, hogy megfelelő állapotú/korú autót vehessek. Most ilyet nézek és egyre jobban tetszik. Már nem vagyok fiatal, nem fontos a LE/kg, inkább a biztonság és megbízhatóság, és hogy tényleg jussunk el Aból Bbe és induljon be -20C fokban is.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #5534 üzenetére
A francokat. Szerintem meg legyünk őszinték, egyenesek és ne egy elfogult, csakaVolvotmássemmit csápoló banda látszatát keltsük. Írjunk objektív válaszokat ilyen témában. Attól még senki nem volt előrébb, ha egy márkaforumban csak a birkanyájként bólogató, önigazoló repostokat kapja.
supercow
3. gen-nel is jól jársz, csak ott gyengébb már a terepképesség. Hiába van alatta a Haldex-es 4WD rendszer, a hátulját nem nagyon kapcsolgatja, akkor sem, ha szükség lenne rá...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
haxxika
senior tag
Nektek szokott néha ilyen sípolást kiadni a kocsi? Most voltam az S60 2002 D5-tel 2 nap alatt 600km-t vidéki túrára, tegnap este beültem hogy elvigyem lemosni, és útközben kiadott egy sima sípoló hangot. Hibát nem írt ki, előzőleg jött fel, hogy kellene neki szervíz, de azt úgyse nézem mert teljesen más periódusban visszük a kocsit, mint a gyári előírás (10e). Volt már korábban, hogy 3x sípolt egymás után, és akkor teljesen megállt alattam. Valami tipp rá esetleg? Pedig minden rendben kéne, hogy legyen motorikusan.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
supercow
őstag
válasz runner 125 #5538 üzenetére
Durva terepképesség kevéssé izgat, de télen murvás földúton sárban vigyen fel a dombra.. Szerintem a Haldex tudása elég arra ami kell. Most Nissan Terrano2 van, 2.7td motorral de ezzel sem terepeztünk. Iskolajáratokat futok napi 2x és ezt a nagy dizel nagyon nem komálja, nincs ideje bemelegedni - főleg télen gáz- mert egyébként itthon dolgozom és max vásárolni megyek, meg havi 1x Vácról Budapestre. Ezért váltok benzinesre, az automata váltó egyéb dolgok miatt kell. Fontosabb a magas üléspozíció és hogy férjünk be, én 193cm és 2 kamasz fiam sem kicsi. Asszony átlagos
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #5538 üzenetére
Már viccelni sem lehet? Alapvetően egyet szoktunk érteni, most sincs ez másképp, a Volvo drágábban fenntartható hosszútáv futó, viszont biztonságban és kényelemben nincsen párja.
Sokkal kisebb szopófaktor, olcsóbb fenntartás biztosan jár az újabb, kevesebb kilométeres Honda mellé. Ez az utoljára linkelt ráadásul tetszik is, [link] igényesebb a beltere, már bőven megüti a mércét.
supercow
Ez a négykerék hajtás is érdekes téma, fateréknál volt egy kia sorento kb 10 éve (de furcsa ezt mondani egy 2006-os kocsira) Rómahegyen laknak Kaposváron, mint a nevéből sejthető, elég meredek minden irányból. Nos a kia megszenvedett 4 új téli gumival a havas jeges úton, hogy felérjen, míg az első kerekes S80 D5 simán felment szintén új téli gumikkal. Persze ez inkább a kiára nézve szégyen.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #5538 üzenetére
Konkrétan csak dísznek van benne a 4WD. Ami azért bosszantó mert maga a mechanika jó csak a szoftver van sz@rul megírva.
#nincsbennetarcsi
-
Xmodule
őstag
07,V70 2.4D bal első fényszóró parasodik konkrétan víz cseppek vannak benne. Mitől lehet ez es hogyan tudnám orvosolni?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #5544 üzenetére
Nálam 2000 V70 T5 volt, de ha jól látom a 2007-es is hasonlóan a két kupak van a hátulján, ahol izzót lehet cserélni megoldás.
Addig tökéletes volt, amég nem nyúltam hozzá, mikor lecseréltem Osramra az izzókat, ledesre a helyzetjelzőket na onnantól jöttek a párásodás + vízcseppek. A megoldás az volt, hogy leszedett kupakokkal egy melegebb napos használat után átkezeltem a gumigyűrűket gumiápolóval, majd vissza tekertem őket, ügyelve hogy minél jobban illeszkedjenek, és biztosan mind a 3 kampó beakadjon, az előző tulaj az egyiket pl rosszul csavarta fel, és csak kettő tartotta.
2005 V50 téren egyszerűbb volt a helyzet, mivel ott a lámpa kiszedhető, de ugyan ez volt a megoldás, mivel Xenonos, ezért megtippelni sem lehet mikor nyitották ki utoljára, csere után párásodott, kiszed, egy estét ált a száraz szobában kupak nélkül, másnap hajszárító, gumiápoló a tömítésre, vissza a helyére azóta hibátlan.
A lámpa testen a foglalatot ahova felfekszik a kupak, azt is töröld át, hogy biztosan kosz mentes legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Ki fogom próbálni a tippeket csak legyen egy kicsit jobb idő.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
2thletme2day
őstag
Hali!
Volvo V50 1,8-as benzines motorral mik a tapasztalatok? Mennyire problémás konstrukció? Annyit tudok róluk, hogy II-es Focus alapjaira épül... Ingázáshoz kéne (napi 40km). Konkrétan ezt az autót néztem ki jelen pillanatban. Szinte csak országúti használat mellett tarható vele a 8l alatti fogyasztás? Nézegettem a spritmonitort, de olyan nem találtam amelyik csak ilyen használatban üzemelt. Bármilyen az autóval kapcsolatos véleményt szívesen veszek.
-
B********
aktív tag
Szisztok! Van egy 98-as S40-es Volvom, és sajnos rohadás miatt első sárvédőt kell rajta cserélni. Milyen márkájú új utángyártottat ajánlanátok? Klokkerholm, Van Wesel, Maxicar?
-
somasz
addikt
Üdv!
'98-as V70-be vennék vezetőoldali ablakemelő gombsort. Szabad utángyártottat venni, vagy szerezzek egy szép állapotú bontott eredetit?
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...