Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5782 üzenetére
Elsőre ez ugrott be, hogy MIVAN?!?!
1, Kölcsön kérsz egy töltőt, és rádugod egy éjszakára.
2, Járatod fél órát, hogy töltsön a generátor, meg átmelegedjen a rendszer. Amit egyébként is meg kéne tenni, mert a hosszú állás nem tesz jót a gépnek.
outsiders
2.4D vagy D5, ennyi kilométerrel a 2.4i-t sem zárnám ki. Volt már mindegyik, és bizony a 2.4i-t vagy a turbós verzióját a T5-öt venném újra, nem pedig a dízelt. 188cm vagyok, és a V50-et igen kényelmesnek találtam, pár hsz-el feljebb vannak is képek róla. Ha nagy hely kell hátul is, akkor esetleg futnék egy kört S80/V70 fronton, szintén mind a kettő volt, mind a kettőben volt gyerek ülés is, és a hely egyszerűen nagyobb hátul, nem kell kompromisszumot kötnöd az első ülés beállításánál. A V50 az az arany közép út, már nagyon kényelmes, még nem túl nagy, de bőven pakolható stb... Ha nyaralni is akartok járni én meg gondolnám a V70 kérdést.
xeon.Szabi
C30 T5 R Design, és többé nem kell más
Igaz "sajnos" a családban csak egy D5 C30 van, de kipróbálnám T5-el, egy verseny autó lehet azzal a kicsi kasztnival, ha a V70-et is úgy repítette, mint egy rakétát. [link][ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tibiajax #5782 üzenetére
Azt nem tudom, hogy mennyit kellene vele menni, de egyébként álló helyzetben is tölt, ha mész, akkor kicsit gyorsabban. Remélem nem kell mondani, hogy csak megfelelő szellőzés esetén járassad a kocsit a garázsban de jobb, ha inkább kijársz vele.
Egyébként ha szabad kérdeznem, benzines? Mikor vetted?
Nem hazudok, de fél éve nézem a hazai kínálatot, eddig kettő olyan példány volt, amire azt mondom, hogy megvettem volna, csak mindig "előttem" voltak 2-300 ezerrel. Most, hogy van már pénzem, nincsen semmi a 2-2.8M forint közötti ársávban (van egy 2 literes benzines 2.8-ért, de elvileg már van rá vevő!?). Az a helyzet, hogy Ausztriából vagy Németországból mire bejönne a kocsi minden költséggel együtt, akkor már megint közel 3M forintnál járunk.. Jövő héten vissza kell adnom barátnőmnek a kocsiját, amit használhattam az elmúlt 3 hónapban, utána jöhet a buszozás, amíg nem lesz egy értelmes eladó C30 benzines motorral..
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Az 1.8-as motort nem ismerem hírből sem, de a benzinesnek pont ez a lényege, hogy nincs benne turbo lyuk, és egyenletesen azonnal adja le a teljesítményt, a T5 után átülve a D5-el egy örökké valóságnak tűnt előzésnél mire felépült a turbó nyomás, a T5 viszont nem kérdezett Se a 2.4i azonnal ott a teljesítmény egyenletesen végig, nem pedig ugrás szerűen, késve, csak az elején, a végén meg semmi. Én ezt tapasztaltam, persze nem védeni akarom az 1.8-at, nem is ismerem, simán lehet hogy az egy raklap kula, és annál sokkal jobb a D2.
-
őstag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Gyönyörű a gép!
Nálam sajnos csak a benzines játszik. Volt apámnak 2009-es V50-ese azzal az 1.6D-vel (még a 109 lóerős verzióval), sokat szenvedtünk miatta (részecskeszűrő, stb.). Elvileg valamennyire átdolgozták az átnevezéskor (ekkor lett 116 lóerős), de félek tőle és a dízel kerregése illetve a rezonancia szintén nem bejövős (ahogy az esetlegesen felmerülő drága alkatrészek sem). Sokkal inkább bejönne egy finom 2.4-es benzines (vagy T5), van is egy nagyon szép darab 8.900 euróért Németországban, de mire itthon üzembe helyezem, erre még rájön alsó hangon 500 ezer és akkor még a hazaszállításról nem is beszéltünk.
Szumma szummárum, várok tovább
"Less but better" - Dieter Rams
-
haxxika
senior tag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Múltkor vittük a szerelőhöz az S60-ast, állt nála az aknán egy C30 D2. Csak annyit mondott, hogy ezt a motort (D2) felejtsük el, ne, tényleg ne. Úgy tudom Ford motor, és van elég baj vele. Lehet nektek pont nem lesz, de hallottam már róla több helyről rosszat.
A dízel azért harap jobban, mert nyomatékosabb mint a benzines, ezért ugrik egyből.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5795 üzenetére
Pedig az nélkül nehéz különbséget tenni
Hidd el jók a benzinesek, régen csak Diesel Volvo-m volt, majd átmenetileg 1 Diesel 1 Benzin, most már megtértem, és csak kettő szívó benzines van De a sor 5 turbó T5-re mindig könnyes szemekkel gondolok vissza
Persze nem lebeszélni akarlak, ott a gyönyörű autód, használd és élvezd, de majd sok év múlva egy esetleges váltásnál azért próbálj ki egy benzinest is, csak az össze hasonlítás kedvéért.
outsiders
XC90 van manuális váltóval is, kb 1db a 800-ból, tudom, nemrég néztem napi szinten mikor az enyémet vettem
Ha biztosan elfértek a V50-ben minden cuccotokkal, akkor nyugodtan vegyétek azt.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz Tibiajax #5795 üzenetére
Nekem benzines V40-em van 99-es évjárat. Magasabb fordulatszámon jön csak meg a nyomaték, amikor kezd húzni a kocsi. Dízel sokkal alacsonyabb fordulaton kezd húzni.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
őstag
válasz Tibiajax #5869 üzenetére
Helyváltoztatásra nekem elég lesz. Persze jobban örültem volna egy 2.0 benzinnek, de egyet az orrom előtt vittek el, egy másiknál pedig nem tudtunk megalkudni az eladóval. Egyébként ritka a benzines C30, mint a fehér holló. Mobile.de-n néztem még 2.4 benzineseket is, de olyan regadója lett volna (~340k), hogy azonnal kijózanodtam.
Amikor megjelent 2006/7-ben, első látásra beleszerettem és azóta egyedül a VW Scirocco tudta kicsit megingatni a vágyat iránta, de mivel az árban feljebb van és a TSI motorokban sem bízok meg annyira, így maradt ez.
A családban mindig ilyen 80-100 LE körüli autók voltak, szóval már hozzászoktam, sokkal fontosabb számomra inkább a komfort, a kényelem és az a biztonságérzet, amit ez az autó sugall. Ahogy magamra csukom ezt a hatalmas, dög nehéz ajtót, ebben érzem úgy, hogy "otthon vagyok". Sok autóban ültem az utóbbi hónapokban de valamiért mindig ide kanyarodtam vissza. Inkább busszal jártam még pár hónapig a munkába - várva a megfelelő példányra-, minthogy vegyek valamit, amit nem szeretek, amire nem nézek vissza, miután leparkoltam vele.
Egyébként igen, vehettem volna ennyi pénzért nagyobb motorral is, teszem azt, 150.000 km-el az órájukban, de ez az alacsony futás elég erős érv volt emellett.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
belaazallat
addikt
válasz Tibiajax #5869 üzenetére
Nekem '99 V40 (kombi) van 1,6-os motorral 105 paci benne. Nem érzem kevésnek, nem mondom hogy nem lenne jobb egy erősebb, de az én vezetési szokásomhoz, rutinomhoz nem kell nagyobb. Általában 2-300km-es távokat megyek vele.
Pályára kéne +1 fokozat, de szerencsére ritkán pályázok."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
őstag
válasz Tibiajax #5951 üzenetére
Mikor lesz meg a jogsi?
Egyébként egyre több C30-at látok (még Győrben is), pedig már nincs is gyártásban. De a legnagyobb számban a budai oldalon szoktak előfordulni a burzsujabb II. és XII. kerület környékén.Ha sokat fogod használni városon kívül is és tényleg mindig mindent időben megadsz a kocsinak, akkor nagy baj nem lehet.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Rivaul
addikt
válasz Tibiajax #7604 üzenetére
Kovács autónál nézd az alkatrészeket, általában jóval olcsóbb mint máshol és tárcsa tuti van náluk. Egy tárcsát bebaxik ha spéci szerelővel kell cseréltetni vagy márkába. Bár melyik gyors szerviz megcsinálja, nem kell egyből elhasalni mert Volvo, ez is csak 4 kerék A beltér és a rendszámtábla simán cserélhető nem szól érte senki, bár én mindenhol vissza is cseréltem belül mert sztem idegesítő, a rendszámom maradt led.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Kelecar
aktív tag
válasz Tibiajax #11902 üzenetére
Mint azt az előttem szóló már említette, valószínűleg a nyeregre gondoltál mivel a betét nem nagyon látszik kívülről. De egy mezei brembo nyereg sem úgy néz ki mint amit szeretnél. Amire te gondolsz azok a nagy tuning 4-8 dugattyús fék szettek amik magukban is majdnem annyiba kerülnek mint maga az autó nem beszélve a beszerelési költségről ( új konzol, fékcsövek, stb,stb.) Egyszóval valószínűleg nem ezt akarod Ha tárcsát cserélsz én egyébként semmilyen lyuggatott, mintás fancy tárcsát nem javaslok, konszumer kategóriában semmi hasznuk, max menőbbnek néznek ki, viszont a minőségük silányabb (enyémre előző tulaj valami lyugatott csodát tett ami egy nagyobb fékezés után már hullámos is volt... azóta új gyári van rajta és tökéletes). A legjobb valszeg a gyári amit a TRW gyárt (nem Volvo feliratos TRW tárcsát és betét kb harmad annyiért kapsz mint volvó-sat és nem sok különbség van köztük ) De még az ATE tárcsák is elég jók és árban sem vészesek, nekem hátul az van.
-
Kelecar
aktív tag
válasz Tibiajax #11906 üzenetére
Viszont ha fel akarod dobni a kinézetét akkor lefestheted akármilyen színűre a nyerget. Nem egy bonyolult művelet és sokat tud dobni az esztétikán. Az internet is tele van DIY leírásokkal hozzá. A lényeg: érdemes alaposan megtisztítani a nyerget a rozsdától, szépen körbe kell maszkolni hogy csak a nyereg fém részeire (valamint furataiba ne) menjen a festék, aztán lehet is fújni, persze hőálló (van direkt féknyergekhez való is) festékkel.
-
haxxika
senior tag
válasz Tibiajax #11906 üzenetére
Még mindig létezik az aliexpresses megoldás. Mondjuk ez inkább tuning jóska módszer.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Kelecar
aktív tag
válasz Tibiajax #11910 üzenetére
Az első képen szerintem csak a tárcsák "tuningok" az első nyereg csak festve van.Szerk. megnéztem, tényleg brembo szett van elöl, nem lehetett olcsó muri A második képen egy Polestar van a gyári 6 dugattyús fékével, az komoly cucc, de lehet a brembonál is drágább
Ez az alis megoldás is aranyos, dobhat ez is külsőre, bár én nem merném felrakni mert estére már rajtam nevetne az egész PEC Nézz utána a nyeregfestésnek szerintem, nekem is be van tervezve, a gyári festék már lekopott[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #11904 üzenetére
Ez nem fog így működni. A képen egy több dugattyús komolyabb fék szett van, ami a gyári az meg sima egydugattyús úszó tárcsafék.
Most festettem le a porvédőt ezüstre, mögötte meg mindent az agyat és környékén feketére. Ha lyuggatott lemezt akarsz akkor csak a TAROX játszik, az összes többi gyártó vagy nem gyárt már, vagy kínai dobdel kategória, és hullámosodik, repedezik hamar.
Szóval új tarox tárcsa, új EBC yellow stuff betétek. Így megvan a kinézet, biztonság, teljesítmény.
A kamu aliexpresses műanyag burkolatokat nem ajánlom. Brembo oldalán is le vannak írva a veszélyei, megolvadnak, jobban koszolódik alatta minden, inkább fessed le mint ahogy én is tettem.
Illetve osztom a korábbiakat, utcai brembo az hulladék és még agyon hamisítják mellé.
Amit rendeltem még az egy ELEVATE fém fékcső szett.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #11915 üzenetére
Nem vagyok képben a Magyar helyzettel, ma holnap 10 éve Angliában nyomom. Csak a kinézet miatt nem költenék ennyit. Amennyiben elégedett vagy egyébként a fékkel, egy jó betét + tárcsa, jó fék folyadék, és esetleg egy szép festés a gyári szettre. Jobb lesz, szebb lesz nem került horrorba, főleg ha egyébként is esedékes egy pad / tárcsa csere.
Kelecar
Köszi, szerintem is jó lett.
Más:
Mellékesen jegyzem meg, hogy az EBC padokat nem ajánlom. Nekem is ez volt az első és utolsó szett. Nem szörnyűek de nem is jobbak mint a sima gyári. Könnyebb kocsikon állítólag szuper, de az S80 nem pehely súlyban játszik ugye...[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző