- Android szakmai topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz Tibiajax #5795 üzenetére
Nekem benzines V40-em van 99-es évjárat. Magasabb fordulatszámon jön csak meg a nyomaték, amikor kezd húzni a kocsi. Dízel sokkal alacsonyabb fordulaton kezd húzni.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz outsiders #5800 üzenetére
Nekem a 90-es az optimális méret, nyaralás, vagy ha nem házhoz szállítják a nagy bevásárlást, iker babakocsival menni valahova, sok egyéb cuccal... Egy szóval tényleg kell a méret.
V70 (gondolom az S60-é is) hangrendszere nagyságrendekkel szebben szólt, mint a V50, kicsit doboz hangja volt, hiába volt benne a feláras cucc. Pedig 5 évvel idősebb volt. Nekem személy szerint az egyel korábbi, második generációs V70 faceliftes változata jön be a legjobban, abból is az R Mert kényelmes a 3. gen is ami az S80-ra hajaz, de nem annyira, nekem a 2. gen V70 volt a tökéletes kényelem, beültem és mint ha rám öntötték volna, úgy ölelt az ölés, a könyököm automatikusan rásimult mind a két oldalon a támaszra, nem kellett keresnem, emelgetnem a kezem, egyszerűen úgy volt minden a legjobb ahogy volt.
Ez az egy, amit nagyon szeretnék majd egyszer, hobbi pálya autónak, ha lesz rá pénzem/időm/energiám egyszerre (tehát soha ) [link] Nem pont ezt, de valami hasonlót, kicsit jobbat, alig akad eladó, nagyítóval kell keresni. 2006/7-es kéne, manuális, spoljeres, napfény tetős, memóriás üléses, konyak vagy fekete belsővel, patika állapotban
belaazallat
Ez így igaz, alacsonyabbról húz, de meddig? Van egy 1500 max 2000 RPM-es használható tartomány, még egy benzinesnél ez 5000-6000 RPM, több mint kétszer akkora minimum, ezzel nem leszólni akarom sokaknak nyilván bejön, nyomatékosabbnak hat, mindennapi közlekedésben rugalmasabbnak érződik, de ez leginkább a karaktere miatt van, megjön a turbó nyomás, hirtelen tolunk egy nagyot, de csak röviden. Nekem is volt több D5, szerettem is őket, csak a benzineseket jobban
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz FeRRaR1 #5802 üzenetére
Én értem. Városba, ahol sokat kell gyorsítani, ott jól jön a dízel alacsony fordulatú nyomatéka, de a hosszú távú haladásnál már inkább hátrány.
Vezetési stílusa is válogatja kinek mi jön be!"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
#03969024
törölt tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5804 üzenetére
Ne is mondd, én is voltam minden a V70-ben, hulla szállító, öreg papa, nyugger... Persze amikor kocc nélkül befért a dupla kanapé akkor kussoltak. Úgy szintén amikor 245km/h felett mentünk németbe szarásig pakolva...
belaazallat
Szóval egy száguldozó huligán vagyok?! Mert néha tényleg
-
outsiders
aktív tag
válasz FeRRaR1 #5802 üzenetére
Köszönöm az inputot ismét, muszáj lesz asszonyt rávezetni a halottaskocsi feelingre, a v70 lenne az ideális... Én meg kis igényes optikával szerethetővé teszem magamnak simán 😀 vagy marad a v50, de ezt szerintem gyorsan kinőjük.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
slaci
csendes tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, kb. fél éve vásároltam egy XC60 D5-öt 40ezer Km-rel. Amiért hozzátok fordulok az a következő:
1, Észrevettem, hogy sík terepen 190-nél elfogyott ez erő, nem gyorsult, de egyébként a menetdinamikában nem vettem észre változást. Kiolvastattam a BC-t és találtak is hibát, amit javítottak. A szívócsonkon van valami szelep és az "kiugrott", vagy mi. Azt mondták, hogy első alaklommal ezt javítják, de lassan csere érett lesz és 90ezer Huf-ba kerül. Érdemesebb ezt előbb cseréltetni? Okozhat-e ez nagyobb gondot pl. lerohadok vele valahol, ha kivárom a cserét?
2, automata váltóban és a haldexben mikor érdemes cseréltetni az olajat? Nem hiszek a gyári előírásoknak, hogy haldexben sosem, ill. a motoban is 15ezrenként cseréltetek. -
FeRRaR1
őstag
Ha jól emlékszem akkor 205 körül van a gyári végsebessége, nekem az S80 D5 ment 225-öt de az a leges legvége volt, a gyorsítás meg az örökké valóságig tartott. Nagyobb és kevésbé áramvonalas homlokfelület, négy kerék hajtás, nyilván a legoptimálisabban mérték a tempót, te meg nem tudod az össz súlyt, tengerszint feletti magasságot, minden szir-szar befolyásolja kicsit. Nekem nem tűnik kiugróan alacsonynak a 190.
Dízel kocsiknál ez ilyen, nekem is mint ha egy falnak mentem volna 150 körül, utána sokkal visszafogottabb volt a gyorsulás, 180 felett meg örökkévalóság + 1 nap. Még a T5 lépett 240 felett is érezhetően.
A szívó csonkon van valami szelepnél konkrétabb leírás kéne, pontos név... EGR? Csere után "megjavult"? Úgy értem magasabb lett a végsebesség?
Ajánlom a 60-80e közti csere periódust mind a kettőnél. Motornál a 15 jónak tűnik, mi is átlagosan ekkor szoktuk, kivéve ha előbb jön az egy év, vagy szinte csak városba volt rövid utakon használva, mert akkor 10 körül szoktuk, illetve ha sok a pályás ingázás akkor max 20-22 körül, mert egy Anglia oda-visszánál 5-6e bele szalad.
[ Szerkesztve ]
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #5809 üzenetére
"A szívó csonkon van valami szelepnél konkrétabb leírás kéne, pontos név... EGR? "
Nekem is így mondták el, de holnap rákérdezek konkrétan. De én erre gondolok:
http://www.ebay.de/itm/Original-Ansaugbrucke-Alfa-Romeo-159-Brera-Spider-2-4-JTDM-Ansaugkrummer-NEU-/390730049947?hash=item5af953699b:g:84YAAOSwPcVVrVlE
Havernak alfán ez ment tönkre. Van a képen az a kar és az forgat valami szelepeket a torokban. Nem vagyok abban biztos, h nálam is ez volt a gond, de erre gondoltam. Holnap rákérdezek és megírom.
Csere után "megjavult"? Úgy értem magasabb lett a végsebesség?
Most még nem cserélték, csak ami kiugrott, azt helyre tették. - így mondták. Azt mondták, h ez elő szokott fordulni és még jó pár ezer km-t elmegy, de akkor cserés. Azt sem tudom megmondani, h javult-e, mert még nem volt alkalmam meghajtani ennyire. Korábban 200 felett azért elment kicsivel, de igazad van eléggé kelletlenül megy már 160 felett pedig 220Le és 460Nm-től többet várnék. Értem én, h súly, meg nem áramvonalas és haldex, de kicsit meglepett. Igaz, ha azzal hálálja meg, h bírja, akkor semmi gond.
Ajánlom a 60-80e közti csere periódust mind a kettőnél.
Köszi a megerősítést, ilyesmire számítottam! De rohadtul nem értem, hogy miért írnak elő (más gyártó is) irreálisan magas csereperiódusokat, amit aztán nem bírnak. Valójában így az automatában sűrűbben kell cserélni olajat, mint a kézi váltósban, pedig a leírások alapján pont fordítva kellene, agyrém...
-
LOTR
addikt
válasz outsiders #5798 üzenetére
ez külföldi autó lesz, ha akarod itthon használni valószínűleg kell rá regadó - a pontos menetet nem tudom, hogy ez hogy működik, pontatlanságot meg nem szeretnék írni, de ilyesmi dolog lesz a háttérben, és így már egyből reálisnak is tűnik az ár
(#5803) belaazallat
városi használatra nem szabad dízelt venni, az a dízelmotoroknak a legrosszabb, azok arra valók, hogy egyenletes fordulaton, meleg motorral/rendszerrel legyenek lehetőleg 'alacsony' fordulatszámon, hosszú úton használva
így több 100k km-eket is elmennek, jó eséllyel hiba nélkül (mert van ideje bemelegedni, az égésterméknek/koksznak meg kiégni, és az alacsonyabb fordulat mellett kevésbé kopik ésatöbbi)
a sok megállás gyorsítgatás nem tesz jót nekik, arra valók a benzinesek, ott sokkal kevesebb a hibalehetőség, nem olyan érzékeny motorok, mint a dízelek
az itthoni tüzelőanyagok minőségéről meg ne is beszéljünk, 'pocsék' (mondjuk az osztákoknál kaphatóhoz képest) a kutakon kapható gázolajok minőségea dízel motor is jó, csak sokkal több odafigyelést igényel, mint az 'igénytelenebb' benzines és az alacsonyabb fogyasztáson megspórolt(?) pénz egy esetleges meghibásodásnál el is megy
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
belaazallat
addikt
Nem azt írtam, hogy a dízel városba való, hanem, hogy ott jöhet jól az alacsony fordulaton nagy nyomaték. Az általad említett dolgok miatt van benzines autóm.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
LOTR
addikt
One Ring to rule them all
-
FeRRaR1
őstag
Csak teljesen fapados, se xenon, se első vagy hátsó park radar, vagy radaros tempomat, mivel nincs fényszóró mosó, így nincs winter pack, szóval ülés fűtés sincs, se fűtött ablakmosó fúvókák vagy tükrök, gondolom akkor nem is csukódnak záráskor, nincs ülés & tükör memória, félbőr (alacsonyabb minőségű) beltér, se normális audió, navi, sötétített üvegek, kis hátsó spoiler sincs, oké, kulcs nélküli indítás az ritka, de én imádom.
Azért ez rettentően sovány egy Volvótól, megfejelve egy közepesen magas kilométerrel... Jó persze viszonylag olcsó, de az hogy a fényszóró magasság állítás meg az elektromos ablak az extra lista azért egy rossz vicc.
Nem azt mondom, hogy mind legyen benne, és full full extra mindenáron, de azért egy fullbőr, premium audio, sötétített üveg, memória pakk, parkradar elöl hátul bent lehetne egy egészséges minimumnak.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
Köszi, egy telefont megeresztek neki, meglátjuk mennyire simlis a nepper Az extrák nélkül tudok élni, Toyotám van..... (legyen klíma meg tempomat, a többi csak hab a tortán). Ennyiért teljesen full extrás 2gen v70 is van a széria végéről, csak azt a puttonyt kell emésztgetni.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
FeRRaR1
őstag
Nekünk is volt egy S80 D5 MK1 570e, és hibátlan volt. De ez leginkább a szerviz történettől függ, mert olyan is volt amin sorba mentek tönkre a dolgok, mivel megvárták a teljes periódust mindig, sőt néha még rá is húztak pár hónapot vagy 4-5e kilométert. Pont 340e körül kezdtek elő jönni a gondok, leragadó szelepsor stb...
No meg a 185-ös D5 nem annyira elpusztíthatatlan mint az elődje, lehet gond a vákuum motortartó bakokkal, szívócső hossz állító rendszerével, pillangó szelepekkel, kis műanyag bisz basz alkatrészekkel, amiket horror árban cserélnek.
Persze így is jobb dieselek közül való, de inkább a ~205 két turbósat venném, ha már D5 a jobb gáz reakció, és sok 185-ös hibát javítottak rajta.
Nem is az hogy annyira kütyü buzi vagyok, de ha nem kell a kulcshoz nyúlni, akkor ezerszer kényelmesebb a kocsi használat, memóriás ülés szintén, mivel asszony is használja, rohadt idegesítő volt a V50-en mindig tükröket meg ülést állítani. Ha szépen szól a jó audio rendszer, az sem baj szerintem, mellé jár a kékfogas telefon is, az megint jó, ha kormányról fogadsz hívást, biztonságos, kényelmes, nem raknak meg érte a rendőrök... Sötétített ablak jól néz ki, takar a kíváncsi szemek elől, kényelmesebb a hátsó utasoknak. Ha télen a jég hideg bőrt felfűti a gép, az sem egy hátrány... Szóval ez inkább kényelem mint kütyü mánia.
Pl a radaros tempomat helyett én vezetek németbe, de 1000km feletti távnál egyáltalán nem bánom, hogy figyel a gép is, jelez, csipog, villog, sőt ha kell fékez, akár állóra is. Egyel több őrszem vigyáz a családomra, nem volt még rá szükség, ne is legyen, de előfordulhat egy olyan pillanat hogy pl ásítok egyet, vagy nem figyelek pár másodpercig és ott lenne a baj. Biztonság érzetet ad, hogy ha te hibáznál, még van egy második védelmi vonal, mielőtt csatt lenne belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5821 üzenetére
Dettó.
Inkább maradtam a fapadnál de az erősebb motorral vettem (fix keretbe nem fért bele a hús is meg a leves is). Nekem az többet ér mint egy 28 hangszórós Sokol rendszer.
mod:
FeRRaR1: Az más, mert te családi autónak használod nekem meg hobbi autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Szerintetek egy Volvo V40 1.6-os benzines 1998/11 havi gyártású. Friss műszakis, 300ezer kilométert ment. Alufelnis, metálzöld. 250k az ára. Képeken szép állapotba van, annyi hogy a bal tükörnek a burkolata hiányzik. De ez nekem nem probléma.
Szerintetek megér egy misét? Mert nekem nagyon bejön.
Meg kb mennyi lehet a fogyasztása ennek?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
belaazallat
addikt
válasz Wiz Khalifa #5824 üzenetére
Szia! Pont ilyenem van, ezüstben. Tükör burkolatot bontóban lehet lehet szerezni, csak színre kell esetleg fújni.
Nézd át rendesen, fékfolyadék cserére kérdezz rá, nekem nem cserélték időben, kicsapódott a víz, abs tönkrement, szerelő bénázott, másikhoz kellett vinnem, ez nekem +100e Ft-ba került.
Fényszóró mosó lapát bizonyos használat után hajlamos fent akadni. én nem javíttattam, hanem kiköttettem.
Fogyasztás, óvatosan vezetek, városban, betartva a sebességet, sokszor rövid úton, klímával 10 l alatt megáll.
3-4 személy +2 bringa vonóhorgos bringaszállítón, 8l.
Pályán ritkán megyek, általában az átlag fogyasztás 7,5 l körül van.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Wiz Khalifa
addikt
-
haxxika
senior tag
Valaki tudja esetleg, hogy hol tudnék szélvédőmosó lapátot szerezni 2002-es S60-hoz? Múltkor vittem mosatni gépi mosóban, elfelejtettem kiszedni őket, és az egyiket elvitte a víz. A másikra is ráférne a csere, mert 14 éve ugyanazok vannak fent.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
LOTR
addikt
korábban elfelejtettem kérdezni, nem volvos téma, de másik autós fórumot nem olvasok, így tehát itt tenném fel:
létezik olyan ápoló/tisztítószer, amivel könnyebben le lehet takarítani az autóra ragadt/égett bogarakat?
vagy amit ha ráteszünk/kenünk nem ragadnak rá olyan nagyon?
kösziOne Ring to rule them all
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5830 üzenetére
Az automata váltó már kicsit szórakozik benne időnként de amúgy köszöni jól van.
#nincsbennetarcsi
-
-
customrobi
tag
Találkozott már valaki értelmes hibakiolvasó, törlő stb készülékkel ami normál halandónak is elérhető? Max 200 Euro-ig. Pl. ez érhet valamit? "iCarsoft car scanner i810"
Vagy az enyémhez (2006 xc70 D5 185Le) már nem is jó? Ez már CAN Bus-os?Vagy felejtős ez a téma?
Vessetek az oroszlányok elé.
-
gaborbol
őstag
válasz customrobi #5833 üzenetére
Nekem ez van, eddig mindent olvasott. Volvo, Mitsubishi, Mazda, Honda, Dodge, Toyota, Saturn, Ford.
Es becsulettel frissitik, egy evig ingyen. Szinte minden markat tud.Van komponens mod rajta, S80-ba latott vagy 10-12 kulonbozo modult, szepen olvasta meg torogette oket. Felhasznalo velemenye szerint is menni fog a 2006-os XC70-nel.
Ez iszonyat sokmindent tud, de nem gyari muszer. Ha csak es kizarolag a Volvo faragasa a lenyeg akkor eleg lesz 88 Eurot elkolteni, a linket privatban atkuldom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5832 üzenetére
Nem az enyém hanem egy haveromé. Szeleptömböt kéne cserélni és akkor újra a régi lenne.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5837 üzenetére
Továbbítom. Am messze a legkényelmesebb autó amiben valaha is ültem, pedig van a listán pár nívósabb név, pl A6...
#nincsbennetarcsi
-
-
haxxika
senior tag
válasz zsolee73 #5835 üzenetére
Bocsánat, most vettem észre, hogy rosszul fogalmaztam Fényszóró mosó lapátot akartam, de nem figyeltem
Tudod vannak ezek a hatalmas mosófejek, amik forognak össze vissza. A jobb oldali mosó sértetlen maradt, de a bal oldaliról elvitte a lapátot. Na azt kéne pótolnom.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Weareus
addikt
válasz haxxika #5840 üzenetére
Volvo 850 T5-ön kell cserélnem féltengely csuklót. (Szakadt gumiharang miatt kattog.) Lekötöm a gólyalábat (2 db csavar), lekötöm a külső kormányösszekötőt (1 db csavar), agyat kibuktatom a féltengelyről, majd megrángatom a féltengelyt, akkor kijön, és már cserélhetem is? Adtak az újhoz zsírt, az egészet kenceficézzem rá?
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
lorcsi
veterán
az nem tetszik, hogy le van takarva a rendszám
-
őstag
Én megnézném a helyedben. A kézi váltó meg külön jó pont, kisebb a rizikófaktor.
Szerintem ha felhívod, akkor megadja a rendszámot és le tudod kérdezni.Más: Én meg vettem végre egy C30-asat, benzines 1.6-os motorral, egy osztrák nénitől, 2009 júniusi és van benne 31.000 kilométer. 2014 szeptemberében volt utoljára szervizben, 21.000 kilométernél, szóval most az első dolgom volt a szerelőmmel olajat meg a szokásos szűrőket cseréltetni. Eneos Premium Hyper S 5W-30 (A5/B5) került bele, remélem nem lesz vele gond. Aztán a jövőben 10-12 ezrenként fogom cserélni.
Ha minden jól megy, akkor jövő héten felkerül a rendszám és vihetem az autókozmetikába illetve políroztatni. Sajnos a jobb első felni élét lepadkázta egy helyen, szóval azt is meg kell majd csináltatnom, meg szintén a jobb eleje szerintem egy parkoláskor fennakadhatott, szóval nem tökéletes a lámpa alatt és mellett az illesztés, azzal is kezdeni kell valamit.Ha már elégedett leszek vele (tudom, ilyen sosem lesz), dobok fel 1-2 képet.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
Én sem értem ezt a rendszám kitakarósdit, talán valami népi hagyomány baromság lehet. Vagy így megvédik magukat a gonosz szellemektől... Én soha nem takarom ki, ha hirdetek, ha ide töltöm fel. Ha valaki utána akar nézni, egészségére.
Én is megnézném, szép állapotúnak tűnik, a gyári gumi szőnyeg plusz pont, manuális váltóval örök élet +1 nap, egyedül a haldexet nézetném meg, legalább az olaj szintet, állapotot. Plusz szokásos alapos átnézés.
-
LOTR
addikt
megcsináltuk közben ezt az általatok ajánlott résolaj szint tesztet, a felvételt megmutattuk egy porlasztókkal foglalkozó szerviznek és ott azt mondták, hogy ez szerük továbbra sem porlasztós, most a következő az lesz, hogy azt a porlasztót azért ismét elvisszük, hogy nézzék meg, ahol a legtöbb gázolaj összegyűlt, aztán akkor utána ezt talán már ki is zárhatjuk
felhívtuk ismerős szerelőt, ő egyből mondta: vízgomba a probléma - erről meg azt kell tudni, hogy az autónak voltak más problémái is, így a computer adatai alapján indultunk, majd miután ráköltöttünk kb ~250k huf-ot, jött egy ötlet, hogy cseréljünk vízgombát (ami néhány ezer ft költség) és megjavult a dolog... tehát a hibakódokat is csak nagyjából ennyire lehet biztos pontnak venni, úgyhogy ő sem tudott mit mondani sajnos
aztán felhívtuk FeRRaR1 kolléga által ajánlott volvo-szerelőt, elmondtuk, hogy mire gyanakszunk, mi lett megcsinálva/átnézve, ő erre nagyjából azt válaszolta, hogy pontosan ezeket mondta volna ő is és csinálta volna végig, ha nem segített a dolog, akkor nincs ötlete, és sajnos nem tud segíteni...
hát itt tartunk, továbbra is szívesen veszek bármi tippet, ha van
One Ring to rule them all
-
slaci
csendes tag
Lehet Neked is feltűnt, én ezeket látom:
- utas ülés magasság állítójánál a műanyag keret törött
- a jobb oldali lámpa mosó hiányos
- jobb tökür háza mintha hiányos volna (6os kép, furcsa a beugrás a szélén)
- váltó szoknya kikopott
- mintha a kesztű tartó feletti betét illesztése sem az igaz lenne, mintha meg lenne hajolva?
- ugyanitt a gumiszőnyeg mellett a kárpit gyanúsan kilátszik?
- gumik nekem kicsit lejártnak tűnnek, de nehéz megállapítaniEzek nem olyan hatalmas nagy bajok, csak gondoltam hátha segítek.
-
aneda
aktív tag
Ismerem az embert, vettem tőle bontott intercoolert. Értelmes ember, szereti az autót, karbantartott jószágnak tűnt.
Jókat mesélt az autóról, igaz akkor (kb. 1 hónapja) még nem akarta eladni az autót, így lehet van valami baja, amivel nem akar küzdeni.Az oroszok már a spájzban vannak!