- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Számold bele hogy elég nagy autó + AWD....egyáltalán nem sok a 7-8 liter szerintem, de ez óvatos adat, ha nagyon taposod, 10-11 is lecsúszhat a torkán városban. Országúton viszont leviheted 7 alá is.
Esetleg maxold ki a motor kérdést, és legyen D5, ugyan az a blokk, csak a csúcs változata.
aneda
Ne is mondd, pont ma néztem a google mapson faterék házát, és még a 2004-es S80 D5 van a képen. 163 lovas, eljárt vegyesben sok várossal 6-7 között. Azóta ezt az EU normák megoldották, ahogy a motorok várható élettartamát is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #5651 üzenetére
Konkretan en kevesset fogom hajtani, ocsem lesz a fo felhasznalo szerintem a fogyasztas nem is annyira szamit, plane hogy azert kell az AWD mert gyenge terepen is hasznalva lenne.
Bar mult hetvegen jartam Erden jo retkes lett a paripa es rajottem miert kell a varosba terepjaro
-
FeRRaR1
őstag
Mindjárt elsírom magam, már a Polestar modellekből is kiszórják a sor hat turbót, és az egyen fosok kerülnek be
Ezt egyszerűen nem hiszem el.
Viszlát V8, T6 sor hat, T5 sor öt, D5 sor öt... Csupán a legértelmesebb motorok voltak az egész palettán, élmény volt őket vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
Borbirol
újonc
Sziasztok!
Az alábbiban lennék kíváncsi a véleményetekre:
Van egy 2010-es V70 D4-es Volvóm (PDVS motor, 2.0 turbó-dízel). 220 ezer kilométer van benne. Az autó majdnem tökéletesen működik, viszont gyorsításkor 2 és 3 ezres fordulat között nem folyamatosan emelkedik a fordulat, hanem szakaszosan. De ezek a szakaszok úgy egyformának érződnek. Ha mondjuk 5.-ben 100-nál ráhúzom a tempomatot, akkor 140-ig kb négy szakaszban gyorsul fel. Húz 4-5 sec-et, majd torpan 1-et, ezután ismét húz. Mintha szabályzottan figyelne károsanyagot, vagy a processzor újrakalibrálna valamit, vagy egy watcdog művelet lenne. A computer nem tárol hibát, szerinte minden rendbe van, engem viszont zavar ez, mert egy-egy előzésnél az másodperc sok lehet.
Várom válaszotok!
Üdvözlettel: BL
-
Weareus
addikt
Sziasztok.
A két autó közül melyiket lenne érdemes(ebb) megvenni:
1.
2.Tudom, h. az S80 T6-ról azt írják hogy felejtős, de tényleg nem lehet jó állapotút kifogni?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
pcbrr
csendes tag
Sziasztok,
Volvo hifivel kapcsolatban lenne kérdésem, adott egy XC70 2004-es évjárat, HU650-ös fejegységgel.
Sajnos nincs aux bemenete, ezt szerettem volna orvosolni egy ilyen box beszerzésével.http://www.aliexpress.com/item/Favor-Car-Digital-USB-SD-MP3-Adapter-Aux-3-5mm-Interface-Audio-In-Adapter-For-VOLVO/32513688166.html
A leírás szerint beszereltem, cd changert emulálja elméletileg, de sajna nem működik. ( cd error üzenet, illetve nincs hang a tünet), érdeklődnék kinek milyen tapasztalata van hasonló adapterekkel, illetve mi erre a legjobb megoldás?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #5657 üzenetére
Le akartam tudni azzal, hogy egyiket sem, de azért írok inkább egy keveset:
Először is ez két teljesen külön kategória, a C70 egy kényelmes élmény kupé, az S80 egy nagyobb nehezebb szintén kényelmes limuzin. Szögezzük le, egyik sem életbiztosítás, de nagyon nem. Ha ezek közül kéne választanom, akkor a C70 lenne, de csak ha muszáj ezek közül... Az S80-at semmiképpen nem ajánlanám, nagyon a széria eleje és nem ezen az áron kezdődnek a normálisak, ennyi idősen itt már bármi tönkre mehet, váltó, turbó, ABS modul, műszerfal, ezek elő szoktak fordulni ezeknél. Egyik sem két filléres kategória, ha nem mélyen zsebbe nyúlós. Pl 18 éves automata váltó, ilyen erős motorral... szóval nem annyiból áll, hogy megveszed és örülsz, ha nem lehet hogy ez első évben még egyszer ennyit rá kell dobnod.
A T5 már jobb konstrukció, manuális váltó, elméleti síkon kisebb szopó faktor, de ez csak elmélet, ki kéne próbálni mind a kettőt, füstölnek e, hogyan kapcsolgat oda vissza az automata hidegen és melegen. Rendesen átnézném mind a kettőt, hogy biztosat lehessen mondani, hirdetés alapján nehéz.
pcbrr
Én ezt szereltem be annak idején a V70-be, ha jól rémlik HU 805 volt. Tökéletesen működött, csak rá kellett dugni, és ráforrasztottam a szivargyújtó hátuljára a plusz pólus miatt. Igazi gyári minőségben lehetett mp3-at hallgatni, nem éreztem különbséget a gyári AUX és közte.
[ Szerkesztve ]
-
-
s60t5
újonc
sziasztok! van egy t5 os S60om imadom! de elvileg 250 le
neha ugy megy ahogy kell neki de az esetek 60%ban olyan mintha csak 120le lenne! mintha nem reagalna annyira a gazpedalra csak nyulik es nem.jon meg az ero!
van esetleg barkinek valami otlete ezzel kapcsolatban ! elore is halas koszonet -
zsid
senior tag
Szia!
Ezzel a problémával keress fel egy Volvos szerelőt. Valszeg ott megtalálják a hiba okát, mi meg látatlanban csak riogatnánk mindenféle dologgal... Ezt azért okozhatja pár dolog, a legbanálisabbtól a legkomolyabbakig, a jósláshoz meg nem nagyon értünk.
<tRucKdriFteR>
-
Crus
őstag
Volvo S80 D5 Black Edtion 2005-ös 2.4 dízel, manuális váltóval, nagyon nagyon megkímélt, 170k valós km, OMV MaxxMotion-t kap bő 2 éve semmi mást, imádom.
De egy ideje gond van vele, találkoztatok már hasonlóval?
1.
Főleg ha állt fél-1 napot vagy többet, szépen elindul, de mihelyst a turbó bekapcsolna, kigyullad a motor szerviz led, lenyugtázom. Percek múlva nincs gond a turbóval. Ha pedig már 15-20 percet ment, semmi gondja ezen a téren, nem lehet előhozni újra a figyelmeztető feliratot. Csak leállítás és sok órás állás után.
2.
2 hete vettük észre, hogy olyan furcsán remeg az autó. Remeg kicsit a kormány, műszerfal, mind álló helyzetben, persze járó motorral, mind pedig menet közben. Nagyobb fordulaton enyhül a jelenség. A kerék centrírozásra gondoltunk első körben, de gyorsan felszórtam a nyári kerekeket (felnire szerelt, szóval tök más, mint a téli garnitúra), azzal is változatlanul csinálja, meg ugye álló helyzetben is előadja. Mintha a rezgések nagyon átjönnének az egész karosszériára. Ehhez tudni kell, hogy 3 hete egy szerelő az 1. pontos jelenség miatt állítólag tisztította az EGR szelep körüli dolgokat. Lehet, hogy rosszul rakott vissza valamit?
Még annyit, hogy részecskeszűrős autóhoz való motorolajat kapott (ez drágább is volt!), holott ebben nincs részecskeszűrő. Ez is okozhat gondot? Amúgy az olajon minden szám egyezik a részecskeszűrő nélkülivel, csak ez részecskeszőröshöz való...
Zala megyében, vagy környékbeli megyében esetleg tudtok egy profi Volvo szerelőt, akinek a fenti probléma nem okoz gondot és tisztességes áron dolgozik?
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
-
Crus
őstag
Ennyire hulladék lenne ez a széria? 170k km melyből simán 120k autópályán 130-as tempó mellett, maradék 50-100km-en, mindig úgy indítva és leállítva, hogy a kuplung benyomva és mégis? Konkrétan nem tudom mennyi az autó végsebessége, mert 170-nél gyorsabban még soha nem mentem vele, ennyivel is csak 1 percig próbaképpen.
Főnököm A4-es Audijába 450k km van, most érik lassan benne a kettőstömegű cseréje.
Amúgy iszonyú szépen lehet S80-al váltani, szinte beszívja a választott sebességet, szóval nekem ez egy rejtély, de ha tényleg így van és ez a baja, akkor soha többé Volvo-t, adom el, amint tudom.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
-
FeRRaR1
őstag
Nem mondanám hulladéknak, a miénkben 570.000 km volt amikor eladtuk, igaz automata, viszont soha semmilyen nagy összeget nem kellett rá költeni, mikor megvettük nagy szervíz + váltó olaj csere, aztán ennyi, bele tettünk 90.000 kilométert, talán az egy klíma feltöltés volt az egyedüli nem tervezett kiadás, viszont ha azt gondolod a VAG csoport autói jobban bírják, akkor nagyot fogsz csalódni amennyiben rákeresel a kettős tömegű hibákra...
-
polestar21
újonc
Sziasztok!
Új vagyok még itt, most kerültem autó vásárlás elé, és egy S60 a kiszemelt autó, viszont voltam olyan h*lye, h a saját kocsi eladásával nem vártam, így kocsi nélkül maradtam!
[link]
Ez lenne a kiszemelt! Szerintetek szabad ezt? Tudom, h szinte semmit nem írnak róla, de így ránézésre valami? Vagy inkább maradjak egyenlőre a tömegközlekedésnél amíg nincs egy dupla árúra minimum keret? Megtisztelő válaszotok előre is köszönöm! -
runner 125
nagyúr
válasz polestar21 #5668 üzenetére
500k-ért egész jó kerékpárt lehet kapni, de nem S60-at.
1,5m alatti S60-akat én élből elfelejteném, de a megkímélt, kis futású, viszonylag fiatalok, amelyekkel hosszabb távra is lehet tervezni 2,3-2,5-től indulnak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Crus
őstag
válasz polestar21 #5668 üzenetére
Ez 300-ról van kb. visszapörgetve... ülések, kézifék, kormány. Ettől persze még lehet, hogy u.e. bele lehet tenni...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
Crus
őstag
válasz FeRRaR1 #5667 üzenetére
Hát nekünk már ráment pár 100k sajnos... jobb első kerékcsapágy, fékpofák, teljes vezérlés, most EGR szelep gyanús, kettőstömegűről talán nem is beszélve. Ha ezt az utóbbit tényleg 170k-nál cserélni kell, akkor érdemes nézni a híradót, mert felgyújtom és az árokba fogom lökni.
Amin még kivagyok akadva, hogy az ablaklehúzó műanyag kapcsolók meg vannak repedve. Miből készítették azokat, viaszból? Teljesen komolytalan -.-
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
FeRRaR1
őstag
Értem amit mondasz, én sem lennék boldog, de a vezérlést én alapból cserélem mindig használt autó vásárlásnál, kivéve ha számlával vagy márkaszervizzel igazolják a cserét. A dízel szíjas, a vezérlés nálam max 40-50 ezrenként cserés (így is volt amikor D5-öm volt), fékpofa a legtermészetesebb dolog, kopik néha cserélni kell, sőt még a kerék csapágyat is ide sorolnám így 10 év felett, bár nekem nem kellett, de a V70 T5-ömön cseréltek vásárlás előtt, számlával igazolták.
A kettős tömegű határ eset, de nem nagyon hallani róla Volvo-s körökben, ritka mint a fehér holló, itt is talán 1 volt a fórumon. 99%-ban bőven 3-400e felett bírnak. (biztos nem tekert órás a gép? Az sok problémát megmagyarázna.)
EGR-t meg néha pucolni kell ,sajnos ez ilyen, legtöbb régi Audis, Vw-s le is dugózza amikor előjön a probléma.
Egyébként egy 11-17 éves kocsiról beszélünk, semmi természet elleneset nem látok a hibák között, ennyi idősen néha költeni kell a gépre, de ez nem a világ vége, ez nálam a teljesen belefér kategória, ha a turbó vagy a befecskendezés/magasnyomású szállna el, na akkor már pipa lennék
-
Crus
őstag
válasz FeRRaR1 #5673 üzenetére
Olyan emberektől vettük az autót, akik pontosan olyan háklisak az autó állapotára, mint mi. Már attól rosszul vagyok, ha 4 tűlevél van a lábtörlőn, vagy koszfolt van a hátsó lökhárítón... Amúgy 11 éves igen.
El sem akarták adni. Egyszerűen beszélgettem velük, a kint parkoló S80-ról ők meg elmondták, hogy az M7-es autózások és a tél miatt jó lenne már inkább nekik egy terepjáró. Rákérdeztem, hogy "ok és az S80-al mi lesz?" Hát azt majd vagy elajándékozzák családon belül vagy beszámíttatják, mondták. Ekkor csillant fel a szemem, hogy mi lenne, ha enyém lenne és végül megbeszéltük. Hát basszus alig akarták odaadni, még fényképeket is kellett róla később küldenem nekik, meg vásárláskor jöttek a családi sztorik róla... látszott, hogy nagyon a szívükhöz nőt. Minden számla, vezetett szervizkönyv, mindene megvolt és meg is van, mi is nagyon vigyázunk rá, nem csapjuk, nem vágjuk, mindenből a legjobbat kapja... és erre ez van most. Csalódott vagyok. Vagy a szervizes ver át, vagy kifogtam egy rossz darabot.
A km 10000000%, hogy valós. Az eladókkal, évek óta előtte is szinte heti kapcsolatban voltunk, ismertük az autó előéletét, tudtuk majdnem azt is, hogy éppen hol van, merre jár. Nyilván a beltér is rendkívül megkímélt, kopás igazából sehol nem látszik, egyedül az ablakemelő 1-2 kapcsolóján látok hajszálrepedést, nem értem miért járt úgy. De bár csak ez lenne vele a legnagyobb gond.
Teljes vezérlést (vízpumpát is) a megvétele utáni kb. 10.000km-nél cseréltünk Contitech-et vettünk bele, az volt a legdrágább és egyben azt dicsérte a legtöbb megkérdezett szaki. Az EGR szelep tisztogatásért 10k nem a világ, ha évente 1x kell ilyen, nem probléma, de úgy látom nem sokat érhetett, mert azóta már 2x ment el a turbó és 2x jött elő a sárga felkiáltójel, meg az üzenet, hogy motor szerviz szükséges.
A remegés pedig pontosa a tisztítás óta jelentkezik... már az is megfordult a fejemben, hogy a szerelő kiszedte a jó/keveset kapott/megkímélt kettőstömegűt, eladta best buy áron 150-ért, mi meg kaptunk egy szart, de csak annyira szart, hogy most vegyük észre 2 héttel később, hogy aztán eladhasson nekünk majd egy újat 300-ért. Vagy ami még "fenségesebb" lenne, hogy visszakapnánk a sajátunkat ezért az összegért.
Bármit kinézek az autószerelőkből. Bármit!
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
FeRRaR1
őstag
Az tényleg felettébb gyanús, ha tisztítás után kezd rángatni, ha nem is a kettős tömegű miatt, de akkor is furcsa. Ha ennyire tisztelitek a kocsit, és mindenből a jót kapta, akkor tényleg igazad lehet, szerelő vagy selejtes példány, de szerintem ez kb 90-10% arányban áll.
Hova valósi vagy ha kérdezhetem, lehet tudok segíteni Volvo szakival.
Mondanám hogy vidd vissza, mert azóta ilyen, de én sem hagynám hogy ezek után még egyszer hozzá nyúljon az autómhoz.
Ha 11 éves, akkor meg széria végi, ami nagyon jó, ha voltak is apró hibák, már rég javították addigra mindet. Meg az is furcsa lenne, ha az előző tulajoknál semmi, nálad meg ennyi minden elő jön, ez sem a selejt irányába mutat.
-
Crus
őstag
válasz FeRRaR1 #5675 üzenetére
Viccen kívül: A kocsiért mindent. Helyesebben: Ezért a kocsiért mindent.
98-ban, azért még elég fiatal voltam (19 éves) és megláttam egy vásáron kiállítva az első szériás S80-at.
Egyszerűen ledermedtem tőle. Olyan szinten más dimenziónak hatott, mintha egy másik világból csöppent volna elém. Egy hatalmas monstrum volt, fém szörny, de olyan eleganciával, úri bájjal, hogy egy kis senkinek éreztem magam mellett.
Akkoriban ugyanis egy 1500-as Ladával jártam, a legmódosabbnak a környéken is Opel Corsa-ára/Vectrá-ra telt csak, szóval az S80 az tényleg egy más világ volt, főleg a 11-12 milliós árával, amikor egy átlag fizetés volt 70-80.000 Ft, a minimálbér meg 30k körül.Na ott én akkor el is határoztam, hogy majd ha keresőképes leszek, valóra váltom az álmomat és bár nem 0km-es lett, de nyugodt szívvel állíthatom, hogy az autónak a lehető legjobb kezekből sikerült a tulajdonomba vándorolnia. Ennek lassan 3 éve. Nem sokat hajtjuk, évi 10-12k km ha belemegy és csak 40-50km feletti utakra használjuk, városban, rövid távokra nagyon nem!
Azt talán mondanom sem kell, hogy rendkívül odafigyelünk rá, de olyannyira, hogy még csak nem is mi mossuk/takarítjuk, hanem egy profihoz visszük rendszeresen, aki bőrt is gyári Volvo szerrel ápolja, évente spec védőréteg a karosszériára, etc. Csillog, villog mindig, kívül belül top. Ha már egyet rezdül rohanunk a szerelőhöz. De most ez nem kis rezdülés, ez most motorszerviz jel, elmenő turbó és műszerfalat berezonáltató remegés.
Nagyon nagy tökön rúgásként élem meg, pontosan az érzelmi kötödés és a vak bizalom miatt... azért amikor az ember álma, az az autó, amire nem sajnálod a pénzt és költesz is rá rendesen, hogy megőrizd a csodás állapotát, ilyeneket ad elő, az rettentő szomorú. A híres neves svéd minőségről nem is beszélve. Aki nálunk jobban vigyáz az autójára, az nem mondom, hogy hazudik, inkább azt mondom, hogy rokonlélek...
Zalaegerszeg/Nagykanizsa környéki vagyok, előbbi helyen melózok. Előző tulaj az összes számlát odaadta végig kizárólag Volvo szervizbe hordták. A számlák alapján semmi extra nem volt vele, semmi furcsaság, csak a szokásos tételek.
Ma reggel vittük el szervizbe, rettegés az egész napon. Azért most úgy egy 500 ezres tétel nagyon nem férne bele és rettentő csalódott lennék... bár az elkeseredett találóbb kifejezés lenne, mert már most is kicsit az vagyok.
Ha tudsz/tudtok mondani valami Volvo géniuszt, a környéken Zalaegerszeg/Nagykanizsa környéke vagy olyan 50-80km-es vonzáskörzetében, akkor kérlek ne fogjátok vissza magatokat, csak azoktól mentsetek meg, akik rajtam akarnának gyakorolni.
Engem nem zavar, ha 10k-t elkér egy autószerelő óránként, de azért mocsok nagy szaktudást várok el!
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
FeRRaR1
őstag
Kaposvári, úgy hogy bőven jó neked, mondd el neki pontosan, hogy mi történt, mesélj el mindent, mondjuk ma-holnap fater XC 90-én dolgozik. Nála volt többek között az első S80 2004, a V70-em, a 2. gen S80 enyém és fateré is, a mostani C30 meg az említett XC 90 is fateréktól. Amikor még volt Volvo szalon Kaposváron, akkor ott dolgozott, nagyon keni a témát és érdekli is.
Várd meg mit mond a szerelőd, aztán ha nem oldódott meg minden keresd fel, nagyon jó áron dolgozik és szívvel lélekkel. Privátba küldöm a számát.
-
belaazallat
addikt
válasz FeRRaR1 #5677 üzenetére
A kaposvári volvós engem is érdekelne!
Nekem tuti a szerelőm volt a hibás, fékre ráment 200 e Ft-om mire jó lett(Nem időben cserélt fékolaj eltömítette az ABS egységet), de már másikhoz viszem.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #5678 üzenetére
Privát ment
-
Crus
őstag
válasz FeRRaR1 #5677 üzenetére
Köszi szépen itt is :-)
Még annyit, hogy megvan elvileg az eredmény:
- A turbó hol működik, hol nem jelenségre elvileg valamilyen légszelep vagy mi a bánat jelentheti a megoldást, most egy használtat tettek be próbaképpen. Elvileg ez a szelep szabályozza a turbóba jutó levegőt, természetesen egy elektronika segítségével. Bocsi, hogy egyelőre nem tudok konkrétabbat, de el voltam havazva párom ment az autóért. Ja ez 35k lenne.
- A remegésért a jobb oldali motortartó hidraulika fáradása lehet a felelős, párban illik cserélni ez 90k-s történet lesz, de még nem vészes állítólag... mindegy 1-2 hónap és cseréltetem.
- Van még egy stabilizátor gond is a jobb oldalon, azt max 1 hónapon belül cserélni kell.
Szóval, egy 150k megint beleszalad... örülhetek, hogy nem az 500-as kettőstömegű+kuplung szett
Ezek így 170.000 km körül. Nyilván már bennem is felmerülne milliószor, hogy visszatekert gép, de az fizikai képtelenség. Az a család akitől vettem, előbb vágná le a saját kezét, mint, hogy ilyennel trükközzenek... a tűzbe tenném értük a kezem. No meg az autó állapota belső állapota is arról tanúskodott, hogy valós a km.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
-
haxxika
senior tag
Segítségeteket kérném.
2002 S60 D5-höz kellene nekem egy fényszóró mosó ablaktörlő lapát szett. Meg lehet találni ezeket valami nem csillagászati áron? Múltkor elmentem egy imo mosóba, eddig sose volt ilyen, de a bal oldalit elnyelte a mosó... Illetve ugyanitt keresek még tank ajtót/fedelet. Színe mindegy, ha lehetne akkor aranyfüstben, de ha nem maximum átfújatom, csak egyszer autópályázás közben elvitte a szél, és azóta lifeg a kis zsinór..
Előre is köszönöm a segítségeteket.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok. És a hét eleje óta egy S40-el szemezek.
Kérdésem hogy,megtekintésekor mire kell jobban odafigyelnem, van típus hibája?
Köszönöm szépen.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
Sziasztok!
Egy osztrák C30-assal szemezek, azt írja az eladó, hogy a klímakompresszor halott (tudomásom szerint ez gyakori típushiba a C30/S40/V50-nél). Ennek cseréjénél elég lehet csak a kompresszort cserélni vagy szokás ilyenkor a kompresszor kuplungot, stb. is?
"Less but better" - Dieter Rams
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Tudom korai, de 2 év múlva szeretnék venni egy nagyobb dízel autót. Eddig opel jött szóba (C veki), de azokat dízelben hanyagolni kellene, főleg a V6 3 literest. Eljutottam a Volvo-khoz. Konkrétan S60/Sxx vagy V70 érdekelne, 5 literes dízellel, min. 163 lóval és kézi váltóval. Automata se lenne rossz, de minden nap pályán közlekedek munkába, oda felesleges. Meg persze félek attól, hogy anyagi csőd lenne, ha valami baja lesz.
Hahun van pár masina 1.3 millió körül, nem tudom ennyiért mit adnak.
Tulajdonképpen gyerekkorom óta Volvo meleg vagyok, szóval ez egy remek alkalom lesz majd az egyesülésre.Véleményekre lennék kíváncsi az említett 2 típussal kapcsolatban. Melyik az ajánlottabb, milyen motorral nem járok rosszul, illetve merjek-e automatában gondolkodni, valamint mennyire áll vesztésre a 2 típus a rozsdával szemben?
Előre is köszönöm!
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haxxika
senior tag
válasz Markizmark #5687 üzenetére
2002-es S60 D5-ünk van kézi váltóval, 13 éve hajtjuk, előtte 1 évig volt tesztautó Debrecenben, ha bármilyen kérdésed van vele kapcsolatban nyugodtan keress meg üzenetben
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz Markizmark #5687 üzenetére
A D5 a nevével ellentétben "csak" 2,5 literes, 5 hengeres, és a legjobb dízel motorok közül való, ha megkap minden törődést akkor örök élet +1 nap. De mivel ezek régebbiek, talán a manuális váltó kisebb kockázat, persze ha kifogsz egy olyat, ahol számlával igazolják hogy cseréltek váltó olajat, és hidegen & melegen is vaj simán vált oda vissza, és észrevétlenül indul akkor az automata is ugyan olyan jó lehet.
Ami nagyon fontos a próba, és ha valami apróság rossz, amit meg lehet csináltatni akkor ne félj megvenni egy egyébként jó gépet, de ez ugyan úgy igaz, hogy nyugodtan hagyd ott ha egy rakás sz@r, füstöl rángat erőtlen, folyik stb... Szerviz történet mit tud igazolni számlákkal is...
Nekem volt V70 és 1. gen S80, a V70-et ajánlanám, nagyon jó konstrukció, hihetetlen kényelmes, rengeteg hely van benne, illetve ez személyes, de nekem nagyon bejön a formája, pedig az enyém 2001-es volt...
-
-
customrobi
tag
Sziasztok,
Sok, hosszú Volvómentes év után úgy tűnik hazatérhetek.
A kiszemelt áldozatok: V70 2004-es 163 paci, kéziváltó 170 ezer km. illetve van egy XC70 hasonló paraméterekkel, de 2006 eleje, és 190 van benne.
Mindkét autó Ausztriában lakik, én is itt élek, szóval ez jó.
A szívem az XC felé húz, jobban tetszik a robosztusabb(nak) látszó felépítés. Picit drágább is.Viszont az XC70 es picit hibás. Az eladó leírása szerint gázadásnál gyakran eltűnik az erő a kocsiból. De ha padlógázas a gyorsítás, akkor megy jól. A másiknál átkapcsol vészüzemmódba. Ő turbóhibát ír, illetve, hogy a légtömegmérőt cserélték, de nem hozott javulást. A motorhibát jelző lámpa világít a műszerfalon.
Van esetleg ötlet, hasonló tapasztalat? A megoldás nyilván egy szerviz, ezt én is tudom, de egyrészt sajnos 500 km-re van a verda, másrészt itt azért egy köszönés sincs 100 Euro alatt.
Vessetek az oroszlányok elé.
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #5692 üzenetére
Ha nem kell az AWD akkor inkább V70, sokkal kisebb a rizikó faktor, ugyan az a kasztni, könnyebb, alacsonyabb fogyasztás. Alapos átnézés hidegen, melegen, szerviztörténet a szervizt is megkérdezve aztán ha minden okés mehet a buli. Esetleg ha már ott vagy nézzetek is rá, egy hibakód tároló, meg pár tipikus gyengébb pontja az autónak, ők tudni fogják mit kell nézni.
Használt autó vásárlásnál nem ajánlanék egy kezdődő turbó hibásat, legyen mindene jó, úgy is kell rá költeni, teljes vezérlés csere, hűtőfolyadék, fékfolyadék, tárcsák, betétek, izzító gyertyák el szoktak szállni ennyi idősen, stb...
-
customrobi
tag
válasz FeRRaR1 #5693 üzenetére
Na igen. Tirolban lakunk. Néha nem baj az AWD. De lehet élni nélküle.
Itt nem divat az azonnali vezérléscsere, meg olajcsere. Csak szükség szerint. A V70 ráadásul most kapott vezérlést, vízpumpát. Olajcsere pedig még meglesz, gondolom arra vár, hogy legyen konkrét vevő. Féktárcsát itt majdnem minden évben cserélni kell, ha kétszer átmegy vizsgán ugyanazzal, az majdnem lottó ötös. évente van vizsga, a gyártási hónap szerint. Előtte egy hónappal már lehet vinni, és adnak rá + 4 hónapot, azonban azt hivatalosa csak belföldön lehet használni. A konkrét autó októberig vizsgás, szóval elvileg jövő év február végéig használható újabb vizsga nélkül. A vizsgák szigorúbbak mint otthon, olajfolyás, féktárcsa, rozsda, ezek azonnali bukták.
Az eladó minden tesztet vállal, ami jó jel. Az ÖAMTC-nél épp a héten csináltam egy ilyen tesztet, elég alapos, hibakódot (eltároltakat is) feltüntetik a kiadott kb háromoldalas jegyzőkönyvben, olyan részletességgel, ami már kicsit fáj. Minden karcot, olajfolyás, rozsdapöttyöt feljegyeznek. Gumiprofilokat, stb. Kb 1,5 óra a vizsgálat. Az én épp eladósorban lévő autómnál ilyeneket is beírtak, hogy az üzemanyagtankot tartó vaspántok felületi rozsdásak.Nem az első autóm, persze az általánosságokat én is tudom nagyjából.
Volt egy Passatom hasonló tünetekkel, abban egy nyomásszenzor halt meg, kb 20 ezer Ft volt.
Azért kérdeztem, hogy van-e valami tapasztalat, találkozott-e már valaki hasonló hibával.Vessetek az oroszlányok elé.
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #5694 üzenetére
Ezek után nem kérdéses, hogy a V70-et venném, így látatlanba legtöbbször nehéz pontos diagnózist készíteni. A tulaj volt már szerelőnél, kipróbáltak biztos pár dolgot, jellemzően az olcsóbbakat, és nem lett jobb, szóval én hanyagolnám. Ha csak nem tudod a pontos hibaforrást és a javítás összegét, meg egyébként minden más hibátlan.
-
FeRRaR1
őstag
-
-
aneda
aktív tag
válasz customrobi #5694 üzenetére
Ha már találgatunk, lehet hogy a szívósor tört el rajta.
Az oroszok már a spájzban vannak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző