- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Szemmel is vezérelhető lesz az iPad és iPhone
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zsolee73 #5046 üzenetére
vilagos borrel vigyazni kell.
anyam 1-3 eves kocsikat nezett par hete. volt egy gyonyoru matrozkek uj V40, feher ulesekkel. gyonyoru volt. aztan megneztuk kozelebbrol, a feher boron latszott a kek farmer nyoma, meg ossze volt kopva. egyebkent keveset futott (volt benne vagy <25e km), gyonyoru allapotu gep volt.
vegul egy szurke V40 lett sotetszurke/feketeben.
momentumot egyebkent fel lehet hozni summumra. eszaki allamokban eladott autoknal a summum nagyon nem praktikus a bor ules miatt. igen, szep, de telen konkretan odafagy az ember feneke az uleshez (erre -20 fok telen teljesen normalis, -35ot is lattam mar par eve). egyik baratomnak bor uleses S40e van, telen bent volt a pokroc a kocsiban (terhes feleseg miatt is, de tenyleg problemas).
masik problema: a feher borhoz jellemzoen feher labtorlo szonyeg jar, ami a vilag idiotizmusa kb.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #5053 üzenetére
Pedig most akartam javasolni bele egy ilyen szettet:
Állítólag most akcióban jár mellé egy 30 x 120 cm-es NO FEAR matrica is, illetve a Volverra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz LaptopSystem #5053 üzenetére
igen?
mondjuk akkor nem tudom az elozo tulaj miert nem takaritotta elotte le rendesen, megiscsak 6m korul probalja eladni. oh well
mindenesetre koszi az infoert!
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
őstag
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5054 üzenetére
Ez KELLLLLLLLL
-
-
btw, van valakinek T-Teces ulese? ti mivel tisztitjatok?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Xmodule
őstag
válasz proci985 #5059 üzenetére
Enyembe is van 2007 V70 2.4D. Imádom. Nincs is annál jobb mikor reggel hidegbe nem hogy ablakot nem kell kaparni de még meleg is van az utasterbe. Nem beszélve az alacsonyabb fogyasztásrol és kevesebb motor kopasrol. 10fok alatt már bekapcsolom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
válasz Xmodule #5061 üzenetére
dizelekbe hamarabb raktak, az enyem viszont etanolos.
bitpork: ulesfutes alap, de az mar anyam elozo, 10 eves V40eben is volt.
-35ben viszont en probaltam mar, a futes birja, viszont gyakorlatilag az 50 fokos kulonbseg miatt menet kozben rafagy az oldalablakokra a para.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz proci985 #5063 üzenetére
Nekem soha nem volt ilyen bajom. Teszem hozzá hogy a Lengyel -26 körüli reggelekben próbáltam csak. Az ülés remekül helytállt, ha meg a fűtést nem felejtettem el este beállítani, akkor jöttek a szállodába ébreszteni hogy füstöl a kocsi és mingyá leég
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gaborbol
őstag
válasz bitpork #5064 üzenetére
Fonokom, telen-nyaron rovidgatya-polo-mezitlab jarkal, bekoltozott egy gazdagabb kornyekre februarban... Par nap mulva bokaig ero ho esett, kiment telefonalni ahogy szokott, mezitlab, rovidgatya.
Kint volt elmondasa szerint epp csak 15-20 percet, egyszer csak nagy szirenazas, mento es mogotte rendor auto. Megallnak mellette, kerdezi toluk, hogy kit keresnek hatha tud segiteni.
Mondjak a rendorok, hogy erte jottek, mert hivast kaptak ket szomszedtol is, hogy egy hajlektalan cipo nelkul mezitlab setal a haz elott fel-le. Szoval kijottek segiteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz gaborbol #5065 üzenetére
nagyon eszakrol jovoknel (Luleå es eszakabbra) lattam en olyat, amikor atletas-rovidgatyas srac jelent meg a hoeses kozepen -5 fokban. oke, helyi viszonylatban annyira nem esett a ho. mas kerdes, hogy a helyi viszonylatban nem esett a ho az Budapesten eleg a hokaoszhoz. nagyon eszakon meg kb ket hete a nyar kozepen volt egy olyan havazas. nagyon eszakot ellenben kb ugy kell elkepzelni, hogy Göteborg/Stockholm/Oslo kornyekerol is meg adott esetben egy napi utra van kocsival.
nagyon esik a ho ellenben ugy nezett ki, hogy egy delutan kb leesett 60 centi. akkor tanultam meg, hogy ilyen 3-5 centi ho miatt teljesen felesleges kimenni takaritani a feljarot. mert kb ugyis leesik meg egyszer annyi, ameddig az ember vegez.
btw Volvoknak azert ez az elonye megvan, a futes boven birja a hideget, plusz anyam allofutes nelkuli regi V40 kocsija is mindig gond nelkul indult -20 fokban is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
zsolee73
tag
válasz Xmodule #5061 üzenetére
Én is kb. 10 fok alatt kezdem el használni.
Beprogramoztam a reggeli és a délutáni időpontot, a komputer pedig kiszámolja, hogy mikor kell elindítani a rendszert, hogy a kért időpontra üzemmeleg legyen a motor és az utastér.
Hihetetlen, hogy milyen kevés gázolajat fogyaszt.Csak egy dolgot hiányolok, hogy a programozottól eltérő, azonnali indítás távirányítóval nem kezdeményezhető.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolee73 #5069 üzenetére
Ezen extrát faxányos lenne előcsalogatni az enyémből is. A kályha benne van, mert télen hallani a hangját, noh meg aláfeküdtem már, látszik. Bizonyos hőmérséklet alatt rásegít a motor bemelegítésére, de sajnos az időzítő funkció le van tiltva a menüben.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ffodi
veterán
válasz runner 125 #5070 üzenetére
Ez nálam is így van. A 4+kW-os kályha bent van, télen működik is, ha a hőmérséklet 4 °C alá megy (azt hiszem), viszont a motornak járnia kell hozzá.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #5070 üzenetére
Kicsi pénzmag ellenében (100k) előcsalogatják a menüből neked bármely hivatalos Volvo szervizben...
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Zoli1222
őstag
Alvázszám alapján én utána tudok nézni 1 volvo előéletének, ha az hivatalos szervizelés kapott bárhol Európában?
-
aneda
aktív tag
válasz TonTomika #5073 üzenetére
Az jó, az index fórumon többször szerepelt ez az összeg, de ezek szerint azóta olcsóbb lett!
Az utálatos "bőr"ülés miatt már többször gondolkoztam a felprogramozáson, de az ára visszatartott eddig.
Ezen felül már csak állóhelyzeti hűtés kellene, hogy elviselhető legyen a bőrülés...
Nem is tudom mi értelme a bőr ülésnek, nyáron meleg, télen legalább hideg...
Legjobb mikor tűző napon felmelegedik az autó, ontja az infra sugárzást a műszerfal, a klíma meg fújja a hideg levegőt, tisztára beedződik tőle az ember.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Sajnos nem ösmerem eléggé volvókat, de nekem az állóhelyzeti hűtés annyit csinált h bekapcsolta a ventiket fordított polaritással és nem befújta hanem kifelé szítta a levegőt. Így 60 helyett csak 40 °c volt az allroadban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
Na hétfőn eljött az első olaj csere ideje 8.000 KM van benne most
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
7600 GS
addikt
válasz LaptopSystem #5077 üzenetére
Milyet tettél bele?
-
runner 125
nagyúr
válasz 7600 GS #5078 üzenetére
Szerintem abba is a Castrol Edge Professional A5/B5 0w-30 az előírt (aztán h mit rakott bele az már más kérdés), legalábbis a D5-ökbe ez a gyári ajánlás, az elődjén rendszerint még a Volvo logó is rá volt nyomtatva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
-
őstag
azért ráfogok kérdezni és meg is várom,illetve megpróbálom végigkövetni a cserét
Fiat néró M5-ben jártam úgy,hogy bevittem az Alfát olaj cserére,és nem cseréltek ki rajta semmit,ezt onnan tudom,hogy amikor elvittem rá egy hétre a privát szerelőmhöz ővele megnézettem Ilyen ez a kis országunk sajnos
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
volvo muzeum göteborgban zsenialis.
btw legalabb ket orat hagyjatok ra.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Weareus
addikt
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a PCV kitre hogy kell rákeresni magyar webshopban?
E-bayen megtaláltam, de itthonról akarom rendelni és nem találom semmilyen néven.
Ez lényegében a kartergáz elvezető rendszer, két cső, egy doboz és bilincsek.
Angol nevei: PCV breather system (kit), Crankcase ventilation system, PCV flame trap.
Magyarul kb.: forgattyúsház szellőztető rendszer, de mivel így nincs rá webshopos találat, gondolom idehaza más néven fut. (Kartergáz elvezető kit v. ilyesmi, de így sem találom).
Videó a pcv cseréjéről:
link
Kép a pcv-ről:
linkSoul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
g4bb3r
tag
Sziasztok,
V50 2.0 dizel váárlással kapcsolatan jótanács? Szombaton kint voltam az autópiacon nézelődni (mivel nem tudom eldönteni mit is akarok, gondoltam job végigülni pár fajta kocsit ) és találkoztam ezzel : v50
Beleültünk, megnézegettük, motor szépen jár, minden működik nincs lelakva 1-2 parkolási sérülés. Igazából benzines kocsit kerestem de ez eléggé megtetszett , haver is ajánlgatja hogy ez jó kocsi.
Elvinném szervizbe alánézni + motordiagnosztika. Esetleg tudtok ajánlani szervizt Bp-en? Nem muszáj márkaszerviz csak rendesen átnézzék .. Ha rendben találnak mindent milyen sz..rollerbe lehet még beleszaladni?
Ha jól informálódtam ez ford focus alapokon nyugszik, nézegettem alkatrész árakat nem a legolcsobb de nem is annyira horror..
Ennél egy vásárlás utáni kötelező szerviz , vezérlés+szűrők, olaj csere kb mennyibe fájhat?
Köszi
-
FeRRaR1
őstag
Szia, én is idén vettem V50-et igaz 2.4 szívó benzineset. Mindenképpen ilyet akartam, mert főként városi használatra lesz. Szerencsére találtam egy nagyon szépet, egy tulajos, végig Volvonál szervizelt alacsony kilóméteres... [link]
Ami itt szokásos ajánlás, hogy 5 henger legyen benne. Szóval D5, T5, 2.4i, 2.4D ezek az ajánlott motorok. A fordos négyhengerestől kicsit tartanék, főleg amit kínálatot láttam, amikor én körbe néztem, azok mind megkerülték a földet, bármikor előjöhet egy magasnyomású, kettős tömegű, porlasztó csúcs, részecske szűrő, az meg szabad szemmel is látható összeg lesz.
Azt alá írom én is, hogy jó kocsi, viszont rendesen nézesd át, egy volvós történetet mindenképpen lekérdeznék, szerviz csatira ránézni, nagy törés nyomait keresni, stb... szokásos alapos átnézés vásárlás előtt, no meg a hideg motoros próba kör.
Mindenképpen kapjon egy komplett vezérlés cserét, szíjakkal, vízpumpával, olajak, szűrők. Árat még nem tudok, vásárlás előtt 300 kilométerrel cseréltek az enyémen féktárcsát + betétet, komplett vezérlést, olajakat szűrőket.
V70 kb ennyibe fájt:
-
g4bb3r
tag
Gondolom egy 1.6-os motor csak vonszolja a kasztnit.. meg hát piros is..
-
FeRRaR1
őstag
Komolyabb motorokhoz komolyabb elektronika jár, fentebb írtam az ajánlottakat, ha a Volvo élményt keresed, akkor azok közül válassz.
Bár most rápillantottam a Magyar benzines kínálatra, hirtelen nem találom a pontosan rá illő jelzőt, de valahol a sz@r és a hígabb változata között leledzene. Hihetetlen, hogy ennyire beszűkült egy piac, és az esetek 80%-ban nem látnak túl az alap motoron, és a kezdő áron.
-
-
válasz FeRRaR1 #5089 üzenetére
a volvo hazajaban is elegge sok edrive van, ami a D2 start/stop variansa. lattam mar Volvo V80at Summummal es eDriveal, V70bol szinten. az indok, hogy mig egy 4-5 eves D4 evi 3-400 euro korul mozog adoban, addig az eDrive evi 100 euro. flexifuel szinten.
jo dolog a D5, de ha nem lesz utanfuto/lakokocsi/hajovontatas (na arra kell a göteborgi emelkedokon) / autobahn, akkor nem feltetlenul szukseges. ha boyracerkedes/a masik letolasa a cel egy kombi Volvoval, akkor a celra vannak sokkal jobb mas markak is (850 T5R ide vagy oda). mondjuk eDriveos S80at sem vennek.
1.6os motorrol mondjuk mar azt hallottam hogy hatareset, nem fogyaszt kevesebbet az 1.8nal viszont cserebe gyengebb.
---
g4bb3r: utazoautonak mondjuk a Volvo jo, a C30al voltunk most nyaralni, 2200km 6 nap alatt es soha, semmim nem fajt. viszont csinaltunk egesznapos varosnezest 400km ut utan, aztan mentunk vissza. szoval erre tenyleg remek a Volvo.
a 2003mas V40el anno a rekordunk 5 nap alatt 4000 km volt, szinten nem fajt utanna semmink. a V50 annak az utodja.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
majestic
őstag
Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy a 2014-es gyártású D3-as motorjának a vezérműtengelye lánccal vagy szíjjal van szerelve, magyarul kell-e cserélni vagy sem.
Előre is köszi a választ!
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
oroborus
újonc
Tiszteletem Uraim! (talan meg holgy is akad! )
"Nyomozok" es okulok, ugy tunt, hogy jo kis forumos kozosseg alakult itt ki az elmult evekben, igy egy kis segitseget szeretnek kerni.
Eloszor is nem vagyok egy nagy forumozo, inkabb csak olvasgatok, meg csak Volvo-m sincs, de pont ezen szeretnek valtoztatni a kozeljovoben. Az alap szituacio az az, hogy komolyabban kb 1 hete szemezgetek az autokkal. A kiszemelt egy S60/80 D5 volna (inkabb S60, az a forma...), "termeszetesen" hasznalt, 2006+ -os, es ezzel egy 10 eves alom valna valora. Tartok is tole, hogy jo-e az ha beteljesul, neha sokat agyalok, neha keveset, de azert megis csak egy autorol beszelunk, sot...
Tehat az elso kerdesem itt:
Jartamban-keltemben egy dolgot nem lelek sehol... (pedig ismerem a keresot is es biztos valahogy ossze lehetne vadaszni, de valahogy nem megy) Tehat a korai modelleknek a felszereltsege kisse kodos szamomra. Annyit kideritettem, hogy Kinetic < Momentum < Summum < Sport ... de hogy reszletesen mi is az elteres, arrol nem lelek osszefoglalot. :/ (illetve egyet igen, de az csak S, Sport, SE, ha jol ertelmezem) Remeltem hogy talan itt a profik fel tudnak vilagositani egy lelkes amatort. (link is jo, ha bena volnek )
Ez azert volna fontos, hogy azert tisztaban legyek, hogy mit is nezenek/vennek pl, vagy hogy kideruljon, hogy mi az ami nelkul pl nem Volvo a Volvo (ha van ilyen). Nyilvan mindenkinek mas es mas a igenye es ingerkuszobe, tisztaban vagyok, hogy kompromisszumokra is rakenyszerul az ember ilyenkor. Szivesen varok tanacsokat is es szemelyes velemenyeket akar.Oro
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #5091 üzenetére
Személyes vélemény következik:
Szerintem egy Volvohoz hozzá tartozik az erő, nem elmebeteg 4-500 ló, de egy D5 vagy T5 ereje igen is legyen ott, tudd, hogy ott van ha szükséges, ez számomra hozzá tartozik a "Volvo életérzéshez".
Nagy, kényelmes, biztonságos, és ha kell, akkor kifújja egy 320, 330D orrát. Félre ne érts, egyáltalán nem használom boyracerkedésre, de igen is jól esik néha lepadlózni a V70 260 lóerejét, átfűzni egykét kanyaron nagyobb tempóval, aki ezt kipróbálta vele, kivétel nélkül mosollyal az arcán szált ki belőle. Ez jár hozzá, mint pizzához a feltét, éghez a bárányfelhő, Angliához a Királynő és a tejes tea... Annak ellenére hogy az ideje 99%-át nem így tölti.[link]
Nem erre való, de tudja. Ha kell 14 óra alatt érsz Franciából Sopronba, ha sietned kell 8 órán belül, mert meg tudja tenni, ha a helyzet úgy kívánja. A német trióból kiábrándultam, no meg amilyen imidzs jár hozzájuk abból én köszönöm nem kérek. Nekem a Volvo a legmegfelelőbb, ezért is járok ezzel. Letisztult, egyszerű, nem hivalkodó, mégis a legbiztonságosabb és legkényelmesebb. Nekem a rekordom 6000+ kilométer 1,5 hét alatt, S80 D5, és bizony soha nem fájdult meg a hátam, nem úgy mint a "nagyszerű" Mazda 6, Renault Megane, Renault Scenic, Renault Laguna, Opel Astra, Mitsubishi L200, Mercedes Viano, Ford Transit, meg amiket kihagytam... Hosszú táv futásban verhetetlen a Volvo. Mindegy hogy S80, V70, V50 mindig úgy szálltam ki, még én is csodálkoztam mennyire nem vagyok fáradt.
Inkább kifizetem a £100 helyett a £260 évi adót, de ne legyen hiány érzetem. Ne járjon a teljesítménye maximumán egy motor, mert annak sem tesz jót hosszú távon, ráköltheted amit az adón és tankoláson spóroltál.
Személyes vélemény, mindenkinek joga van olyat venni ami az igényeinek megfelel
-
válasz FeRRaR1 #5097 üzenetére
emiatt mondtam, hogy kinek mire.
a sajat C30 csak 130 lo / 180nm, cserebe 1.3 tonna menetkeszen. autopalyan egy ideig fura is volt, hogy az enyem a legkisebb auto altalaban, de amig nem lepik at nagyon a sebessegkorlatozast, addig ugyis tudom/tudnam tartani a tempot. de erre nem szoktak nagyon atlepni a tempot es senkit nem kell otthagyni.
erre tavolsagok vannak, jo minosegu/megfeleloen meretezett utak es max nyaron a lakokocsis/hajos autokat kell elozgetni (kamionok sebessegkorlatozasa megegyezik a szemelyautokeval). tehat foleg tempomat kell, elozgetni nem (jarmupark nagyresze Volvokbol all). az ero mondjuk kevesbe van persze ott (mondjuk a Saab 9.5 2.3Thez kepest), de eleg.
idealis ivre kis kanyargos erdei utakon a C30 igy is elemeben van, a futomu betonkemeny (Vs Volvo viszonylatban mindenkepp), a kormany pontos, a fek harap, plusz a kombikhoz kepest meggyozoen adja elo a kis gokartot, pedig 20 centi hijan pont akkora, mint a regi V40 volt. mosolyogva kiszallas megvan.
kenyelemben igazad van. en egyebkent azon lepodtem meg, hogy valaki gyartott skandinav tel kompatibilis, hosszu turakra alkalmas, kenyelmes coupét, ami a tetejeben kornyezetbarat besorolasu (nagyvarosokba pl nem kell behajtasi dijat fizetnem). mondjuk a C30 ilyen szempontbol egy erdekes allatfaj, a hasonlo koru/allagu/felszereltsegu S40/V40/C30 harmasbol a coupé a legdragabb hasznaltan erre. mondjuk teny, hogy jellemzeon kora 30as ferfiak vagy 50es nok a tulajok ahogy lattam (akiknek meg/mar nem kell kombi).
---
viszont, nekem meg mindig a legkisebb/legkonnyebb Volvo van es nem a leggyengebb motorral. a V40bol -2004es 1.8 van a csaladban, eleg sokat vezettem. az meg nem szeretett porogni, viszont az elobb emlitett hasznalatra eleg. foleg, hogy annak joval lagyabb a futomuve, kevesbe direkt a kormanya es kevesbe pontos a fek.
az uj V40 T3al viszont erosebb picit a regi 1.8 flexifuelnel is, tetejeben legalabb ket literrel kevesebbet fogyaszt ugyanott. ilyen is van a csaladban, viszont azt meg nem nagyon vezettem.
V40 1.6D / V40 drivE crosscountry van barati korben, nagyon keveset fogyasztanak es a meg mindig relative kisebb kasztni miatt elfogadhatoak itt foutra / palyazni.
szoval szvsz ki kell probalni, mondjuk teny, hogy ha rendszeresen nagyobb utakra jarnek Europan belul es az Autobahnon is dinamikusan akarnek autozni, akkor a nagyobb motorokat nezegetnem. Magyarorszagra ha a foutakon olyanok a viszonyok mint 10 eve, akkor a kisebb modellek eseten is a 2.0 / T4 / D4 modelleknel lehet nem vennek kisebbet. V70/S80bol pedig valszeg D5ot probalnek venni.
erre meg sose villogtak le, az autoparkbol meg max a sportkocsik lognak ki felfele, de azokat meg telen amugy se merik kihozni a tulajok a garazsbol.
--
egyebkent igen, neztem T5ot is fekete metal fenyezessel, de gyozott a jozan esz. meg szuksegem van a jogsimra
oroborus: keress ra googleben, szokott lenni katalogus amiben benne vannak a felszereltsegi szintek. ez altalaban regebbi modelleknel is megtalalhato. pdfet keress.
g4bb3r: a 2.4es othengerest / D5ot mondjak agyonuthetetlennek, de ezek picit dragabbak. cserebe dinamikus es sokat bir. kisebb motorokrol lasd az eszmefuttatast, a V50 nem annyira nehez mint a V70, igazabol egy 1.8as benzines is adott esetben eleg. ha van lehetoseg en kiprobalnam.a helyedbe, hogy mennyire felel meg a celnak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
őstag
Sziasztok
Jelentkeztem tesztvezetésre,kipróbáltuk az XC90-est,hát mit mondjak egy állom az az autó,és hiába csak négy henger,de nagyon megy az autó,tehát itt biztosan nincsen vissza lépés érzetre az tuti Nagyon tetszettek az újítások benne,na és az a nagy tér az utastérben, teljesen beleszerettem
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen