Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rasiel

    senior tag

    Sziasztok!

    Elképzelhető, hogy a közeljövőben le szeretném majd váltani a jelenlegi rendszeremet, ami egy 7 éves Z-2300. Egyelőre még csak tapogatózok, információkat gyűjtök, nem szeretném elsietni az egészet. Mindezek mellett jó lenne tudnom, merre induljak el, illetve nézelődjek, éppen ezért szeretném a ti véleményeteket is kikérni. Mivel laikus vagyok a témában, és megmondom őszintén, jó ideje nem nézegettem az újdonságokat, illetve a már régóta piacon lévő rendszereket, ezért nem szeretnék beleugrani semmi bizonytalanba.

    Ahogy olvasgattam a topikot, az olcsóbb 2.1-ekkel többségében nem vagytok kibékülve, amit valamilyen szinten meg is értek. A logimmal - mondjuk úgy - hellyel-közzel meg vagyok elégedve, már, ami a filmek és játékok alatti teljesítményét illeti. Ugyanakkor zenehallgatás tekintetében már hagy kivánnivalót maga után. Egyes stílusokhoz megfelelő, mondjuk úgy korrekten szól, viszont vannak olyanok, ahol nem. Alapon eléggé tompa a hangzása, amit egyénileg beállított EQ-val azért nagy mértékben tudtam orvosolni.