Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    válasz Kazimír #139 üzenetére

    Hát de akkor is érdekes. Ne legyen saját veszteségnek számolva már. Most akkor a mi megbűvölt katonánkat puffantjuk le, ezen a logikán akkor az sem saját veszteség, mert átállt (ezt most lehet kipróbálom kíváncsiságból). Kicsit poénosan hat, hogy egy thin man-t sirat az osztagunk. :U
    Nekem is jól jött, hogy pofán lőtte a társát a Thin man, majd a gép körébe próbálták kilőni és nem velem foglalkoztak, lehetett helyezkedni. És ennek köszönhetően nagy mészárlást rendeztem, könnyedén és gyorsan.
    Itt végül is csak gyengébb ellenfeleknél van sikere az agykontrollnak. Nem arról van szó, hogy Elite Muton-okat állítunk át és szétcsapunk velük. Ezért nem hiszem, hogy ez szándékos balance lenne a játékban. Bár biztosra nem tudom. :)

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Kazimír #128 üzenetére

    Simán van ilyen, szerintem... Beparázik aztán lő összevissza, nem érdekli ki van előtte és ki nincs.

    [link]

    Itt pl élesben, amikor ordítja, hogy FUUUUCK YOUUU! ... Ezekből a videókból sokszor az jön le, hogy a snipereken kívül a sima M16-os és golyószórós katonák általában szinte csak supress fire-t lőnek, aztán vagy talál, vagy nem... Persze élőben teljesen más mint a játékokban. Háborúban sokszor azt sem lehet tudni ki és honnan lő, és szerintem simán előfordulhat, hogy friendly fire áldozata lesz valaki a csata hevében.
    (Ezért jó a modern technika, ahol pontosan lehet tudni, hol vannak a saját egységek, honnan lő az ellenség, és fedezékből is lehet lőni, mert a fegyver scope-ja látható a sisakkijelzőben.)

    Amúgy játékhoz visszatérve, a régi XCOM játékokban kicsit reálisabb volt a lövés rész. Itt ugye bármivel lősz, mindig csak egy lövésed van, (mint a sakkban). A régiekben pedig időegység, célzási szint és lövedék függvényében alakult, hogy mennyit tudtál lőni. Ha az ellennek már alig volt élete, elég volt egy célzott lövés és vége is volt. Kár, hogy ezt nem másolták le teljesen 1:1-ben.

  • wednesday

    őstag

    válasz Kazimír #128 üzenetére

    Ezt az saját katonákra lövöldözést a régi részekből örökölte a játék. :)
    Érdekes, hogy az idő tényleg megszépíti a dolgokat. Ha nosztalgiaként emlegetik a régi XCOM-ot, erre pozitívként emlékeznek inkább. Milyen kihívás volt a játékban, a bepánikolt katona gránáttal még több embert is megölhetett stb. Egyébként van benne valami, a pánikoló mindenre lő, már teljesen eszét vesztette. Tényleg zavaró, ha a csapat legjobb tagját lelövi és a küldetés is veszélybe kerül ez áltat.
    Szerencsére nálam még nem puffantották le egymást. Van idegenre lőtt, vagy lehúzódott és kimarad a következő körből. Akkor néznék aztán nagyot, ha egy VIP küldetésnél egyszerűen lekapná a VIP személyt. :D
    Igen lehetne ilyen benne, hogy pl célzás nélkül kilövi a tárat, vagy kiszalad a fedezéke mögül egy véletlen helyre (talán ilyen van) és ezzel hozza magát talán hátrányba a következő körnél, vagy az overwatch-ban lévő ellenségnek kínál fel kedvezőbb lövési lehetőséget.

  • wednesday

    őstag

    válasz Kazimír #121 üzenetére

    Ez a pánik lövöldözés a régebbiben is benne volt. Sőt ott olyan is előfordulhatott, hogy a bepánikolt újonc eldobta a gránátot a szállítóhajó belsejében és a fél banda kifeküdt már rögtön kezdéskor. Erre kellemes nosztalgiaként emlékeznek, de ha most lenne egy ilyen.....

    Más, ezt általánosan írom, nem neked címezve :)
    Olvastam más fórumokon a játékról és a negatív kritikák sokszor ellentmondóak.
    Egyrészt idegesítő, hogy elvesznek az országok, de a játékmenet ebben az egyben nem változott. A valamit valamiért elv, az, hogy melyik ujjunkba harapjunk éppen most. De aztán mégse nyúlt kellő kihívást és izgalmat a játék. Túl könnyűek az ellenfelek, halomra lőjük őket, de ha lekapják a mi embereinket akkor már csaló játékmenet. Nevetséges inváziós erők, akik egy emberi katonánál nem jobbak, de ha aim bónusza van akkor az már zavaró. kiszámítható sablonos, de ha véletlen jön a nehézség akkor jöhet egyből a mentés-visszatöltés, mert mi az már, hogy hátrányból folytassák (egyesek) a játékot. Nem hal meg elég katona, ez nem háború, nincs veszteség érzés, de ha mégis, akkor meg az a probléma.

    Az tény, hogy nagyon nagy a szerencse (vagy nehezebb fokozaton a szerencsétlenség) faktora a játéknak.
    Vannak bugjai (főleg most a egérkezelés) és hiányosságai a játéknak, lehetne tényleg összetettebb a taktikai és fejlesztési része. Bár én ezt annak tudom be, hogy a XCOM-ot megvásárlók 90%-a valószínűleg újonc ebben a játékban és az elődről max hallott. Ha lesz következő rész, talán lehet abba reménykedni (bár ez csak remény), hogy bővítik minden téren a játékot, hiszen már megalapozták az új közönségét, akiknek szintén kell újdonság az elődhöz képest. Lehet nagyobb, összetettebb, változatosabb minden téren. :)

  • Ilsyde

    őstag

    válasz Kazimír #121 üzenetére

    Erdemes feltenni a Warspace Extension modot, rengeteg logikatlansagot javit es finomit. Koztuk ezt is.

  • bencze

    senior tag

    válasz Kazimír #121 üzenetére

    Hát attól függ de USA sztem jó választás, első hónapban Oroszország (legtöbb pénz), következőben afrika... (30% bónusz és csak 2 ország)
    Európából sosem indultam még, nem tűnik annyira erősnek.

Új hozzászólás Aktív témák