Hirdetés

Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz Arpee78 #28186 üzenetére

    "De szerinted randomban szimmetrikusan jó kezdeni a gyengécske összejátszás miatt, majd átmenni aszimmetrikus támadásba miután kiderül az ellenfél főerejének helyzete."

    Ezt mégis elmagyarázom mégegyszer; ha kiderül hol van az ellenség főereje, akkor nem szükségszerű rohangálni mindenkinek, meg oldalt váltani. Egyszerűen akik szembe találják magukat az ellenséggel azok visszavesznek a tempóból és passzívra veszik a figurát, nem nézelődnek ki szikla mögül, nem rohannak előre, szépen hátrálnak közben lövik akik eléjük jönnek. KÖZBEN a másik oldalra ment csapattársak megtolják, mert látják hol izzik a sok piros pötty a térképen, amiből tudniuk kell előttük elenyésző lehet az ellenséges tankok száma.
    Valami ilyesmit mutatna be a replay, de az ellenség bamba volt ezt felfogni...

    A replay... azt mutatja be, hogy a te oldaladon 5 tank elbukik 2-vel szemben? Ez volt az ellenség "lemmingtrain"-je, ugyan számbelileg nem az egész csapatjuk jött erre, de hozzátok képest több mint 2szeres túlerő... (3 db 9es tank + 2 db 8as vs 1 db T9 + 1 db T8, az artytok meg a dombtetőn ült, nem tudott nektek segíteni, ráadásul 2 perc után már halott volt!) Szóval jöhetett volna erre akár 6-7-8 tank is, ha hasonlóan tehetségesek lettek volna mint ezek, akkor ugyanúgy szétlövitek őket.

    Tehát mi is történt? A hegy alatt védő szerencsétlen ellen, nem érti, hogy mi a rákért nem tud haladni a másik oldalon 5 tankjuk, mikor előttük jön szinte mindenki.

    Ezt a helyzetet így kellett megoldani? Kiállni a hegy sarkára keresztben(!!!) és rátok lövöldözni? Szóval akkor mit is bizonyít ez a videó?

    Nem mondom, hogy ha titeket 2 perc alatt lerendeznek biztos nyerni tudnak, de elérhették volna a bázisotokat, onnan meg megint többfelé ágazhat a történet... sikerül-e becapelni, vagy se, volt pár med tankotok akár vissza is érhettek volna, bár 3 capelőnél már igen gyorsan szalad a vonal...

Aktív témák