- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz
PAtr0n #10648 üzenetére
Tudtam eddig is, hogy egy ASUS venti van benne, mert drága volt az új gyári venti, de huzamosabb terhelés alatt jött ki nálam, hogy ez bizony kevés egy WorkStation hűvösen tartásához. az előző tulaj nem hajtotta ki a gépet, azért is adta el nekem, mert túl sok volt neki hardverileg a gép
Jaa, hát igen, annál jobbat jelenleg nem tudok én sem, a Liquid Pro-nál.... De ha a venti légszállítása kevesebb mint fele a gyáriéhoz képest, akkor az sem váltja meg a világot
Nagyon nem mindegy, hogy mekkora lapátok mozgatják a levegőt...
-
Francia91
veterán
válasz
PAtr0n #10645 üzenetére
Én félretettem egy hete, mert úton van az új gyári venti a laposomba..
Az előző tulaj anno egy kisebb ASUS noti ventijét tette bele, pénzspórolás miatt, de ugye az a venti nem WorkStation teljesítményéhez lett tervezve, így a hosszabb terheléseket nem bírta..
Holnap elvileg megjön az eredeti új venti, hétvégére be is szerelem -
#21346560
törölt tag
válasz
PAtr0n #10573 üzenetére
Véletlen sem akarok vitát szítani, csak tudod annyi minden sikeres dolog van amit a Magyarok elértek, és mind leszarják, de 40 évente 1x kijutnak a foci EB-re, és már agyon vannak hájpolva.
Lehet engem sajnálni, de aki engem sajnál, az nem lát az orra hegyéig...
Csilliárdokat költünk a focira, stadionokat építünk, amik üresen állnak, de ne kerülj be a kórházba 3 hétre.... és az egészségügy csak egy...
Van cirkusz, kenyeret meg szedünk a kukából... De tényleg ne politizáljunk, kérlek sajnálj csak... -
frem1790
őstag
válasz
PAtr0n #10532 üzenetére
Az az igazság, hogy ez a szar az AB mondat volt az utolsó csepp a pohárban, régen forr már bennem a méreg az ilyen megjegyzések miatt. Nem túl jól jött ki, hogy éppen nálad borítottam ki a bilit, mert Te nagyon sokat segítesz az ide tévedő embereknek - köztük nekem is! Úgyhogy bocsánat, igazából a hsz-em nagyon piciny töredéke illet Téged!
Biztosan végigolvastad a többi reakciót is, úgy látom megértetted mi volt a bajom.
Egyébként ha megnézed a statomat van 140 reál csatám - próbálkoztam, de a fentebbiekben leírtak miatt nem jött be(WT-ben frem1789 néven szerepelek).Francia91
Igen, én voltam, jóval többet olvasgatok, mint amennyit írok, de az a túra igén szép volt, úgyhogy nem hagyhattam szó nélkül!
-
frem1790
őstag
válasz
PAtr0n #10523 üzenetére
Szar az AB.
Jelentem nem szar! Csupán más igények kielégítésére hozták létre, aki többre vágyik annak ott van az RB és az SB. Nekünk többieknek akik stresszoldásként, kikapcsolódásként csak egy jó kis lövöldére vágyunk tökéletesen megfelel. Sőt a kategóriájában szerintem a legjobb. Játszottam a Warplanes-el és még néhány single játékkal, a WT árkádja kenterbe veri őket minden téren. Ha azt várod el tőle amire szánták akkor nincs vele semmi baj: árkád, annak meg szerintem tökéletes. Azt már csak halkan merem megkérdezni, hogy Nektek only RB játékosoknak azért gold-ozni megfelel? Arra túl nagy kihívás az RB?
De nem akarok bántani senkit. Egyszerűen csak csípi már a szemem az AB és az AB játékosok állandó szarozása. Más kategória, más igényekhez igazítva, ezt nem lehet megérteni? -
-
Francia91
veterán
válasz
PAtr0n #10398 üzenetére
Ha szponzorálod, akkor semmi akadálya
. Első és a legfontosabb az MZ
Nem vagyok nagy kocka, kizárólag a War Thundert nyomom, és kész
(#10399) csongi
Nekem csak az EU és RU szerver van kiválasztva, az esetek 90%-ában 30-60 ms közötti a pingem. Az US szerverek pl köztudottan pingesek, de az ázsiai szerverek sem sokkal jobbak
-
Francia91
veterán
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
PAtr0n #10358 üzenetére
Ha esetleg a steames verzió van fent, akkor ott is felvehetjük a kapcsolatot, az legalább csipog néha.
Számok: mivel nem képesek megcsinálni azt a hihetetlen programozói munkát, hogy a beszélgetéseknél legyen időbélyeg (legalább óra:perc), ezért én pótolom ezt. Így ha azt látod, hogy 1743-at írok, akkor az azt jelenti, hogy 17:43-kor írtam.
-
m3tr0
őstag
válasz
PAtr0n #10303 üzenetére
Köszönöm a tippeket.
Fighter-ként 1 nap 7 órát játszottam, bombázóként 1 óra 39 percet. Ez árkád módban.
Realistic battleben 1 óra 35 percet töltöttem ott csak fighterben.A magassági kormány lapát kezelése az ki van téve gombra és azt használom is.
Ellenben pl. a flapseket soha nem állítottam.Azt sem tudtam,hogy lehet.Majd jövő héten kipróbálom.
-
m3tr0
őstag
válasz
PAtr0n #10288 üzenetére
Megígérem ez lesz az utolsó hsz-em.
Szóval, ajánlottátok a japán gépeket, megpróbáltam. Azt most írtad,hogy hajlamosak kigyulladni egyből...hát végül is észre vettem csak eddig ezt senki nem mondta mikor váltottam az angolokról.
Próbáljak ésszel játszani. Rendben, áruld már el,hogy Ab-ben, amikor 6 gép köröz lent a föld felett 80 m-en,akkor mit csináljak? Repüljek 600-on és várjam,hogy majd valaki elém repül?
Persze költői volt a kérdés.Mondjuk,hogy nem fűnyírózok hanem repülök rendesen, kinézem a célpontot, rárepülök, kivárok,hogy a távolság is tuti legyen és lőni kezdek. Mennek a hit-ek, ezekről már írtam,hogy egyszerűen nem szakadnak szét a gépek, nem zuhannak le. Erre írtam,hogy assistokat ad csak. Vagy egy idő után beragad a fegyver,elfogy a lőszer, magasságért indulok ahogy bírok...ekkor jönnek az említett lövések és már szét is szakadt a gépem,vagy lángolok. Ha ez itt rinyának számít akkor sajnálom.
Attól még igaz. Ha ez neked rosszul esik mert az általad nagyon szeretett játékot érinti akkor is így van.Persze látom,hogy milyen játékosok vannak itt is és szervereken.
Mindenki tele van csúcs gépekkel,arannyal, lionnal,meg tapasztalattal.
Elhiszem,hogy neked már könnyen megy és van idegzeted és türelmed repkedni, de nekem abból van elegem,hogy pl. ma is az utolsó csatában az 5 gépemet cirka 2 perc alatt lőtték le. Pedig hidd el,hogy figyeltem amit tudtam kerültem és még támadtam is több gépet sőt találat is volt.
De azon kívül annyi,hogy repülök, beérek a zónába ahol megy a csata és amire kiválasztok valakit és erőt veszek,hogy akkor majd most...aztán két lövés és végem.(van,hogy 1 km-.ről ahogy írtam)Tulajdonképpen még ezzel sem lenne bajom,mert biztos én vagyok balfasz, ezt is leírtam,hogy sztem nem jó helyre lövök vagy nem tudom. Már nem is érdekel.
De az,hogy rohadt nehéz bármelyik nációnál olyan géphez jutni amin normális a tűzerő és jól repülhető,nem papírból van az egyszerűen idegőrlő. Mert az elején bízol benne,hogy majd ha lesz jó gépem akkor talán lövök majd több fraget és könnyebb lesz...hát kurvára nem így van.
Na mind1, ezek után csak akkor írok ide ha jön válasz a kommentemre,nehogy engem kelljen olvasni.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10192 üzenetére
Az a fekete-sárga P-51 az első változat volt, Allison motorral. Hogy tudott-e repülni?
Amikor az angolok - mert nekik készítették - megkapták próbára, azt mondták, hogy talán felderítő gépnek jó lesz, másra nem nagyon. Aztán a Rolls-Royce berepülőpilótája ment véle egy-két kört, és leszállás után valami ilyesmit mondott: "Tegyetek bele egy Merlint, akkor talán lehet belőle valami..." Aztán az még nem volt az igazi, volt P-51A, B, C és a D lett végre olyan, amilyennek az elején lennie kellett volna.
Engem ezért idegelnek ki azok a szarok. Csak OP-51 -nek hívom
Azóta javították az IL-2 -t. És ketten láttuk, az egy qrva kobra volt
Csak nem volt 120°-os.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10190 üzenetére
A boton lévő nézegetőt be kell állítani. Ez az, amit a tengelyekről írtam reggel. Keresd meg a beállításokban, és tedd át relatív tengelyre, ezt úgy találod meg, hogy ráállsz a funkcióra, és alul az "Achse-Bearbeiten" -re kattintasz alul, vagy ha angolul van, akkor Axix-propeties vagy mi lesz a neve. Ott vannak különféle csúszkák is, azokkal még lehet finomítani rajta. Meg érdemes beállítani egy gombot, ami visszateszi alapállásba mindkét tengelyt, megadhatod ugyanazon gombot mindkét tengelyhez.
Amúgy az amcsi gépek mostanában valóban érdekesen viselkednek. De a játék csúcspontja az volt, amikor az IL-2, amit üldöztem, csinált egy Pugachev-kobrát
Akkor utána 1 hónapig nem léptem be...
Csak hogy értsd: jelenleg csak a Szu-27, illetve ennek továbbfejlesztései tudják megcsinálni, meg ha nagyon profi a pilóta, és át van alakítva a Mig-29, akkor azzal is.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10184 üzenetére
Tengely beállításoknál lehet állítani, hogy relatív legyen-e. Ez akkor kell, ha a tengelyt gombokra teszed, mert a gomboknak a kimenete 0 vagy 1, nem úgy, mint a tengelynek, ami 0 -tól 1-ig. A relatív tengely növekményesen veszi figyelembe a gombnyomást, ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy ameddig nyomod a gombot, addig folyamatosan növeli a tengely értékét. Ha normál tengelyre teszel gombot, akkor ha megnyomod, azonnal max -ra ugrik, ha elengeded, akkor meg vissza minimumra.
A DCS -ben hivatalosan nem tudom, hogy van-e ilyen, de valami biztosan van, mert a Bf109K-4 teljesítményén érezni lehet a különbséget, ha pl. 20°C helyett 35°C -ban repülök. Egyes gépek (pl. a két kedvenc, a Bf109K-4 és a Szu-27) PFM -el vannak jelen (Professional FM), ez azt jelenti, hogy nem csak simán scriptelik a viselkedést, hanem beteszik a gépet egy szélcsatornába, megvizsgálják, és az alapján modellezik le a viselkedést, lehet, hogy csak emiatt érzem másnak. A szél le van, még a turbulencia is. Sőt, a szél esetén több magassági szinten külön tudja kezelni az irányokat és az erősséget. Lehet dinamikus időjárást is állítani, pl. beállítasz 1-2 ciklont vagy anticiklont, és máris változó körülmények között találod magad.
Ők amúgy katonai szimulátorokkal foglalkoznak, a DCS World -ot csak mellékesen csinálják, sok dolgot nem adhatnak ki, pl. a Szu-27 azzal a fedélzeti elektronikával van jelen, mint amivel anno megjelent - talán picit újabb -, és pl. még nem lehet aktív radaros rakétát vinni vele, pedig a jelenlegi tud, és akár 4 célra egyszerre ki tudja lőni. Mivel azonban az amcsik pár éve megszerezték, az FM -jét, azt már nem kell titkolni, így nemrég megkapta a
majdnemkatonai pontosságú FM -et.(Pl. lehet vele kobrázni) Sajnos a modulok pénzesek, nem is olcsóak, de az mindenféleképpen dicséretes, hogy az ingyen letölthető DCS World -ba van egy csöves + egy propis gép ingyé. (Szu-25T + TF-51D)
A Logi G940 azért ilyen drága, mert force feedback -os, de tényleg nagyon felment az ára, én anno 65k -ért vettem.
-
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10180 üzenetére
A Trimnél állítsd be, hogy relatív tengely legyen, feltéve, hogy gombokra tetted. Ha van a joy -on trimkerék, akkor nem jó a relatív.
Én hasonlóan voltam, mint te, és kezdetnek egy Logitech Extreme 3D pro -t vettem anno. Kb. fél évre rá annyira ráálltam, hogy megvásároltam a Logitech G940 -est
Egyszer telepítsd ezt, még openbéta, és két repcsi van benne ingyen, egy Su-25T és egy TF-51D, ami a P-51D -nek a kétüléses változata. A TF-51D teljesen klikkelhető pilótafülkével rendelkezik, azaz egérrel kell kapcsolgatni, mint FSX -ben. Annak ellenére, hogy openbéta, egyáltalán nincs benne több bug, mint a "stabil" 1.2 -ben
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10176 üzenetére
Gratulálok, megtetted az első lépést a teljes romlásba vezető úton
Figyelj a beállításokra, a "nonlinearity" alapból 2 -esen van, azt 1...1,2 -re tedd, és az érzékenységet úgy állítsd, hogy az gyakorlatilag egy késleltetés. 100% -on ahogy húzod a joyt úgy mozdul a gépben is, ha lejjebb húzod, akkor meg késni fog.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10162 üzenetére
A vastag szárnyprofil csak hátrány. Az Oroszok nem direkt alkalmazták, hanem azért, mert olyan gyenge anyagokból kellett építkezniük, hogy muszáj volt vastagabbra építeni, hogy elbírja a terhelést. Már leírtam nektek, hogy amikor a 90 -es évek elején újra elkezdték gyártani a Yak-9 -et és a 3-at, nem az eredeti anyagokból - ami gyakorlatilag bútorlap -, hanem normális könnyűfém ötvözetekből (és egy működőképes motorral), ők döbbentek meg a legjobban, hogy simán lerepüli a P-51 -et
Szent meggyőződésem, hogy a WT -ben ezeknek az új építésűeknek az FM -je van
A középmotorosoknál is muszáj a szárny előtt lennie, de a baromi nagy gépágyúval, meg az építésből adódóan ki vannak ugyanúgy egyensúlyozva, mint az orrmotorosok. Nem feltétlen emiatt esnek át.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10160 üzenetére
AoA = Angle of Attack
Így van, hasonló, mint amikor a szárny leszakad, de mégsem, mert lassítja a pörgést.
Jól gondolkozol, ha 90°-ban áll a gép, akkor nem pörög be, legalább is nem azonnal. Csak elkezd leesni, de esés közben bepöröghet, ha a két szárny nem egyszerre kapja újból el az áramlatot.
És nem egyszerre fogjaAz is segíti, hogy orrnehéz, de ha belegondolsz, minden gépnek a szárny előtt van a súlypontja, különben nem tudna a levegőben maradni. Nagyon jó az aerodinamikája is, a kettő együtt okozza ezt.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10157 üzenetére
Ez valóban így van, de nem csak az alacsony sebesség miatt megszűnő felhajtóerő miatt tud átesni, hanem a túl nagy AoA miatt leváló áramlás miatt megszűnő felhajtóerő miatt is. Ilyenkor kezd el remegni a gép. Ha csak simán elfogy a felhajtóerő, attól nem rázza magát, hanem csak simán elindul a föld felé.
A pörgés azért jön létre, mert ha a gép dőlése a fordulóban nem éri el a 90° -ot, akkor csak az egyik szárny esik át. Aztán ha már pörög, akkor előfordulhat, hogy szárny leárnyékolja a vezérsíkot, ami miatt nehezebben jön ki a dugóból. De erre azért figyeltek harci repülőknél, hogy ne nagyon forduljon elő.
A Spitek Yakok azért nem esnek át, mert nincs normális FM -jük. Azonban egyre többször látom, hogy menekül előlem Yak -al, majd egyszer csak átesik, szóval szerintem lassan de biztosan azokat is állítják be rendesen. Amúgy pont a Yak volt egy különösen átesős gép, a túl vastag szárnyprofilja miatt.
A G-6 -nak amúgy nem szabadna ilyen könnyen átesni. Sőt, úgy általában a Messereknek sem, mert a gép annyira jó volt ilyen szempontból, hogy a dugóból sok esetben saját magától, a pilóta beavatkozása nélkül is kijött.
-
frem1790
őstag
válasz
PAtr0n #10131 üzenetére
Nem tehetek róla de ez ugrott be:
Paraszt bácsit kérdezi a riporter:
-Pista bácsi aztán maguknál itt a faluban van e rasszizmus?
Mire az öreg:
-Nincsen az nálunk kérem. De igény, az vóna rá!Viccet félretéve jó lenne egy ilyen leírás, bár lehet ha ezt megcsinálod akkor Te több munkát fogsz beleölni mint amennyit mostanság a WG beletesz a repülős részbe.
-
Francia91
veterán
Én 1 GE Wagert elcsesztem a héten, próbáltam egyedül menni BR 3,7-ig, a Ground pályákat hoztam is szépen, de ahol Domination volt, ott f*sz volt a csapat (A Ground pályákon is, de ott van esély egyedül is, ha szarrá bombázol mindent....). Kemény 100 Goldot sikerült összekaparnom....
-
Francia91
veterán
Akkor majd összehozzuk együtt, én inkább várok. Jó az, ha 4-en vagyunk
Jelenleg 3 db Golden Wagerem van, ráérek elhasználni, majd prámium gépre gyűjtögetemMás:
Fejlesztgetem a D-9-est, kezdem megszokni és megkedvelni, most már nem csak 1-1 kill sikerül meccsenként, kezd 3-4 kill lenni az átlag 1 meccsen.... Még jópár fejlesztés hiányzik rá (elsősorban a teljesítményt fejlesztem, a többit cseszhetem, ha szarul emelkedik), de a fegyverzetet egyenlőre nem érzem sürgetőnek, az alap befűzéssel is pár találattól kigyullad az összes gép
-
Francia91
veterán
Nah, en pont igy vagyok a Ki-84 Hei geppel... Ott van rajta 2x20 mm es 2x30 mm, de kb egy kalap szart sem er... Nyomatom az F7F-be, B-17-be es B-29-be a loszert, de csak hullik le valami roluk, es repulnek tovabb.... Bezzeg az Me-410 B-6/R3-mal mikor megsorozok ugyanilyen gepeket, darabokra hullanak. Szegyen, hogy a japan 30 mm-es is ennyire gyenge. Szinte csak a Bearcateket es Spiteket serti rendesen, a tobbinek meg sem kottyan. Probalom fejlesztgetni ezt a Ki-84 Hei gepet, de igy kinkeserves a dolog....
-
munnergep
senior tag
Ja tényleg pár másodperccel előrébbtől linkeltem be. Mindegy, legalább van előtte felvezető a szimpatikus szereplőkről
Csodálkoztam, hogy nem szakadt darabokra a 30 millisektől, de biztos azért bírja mert amerikai...
Alapból nem szeretem a murika hősős vs. full gonosz pokolból jövő németek filmeket (pl. Henry Fonda egyedül megnyerte a 2. vh-t).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Google Pixel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Tőzsde és gazdaság
- Minden erejével a 2 nm-re fókuszál a Samsung
- PlayStation 5
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- További aktív témák...
- Okostelefonok és eszközök felújítása, akkucsere, törött kijelző csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!
- ASUS Dual RTX 4060 OC 8GB GDDR6/Garancia 26-07-27/
- Eladó Intel i7-6700 Processzor Hibátlan Működés!
- Eladó Panasonic DMC-TZ80EP-S fényképezőgép
- 9430 2-in-1 14" QHD+ IPS érintő i7-1265U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Samsung Galaxy A54 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest