Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyomman

    aktív tag

    válasz N!tRo #1879 üzenetére

    Na, miután átírtam úgy a progit, hogy a döntetlent is jelezze, így az else-t nem lehet használni. Azért beírom ide, hogy mi volt, azóta rájöttem: nme biztos, hogy jó ez így:
    [...........]
    akarmi:char;
    akarmi:=readkey;
    case akarmi of
    #49:
    begin
    if (kartya1>kartya2) and (kartya1>kartya3) then outtextxy(10,300,'szöveg1);
    else outtextxy(10,300,'Sajnos rossz szamra tippeltel');
    end;
    #50:
    begin
    if (kartya2>kartya1) and (kartya2>kartya3) then outtextxy(10,300,'szöveg2');
    else outtextxy(10,300,'Sajnos rossz szamra tippeltel');
    end;
    #51:
    begin
    if (kartya3>kartya2) and (kartya3>kartya1) then outtextxy(10,300,'szöveg3');
    else outtextxy(10,300,'Sajnos rossz szamra tippeltel');
    end;
    [...........] a helyesírási elírásokal, ha vannak ne törődj, most írtam, nem az volt a gubanc
    asszem ilyesmi volt.
    Köszi a readln-el kapcsolatosat, sokat szórakozok ezzel a grafikus képernyővel...


    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák