Hirdetés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz polonic #20045 üzenetére
2023-as Corollánál nálad sem sík a vezetőülésnél a padló? Valami cső megy a padló alatt, amit nem sikerült síkba fektetni. A gumiszőnyeget rárakva is ugyanúgy kidomborodik középen, könnyen kitapintható. és szemmel is jól látható.
El se tudom képzelni, hogy ez így normális -
No.01
őstag
Az letezik, h meg az uj 2024-es autoknal (Corolla es Rav4) is az automata fenyszoro meg nem kapcsolja a hatso lampat nappali menetfenynel?
Mintha olvastam volna, h ez valtozott az elmult 1 vagy 2 evben.Ha valoban igy van akkor ezt nem lehet "felokosittatni" a szervizben?
-
flegga92
senior tag
Szellőző rostélyon tényleg nem jó ötlet befújni a habot, sajnos a flakon is azt tanácsolja.
Amit én tanácsoltam (és a Toyotás videó is) hogy a hab az elpárologtatóba jut be ami amúgy is vizes közeg, semmi baja nem lesz, csak ésszel kell fújni, hogy lehetőleg a ventillátorig ne nagyon érjen el.
A rendszer többi részét pedig a légbeszívón keresztül befújt aeroszol fertőtleníti, ami kb olyan mint egy klíma bomba, csak koncentráltan végig megy. -
sko
csendes tag
Sziasztok!
E120-as 1.6 VVTi Corolla ablakmozgató gombjai vagy nem működtek, vagy csak akadozottan. Szétszedés és a nyák megtisztítása után derült ki, hogy a pin-eket kézzel az árakmöri érintkezőkre nyomva minden rendben van. A gond igazából csak annyi, hogy a gombok nem nyomják le eléggé a fehér műanyag "szarvakat", amik aztán nem aktiválják az áramkörön lévő érintkezőket.
Tudom, hogy az ablakmozgató modul az előző tulajnál egyszer szét lett szedve. Nekem úgy tűnik, mintha a fehér szarvak tetejéről hiányozna valamilyen elem, ami jobban átvinné a gombokról az erőt.
Valóban hiányzik onnan valami?
Volt már valakinek ilyen problémája? Hogy oldottátok meg?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz honeker #20031 üzenetére
Nem volt semmi gond és a visszapillantóm az eredeti. Ha valaki nem ügyetlen mint én (pont attól félek hogy nálam törhet egy két kis műanyag bigyusz) akkor szerintem simán megoldható szerviz nélkül. Én jobban szerettem a békességet (főleg magammal ha elbaltáznám)
Eastsider: Lehet Lexus Budáról nem a legjobbakat hallom (de nem sok mindent, simán lehet a rossz hír könnyebben terjed esete).
-
ncc1701
veterán
válasz Csabroncka #20030 üzenetére
Rengeteg cuccot árulnak ezzel a leírással.
-
g0dl
addikt
Én előző kocsinál azt a pohártatóba rakott spray-t használtam, amivel egy negyed órát kellett járatni a klímát üres kocsival és belső keringetéssel. Ott az működött.
Azt nem használja senki toyotaval?
-
Csabroncka
addikt
válasz ncc1701 #20027 üzenetére
A levegő nyílásokon semmit nem küldesz sehova!
Habot kizárólag az evaporátor elfolyócsövén nyomsz fel, alkoholos fertőtlenítőt pedig beszívatod maxra járatott klímával. Semmi nem folyik elektronikára, meg roncsolod szét vele a csövek szigetelőhabját... meg ilyenekre, mert a folyadék az evaporátor kondenzcsövén távozik."in medias res"
-
Dare2Live
félisten
válasz ncc1701 #20027 üzenetére
@ncc1701
klímatisztító flakont használok csővel évek óta. Annyi, hogy anno az össztételt kb összenéztem de amit találtam kb mindben ~uaz volt.Biztos van más összetételű légkonditisztító is ami feloldja a tömítéseket.
"a folyadék ráfolyik valami elektronikára"
Ezért nem szabad azonnal indítózni. Én ezt meg is teszem de a márkaszervízben amikor ott voltam nem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz Flashback #20026 üzenetére
[link]
Ha erős mocsárszag van akkor én ezt a félét ajánlom. Ez nem habzik fel úgy mint a gyári toyota. Miután befújtad a cső kihúzásával várj egy percet és készíts oda egy kis vödröt mert lesz visszafolyás, sok mocsokkal/gombával.Haverom a motult használja évek óta. Azt nem tudom használ e mert neki sose volt mocsászagú az autója.
és persze meg lehet venni a gyári toyotat is, amikor márkaszervízben láttam a folyamatot ott is ezt használták.
[link]Mindhárom verzióra érvényes, hogy miután kész várni kell min 15percet indítás elött. Annyi idő míg "eltűnik" a hab. Szakszervízben ezt a15percet nem tartották be.
Felelőséget persze semmiért nem vállalok, az utolsó toyotasért sem. Tuti, hogy el lehet szúrni egy ennyire egyszerű dolgot is...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ncc1701
veterán
válasz Dare2Live #20025 üzenetére
Lehet kapni klímatisztító flakont csővel. Elvileg a csövet kell bedugni a légrostélyon, és beküldeni a tisztító genyát. Na, ez tud olyat csinálni, h feloldja a tömítéseket, és a folyadék ráfolyik valami elektronikára. A többit a képzelő erődre bízom.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
Azt nem mondták hogy sikerült tönkrevágni?
Én nagyon sokadik toyotan csinálom a linkelt bedugossal, még csak nem is a gyári légkondi tisztítóval tolom (összetételre kb tökuaz) és eddig koppkopp semmi hiba.
A bomba szerintem semmire se jó. Ad egy kis kellemes szagot de gomba.... ellen mint halottnak a csók.
Ózon az ér vmit, de ha már érdemi mocsárszag van akkor csak átmenetileg szűnteti/csökkenti a szagot. Amit szeretek benne, hogy az egész kocsit fertőtleníti.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
No.01
őstag
Évente egy bomba szerintem teljesen elég. Ha már gond van akkor meg egy szaki. Hallottam horror storykat anno mikor nekünk lett büdös. Volt aki csinált otthon magának egy majd 2M-os kárt a bedugós megoldással.
Az ózon még jó lehet de arról is hallottam érdekes dolgokat a kozmetikába. Az igazi hátránya, hogy meg tudja öregíteni a beltér egyes elemeit. -
honeker
őstag
-
_q
addikt
válasz Csabroncka #20014 üzenetére
Köszi a tippet. Szerencsére nálam csak megelőzés a cél, most még nincs szag.
-
Csabroncka
addikt
Az evaporátor kifolyócsövén habot nyomsz fel, úgy, hogy megjelenjen a ventilátor előtt, kb 3 ismétlésre elég.
Az evaporátor elfolyócsövét úgy találod meg, hogy az anyósülésnél a lábnál visszahajtod a szőnyeget, ott a cső, visszahúzod és beletolod a habot, könnyebb és gyorsabb megcsinálni, mint leírni.
Az utastér levegőszűrőt kivéve, a klimatizálást maxra állítva befújod a sprayt a ventilátorhoz.
+ a videón linkelt módszer alapján kezdtem el én is csinálni, soha nem büdös a klímám/fűtésem a szezonban.
"in medias res"
-
flegga92
senior tag
Kívül az anyós ülés felől van a szélvédő alatt egy rács, ott kell befújni az aeroszolos verziót. De érdemes habot is venni, azt meg az anyós ülés felől a szőnyeg alatt van egy cső, azt visszahúzva lehet az elpárologtatót is kitakarítani.
Itt egy viedó a Toyotától.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Sziasztok!
Tudtok segíteni benne, hogy a toyota auris 2014 hibrid autó esetén hol találom a külső levegő beszívót? Elvileg ott kellene a klíma tisztítót bejuttatnom.
-
polonic
félisten
válasz Csabroncka #20004 üzenetére
Francia gyártás? Milyen olaj lehet az?
Amit én találtam infot, és osztom itt bőszen, hogy az ExxonMobil gyártja a toyota olajakat, az lehet csak az US piacos olajokra vonatkozik.
Bár a Mobil1 olajat is lehet éppen Franciaországban gyártani.[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
válasz sakal83 #20002 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy ha a Toyota engedi a plecsnit (egyébként francia gyártás), akkor nagy gond nem lehet. Meg kell nézni az API és ILSAC teljesítményjelzőket, és a minimumot amit előírnak tartani kell.
Ráadásul én kényelmes vagyok, mert 4,4 liter kell az autóba, a maradékból kb 2-3 decit pótolok a max jelhez, ennyit elcsipeget 15.000 alatt."in medias res"
-
őstag
válasz dragon1993 #20000 üzenetére
Sajna egyetértek a távoli fűtés fincsi lenne (erősebb motor nekem nincs, rav4-ben egyféle hybrid van ha nem megyünk el plug in-ig).
-
sakal83
addikt
válasz Csabroncka #19997 üzenetére
Pont innen vennem. Eddig eneost hasznaltam, csak lattam hogy van toyota olaj, akkor miert ne? Csak ugye nem ismerem
-
st6969
őstag
válasz dragon1993 #20000 üzenetére
"A távoli fűtés és az erősebb motor azért nagy extra.
A legtöbb kolléga másnap cserélne velem a régiről."Dettó, nem is kérdés Ha naponta 3x kidobna, akkor is a 2023-asat választanám.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest