- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- iPhone topik
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
OCTAMD
őstag
válasz ncc1701 #19897 üzenetére
Nem véletlen mondja a szerviz ,hogy eCVT esetében nem kell,de aki kicserélteti mondjuk 225000kmnél érthető ,de 90000kmnél full értelmetlen,sok esetben megnyugtatásképpen kiszámlázzák neked és jót röhögnek
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
-
OCTAMD
őstag
válasz ncc1701 #19895 üzenetére
Azért ha a sok ember megértené ,hogy ezekben az e-CVTkben nem kell cserélni 90000km után olajat nagyon jó lenne.Bőven ráérsz 200000km után cserélni ,mint az több rengeteget futott autó is bizonyítja,vannak 500-600000et futottak is amik az eredeti olajjal mennek még.Néha ledöbbenek ,amikor valaki azt gondolja ,hogy 0W-20as vagy 0W-16os olajjal ezek a motorok nem mennek el simán 350-400000km felett is simán.Kicseréli az olajat 8000kmnél ,mert meg van győzve ,hogy 15000km nél ha cseréli ,akkor már 170000kmnél behal a motor.Igaz nyugott ,mert 130000km előtt már eladja Olyan jókat röhögök itt ,nekem vannak sok kmes autóim ,amiket szimplán saját magam szervizelek és hát sokszor egy 12000kmes olaj jobban néz ki az autómban,mint egy 3000kmes márkaszervizben cserélt.
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
ncc1701
veterán
-
-
polonic
félisten
válasz eastsider #19888 üzenetére
Én még nem tartok ott. A váltóolaj cserével nincs konkrét tapasztalatom. De úgy alapból a Mayerrel Budakeszin eddig jó tapasztalatom van, kétszer voltam. Egy első olajcsere 3 ezer km-nél és egy kamera beszerelés.
Bemehettem a műhelybe úgy, hogy még időm sem volt megkérdezni, hogy szabad-e, ők ajánlották egyből.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Emmeg hamarosan kerekit. Én tuti úgy hirdetnem, hogy nem tekert órás, km lekerdezheto pár napja pont egy avensis verso 2.0 d4d-t dobott fb markplacc 660 ezer kmrel, pontosan azzal a szöveggel, hogy a beirt km állás valós, lekerdezheto a futasteljesitmeny
lesz ebből még b5.5 passat 1.9pd-vel, haha -
Imy
veterán
válasz polonic #19885 üzenetére
Akkor erre legalább számítanak, hogy cserélni kell. Lehet a 90e-et érdemes 60e-re leredukálni, ha valaki sokáig akarja megtartani. Ha nekem nem jön közbe semmi 5 évig amíg garanciális biztosan marad, de legkésőbb 7-8 éves korában eladom, mint a többi kocsimat. Szerencsére azokkal sem volt semmi gond, pedig nem japán volt egyik sem. Csak a Vitarától váltam meg 1,5 év után, mert az nagyon nem jött be. (1.6 szívó) Igaz nem a motor, hanem maga a kocsi.
-
sakal83
addikt
válasz OCTAMD #19878 üzenetére
Mibol gondolod, hogy hozzanyulas nelkul elmegy 400e kmert?
Komolyan kerdezem, mert en meg ilyet nem lattam. Hallottam de sosem lattam
Az eddigi autoim: F astra (motorcsere 23e kmnel), almera ( 220e kmnel motorcsere), corolla verso 240e es egy masik 270e kmnel hengerfejes lett. Pedig mindegyik motor megbizhatonak kikialtott.
Lehet nekem van csak szerencsetlensegem a kocsikkal
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz OCTAMD #19878 üzenetére
En azt hittem altalanosan beszelgetunk, amibe nem csak a Toyota hybridek tartoznak bele ugy pedig bejon a kepbe az emlitett Skoda es/vagy Renault 30e csereperiodusa is...
Ugy meg mar szerintem finoman szolva sem garatntalt a 350-400e km futas.
...de halkan megjegyzem, h ha egy Toyotaban nem cserelsz valtoolajat akkor ott is lehet mar gond ennyi ido alatt. -
addikt
Ez és innen került bele.
Pénteken rendeltem, be is szerelve azóta.
Helyben ilyen 38-40.000-ket mondtak, na persze, jó lesz ez 31.100-ba összesen inkább.Jól sejtem hogy csak az órát kellett állítani csere után?, más nem felejt el (Megane 2-nél az ablakot újra kellett tanítani)
[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
válasz AiRLAC #19870 üzenetére
Nagyon ritka az az ember aki megvesz egy új autót és 500000kmnél is mondjuk 8évesen nála van,ezért nincs is lényege hogy 9000nél vagy 15000nél cserél olajat,mert azt a 6-7évet és 350-400000et tudja bárhogy is
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
hhgygy
senior tag
válasz dragon1993 #19853 üzenetére
Nos, beszéltem a márkaszervízzel, ezek szerint nem csak a kilométerre van tolerancia, hanem az időkorlátra is, a halásztelki Toyota plusz 1 hónap ráhagyást mondott nekem.
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
addikt
válasz OCTAMD #19868 üzenetére
Pedig ez a tapasztalat, nekem az előző 1.8as benzinesben is 9-10e km környékén volt olajcsere, meg a mostani 2.5-ös hibridben is így lesz. Persze ezek saját autók, nem cégesek, én általában nem cserélek 3-4 évente meg 60-80e km után autót.
"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Tud valaki szerelot ajanlani, aki meg tudja oldani jol es jo aron egy d4d 2.0 verso vizfogyasztasi problemajat?
Mondjuk egy hengerfejtomites csereennyibe kerul?
-
OCTAMD
őstag
válasz KubanitoS #19865 üzenetére
Csúnya lenne ha valaki csak 15000km után cserél olajat és az hibát okozna a mai 0-20 0-16 esetleg 0-8as olajnál.ugyanúgy elmegy 400000kmt bármelyik vagy akár többet is és általában az emberek nem nagyon használnak egy autót csak max 200000kmig a legtöbbnek 4 -5 éves korában már a 2-3 tulaja van
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz KubanitoS #19865 üzenetére
A 6e km-es cserenek szerintem mar kornyezetre is kimutathato negativ hatasa van...
Ettol fuggetlenul adom. 8-12e kozott en mindig cserelek es utobbi is csak akkor ha rosszul jon ki a lepes. Osszegben nem olyan nagy kiadas, mintha barmi tonkremenne es javitani/cserelni kellene.A ceges autora reflektalva meg en is latom, h nalunk mikent szervizelik (egyebkent az eloirtak szerint, de arrol meg tudjuk, h milyen lasd 30e-es csereperiodus) es mikent hasznalja a legtobb kollega. Pont ugy ahogy gondoljuk, a tobbsegnek csak egy targy, egy "kozlekedo edeny"... bar van olyan kollega is aki a sajtjat is pont ugy hasznalja, mint a cegeset. Sz*rik mindenre, megy, hasznalja... nem is vennek egyikojuk utan sem autot.
[ Szerkesztve ]
-
honeker
őstag
Na ki vilant a tankolás ikon…….30km irt még 47 litert tankoltam az 55 l tankba szoval még 100 km taltalék volt
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
KubanitoS
veterán
válasz KTTech #19862 üzenetére
A csávó a videóiban pont azért javasolja a számunkra extra sűrűnek tűnő 5-8 ezres olajcserét, mert az usában egy olajcsere az ottani keresetekhez képest filléres tétel és ez az alapja a hosszú élettartalmú motoroknak (és a drágább hibák megelőzésének). Na meg ott is akkor javasolja, hogy extrém hosszú ideig meg akarjuk tartani a kocsit mondjuk 300 ezer mérföldig problémamentesen, bár azért a V6-os benzinmotoros Toyotáknak ez annyira nem lehet egy extrém dolog.
Céges 2 literes dízel Skodámban szigorúan tartva van a 30 ezres olajcsere. Most voltam a másodikon, az első csere után mintha azt éreztem volna, hogy a kocsi fürgébb, de ezt betudtam placebonak. Most azonban a második csere után már egyértelmű volt, hogy a kocsi jobban megy. Szerintem ha szétkapnák a motort, már most lenne benne olajsár...
Más: jól gondolom, hogy a Toyota hibrid akksi garanciát a kocsi 5 éves alap hibrid garanciája után kell kérni majd, magyarán a 6. olajcsere során?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
sequator
senior tag
Itthon kérni kell a hibridgaranciát, vagy megkérdezi a munkafelvevő, hogy kéred-e, mert az alap garancia lejárta után díja van.
15ezer km-re vagy 1 évre érvényes, ami előbb bekövetkezik: Hibrid garanciasautia
[ Szerkesztve ]
sequator
-
Imy
veterán
válasz AiRLAC #19861 üzenetére
Mindig megy a rugózás mennyi km-né kell. Ha megnézed, sok autó gyártó nem 15e-ként hanem 20-30e között cseréltet olajat.
Én az első 15e előtt átvétel után kb 2e-nél akarok cseréltetni, mert biztosan kopik a motor, és jobb, ha utána tiszta olajjal dolgozik.
Ha valaki a 15e-et sokalja akkor hamarabb kell vinni. Én az előző kocsijaimban (Opel) az előírt 30e, én 10-12e körül cseréltem bennük. Motor gondja egyiknek sem volt, igaz nagyon semmi más 130-170e körül el szoktam őket adni. -
KTTech
veterán
válasz AiRLAC #19861 üzenetére
Azok nem EU javaslatok, az USA-ban mások a követelmények, és a környezet is amiben használva van - ha egész nap taxinak használom, biztosan hamarabb cserélek olajat pl. De a Toyota amúgy elég hosszú garanciát ad - na nem Mo-n, cserébe ott olcsóbb -, hogy ezen aggódjak
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
addikt
-
KTTech
veterán
Minden 15E (Mo) 16E (UK) szerviznél megcsinálják. Azért nem aggódnak nagyon a 15E-n, mert 10E mérföld az eredeti intervallum vagy 1 év (és az UK-ban erre minden szerviznél kapjuk a gart egészen 100E mérföld / 10 éves korig).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Imy
veterán
válasz KubanitoS #19858 üzenetére
Ugyebár a szervíz intervallum 15e vagy 1 év.
Ha valaki látja nem teljesül a 15e, érdemes időben bejelenteni.
Én is kértem egy első olajcserét 2e km-nél, és már 3 hétel korábban foglaltam időpontot.Hybrid garancia: automatikusan csinálják minden 15 km-nél a hybrid tesztet? Mert teszem fel 8 hónapos korában lesz benne a 15e km, és a 30e-es pedig 15 hónapos korában.
-
sequator
senior tag
-
ncc1701
veterán
válasz dragon1993 #19853 üzenetére
Hajrá. Suzukinál megszoktam, h az alap gari is annyit ér, mint egy sapka szakadt koton.
Ebben az esetben amúgy nem fórumon kellene kérdezősködni, hanem az adott szervízben, és mindenképp írásban.[ Szerkesztve ]
-
hhgygy
senior tag
Üdv itt olvastam, hogy a 15000 km-t 10%-kal túl lehet lépni, de a 12 hónapot is?
Most kéne vinnem az autót, de már csak májusra van időpont a márkaszervizben, úgy láttam online.[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
dragon1993
őstag
válasz st6969 #19849 üzenetére
Beszállítoktól vett cuccok, bürokrácia és olyan ügyfelek miatti kiadás akik már kifizették a kocsit. Ezek 1000x nagyobb problémák mint Wifi.
A Tesla mindent házon belül gyárt minden.
Ők bevállalják egyszemélyben a pereket, a többi autógyártó meg a beszállítókra tolja a felelősséget.[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz dragon1993 #19848 üzenetére
Laikusként azt gondolnám, hogy a benne lévő DCM-on keresztül lehet rá frissítést küldeni. Az udvarban még wifi-re is tud kapcsolódni.
Tehát szerintem a körülmények adottak (de lehet, hogy nagyot tévedek ).
Mindegy is, ha ilyen, hát ilyen. Attól még szeretem.
Mondjuk a vonóhorog az hiányzik, de azt sajnos wifin nem lehet rá küldeni -
st6969
őstag
válasz JóGéza #19846 üzenetére
Igen, a bal térd környékén (de keresni kell a gombot, sötétben, vezetés közben elvonja a figyelmed --> veszélyes lehet). Ehelyett jobb lenne, ha az automata mód gomb után még a kart is előre kellene billenteni, ha aktiválni akarod. Hátha lesz egyszer egy frissítés erre, mivel ez szoftveres kérdés
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz polonic #19841 üzenetére
"Én azt nem értem, hogy korábban miért kellett? Az a lényege az automata fényszórónak, hogy egyáltalán ne kelljen a kart csesztetni."
Talán a működési bizonytalanság miatt. A Megane ennél rosszabb volt, mégis lehetett használni az automata megoldást, ugyanis egy idő után érezted, hogy melyek azok a helyzetek, ahol nem fog jól működni és nem kapcsol le (2 ilyen volt: ha hosszú egyenesben szembe jött egy autó, de még relatív messze volt, vagy ha utolértem valakit mondjuk 100m-re). Ilyenkor csak alapállásba visszahúztam a kart és ezzel felfüggesztettem az automata üzemmódot, hogy véletlenül se kapcsolja fel, majd ha elment a szembejövő, vagy megelőztem az előttem lévőt, újra előre toltam, és a következő ilyen helyzetig ment automatában (egész jól működött a szembejövőknél, kivéve a hosszú egyenesben, de ott is csak messziről hibázott), valamint a városokban sose kapcsolta fel (1-2 ritka kivételtől eltekintve). Szerintem ez a rész GPS alapú lehetett, mert jól érzékelte a település eleje/vége táblát. Egyszóval használható volt, mert a karral könnyen felülbíráltam, és nem kellett lent gombot keresgetni.
De OK, elfogadom, hogy ennél ilyen Ha a városban kapcsolgatás nem lenne, talán tudnám használni nagy átlagban. -
Senhi
aktív tag
válasz polonic #19841 üzenetére
Régen, ha előre nyomtad akkor kapcsoltad be a refit. Utána eldönthetted, hogy automata üzemmódban használod vagy kéziben a megfelelő gomb megnyomásával. Az új működésben ha az automata be van kapcsolva, akkor az felül írja a kar állását.
Régi működésben ha vakítottál valakit, akkor a kart hátrahúzva ki is kapcsolt teljesen a refi. Ez egy tök természetes mozdulat volt. Új működésben ezt csak a gomb megnyomásával tudod megtenni ami a lehető legjobb helyen, a térded mellett van.
Az új tényleg komfortosabb lenne, ha működne rendesen, mert a réginél ez azt jelentette, hogy az index kar mindig előre volt tolva (ha teljesen automatán akartad hagyni). Sajnos azonban nem működik jól és ez az ergonómiai bravúr miatt én is kézzel kapcsolgatok.Annyi segítséget raktak a rendszerbe, hogy a kart magad felé húzva pillanatra felül lehet írni az automatát. Ez a pillanat tényleg csak annyi, mert ha úgy gondolja, hogy nem jön szembe senki akkor rögtön visszakapcsolja ergo én leszek a köcsög, hogy villogok . Tényleg egy szar.
-
dragon1993
őstag
válasz polonic #19841 üzenetére
Autóúton jól működik, de főutakon használhatatlan.
Sokszor nem kapcsolja fel, amikor kilóméterekre egy lámpa pislákol. A kanyar mögül 300m-re kijön 4 autó és semmit nem csinál. Teljesen mindegy, hogy modern ledes vagy halogén izzós jön szembe. Sokat elmond, hogy a mellettem ülő szólt már, hogy vegyem le a refit. -
polonic
félisten
válasz st6969 #19839 üzenetére
Szia!
Nem kell előrenyomni. Én azt nem értem, hogy korábban miért kellett? Az a lényege az automata fényszórónak, hogy egyáltalán ne kelljen a kart csesztetni.
Egyébként nekem teljesen normálisan működik. Városban, azaz inkább faluban, ahol nagyon gyenge a közvilágítás, ott igen, sajnos bekapcsol. De ez nem az autó hibája, hanem inkább a közvilágításé. 30 km/h felet kapcsol be automatikus, tehát az alatt le kéne kapcsolnia. Nekem nem tűnik úgy, hogy későn kapcsol le, soha nem villogtak még szemben emiatt. Inkább az, hogy van amikor lekapcsol, amikor szerintem nem kéne. Autópályán a szembejövő sávban a kamionokat is érzékeli. Eddig mindig lekapcsolt nekem, amikor valakit utolértem bőven időben. Vagy amikor előzött és már mellettem elment, egyből kapcsolt le.
Azt be lehet állíttatni szervízben, hogy milyen sebesség felett kapcsoljon be, ha a 30 nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz polonic #19466 üzenetére
Szia!
Visszatérnék erre a témára (automata fényszóró), mert úgy tűnik, hogy a facelift-nél tavaly változtattak ezen. Ugyanis a kollégámnak fl előtti Corollája van, és neki nem így működik, mint nekem.
Most volt egy pár hosszabb utam, és próbálgattam. Egyértelműen meg tudom erősíteni, hogy miután a kormány alatt balról megnyomtam az automata fényszóró gombot, nem kell az indexkart előretolni ahhoz, hogy felkapcsolódjon a fényszóró, innentől kezdve ő dönti el, hogy mikor kapcsol fel vagy le, nem lehet befolyásolni. Szerintem ez így nagyon gáz , gyakran hibázik: van, hogy későn kapcsolja le, ha jönnek szembe, vagy éppen nem kapcsolja le, ha utolérek valakit, akinek esetleg gyengébb a hátsó lámpája. Le kell nyúlnom kormány alá és megkeresni a gombot (elvonja a figyelmet). De ez még a kisebbik baj: városban is felkapcsolgatja (pl. egy mellékutcában) akár 10-20km/h sebességnél is, amit egyszerűen nem is értek.
A kollégámtól kérdeztem, nem is értette, hogy miről beszélek: fl előtti Corolla az automata fényszóró gomb megnyomása után is csak akkor kezeli automatán, ha az indexkart előretolja (így gyorsan korrigálható, ha hibázik). Pont így működött a Megane-om is, és ez szerintem így jó.Tőled kérdezem, mert ha jól emlékszem, neked is fl utáni Corollád van: neked előre kell tolni az indexkart vagy nem az automata fényszóróhoz?
-
addikt
Szép napot!
Daihatsu Caharade 2012 1.33 (Toyota Yaris 2)
Elviekben 330A-es 45Ah-s akksi való bele, de most is Varta C22 52Ah-s 470A-es akksi van benne.
Milyen akksit vennétek bele?
Bosch 0092P00020-on gondolkozok pl...[ Szerkesztve ]
-
Imy
veterán
Azt nem tudni, hogy milyen volt benne korábban, az a lutri a használtban. Amit nézünk óra szerint kb 100e van benne 2012-es évjárat.
Ahogy nézem abba már 0W20 kell, de nem tudom hol találom agyári ajánlást.Köszi, akkor így bízok benne, hogy nem lesz gond az 1.0-ás motorral. Egy hozzászólással feljebb írtam, hogy nekem volt Opelem, és soha semmi nagyobb gondja nem volt. Igen 150e km előtt mind el lett adva, elötte meg oda lett rá figyelve, és megkapott mindent.
-
dragon1993
őstag
Ne vegyünk ennyire komolyan a márkákat.
Felhasználási módok és különböző specifikációk szerint tervezett autók vannak. Beszállítóknál simán lehet, hogy 5 márka jön le ugyan azon a soron.Imy
Apámnak volt egy jó mondása: Az első dolognál ami nem stimmel sarkon fordulsz és elmész, ki tudja mi ban még eltitkolva.[ Szerkesztve ]
-
Márk
senior tag
Az 1.0 motorral semmi gond, legyen olajcsere minimum 10.000-ként benne, és a bele való olajjal használjátok.
Nálunk 2005 szeptemberi gyártású 1.0 Yaris II van 225.000 km-rel, szinte csak városban rohangál szegény, évente vagy legkésőbb 10.000 kilométerenként olajcsere (ha egy évben csak 5000 szalad bele akkor akkor).
Ebbe még 5w30-as olaj való, durván 5000 kilométer alatt "fogy" belőle 3dl.
Az autónak semmi baja, köszöni szépen jól van,
Gyári még alatta (nem volt cserélve) többek között az első-hátsó lengéscsillapító, szélső összekötő, talpasgömbfej, vezérműlánc.
Városba nem nagyon találnál jobbat nála.
Az Opelt meg el kell felejteni, sőt úgy általában az európai autógyártókat.
Nem autókat gyártanak, hanem ipari hulladékot.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Imy
veterán
Anyataxinak nézegetjük a Yarisokat, jellemzően 2012 utániakat.
A lényeg, hogy legyen benne tolató kamera. az 1.0 motor városba milyen, mennyire tartós? Az 1.33-ak drágábbak, és nem sok van belőle. Amúgy is nagyon zsákba macska a használt autó vásárlás.
Ma néztünk meg két kocsit, igaz nem yaris, hanem Astra J.
Az egyik szlovén volt, körbe itt-ott lekarcolva, kicsit benyomva, habár gyári festés, jól felszerelt. Itt első-hátsó féktárcsa és betét csere, téli gumival volt így kellett volna rá 4 nyári, és 4db felni TPMS a téli szettre. Km kicsit gyanús volt, mivel 2010-es volt a kocsi, 2016-ban 86e ami az utolsó bejegyzés a szervízkönyvben, majd 92e most.
A másik pedig egy magas felszereltségnek hirdetve, és közben meg egy helyben már látszódott, hogy egy alap kocsi, és túlárazva. Több dolog nem működött (tolató radar ami utólagos, bicskakulcs széttörve, törzskönyv elveszett) -
honeker
őstag
Miért nem szinkronizálja a neveket a kihangosito ? Sok esetben csak a számot irja ki név nélkül
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
g0dl
addikt
válasz fokukac #19819 üzenetére
A hiba az, hogy nem szántak még kb. 2 órát a tervezés során arra, hogy a tálca mindkét állásban megfelelő legyen. Az általános problémám az, ha kétfilléres megoldások maradnak ki. Igen tisztában vagyok vele, hogy hasonló szinte minden márkánál előfordul, de azért ne kelljen már tapsikolnom hozzá.
Jófejség ..... ugyanmá' vegyük már magunkat komolyan. Akkor én milyen jó fej voltam, hogy kifizettem a számlát
-
nagyúr
ez nem hiba, hanem egy lehetőség, hogy két állása van, lehet teljesen sima, és lehet olyan, hogy rekeszes... és az is egy jófejség tőlük, hogy jár ez a csúszásgátlós bevonatú tálca, magától, és nem kell külön megrendelni mondjuk százezerért, mint más márkáknál...
ha nem tetszik, levághatod. vagy vehetsz másikat, ami a lenti álláshoz jó.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
ncc1701
veterán
-
polonic
félisten
Nem a kulcs nélküli indításra gondolok. Hanem a digitális kulcsra. A telefonoddal a zsebedben nyílik az autó, nem kell kulcs sem hozzá, hanem a UWB technológia segítségével. Ehhez mondjuk telefon is kell, nem mindegyik támogatja.
Nanoe X pontosabban.
Mindkettő a 2024-es modell évtől érhető el bizonyos felszereltségi szinttől.
-
Imy
veterán
Toyota Corolla TS 2024, csomagtértálca.
Kaptam hozzá, de van egy kis bajom vele. Ha a csogatérlap a felső állásban van akkor jó bele.
De sok olyan dolog van pl babakocsi csak úgy fér be, ha lerakom a pótkerék felé, azaz egy 10 cm-el le van süllyesztve. Így az üléssor mögötti kis tárolórekesz miatt a csomagtértálca már hosszú.
Ezt így nagyon gagyi megoldásnak látom. A tálca csak a felső állásban jó. -
Márk
senior tag
Akkor problémás, ha nem az előírt (0W20) olajjal használták előtte.
Városba egyébként elég az 1.0 is, de ki lehet nyírni azt is a nem bele való olaj használatával.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Imy
veterán
Toyota yaris vásárlásán gondolkodunk anyataxinak.
A 2010 utáni XP130/XP150-ket nézegetek.
Az 1.33-as motorról írják, hogy problémás, érdemesebb lenne venni 1.0-val? -
honeker
őstag
Nem rossz árak
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest