- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81999360
törölt tag
-
.mf
veterán
válasz
Mister_X #22251 üzenetére
Mondjuk az igaz, hogy alacsony szinten brutál-gyorsan fejlődik a sneak, múltkor én is rácsodálkoztam friss karakterrel. Nord romban / kriptában odasétálok az egyik alvó draugrhöz, powerstrike-kal egy suhintással le is gyakom, "Sneak increased!". Odasétálok a következőhöz, azt is legyakom, "Sneak increased"
mondtam is magamban, "Ácsi, jó a sneak adott helyzetben, de nem csak ebből kéne szintet lépnem, nem ártana, ha a többi is fejlődne"
Briarheart: lel
elloptad a szívét, te aljas csábító, s szerelmi bánatában összeesett
Olvass lórt: "they really do serve as actual hearts; from the look of events at Lost Valley Redoubt, dead Forsworn are resurrected in a ceremony by hagravens, replacing their human hearts with these items. Interestingly enough, pickpocketing the briar heart from a Forsworn Briarheart will instantly kill the target."
"Briarhearts are named for the Briar Heart crudely embedded into their chest cavity and held in with leather straps. If the Briar Heart is stolen from them with the Pickpocketing skill, they will immediately die."
Az mondjuk meglep, hogy ilyen viszonylag alacsony sneak és pickpocket skillel ki tudtadzsebelnibelezniDremoráknál nem írja, hogy kilopható lenne; meg ők nem is lettek felnyitva, a szívük kiműtve, a lyukba valami-izé betolva, és a lyuk csak pár öltéssel lezárva...
-
.mf
veterán
válasz
Mister_X #22249 üzenetére
De miért egy fő és harci skilled reseteled Legendarynek?
/ mondom én, aki még eggyel se csinálta; de szerintem a nem-harci, nem fő / ritkásan használtak, és könnyen emelhetőek lennének a legjobbak erre. Pl. alchemy, a korábban betakarított alapanyagokból, enchantolt cuccokkal az otthon nyugalmában szép gyorsan vissza lehet tolni pár drágább potion / poison kotyvasztásával. Ha nem vagy túl beszéd-központú karakter, speech, és eladod a lootolt cuccot. Ha már úgyis minden felszerelésed Legendary, akkor kisöpörsz pár bányát és smithing. Vagy alteration, és nyomsz a városban detect life-ot. Lockpicking, mert a Master lock is csak quicksave és türelem kérdése, nem skillfüggő, mint a korábbi epizódokban. stb.
/ Gondolom ezeket mind nagyon jól tudod, ezért sem értem, miért pont a sneaket resetelted.... -
.mf
veterán
válasz
Mister_X #22247 üzenetére
Attól függ, stage 4 vámpír?
Már bocsánat, Legendaryn mi nem?A múltkor emlegetett új karaktert közben elindítottam, hogy ezzel végig csak Legendaryn tolom, nem csak a szokásos Expert / Masteren.
Nos...
Még jó, hogy Cosnach egy üveg borért is bajtársunknak szegődik, mert Uthgerdet brawlban még egy tucat potionnel megtámogatva sem tudtam kiütni
Bár arra számítottam, hogy nagyobb kapott dmg miatt a light armor skillem fog aránytalanul gyorsan nőni az elején, ellenkezőleg, alig emelkedik, meg mivel akkorát sebez minden, ha csak lehet, kerülöm a sebződést. A one-handed viszont fénysebességgel emelkedik, miközben az ellenek alig sebződnek. Talán a normál-szintű sebződést / sebzést veszi alapul a skillhez, nem pedig a nehézség által növelt / csökkentettet? -
válasz
Mister_X #22230 üzenetére
Azért érdeklődtem, mert jó lenne tudni, mennyi időt is tettem bele a gámába az elmúlt 9 évben, de az tuti, hogy nem fogom zsebszámológéppel összeadogatni a save game időket.
Én mondjuk PC-n játszom, és csak 2011-ben, a Skyrim megjelenésekor regeltem be az Oblit Steam alá.
-
frem1790
őstag
válasz
Mister_X #22220 üzenetére
Így van: más a skill rendszer, grafikailag viszont alig gyengébb (persze ízlések és pofonok) félóra játék után nekem abszolút nem tűnt már fel a picit másabb látvány. De az eltérések ellenére is sima volt az átmenet számomra a két játék között, hiába na, ugyanabban a műhelyben készültek.
-
woryz
senior tag
válasz
Mister_X #22216 üzenetére
Az a baj, hogy én itt az 5-ik részben kapcsolódtam be sztoriba, ezt kicsit (nem is kicsit) sajnálok... De most már visszamenni a régebbi játékokra elég komoly visszalépés lenne, vizuálisan...
Remélem van még a tarsolyban valami, mondjuk az Akvari dolog az jó 5letnek tűník.
-
woryz
senior tag
válasz
Mister_X #22212 üzenetére
Én a macskák ellen én illusion magic-et használok, azt az ágat mindenképp használd, nagyon fun.
Amikor az ellen kinyírja egymást, te meg jóízűen falatozol közben.
Személy szerint a Nord-ok jönnek (jönnének) be nekem, de sajnos legendary-n a nem annyira játszható (vagy csak én nem tudom) a harcos. - itt mondom, ha valakinek van valami jó tippje harcos (hibrid harcos) karakterre, azt szívesen meghallgatom. A lényeg, hogy ne kelljen hozzá kísérő.
Nézz körül a Nexuson, nagyon jó kis modok vannak még fönn...
+1 Ha conjurationt használsz, akkor én a More Summonables modot ajánlom még neked, mert az a pár idézhető lényecske szerintem sovány...
-
woryz
senior tag
válasz
Mister_X #22209 üzenetére
High Level Enemies - magas szintű ellent tesz be
Skyrim Immersive Creatures - több féle fini monsták...
Deadly Dragons - szerintem erre a sárkányos modra gondoltál.Én ezeket használom.
Immersive Patrols
Ezt nem ismerem, de elvileg ez tesz bele több járőrt, csatározást a frakciók között.+ Legendary nehézség, sokat segít, hogy ne legyen annyira könnyű kipucolni minden dungeont.
-
Tirexi
addikt
-
Karma
félisten
válasz
Mister_X #16337 üzenetére
Ebben a videóban látszanak egy rövid ideig
Amúgy jó sorozat szvsz.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #16301 üzenetére
Mister_X !!!
Na én is beöltöztem Ninjáááá-nak. -
Mate
nagyúr
válasz
Mister_X #16293 üzenetére
Egyfelől már egyszer végigvittem a játékot, legalábbis a felfedezés részét. Másodjára számomra már nincs benne olyan sok öröm.
Továbbá hiába jártam be régen is mindent, maradt pár térkép szélén elbújt hely, amihez netes térkép kellet. A másik amit rühellek, hogy van néhány helyen út, amin elindulok, megyek egy csomót és kiírja, hogy itt nem mehetek tovább... Na ezek miatt kellet volna.
-
PeL
addikt
válasz
Mister_X #16287 üzenetére
Azért a Morrowind full RNG harcrendszerét nem fényezném annyira. Elég nevetségesen hatott amikor ütöttem valamit és 10 ütésből egy talált be mikor látszólag ugyanúgy rácsaptam minden ütéssel. Kedveltem a Morrowindet de a harcrendszere elég fapados volt. Old-School szerepjátékosoknak lehet jó meg menő, de manapság ezt pl. Skyrimben nem tudnám elképzelni.
(#16289) slayer006: Igen, A T3nd0s Skyrim Redone mod rövidítése
A Mod listában ott van amit összeállítottam
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #16199 üzenetére
Nem értem mi értelme van a felesleges öldöklésnek egy ártatlan faluban, menj át Falskaar-ba aztán mutasd meg ott mit tudsz amikor 5db Halál Nagyúr vesz körbe a katakombában.
Sztem kb 10mp-ig élnél.(#16201) Lidl:
Nekem azt szokták mondani az őrök, hogy ázott kutya szagom van.
Egy női karakternek ilyet mondani elég nagy bunkóság. -
Tirexi
addikt
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Mister_X #16063 üzenetére
A nyelv maga végülis megmenthető. Nyilvánvaló okok miatt közeli a sindához (Tolkien), és a Beth által létrehozott egyedi szókincs sem kevés, bár nem is sok. Még valahol szójegyzék is van, a sinda után meg is tanultam, teljesen jól beszélhető, szépen elfesen csengő nyelvecske.
Amik fennmaradtak, azok a tényleges városok romjai, de a Beth nem igazán dolgozta ki az idevaló építőszettet, így következtetni vagy fantáziálni lehet arról hogy milyen volt egy ilyen város, de az oblivionban rendelkezésre álló assetből ez nem megvalósítható. Az enyémmel részben igen, de ha az ötleteimet lemodellezném, innen mennék nyugdíjba 60 évesen. Képzeld el Völgyzugolyt keresztezve az ayleid stílussal. Ez is egy lehetőség, de még szép is. Ami a föld alatt van, alighanem részben azok is a város részei voltak, de ha jól tudom, a bennük levő csapdákat és sötét dungeonokat szándékosan építették az ellenségeik ellen, vagy inkább az alessiai csöveshadjárat miatt. Erről nem tudni biztosat, csak következtetni lehet. Nem is fontos. Ha nincs róla "gyári" lore, akkor megfelelő beleéléssel jó lesz a fantázia, sőt jobb is mint az eredeti. Hisz az egész játék erről szól.
Az Origins jó ötlet, kb. méltó befejezése lenne az egész singleplayer tes szériának, de valljuk be irgalmatlan meló lenne összerakni még egy Bethesdának is.
Oblivion alá én készítettem egy nagyobb modot, írtam hozzá egy batár sztorit is, persze pont a legrosszabbkor időzítve, egy napon adtam ki a Skyrimmel, így kb. elfelejtődött, mert azóta az Oblivion nagyon háttérbe került. Én így megpróbáltam interpretálni (főleg vizuálisan és a sztori által) ezt a kort, a hiányzó kérdőjeleket, személyeket a fantáziámmal pótolva. Át is akartam hozni Skyrim alá, de az életkedvem is elment ahogy nekiálltam. Sok idő.
Egyik kép belőle. Szerintem így is nézhetett ki egy ayleid város, vagy település.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Mister_X #16061 üzenetére
Utóbbiban egyetértünk. Nekem a véleményem mindig is az volt, hogy a tes4-tes5 korszakai a lehető legrosszabb időszakokat dolgozzák fel, ugyanakkor az is igaz, hogy kíváncsiságból (asszem abból) az eközben megismert, jóval izgalmasabb múltban szívesebben játszanánk, mert valamiért vonzóbb. Kicsit mint a földi világ. Nem jó a jelen, mert sablonos, sekélyes, imperialista, művi, utálatos. De jobban vonz a misztikus múlt ahol sokminden elkezdődött, változott, született, minden stílusos, valódi, szép, eredeti, talán romantikus volt, bár utóbbi nem igaz. Ha a játékban egy ayleid romra, vagy erődromokra néz az ember, önkéntelenül is ott az érzés, ha ez romjaiban ilyen szép, milyen lehetett régen, kik éltek ott, milyenek voltak, és miért történt annyi nagy és izgalmas dolog a múltban, miközben bekorlátozott nyamvadt polgári életet éljük az imperial cityben, és a nagy dolgokról csak pár vacak könyvből tudunk. Ez volt az indító ok, amiért elkezdtem a modot, és keservesen csinálgatom ma is. Befejezni ugyan nem fogom soha, amint készek a tőlem elvárt feladatok, nyugdijba vonulok. De elég sok ígéretes mod és kezdemény épül már rá, ha azokból lesz valami, sokat visszahozhatnak a régi időkből.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Mister_X #16059 üzenetére
Mondjuk, mert idestova 8 éves technika, tizedakkor textúrákból, kutyaf*sza-shaderek nélkül működött. Ott volt az a maga idejében, főleg vizuális téren nagyon nagy lépés volt a Morrowind után, és vanillában is nagyobbat is szólt mint a Skyrim 2011ben. Két év éppcsak eltelt a release óta, de már most kb. az utolsó polygonig mindent szanaszét moddolnak, cserélgetnek, hogy felnőjön valahogy a kor színvonalához, de azt így sem üti meg, még a velejáró instabil kuszaság árán sem.
A Skyrim facegeneratorával meg inkább nem dicsekednék. Az előd a legapróbb részletekig lehetővé tette az arcforma létrehozását, így az általa kreált nyers modell (tehát texturák nélkül) fényévekkel a Skyrim felett jár. Elég megnézni pl. a Bruma Statue, vagy az Ayleid Guardian páros nyersmodelljét, rettenetesen bonyolult, finom az egész. Az Oblivion -akkori elvárások miatt gondolom- apró textúrákat renderel a megadott helyre (szemöldök, száj alsó-felső, fog, stb), míg a Skyrim jóval nagyobb területeket lefedő arc részleteket, ám jóval nagyobb felbontásban, emiatt néz ki sokkal élethűbben. Hogy ne lehessen idétlenre torzítani az arcot, töredékére csökkentették vagy bekorlátozták a modell deformációs lehetőségeit. Ezért néz ki vanilla Skyrimben minden nord, mer, breton, imperial közel egyformán. Ez nem fejlesztés, ez semmi. Igaz, a régit rendszert naprakészre hozni tízszer akkora feladat lett volna, megértem valahol a döntést, még az elméletben szenzációs végeredmény fényében is. Számomra nem rulz, csak más, de szerethető ez is. -
M3oH
addikt
válasz
Mister_X #16043 üzenetére
Alapból lehet, hogy ugyanannyit véd, de ha húzva/pontozva van a heavy az ad pluszba hozzá nem keveset. Bár, 10xes védelmet nem ad akkor sem
Wikiről:
Advantages:
Heavy armor is more protective than light armor.
You can deal more unarmed damage with the Fists of Steel perk. This can be combined with the Fortify Unarmed enchantment and an appropriate racial bonus to unarmed (if applicable) to provide a viable alternative to weapons and magic.
More enemies may be engaged at once.
Reflect Blows grants more offensive possibilities, allowing for more damage in the same amount of time.
Disadvantages:
Heavy armor causes you to move more slowly than when wearing light armor (this may be negated by The Steed Stone or the Conditioning perk).
Sprinting in heavy armor uses more stamina than sprinting in light armor or clothing (may also be nulled by The Steed Stone or the Conditioning perk).
Heavy armor weighs more than light armor, which increases the chance of being detected while moving in stealth mode and leaves you unable to add as much to your inventory before your carry weight is exceeded (again, negated by The Steed Stone or the Conditioning perk). -
genndy
addikt
válasz
Mister_X #16026 üzenetére
Tessék, Brenda válasza a MorroHun oldaláról.
Jorus: azokat, amik észrevehetően tényleg angolul vannak (jó, lehet hogy párat benéztek, de Whiterun-t például biztos nem).
Keldor papa: nem olyan régen megint volt szó róla, #15614, illetve TTT.
-
wednesday
őstag
válasz
Mister_X #16026 üzenetére
Mert azok létező helyek, ez meg egy kitalált világ, ami tőlünk (a játékostól) nem idegen.
A jobb beleélés miatt szerintem vállalható egy igényes fordítás, végtére mi elvileg abban a világban élünk, létezünk. Tehát a fantasy világ szereplői akkor ne angolul beszéljenek, meg nevezzék el magukat.
Ha már nem anyanyelv akkor elf, törp, vagy mit tom én ősi gót nyelven beszélnek.Az eleve gyári német, meg francia lokalizációban sem az angol elnevezések szerepelnek.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15992 üzenetére
Na már csak azt kell kideríteni melyik küldetéshez melyik ID tartozik.
Főleg úgy, hogy magyarítva van.(#15994) mcwolf79:
Én az összes mod-ot manuálisan telepítem soha nem használtam még a NMM telepítőjét.
Sztem neked is manuálisan kéne.
Egyedül az Official HD Pack ami a Steam-en jön le és aktiválódik. (na meg ha Steam-es modot szedsz le) -
Karma
félisten
válasz
Mister_X #15987 üzenetére
Elvben lehet, aztán vagy sikerül, vagy nem. Volt egy másik küldetés (The Pale Lady), amit egy banditák közötti cutscene indítana meg, én meg elrontottam egy vérfarkasos
grindelésámokfutás keretében – megettem mindet.Elméletben attól még el lehetne kezdeni egy naplóval, de a kérdéses hulla eltűnt a játékból , és semmilyen konzolparanccsal nem tudtam újrateremteni, visszamozgatni, magam odamozgatni... Ha klónoztam, akkor meg nem volt a napló a zsebében. Úgyhogy bementem, az ajtóra disable, kinyitottam a reteszt, enable, megtanultam a szót a word wallról és mentem tovább másfelé...
-
Karma
félisten
válasz
Mister_X #15983 üzenetére
Ja, erről jut eszembe, hogy egy Markarth-i hajléktalan akarta, hogy lopjam el Dibella szobrát a szomszédból.
Ezt mondjuk meg is csináltam (most, ötven szinttel később), csak hát a tagot aki a feladatot adta még anno lekaszaboltam az őrökkel való nézeteltérésem során. A quest meg itt maradt, hogy vigyem el neki
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Mister_X #15974 üzenetére
Hogy én mennyire utáltam Fellglow Keepet, de ennek köszönhető hogy az ayleides mod elkészült. Először véletlen tévedtem oda, végigkergettek mágusok az egész hegytetőn, de még a sárkányt is megölték ami engem odakergetett. hívom Odahviinget, semmi (biztos bug volt), szépen koccoltam is. Pár nap után az ork Urag küldött oda három vacak könyvért, persze respawnolt az egész banda. Sok volt a loot, leraktam egy ládába, másnap visszamentem, erre valahogy előjöttek a ketrecből előzőleg jóhiszeműen kiengedett
szegény emberekvámpírok, persze elkaptam azt a rohadt vámpirfertőzést, cure disease nincs, de egyik polcon ott volt egy sólyomtoll, mondom ekkora mákot... Még mindig sok volt a loot, legurítok egy strength potiont, mondom hazáig tudok menni, ahogy nagynehezen kikecmergek az ajtón erre ott várt egy leveled sárkány, kettőt ütök, lelassultam, a strength potion meg persze elfogyott. Visszamegyek 1% healthal, lepakolok egy hullába mert nem volt más gyorsban, mondom elintézem a sárkányt aztán hazamegyek valahogy. Sárkány kész, megint 1%al visszaloholok az ajtón, erre eltüntek a hullák, vele a cucc, de két tetves vámpír meg csak odatalált és megharapott, potionok meg a hullában voltak. Végigment az agyamon hogy most kezdhetem elölről a bohócolást, inkább mérgemben ököllel odavágtam egyet az egérre ilyen budspenceresen, és kiléptem, aznap döntöttem el hogy mától nem játszom, elegem van, inkább folytatom -az akkor nagyon félkész- modot, immáron új egérrel, ez legalább 1200dpis, jajdejó. Hát azóta sem játszottam rendesen, majd most fogok talán -
keIdor
titán
válasz
Mister_X #15920 üzenetére
Én imádom azt a helyet, egyszerűen órákat el tudok ott tölteni és csak fényképezni, nézelődni stb.
Pedig nekem még annyira szétmoddolva sincs, mint Tirexinek, de a grafika + hangulat óriási.Tirexi: Azért a 300 óra nagyon nagy túlzás, nekem a Steam ír azt hiszem 282 órát és az csak a program futási ideje ugye. Ez a 2. karakterem, Az én Skyrim-ezésem PC-n szerintem kb. a 230 órát közelíti meg, ebben benne van egy full végigjátszás, minden szál megvolt, minden küldi, csak ismétlődők maradtak, minden fontosabb tárgy megvolt (sárkánypap maszkok, meg barenziah maszk is) helyek 80%-a cleared stb.
és most nyomom a 2. karakterrel.Egy végigjátszás nincs 300 óra, hiába maxolod ki, akkor sem. Annyi talán az Oblivion az összes DLC-jével.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Mister_X #15874 üzenetére
Ja, hogy ilyen értelemben. Ayleid könyv, írás nincs, nem is volt, csak róluk szóló. Néhány ayleid nyelvű dialógus, írás van, de azok nem olyan "igazi" könyvek.
Bármennyire is hihetetlen, a teljes Tamriel lesz a végeredmény. Sok-sok ember összehangolt munkájáról van szó, elsősorban azért, mert tiltott a portolás Beth játékok között, így az utolsó fűszálig mindent újra kell teremteni, jobbára modellezés-grafolás megy. Bár nem nagyon nézegetem a többi team progresseit, de tudomásom szerint még a questeket is újrakódolják egészen a Morrowindtől, tehát ténylegesen játszható game lesz, voltaképp egy hatalmas TC. Minden provincián külön kijelölt teamek dolgoznak, mindegyik tag egy adott szekcióért (épületek, tárgyak, fegyók, kódolás, stb., de még saját zenész is van) felel. Én a sokból vagyok egy, csak az ayleid építészettel foglalkozom kizárólag. Hatékony csapatmunka, így egyáltalán nem olyan hihetetlen, de belekerül egy-két évbe. Egyébként bárki akinek van alkotókedve, vannak elfogadható ismeretei 3DSMaxban, grafikában, CK-ban, jöhet bátran, önkéntes alapon, ki mit vállal.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15876 üzenetére
Elder Scrolls Online:
Az ötlet jó de...
Csíterek, donéterek és kockák fogják ellepni akik miatt nem lehet majd értelmesen játszani.
Inkább csinálnák már a kövi TES-t ami szintén Single Player-re lenne kihegyezve.
Sőt jobbat mondok. Így is tele van bug-al a játék mi lesz majd az Online? Főleg úgy, hogy ott nem lesz ám konzol meg Unofficial patch.
Sztem ez ES Online hamar ingyenes lesz ugyan úgy mint a TERA.
Amiket meg láttam eddig gameplay-t hát nem győzött meg. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
Mister_X #15855 üzenetére
Gyárilag nincs, de ezen dolgozom vagy egy éve. Egyenlőre ez a mod hivatott pótolni őket, pár hónap és kész a végleges über verziója a dungeon belterekkel együtt, ami még készül. Végülis off-lore, de mégsem. Valójában egy nagy overhaul része lesz, ami kb. Skyrim motor alatt egész Tamriel.
Ayleides könyv nem sok van a Skyrimben. Egykettővel találkoztam: Last king of Ayleids, Magic from the Sky, meg még valami volt amiben írnak róluk, persze mind az oblivionos könyvek másolatai. És én ezeket asszem az egyetemi könyvtárban láttam.
-
válasz
Mister_X #15855 üzenetére
SPOILER lehet!
Snow Elfpáncél.Ayleid könyveket nem nagyon fogsz találni, mivel az 1E 360-as évek környékén az Alessian Doctrines elvei nyomán fokozatosan kiszorítják őket Cyrod területéről, és tematikusan megsemmisítenek mindent, ami hozzájuk köthető. Az 1E 500-as évek elejére végül nem marad élő ayleid Cyrod területén, nagy részük erdei elffé válik, más részük altmer rokonaiknál, Summerset Isle területén lel menedékre.
Az ayleidek Cyrodiil területén éltek, így Skyrimban nem találsz romokat, csak jóval délebbre.
-
genndy
addikt
válasz
Mister_X #15855 üzenetére
DLC-ből jön, de nagyon szép, nekem is tetszik. Kár hogy a sisakrészét csak konzollal lehet megszerezni. Nem mondom meg a nevét, mert az elég nagy spoiler lenne.
Ayleid könyvek nem igazán vannak, dwemerek miatt Calcelmónál próbálkozz Markarthban. Skyrimben nincsenek Ayleid romok (hacsak Varla be nem tesz párat csakazértis). Biztos van lore oka is, de nem jut eszembe.
Jorus: elffel valamiért még sose voltam a játékban, valamiért nem kedvelem őket, de csak keményen!
-
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15727 üzenetére
Tudod Windhelm.
Széltető az Öreg út mentén magasodik, Brítől keletre, hozzávetőleg félúton a Megye és Völgyzugoly között. A domb ezer láb magasra nyúlik a tengerszint fölé, s egykoron, Arnor idejében, őrtoronynak adott helyet. A tornyot és az erődítményt a Harmadkor 1409. évében lerombolták és felgyújtották, de legteteje, amin kör alakban kövek állnak, még most is egyenletes. A tetőről egy ösvény vezet észak felé, összekötve a Széltetőt a Szeles-dombok többi erődjével. A torony eredetileg őrzőhelye volt a hét palantír egyikének.
Ezt a leírást.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15635 üzenetére
Feltűnő?
Én akkor vettem magamon észre amikor már a második fázisban voltam.
Az a baj, hogy harcközben a bal felső sarokban a kiírást nem mindig lehet észrevenni főleg ENB-el.Most néztem hogy már nem tudok megbetegedni a bestia énem miatt? Ez vonatkozik a vámpirizmusra is?
(#15636) genndy:
Köszi. Erre kíváncsi leszek. -
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15602 üzenetére
Pedig vannak jó vámpíros animék.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15584 üzenetére
Vért alvó emberekből vagy asszem mögé kell settenkedni és úgy lehet iszogatni belőlük.
(#15580) Mister_X:
Én egyszer ezt megszívtam mert annó nem nagyon nézegettem ezt a vámpíros dolgot aztán már a második fokánál voltam.
Utána néztem hogyan lehet kigyógyítani és írták ezt a Fallion csávót.
Nos nekem ott bukott meg a mutatvány, hogy valamiért Fallion nem állt szóba velem hanem mindig elhajtott a fenébe. Kénytelen voltam konzolhoz folyamodni. De ez még az előző végigjátszás volt nem a mostani.Más:
Most valami nagyon brutál szerelmi bonyodalom kellős közepére kerültem.
Volt egy ivó verseny és azon kaptam magam hogy valami kecskét loptam meg összeházasodtam valakivel.
Ez kész nagyon jó ez a game.Tényleg melyik férfihez tudom hozzáadni a karakterem? Van erről leírás? Azt írtátok lehet női karakterrel is házasodni.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15564 üzenetére
Van persze. Gyertyafény a spell neve. (Candlelight)
Csak az a baj mindig fel kell lőni mert hamar lejön. Van egy másik is a Mágusfény az meg hozzátapad valamihez és ugyan így világít 60mp-ig.
(#15565) Jorus:
Szerinted melyik a realisztikusabb? Mind a két tök sötétben készült fény nélkül úgy, hogy tiszta felhőtlen volt az idő. -
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15556 üzenetére
Most ne animézzél most ráér mert úgy sincs semmi jó.
A Fairy Tail-t folytathatnák már...Egy videót szeretne látni már a közösség a játékodról.
Szerinted az a 35GB sok?
Helyesbítek:
Left 4 Dead 2 - Silent Hill
Fraps: 257GB
Tömörítve: 12GBNa erre varrjál gombot.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15554 üzenetére
A SedóPléj nem lassul be az egyik leggyorsabb talán. Itt funkcióbeli problémák vannak mégpedig az, hogy nincsen mikrofonos támogatás és egyéb dolgok.
Action!-t használok minden egyéb játékra, ENB-re meg Fraps-ot, Xbox videókhoz meg Avermedia-t.
Az SP csak egy lehetőség.Na meg volt rá példa, hogy az SP nem vette fel a videót a játékból mert nem ismerte fel játékként ellenben a Fraps, ami még a Pasziánszt is játéknak nézi.
-
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15549 üzenetére
Csak addig lesz fent amíg a magyarított részét ki nem tolom, hogy végre megértsem miről is szól ez az egész.
Aztán delete mert Dragonborn és Dawnguard sem lett lefordítva.
Nekem is csak púp a hátam a fordítás mert ritka rosszul lehet miatta a konzolban dolgozni.Ez olyan mint a Pacific Rim, Tűzgyűrű.
-
Tirexi
addikt
válasz
Mister_X #15507 üzenetére
A jóféle zenékkel vigyázz mert a YouTube-on most ezeket előszeretettel nézegetik és tiltogatják le.
A zene most felejtős minden játékban.(#15510) Mister_X:
Anime OST-re a legérzékenyebb. Nekem az összes Bleach és Fairy Tail zenés videóimat Content ID-zték.Példa:
"高梨康治-ナツのテーマ", hangrögzítés kezeli: 150:29
PONYCANYON
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ, GARIS! Dell Latitude 5450 - 14" FHD / Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVMe SSD / HDMI 2.1
- Megkímélt állapotban Samsung Galaxy A51 4/128GB
- Full HD Gaming PC -Z390, i7 -8700K, Vega 56 8GB, 16 GB RAM, 512GB SSD
- Samsung Galaxy A13 4G 4/64 karcmentes kijelzővel
- Apple iPhone 13 - 128 GB Midnight Black - Független BESZÁMÍTÁS IS
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- 11 GB-os RTX 2080 TI - HP OEM - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest