- Íme az új Android Auto!
- Szerdán mutatkozik be az iPhone SE
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Hiába a sok atomerőmű, Franciaország így sem lesz AI-hatalom
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
AMD Power #4091 üzenetére
Az is túl van bonyolítva, hogy melyiket használod, azaz melyik a home ship. Azt gondolnád
az invectory menüdben a ship résznél tudod ezt allítani, de nem. Á dehogy! Az túl egyszerű lenne. 😂Hihetetlen mennyire túl van bonyolítva a játék.
Szóval egy űrhajó állomáson odamész a szerelőhöz és rányomsz a hajó fejlesztés, átalakítas opcióra:
Aztán alul a "pause" gombbal kiválasztod home shipnek amelyik hajódat akarod használni. Így már meg is lesz. [ Módosította: proci985 ]
-
mvkly
senior tag
válasz
#25237004 #4089 üzenetére
Off, de kíváncsiságból megnéztem a SteamCharts havi átlagait, a Paradox címei (EU, HoI, Victoria, CK, Stellaris) stabilan hozzák összesen a 70ezret, néhánynál ez még növöget is folyamatosan. Na ez meglepett. Főleg ha hozzávesszük, hogy szerintem a DLC-k miatt ezek egy része igen-igen torrent érett lehet.
-
mvkly
senior tag
válasz
AMD Power #4091 üzenetére
[link]
Bármelyik leszálló technikusánál, vagy outpost-nál építesz magadnak egyet terminállal. Ugyanitt tudod kiválasztani, melyik legyen a home ship-ed.
Érdemes 1-2 cikket vagy videot átfutni, mert vannak alapvető szabályok, amiken az elején el lehet csúszni. De különben pofonegyszerű.Ja, meg kell hozzá 2 skill, a piloting és a ship designer, 6 szabad skill ponttal. Előbbit a MAST űrszimulátorával 1 óra alatt fel tudod húzni maxra, utóbbit a fejlesztések száma emeli.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
A hajót fejleszteni hol tudom. Illetve váltani köztük,hogy melyiket szeretném használni?!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Micsurin #4088 üzenetére
Hát én elsőre
nem kaptam eltérő univerzumot. Az ng+-ban csak annyi volt hogy a hunter nő lett az embassy meg ferfi mikor az első végigjátszásnál fordítva volt. Most újrakezdtem de úgy hogy a the lodgeba belépve újrakezdtem az egész fő sztorit de eddig minden ugyan az...
Mindenesetre arra jó a 3. nekifutás, hogy most mindent végigszöszmötölök és mindent kipróbálok. Outpost, bánya és hajóépítés+összes kis mellékküldit is megcsinálom. Meg eddig a vanguardon kívül a többi frakció kimaradt. Most azokat is végigtolom. -
#25237004
törölt tag
"Persze, hogy létezik ma is a műfaj, de már csak nagyon kevés és ahogy írod, azokat se ismeri senki."
Mondjuk az "alig ismert", amit írtam és a "senki", amit írsz, az néhány tízezer, némelyikük esetén pedig több mint százezer ember azért, ha abból indulunk ki, hogy 1-3% ír Steam értékelést.Relatíve az AAA-khoz képest persze ez kevés. Nem mind Machinarium 4+ millió eladott példánnyal, de na...
Az új, illetve össz point & click játékok száma meg egyáltalán nem kevés, sőt, valószínűleg több mint valaha (mint ahogy általában mindenféle játék), nézz fel Steamre, folyamatosan ömlenek.Valószínűleg nem sokkal kevesebb, mint amennyien régen játszottak ezekkel (ha egyáltalán kevesebb...), csak akkor ugyebár az össz játékosszámhoz képest sokkal nagyobb volt az arányuk.
"Eleve megváltozott a játékosbázis, megváltozott a világ, nincs annyi idő játszani mint korábban"
Ezt mondjuk azért furcsa az 5-10 órás point&clickek kapcsán olvasni a STARFIELD topic-ban, ahol többek között te is azt írod, hogy száz órákat szánsz outpost építésre és hasonlókra. Én pont kifejezetten ezért játszok néha ilyen rövidebb, de amúgy komplett történetet és élményt adó játékokat, mert nem akarok belekezdeni semmi időrabló hosszabba. Bár a nincs annyi idő játszani dolgot nem teljesen értem. Mármint személyesen neked? Mert az emberiségnek egészen biztos, hogy több ideje van úgy általában, és többet is játszanak az emberek, meg hát eleve több ember játszik.A "tud valamennyit keresni" dologhoz még annyit fűznék hozzá, hogy az idén(!) kiadott új Monkey Island 3 millió dollár bevételt lapátolt össze az 1. hónapban.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
xtremist #4084 üzenetére
Nah, konkrétan mindent kiürítettem minden followerből a hajóból, a captains locker-ből mindenhonnan tényleg mindent...
Visszatöltöttem egy 3 órányival korábbit ott még jó. Nem tudom mikor lesz megint energiám és kedvem neki ugrani kezd kicsit sok lenni...
beyruth82 Kérdés, hogy
számít-e eleget egy egy "gyorsvégigjátsszás" ahhoz, hogy merőben eltérő univerzumot kapj következőre. The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Végére értem a new game+-nak is. Nagyon meglepett, hogy
ha azt választom elmondok mindent Sarahnak az elején és nem kezdem az egész fősztorit az elejétől, akkor alig valamivel több mint 1 óra alatt végig lehet vinni a jatékot. Tulajdonképpen ez egy hurok amit végtelenszer meg lehet ismételni.
Elkezdem harmadjára is a jatékot de most minden felfedezést, titkot, stb-t felkutatok és minden kihagyott mellékküldit megcsinálok. -
Vesa
veterán
válasz
#25237004 #4085 üzenetére
"de van mellé rengeteg alig ismert"
Persze, hogy létezik ma is a műfaj, de már csak nagyon kevés és ahogy írod, azokat se ismeri senki. Pont azért nem reklámozzák, mert minek? Eleve megváltozott a játékosbázis, megváltozott a világ, nincs annyi idő játszani mint korábban és a mai generációknak is alig van erre a műfajra igénye.
Ezzel kezdtem a mondandómat, hogy az egész iparág egy üzlet, és nyilván senki nem fog dollármilliókat ölni egy olyan címbe, amiről már előre tudható, hogy még fullba tolt csilivili trailerek és reklám mellett se érdekelné a kutyát sem. Egy kis indie cég is csak azért ad ki ilyeneket, mert a költségei olyan kicsik, hogy talán még a pad alá befolrdult érdeklődés mellett is ki tudja hozni rentábilisre, és tud vele valamennyit keresni.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
#25237004
törölt tag
"én imádtam a mára szinte teljesen kihalt point and click kalandjátékokat is, melyek a 90-es években élték a virágkorukat)"
Ez is csak illúzió egyébként, amit az okoz, hogy maguk a videojátékok sokkal populárisabbak és a tömeg nem ezekkel játszik.
Ettől függetlenül rengeteg kalandjáték készül, a Wadjet Eye játékai legalább olyan jók, mint a régiek (Technobabylont tudnám ajánlani kezdésnek, sci-fi, cyberpunk), de van mellé rengeteg alig ismert, pl. a Darkside Detective, amin én többet röhögtem, mint a klasszikusokon. Szóval szám szerint sok készül, és a minőségre sem lehet panaszkodni, csak ezeket nem tolják orrba-szájba mindenhol, csilli-villi trailerekkel, show-kkal és Megan Fox-szal. Némi kereséssel rájuk lehet találni.
"Ma meg ki a fene játszana már ilyesmivel?"
Én pl. játszok időről időre, és az esetek többségében szórakoztatóbbak, mint az AA-AAA fércművek nagy része.[ Szerkesztve ]
-
xtremist
őstag
válasz
Micsurin #4083 üzenetére
Nem maradt nálad Aurora? Nekem volt egy olyan bug, hogy kirámoltam egy hajót, véletlenül volt valami csempészáru nálam, jemisonon letartóztattak. Elvileg lefoglaltak minden illegálisat, kiengedtek a fogdáról, utána megint vergődik hogy csempészáru... nézem, van nálam 4 aurora, pedig most engedtek el.
-
Micsurin
nagyúr
Azt hiszem nekem eddig tartott, én ezt amíg nem patchelnek nem vagyok hajlandó játszani.
Büdös bughalmaz...
Nem elég, hogy már a TheDen-re nem tudok dockolni semmilyen hajóval a bug miatt de egy rendszerbe belépni sem, 1x elugrottam mielőtt scanneltek azóta kiírja nincs contraband a hajómon de 0% chance... ÜRES raktér esetén is.
Ott rohadjon el a cím a Steam listámon ebben a formájában ahogy van, semmi értelme vele erőlködni.
Előzőleg Main questet is 4x kellett újra töltsek mire az NPC a helyére került.
A Jedi-ve nem voltak ilyen komoly gondok mikor kijött. Javítani meg nem igen sietnek a srácok a dolgokat egy csoffadt patchel vagy kettővel mióta kijött.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
VikMorroHun
őstag
Kb. az első kalandjátékom (mellesleg point and click) a The Longest Journey volt. Emlékszem, végigjátszással kezdtem neki - és rögtön az elején elakadtam, mert az első feladványt valamiért kihagyták a végigjátszásból.
"az ipar letett pár olyan játékot az asztalra, ami már túlhaladta technológiában"
Biztosan így van. De azok a játékok nem adnak teljes szabadságot a játékosnak. Nagyon nem. A Bethesda játékai igen. Ezért olyan sikeresek. Csak meg kell várni, hogy igazán beinduljon a mod készítés.- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
myckey
veterán
Sikerült Persu + Diplomacy val túljutnom, a két főkolomposon....a csatározás nem adta velük szemben, de jópofa volt a sok realm, ami az end gamet illeti !
Szépen lement a záróakkord, fénylett mint salamon töke, de legalább kaptam amit kaptamMost újra élem a világot, aztán meglátom, mikor változtatok az elképzelésen, ami a kezdetet és a véget illeti, az újrázásokat.
Természetesen most próbálok más utat bejárni, meg valószínűleg kikacsintani egyéb teendők felé is, de több lesz a megszerezhető TP is.A karakteremen még rengeteget kell csiszolni, van hová fejlődni stb...legalább egyre több lehetőség nyílik meg a játékban is.
De, ez a 60+ óra még nem sok.
Mostanság nem volt crash ( lekopogom, alig volt igazából ), egy -egy bugot leszámítva, semmi eget rengető nem akadt eddig, már el is felejtettem kb. Összességében.
FPS is rendben van, Ultran, 1440P ben, minden natív. CPU kell másik...azt a micro freeze is szevasz[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
SaGa59
őstag
Azért ez a „kvázi random minden leszálláskor újragenerálja a terepet”, tud érdekes eseményeket okozni. Egyrészt pl azzal, hogy van az a bizonyos hold, ahol ha ügyes vagy, megtalálhatsz egy kb 25 négyzetméteres területet az outpost bólya lerakásához, hogy összesen öt különböző alapanyagot tudj egyetlen outposton gyűjteni. Mivel már a harmadik karaktert futtatom, mindháromnál megkerestem és mindháromnál kicsit eltérő volt a hely. Az egyetlen közös, hogy egy hegy lábánál van, de pl a gyűjthető anyagok listája már eltér, ahogy a medencében lévő sziklaképződmények kinézete is. Az első alkalommal azok kerek gejzír medencék, ami a yuotube-on is fellelhető videóban mutogat a tag, máskor éles sziklaszilánkok, megint máskor szimpla kőhalom kinzetű dombocskák…
Ami azonosnak tűnik, hogy minden alkalommal ugyanaz volt a helyi specialitás, gravitációs anomáliák sora.
Másik ezzel kapcsolatos élmény: ugyanezen a holdon van egy az űrből is látható kutatóállomás, a hold túlsó oldalán. Nosza, ha már észrevettem, szálljunk le, nézzük meg. Nagy robotok kóricálnak körülötte, jön a figyelmeztetés, hogy az objektum működési biztonságának érdekében a humánok nem kívánatosak odabenn. Hurrá. Amíg nézegettem, hogy érdemes-e levadászni a robikat, sikerült egy szívós robotkutyától alaposan kikapnom, visszatöltés. Robotok, figyelmezetés nincs. lelőttem az egyiket, nehogy úgy járjak mint az előbb, Sára meg jól lecsesz, hogy ez gyilkosság. Igen a robik most nem ellenségesek amúgy. Hmmm. Na nézzük csak! Visszatöltés. Robotok sehol, emberek dolgoznak, az egyik ad is egy generátor összehangoló feladatot, amit sikerrel elszúrtam. Újabb visszatöltés. Se robot, se ember. Már csak viccből is visszatöltöttem még néhányszor, minden alkalommal más volt a lakóközösség, volt akivel harcolni kellett, volt aki csak úgy ott lébecolt, meg volt aki adott valami apró feladatot, csak az épület maradt változatlan
Más: többen is írtátok, hogy a barlangokban 1g a gravitáció, mindegy mekkora a hold vagy bolygó. Én nem ezt tapasztaltam. Igaz, csak a Marson ellenőriztem, de az összes random cave mélyén is ugyanaz a 0,38, mint odakinn a felszínen.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Bad Pritt
félisten
Jaja, kb. így gondoltam én is a Fallout 4-es összehasonlítást. Ott volt célja és a világ úgymond reagált a tevékenységedre, itt minden külön kis buborékokban létezik. Outpostoknál pl. szerintem kicsit túl komolyan vették az another settlement needs your help kritikát meg mémvonatot, úgyhogy itt pont az ellentétét csinálták, nincs is igazán idevágó küldetés, mert a LIST véget ér ott, hogy találsz egy bolygót a telepeseknek, nincs összekötve az outpost managementtel, így az (a játék világa és játékos szempontjából) céltalanná válik. Főleg az a legkomikusabb, ha így tényleg lore szempontból nézed, hogy fogod és lerakod az outpostodat egy industrial, science vagy civilian outpost mellé.
Ez akkor lett volna jó, ha a LIST az egész játékon átívelő kolonizálós küldetéssorozat lenne, bővítsük a háború után a Settled Systemet, lennének a játékban felfedezetlen rendszerek, lakatlan bolygók, amiket fel kell térképezni, milyen növények vannak ott, mérgező-e, ehető-e valamelyik, milyen állatok járják a felszínt, kell-e félni tőlük és így telepíteni a telepeseket.100 óra alatt azt éreztem, hogy a játék nem ragad ki ebből a beszélgetek, lootolok, lövöldözök gameplay loopból egy kicsit sem, maximum a magam szórakoztatására tudok outpostot felhúzni, hajót építeni, ilyesmik. Nincs Tranquility Lane szintű wtf küldetés, a Ryujinnál voltak egyedül olyan feladatok, amik megpróbáltak kicsit túlmutatni ezen, csak ott a megvalósításba csúszott hiba.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
gulupeti
senior tag
Nem kerül be a te builderedbe, utazgatni kell hozzá sajnos, de talán a Porrima III-on, a Red Mileban lévő "hajótechnikus"-t ajánlanám, ott elég sokféle cucc van. Ha már megtaláltad az összes helyet, ahol tudsz venni alkatrészeket, utána már nem egy nagy valami gyorsutazgatni szerintem, de való igaz, hogy jobb lenne minden egy helyen.
#4070gyimger
Köszi! Délután megpróbálom megkeresni ezt a szellőzőt.[ Szerkesztve ]
-
mvkly
senior tag
Még egy kérdés:
Saját leszállón építgetem a hajómat, a legtöbb (szint alapján) elérhető alkatrészt listázza. Amiket viszont csak külsős technikusnál rakathatnék föl, azokat hogyan lehet betallózni az én builderembe? Ha egyszer megvettem, akkor bekerül oda is? Vagy ezekért mindig utazgatni kell?---------
Űrben úszva 'Q'-t (open quick keys) hosszan nyomva külső free look-ban lehet nézegetni a hajót reptében. Irányítani nem lehet, csak bambulni.[ Szerkesztve ]
-
#25237004
törölt tag
A God of Warral és a Last of Us-szal is idén játszottam, a God of War szvsz minden téren (karakterek, történet, látvány, játékmenet, zene, stb.) köröket ver a Last of Us-ra. Szerintem hiba kihagyni, eddig az ajnározott 3 korábbi PS-exkluzívból (Horizon: Zero Dawn a 3.), amit játszottam, az volt az egyetlen, aminél tényleg teljesen megértem a lelkesedést.
[ Szerkesztve ]
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #4072 üzenetére
Köszi
-
mvkly
senior tag
Jól sejtem, hogy Lodge-ban lévő munkapadok nem érik el a hajó rakterében lévő cumókat?
-
gyimger
őstag
válasz
gulupeti #4069 üzenetére
A harmadik emeletre próbálj meg a szellőzőrendszerben feljutni. Már nem rémlik a pontos menete, de szellőzőben egyszerű volt (úgy emlékszek). Legalábbis egyszerűbb, mint a New Atlantisban lopakodás, az nagyon quickload-fest volt nekem is.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gulupeti
senior tag
Ryujin
küldetések megvalósítása írtó béna szerintem a játékban, már már gagyi kategória nekem. Menjek el ide vagy oda, törjem fel a számítógépet, helyezzek el valami eszközt. Bárhová is megyek, kb. mindenki leszarja, hogy mit csinálok. Aztán kb. a 7. küldetésüknél, amikor találni kell egy bejáratot a toronyba, az meg egyenesen felb@szott már. Pedig jártam a tetőn is, de a szkenner akkor sem mutat semmit. Meg kellett nézzem videóban. Az ezt megelőző küldetéseikkel ellentétben ezt meg lehetetlen megcsinálni úgy (pedig cloakolva is voltam), hogy ne vegyenek észre, kb. 55x töltöttem vissza gyorsmentést, de így sem sikerült, végül úgy döntöttem, hogy lesz@rom odaszaladtam a számítógéphez, amelyikhez kellett és feltöltöttem rá a programot. Nem is lett az egésznek semmi negatív következménye. Hozzáteszem már a következő feladatukat csináltam, amikor is a kijelző jobb felső sarkában továbbra is felvillant néha, hogy birtokháborítást követek el.
Áhh, nem ez lesz a kedvenc részem a játékban, amire szívesen fogok visszagondolni.Itt pedig a Bayunak, a Neon vezérének kell még pluszban megszerezni valami adatokat. Egy lépcső, aztán pedig egy folyosó vezet a 3. szintre, ahová nem szabad mennem, de ott meg áll fullra szemben egy ember, aki azonnal észrevesz. Harc nélkül ezt mégis, hogy a büdös francban lehet megcsinálni? -
Vesa
veterán
válasz
Bad Pritt #4067 üzenetére
Templomos részben egyet kell értenem. Én is vártam, hogy majd lesz valami értelme, de 130 órával a hátam mögött konkrétan egyszer sem használtam egyik képességet sem, gyakorlatilag semmi értelme. Egy jól feltápolt karakterrel, megfelelően uppolt fegyverekkel és felszereléssel teljesen mellőzhetők ezek a képességek. Ezt vagy integrálni kellett volna valahogy a játékba, hogy legyen értelme, vagy legalább a megszerzésüket lehetett volna változatosabbra csinálni. Szierintem a Fallout 4 nem az egyetlen nagy közös játéktér miatt érződött kerekebbnek. (Már ha itt arra gondolsz, hogy a bolygók miatt szét van töredezve a játéktér). Én inkább abban látom ezt, hogy a Fallout 4-ben jobban össze voltak fésülve a fícsörök. pl. az építésnek ott volt némi értelme -bár ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor ott sem sok-. De legalább néha betámadták ellenséges NPC-k vagy állatok a településeket, ami ösztönzően hatott arra, hogy falat vagy védelmi rendszert építsen a játékos, netán toborozzon több NPC-t a táborba, akik a szokásos termelési feladatokon kívül őrt is álltak vagy harcoltak.
Az SF-ből ez teljesen hiányzik, így sajnos értelmét veszti az építés. Mivel értelmét veszti az outpost építése, nyersanyag sem kell sok, innentől pedig a bányáknak sincs túl sok értelme. Van persze valameddig értelme, amíg egy kis bázist épít az ember vagy ilyesmi, de hosszabb távon a játék saját maga teszi teljesen feleslegessé az építkezést. Ettől még a lehetőség benne van és aki szeret építeni -mint én is-, az elszórakozhat vele. Sajnos ez a része sincs kész, mert még az egyszerű objektumforgatás is annyira kiakasztó, hogy csak erős idegzettel lehet komolyabban építkezni (főleg a belteret díszíteni). Szórakoztatónak jelen állapotában nem nevezném. Nekem is az az érzésem, hogy lehetett volna ez sokkal jobb is ha kicsit még jobban átgondolják, de összességében így 130 óra környékén, ha most letenném a játékot, akkor is bőven megérte volna az árát és ajnlanám másoknak is. Ennyi, alapvetően élveztes játékidővel ez több, mint megérte. A modoktól még sokat várok.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Bad Pritt
félisten
Végére értem én is, utolsó sztori achievementet 5,82% szerezte meg Xbox (PC+konzol) platformon, az azért nem egy rossz arány. Összesen majdnem kereken 100 óra volt nekem, acsik nagyrésze megvan, csak a contraband, a 100-as szint meg a Crimson Fleethez kapcsolódó néhány maradt el. Mellékfeladatokba mind belekóstoltam, küldik közül netes lista alapján a legtöbb nevesítettet végigcsináltam, szóval úgy érzem átéltem a teljes csomagot.
Elképesztően széles skálán mozog a játék minősége minden téren, vannak fantasztikusan kinéző pillanatai és olyan részletei, amik még egy 7. generációs konzolon is gáznak számítottak volna, néhány küldetés rendesen elgondolkodtatott, de jelentős részük egyszerű fetch questek füzére volt, a fősztorinak voltak jó pillanatai és érdekesen indult, de közepén attól a retardált kereséses résztől elpusztultak az agysejtjeim. A számomra legfontosabb melléktevékenység (survey) szerintem rém gyenge és érdektelen, viszont amitől semmit nem vártam (shipbuilding) azzal szórakoztam a legjobban.
A legnagyobb problémám mégis az volt amúgy, hogy a játék egyszerűen nem felhasználóbarát, nem ösztönzött arra, hogy használjam a rendszerek adta lehetőségeket. Ha valamit egy másik címben meg lehet oldani 2 gombnyomásból ahhoz hót ziher, hogy itt 4 kell, rengeteg mindent nem magyaráz el a játék, a UI sok helyen érthetetlen, nem informatív, rengeteg fontos részlet elvész, máskor viszont feleslegesen fogja a játékos kezét, mintha nem bízna abban, hogy tudjuk, mit kell csinálni.
Szerintem semmi sem példázza jobban a játék tessék-lássék működését, mint a templomokból kinyerhető képességek és felhasználásuk:vagy két tucat templomba ellátogathat a játékos, mindegyikben ugyanúgy végiglebegve megszerezheti a különleges képességeket, amik a sztori alapján elég hasznosak kellene, hogy legyenek... de amúgy nem azok, nem kell őket használni, nincsenek puzzle-ök, amiknél szükség lenne rájuk, a Starborn elleni harcban sem kellenek, pedig arról azt gondolhattuk volna, hogy ilyen nagy Jedi párbaj lesz az Erő használók között, de ehelyett sima fegyverekkel lövöldözünk egymásra és ami a legszomorúbb, hogy a történetbe sincs integrálva az egész folyamat, néha beszélsz Vladimirral, ha arra jársz, ő ad pár bolygónevet, összeszeded, ha akarod, de ha nem, az se baj.
És valahogy az egész játékban végig megvolt ez a feeling, hogy egymás mellett ott vannak ezek a mechanikák és lehetőségek, de nincsenek egybegyúrva, inkább külön-külön, önmagukban működnek, a Fallout 4 ebből a szempontból egy koherensebb élmény volt valszeg a nagy közös játéktér miatt. El lehet ezzel is bohóckodni, horizontálisan hatalmas a játék sokféle játékelemmel, viszont vertikálisan kevés mind, nincsenek elég mélyen kidolgozva és egymáshoz kapcsolva.
A másik, ami sokszor eszembe jutott, hogy ennek a Starfieldnek nem is egy-egy játék az igazi nagy ellenfele, hanem maga a Game Pass szolgáltatás. Az a baj, hogy GP-ben ott van sok játék, ami ugyan nem olyan kolosszális, mint a Starfield, de a saját zsánerében jóval jobb játék, mint amit a Starfield kínál vele szemben. Gondolok itt arra, hogy ha valaki jó spacer RPG-t akar annak ott az Outer Worlds, ha valaki űrhajózna akkor leszedheti az Everspace 2-t, ha a procedurális planet exploration tetszik akkor NMS vagy Astroneer és ha mindet leszedjük akkor kevesebb helyet foglalva minőségibb játékélményt kapunk, mint a Starfielddel.
Még a DLC-re visszanézek, talán a modtámogatás után összerakok magamnak egy csomagot, de számomra csalódás volt ez a játék, ennyi idő és tapasztalat után egy minőségi ugrást vártam volna a Bethesdától, de nem lepődnék meg, ha még itt is találnának az emberek Morrowindból megmaradt kódsorokat. Az évtized egyik legjobb RPG-je lehetett volna, aztán végül még a hónapban is lecsúszott a dobogóról.Kár érte.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Skynet258
veterán
Nekem is valami akörül volt, és félreértés ne essék, én baromi hálás vagyok közel 100 órányi szórakozásért (mert manapság ez már igencsak becsülendő még rpg berkekben is) de nem hiszem, hogy vissza fogok térni hozzá évekkel később, mint tettem azt más Bethesda játékokkal. 2023-ban már látszanak a poros részletek és a foldozások mind a játékmechanikán mind a játékmotoron, így nekem kicsit olyan érzésem volt, mintha egy pár évvel ezelőtt megjelent klasszikussal játszanék, ami anno nagyot ütött, de mára már megkopott kicsit. Ami rendben is lenne ha így lenne, de ugye nem vagyunk messze a megjelenéstől. Na és ezért gondolom, hogy nem lesz itt újabb klasszikus.
De egy végigjátszásra nekem kiváló volt, megyünk tovább, szerencsére mostanság van bőven mivel játszogatni. -
sixpak
nagyúr
válasz
S e t h #4060 üzenetére
Nagyon szeretnék a LoU2-vel játszani, de még nincs PC-re.
Az első részt azonnal előrendeltem, amint lehetett, tetszett is....kb. 1 hónap után, mikor játszhatóvá peccselték.God of War-t nem ismerem, annyit tudok róla, hogy baszóskardozóssárkányosszörnyes, ezért kiesik nekem alapból.
Skynet: nekem bejön azért, lassan 90 órám lesz benne és még nem végeztem a main story-val.
De muszáj volt félbehagynom, mert a CP a világlegjobbjátéka.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Skynet258
veterán
Én is megvettem a Phantom Liberty-t a napokban, de direkt nem akartam a Starfield-be bekavarni. Aztán tegnapelőtt este csak benéztem CP-be... és tegnap este inkább végigrohantam a Starfield utolsó 3 fő küldetésén (előtte a frakciók azért megvoltak). Egész egyszerűen ez a Starfield olyan retrónak érződik számomra, hamar lement a kezdeti varázs, és maradt az, hogy a grafika nem nagy szám (bár helyenként hangulatos), az animációk/mimika kissé gagyik, szörnyen sok a töltőképernyő, vannak játékelemek amikhez hozzá sem nyúltam (post építés, hajóépítés) - ami persze az én hibám, de egész egyszerűen a játék nem mutatta meg, hogy nekem ez miért kell, miért jó, innentől kezdve meg baromira nem érdekelt.
Szóval egy végigjátszásra jó volt, de hogy olyan klasszikusként emlegetnénk ezt a játékot 10 év múlva mint a Skyrim-et vagy a Fallout-ot most? Nem hiszem.
Persze, nálam a "sietségben" benne volt az is, hogy itt a Phantom Liberty, Pókember, Forza, Mirage, backlog is hosszú (Zelda TotK félve nézek rád a sarokban)... és a francnak van ennyi ideje.De ezzel együtt a Starfield szerintem nem fog jól öregedni mert egész egyszerűen... sok tekintetben már most "öreg".
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nem kell, hogy minden zsáner egyezzen az összevetéshez. A No Man's Sky se RPG se szim, mégis össze szokás vetni Starfield-del is és Star Citizennel is. Nem kell, hogy a zsánerek egyezzenek, attól a technikai oldalt, hogy miként valósították meg a Sci-Fi részt, az űrhajókkal bolygók, naprendszerek közti repkedést, még össze lehet.
Star Citizen fejlesztése a saját modelljéből és alap céljaiból adódóan nem lehetett volna másképp. El tudnám magyarázni, hogy miért alakult ez eredendően így, de egy kisebb szövegfal lenne az eredmény, annyit meg nem UFFolnék.
Megértem, akik iábrándultak belőle. Magam se járok közösségi talikra, szervezett eventekre, semmi. 1-2 havonta repülök egy kicsit és csók. A kezdeti lelkesedést felváltotta a realitás, hogy ebből még 5 évig nem lesz semmi, de lehet, hogy 10 és addig van CP77, vagy Starfield, van Payday2/3, van Armored Core 6, az összes FarCry, ami megjelenik, majd lehet lesz Foreskinpoke, meg több tucat cucc trónol a Steam acc-on waitist-en.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Vesa
veterán
130 óra körül járok SF-ben, de még vannak küldetések, amiket el se kezdtem. Mondjuk én szöszmötölök, bejárok minden helyet, olvasom a terminálokat, hallgatom az audio logokat. Sokkal gyorsabban is lehet haladni, ha nem ragad le az ember ilyeneknél.
CP megunhatatlan...
Simán képes vagyok cél nélkül járkálni a városban, annyira magávalragadó.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
sixpak
nagyúr
Még annyit akarok hozzátenni, (és befejezem az OFF-ot) hogy szerintem jelenleg (a megjelenés óta eltelt évek ellenére is) a CP a játekipar csúcsa, mióta megjelent.
Gondolok itt a grafikára, a küldetések (legfőképp a side quest-ek) hihetetlenül magas színvonalára, az elképesztő hangulatra, etc.
Ja, és nem mellesleg Ray Tracing-el is több fps-em van, mint itt anélkúl.
A Starfield minden gépen szarul fut, a CP azért viszonylag jól, én a megjelenéskor egy 2070 Superrel toltam, 3440×1440-ben, simán ment, bugok nélkül....mondjuk pont neked mondom, te is aktív tagja vagy a topikjának, évek óta.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
sixpak
nagyúr
"Viszont bőven elfér mindkettő egymás mellett, mindkettő a maga módján szerethető."
Természetesen.
Persze ez az én (mi) szubjektív véleményünk, de én 4-500 órát utoljára a Fallout 3-al játszottam (single game, online más tészta) és a Cyberpunk2077-el.
Aztán majd kiderül, hogy a Starfield-be mennyi megy bele.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Vesa
veterán
CP nagyon más liga, ez tény. Én sem tudom letenni most, pedig már az ötödik végigjátszásom. Ettől függetlenül a Starfield is behúzott, de ebben bizonyára szerepe van a scifi rajongásomnak és annak a ténynek, hogy a Fallout 3/4-el rengeteget játszottam, tehát az ilyen töltőképernyők engem kevésbé zökkentenek ki, mint másokat. De a CP az teljesen más minőségi kategória, mind írás, mind kidolgozás, mind játékmechanika, mind grafika terén. Viszont bőven elfér mindkettő egymás mellett, mindkettő a maga módjőán szerethető.
Ez a videó is jól szemlélteti a kettő közötti szakadékot.
VIGYÁZAT? SPOILERS A VIDEÓ![ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
sixpak
nagyúr
Azért ebben van valami.
Én sem játszottam azóta Starfieldet, mióta kijött a CP dlc.
Persze visszatérek nemsokára, mert nekem bejön a játék, a hibái ellenére is, de azért a CP más liga, szerintem az egyik legjobb videójáték all time....mondom ezt pont most, amikor több mint 400 óra hibamentes játék után (pre order volt, nulladik perctől tolom) előjött egy bosszantó (grafikai) bug, de már megoldottam.
Persze majd az idő megválaszolja, hogy a Starfield is lesz-e olyan időtálló játék, mint a CP, ha tippelnem kellene, akkor igen....de Night City-t nem lehet überelni.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Bad Pritt
félisten
Mármint visszafele fejlődött 30 év alatt.
Skyrim nálam személy szerint sosem volt pozitív példa, én a Morrowindet tartom etalonnak minden szempontból, ha Bethesda RPG-ket nézünk, azóta meg változó szögű lejtmenet van.
Ez a Starfield talán, de csak talán jobb, mint a Fallout 4 volt, bár ahogy most ráfeküdtem a főküldetésre eléggé elbizonytalanodtam.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4039 üzenetére
Star Citizen egy szimulátor, nem RPG. Teljesen fals összevetni a kettőt. Ráadásul brutál sz*rul fut, én már el is engedtem, 10+ éve hülyítenek vele, hogy na majd most kész lesz, meg jön legalább a single player Squadron42, aztán sehol semmi. Kiadnak pár patchet, amiben elmehetsz pár újabb bolygóra és állomásra, de úgy egészében nézve az egész egy katyvasz és őszintén, de a büdös életben nem lesznek készen vele. 2013-ban azzal kalapoztak a Kickstarteren, hogy pár éven belül készen lesz. Azóta is kb. tech demó szintjén van, és csúcs hardveren is kínszenvedés vele bármit csinálni. Pedig tényleg jó lenne, ha működne.
Magam részéről, ha már űr szimulátor, akkor X4. Nem lehet ugyan bolygóra leszállni, és a grafika is olyan amilyen, de űr sandbox/birodalomépítésben nincs hozzá fogható játék a piacon és nem mellesleg, az űrharc is élvezetes benne, különösen, mert saját flottát lehet menedzselni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz
Bad Pritt #4037 üzenetére
Azt azért vegyétek figyelembe, hogy a játékkészítés szimpla üzlet, és a világ nagyot változott 30 év alatt. Teljesen mások az elvárások, más a játékosbázis. Lehet ezen károgni, nekem se tetszik (pl. én imádtam a mára szinte teljesen kihalt point and click kalandjátékokat is, melyek a 90-es években élték a virágkorukat), vagy szinte teljesen kihalt az RTS műfaj is, pedig legalább 10 éven át másról se lehetett hallani, kb. olyan volt mint ma a survival. A kalandjátékokban olyan fejtörők voltak, hogy sokszor szó szerint órákba tellett megfejteni és mégis rohadtul sikeres műfaj volt. Ma meg ki a fene játszana már ilyesmivel? Szóval a fejlesztőknek sincs könnyű dolga, és ezzel biztosan nem a Bethesdát védem, mert egy ekkora stúdiónak tényleg illene már kicsit haladni a korral. Viszont a Skyrim-et mint pozitív párhuzamot eddig sem értettem, ugyanaz a sz*r motor van alatta, ugyanúgy minden egyes házba, minden egyes barlangba belépéskor töltőképernyő, a grafikája már megjelenéskor elavult volt, a szintén Bethesdás Morrowind-hez képest pedig egy faék RPG lett. Nem beszélve arról, hogy a Starfield körökkel jobban fut day one, mint a Skyrim futott, ami egy bughalmaz volt, és amiben még 3 évvel a megjelenést követően is volt game breaking bug. Szeintem a nosztalgia mindent megszépít, igazság szerint, a Starfield sok ponton jelentős fejlődésen ment keresztül a Skyrimhez képest, az egyetlen bibi, hogy azóta az ipar letett pár olyan játékot az asztalra, ami már túlhaladta technológiában. Az ilyen tizenéves fejlesztésű projectekkel ez a baj.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz
VikMorroHun #4028 üzenetére
Így van, ha a Holdra mész, akkor úgy kell megválasztani a ruhát és a szkafandert, hogy bírja a körülményeket.
A tudomány a valóság költészete!
-
mvkly
senior tag
Ronda, de brutál. Asszem ezzel már egy magamfajta fakezű is megfingatja az ellen hajórajt.
-
gyimger
őstag
válasz
Bad Pritt #4034 üzenetére
Én sok helyen engedékeny vagyok, sok mindent megértek, de ez az "addendum infinitum", de ez az "add" "infinite" "dum" akkora belemagyarázás volt, hogy a Minimaxon is kiröhögnék.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gabranek
senior tag
Mostanra sikerült behúznom az alzától a promós steames játékot (először nem nagyon akarták megadni, de ami jár az jár). Közben a passosba beletettem 50-60 órát és most nagyon úgy néz ki, hogy nem lehet átvinni a mentést egyik platformról a másikra
田中れいな
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
MasterDeeJay #4035 üzenetére
Itt megemlíteném, hogy a StarCitizen alatt -szigorúan véve- már kb 7 éve nem Crytek motor van. Az eredeti Cryengine bő felét átírták, mert az sem volt alkalmas erre, a másik felét meg kb 6-7 éve cserélték le Amazon Lumberyard-ra (ami egy amazon által átalakított cryengine), mert az online rész átkerült a Google-től AWS-re.
Mai napig nincs más játék, ami tudná a bolygótól bolygóig FPS dolgot és nem véletlenül, egyrészt a technikai része elég durva, másrészt ahogy te is írtad, sok esetben hátulütő, hogy eljutni rendszeren belül bolygótól bolygóig simán lehet 15-20 perc. Star Citizen-be az elképzelések szerint ezen idő alatt elmehetsz a hajón kártyázni, sakkozni, vagy nagyobb hajóra vehetsz majd ilyen szimulátor-rig-félét, amibe beszállva indul az Arena Commander. Csak legyen majd valaki, aki szól, ha esetleg rajtad ütnek a kalózok.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz
Bad Pritt #4037 üzenetére
Daggerfall ... abban tényleg minden is van. Nem is kezdem sorolni, mai játék sincs amely ennyire mély lenne featureokban.
Azt be kell látni hogy ennyire részletes játékot mai grafikai igényekre megcsinálni kb lehetetlen lenne.
Csak a karaktergenerálás volt nekem fél óra vagy több.
Bár csak menni az üres havas tájba azokkal a zenékkel, simán van olyan élmény mint full 4k grafos skyrim. Na meg persze nehéz mint az állat.
Elméletben generálva megvalósítható lenne Daggerfal szerű pálya is, generált npc-kel. (750 ezer van benne úgy tudom) AI generálás meg kopogtat már az ajtón, itt a lehetőség rá hogy végtelen városokat pályákat generáltassanak, 30 éve megcsinálták akkor talán ma is meglehetne valahogy.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#57018880 #4036 üzenetére
Tudom, dolgoztam tesztelőként más játékokon és két alkalomra emlékszem, amikor a sztorira kellett visszajelezni.
Azért is baromira feltűnő ez most számomra, mert ráakadtam a Daggerfall Unity-re és elkezdtem játszogatni vele, hát... lassan három évtizedes a játék, de olyan csicskalángosokat tudna osztani a Skyrim óta amodern Bethesda játékoknak minden téren, hogy az nem igaz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
#57018880
törölt tag
válasz
Bad Pritt #4034 üzenetére
Nem fizetik meg szinte sehol az írókat.., a többi kreatív szakmára van egy kis rálátásom, gondolom hasonlóképpen megy, hozni kell a minimumot mert a határidők szűkek, sok a "change of direction" = hülye manager, és persze továbbra is alkutárgya a fizetés, amikor már a feléből a felét elengedték, csak, hogy legyen valami bevételük..
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Bad Pritt #4034 üzenetére
Ez igaz. Az mondjuk rohadtul hiányzik hogy nem lehet a bolygó felszíne felett repkedni a hajóval de ezzel a grafikus motorral nem is fog menni. Pont ezért van ez a menj ide kattints oda dolog, máshogy nem tudták megoldani. Ahogy mélyedünk el a játékban egyre inkább előjön ez a cellás portálos limitáció. Nekem is nehéz túltenni magam rajta.
Valahogy nem illik ehhez a motorhoz ilyen világ, semennyire sem. Ettől függetlenül optimista vagyok és szerintem javulni fog a helyzet.
Ugyanakkor már több éve nem vettem elő a star citizent amiben ez rohadt jól meg van csinálva de ott egyben hátrány is amikor fel kell szállni egy nagy dög hajóval több percig hogy elhagyd a felszínt/légkört. (Reclaimerem van, azzal eleve nehéz) Na ott egy az egyben el kell menni töltőképernyő nélkül akár hova és keresgélni lehet a felszíneken, pedig hasonlóan nem mai a motorja. (crytek sokadik fejlesztése)
Az is igaz hogy a starfieldben magát a gravdrive-ot is kellene moddolni hozzá hogy egyáltalán a felszínre tudjunk érni olyan lassú a hajó alapból. De hogy az egész bolygó egy loading nélkül...hát rohadt mód át kellene írni a motort.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz
MasterDeeJay #4033 üzenetére
Meg az piszkosul zavar, hogy a sztori jelentős részében az a feladat, hogy fedezz fel, találd meg, járj utána... és akkor ott az ikon egyből a bolygó felszínén. Gombnyomkodáson túl semmi egyéb feladatod nincs.Megmagyarázna pár dolgot, de Vascón kívül eddig minden companion be tudott jönni velem együtt és lebegtek a teremben, amíg bénáztam.
Rengetegszer eszembe jut a Rise of Skywalker, az volt ilyen MacGuffin hajkurászós plot hole-okkal kilyuggatott fércmű.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz
Bad Pritt #4032 üzenetére
Csak egy ötlet
hogy a templomok a starbornnak jelennek meg vagy nem tudom. Ahogyan a skyrimben sem mindenki tud sárkányul. Azaz egy rakás dolog csak akkor jelenik meg ha a főhős cseszteti.
De amúgy valóban még nagyon nincs kiforrva ez a világ. Tényleg csak az Elder scrollst tudom felhozni hogy ott már 20+ éves a történet, úgy ahogy kiforrotnak tekinthető. (nyilván ha akar valaki akkor talál benne bőven ellentmondásokat)[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Most vagyok a fősztoriban
De ahogy látom redditen is vannak emberek, akik nem igazán értik, miért ilyen buta a történet és mennyire inkoherens a világgal körülötte.a Unity küldetésnél, összeraktuk a főpappal, hova kell menni... hát én nem tudtam nevetés nélkül megállni, ami itt zajlott. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
NG+ ról kérdeznék.
Érdemes-e kihajtani a fő questet és ng+-al folytatni a sidequesteket? Mármint ad-e valami előnyt az extra hajón kívül az ng+? Ugyan úgy fel lehet veni a constellation-os ingyen crew-eket? A fő szálon kívül befolyásol-e valamit? Itt arra gondolok hogy megcsináltam jópár sidequestet és azok kimenetelét tudja-e előre az ng+-os karakter azaz jelenik-e meg extra szöveg vagy megoldás azokra a questekre vagy csak a fő questet befolyásolja? Amennyire tudom ng+-ban találkozhatok önmaggamal, kinyírhatom az az énemet?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
gulupeti
senior tag
Közben azt láttam egy videóban, hogy azért nem működik, mert az előőrsön kell lennie legénységnek, valamint az összes előőrsre kell tenni egy személyzeti állomást. E nélkül ugye nem is tudsz odarendelni senkit. Ha ezek nincsenek, ettől ugyan megjön a szállítóhajó, el is megy, de mégsem történik lényegében semmi.
Ki fogom próbálni a közeljövőben, durva, hogy ez játék mennyire nem magyaráz el semmit és a netről kell összekukázni cikkekből, meg videókból. -
-
LÁZ
addikt
vajon másnál se resetelődik a new atlantisos hajóárus pénze, vagy csak én vagyok a choosen one
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO FOR SZÉL
-
gulupeti
senior tag
A kék izét? Bár azon mutat egy "aktiváld" feliratot, ha rámutatsz, de azzal szerintem nem kell csinálni semmit. A gáztartályt kell rákötni (ezzel aktiválod lényegében) a transzfer állomás konzolján pedig kijelölni a kapcsolatot Neonhoz, valamint aktiválni is, jobb oldalon zöld nyilat fog mutatni. Az alkán kitermelőt/tárolót pedig a transzfer állomás kimenő tárolójára kötni. Most kipróbáltam újra, egyből megjött a szállítóhajó.
#4017beyruth82
Ez már nekem is feltűnt, valamint néha plusz 15 fokban full havas a táj, bár biztosan olvadt, mert hallottam, hogy ropog a lábam alatt.Más:
Az imént megszereztem a landolj 100 bolygón teljesítményt, már csak 900+ van hátra. -
myckey
veterán
válasz
Piszmaty76 #4020 üzenetére
Ne legyé má ilyen, na !
covid safe
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Piszmaty76
aktív tag
Remélem sok időt nem öltél karaktergenerálásba...
CM HAF700 Berserker, Seasonic Vertex GX-1200, ASUS ROG CH X870E Hero, R9 9950X, Thermalright Peerless Assassin SE, Kingston Fury 64GB KIT DDR5 6000 CL30, Sapphire 7900XTX Nitro+, Kingston KC3000 NVMe gen4 512GB (Win11 pro)/Kingston KC3000 NVMe gen4 2TB (STEAM), LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
nubreed
veterán
Caelumite -ot hogy tudok szerezni? Tudom, a Procyon III -n és minden bolygón ahol templom/anomália van, van ez a cucc. De hiába megyek vissza a Procyon III -ra, egyszerűen nem találok több ilyen helyet.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
válasz
Bad Pritt #4009 üzenetére
Szerintem nagyon rosszul alkalmazzák a játékban ezeket a status effecteket vagyis inkább az űrruhák védelmével nincsenek összhangban. Volt, hogy felvettem egy 75-ös thermallal rendelkező űrruhát, amire rájött még az alsó ruha 10 és a sisak vagy 15 de a -18 fokos bolygón már fagyást rakott rám. Máskor pedig a mantis űrruhában és sisakban (amiknek sokkal kisebb a thermal értéke) a -215 fokon is vígan és fagyás nélkül bóklásztam. Meleg bolygókon ugyan ez az anomália más szerelésben is.
-
macy
addikt
Van ez a küldetés hogy Neonba alkánokat kell szállítani transzfer állomáson keresztül. Építettem egy kitermelőt, rendszerközi transzfer állomással, össze van kötve a Neon citynél lévő terminállal. Viszont nem történik semmi, itt a képen látszik hogy aktiválni kéne ezt az izét de hiába nyomok rá, nem történik semmi.
-
Vesa
veterán
válasz
xtremist #4014 üzenetére
Ez ilyen NMS féle megoldás akart lenni, de nem működik jól. Mondjuk én már kerültem olyan radioaktív stormba, ami lenullázot pár perc alatt még úgy is, hogy elég jó védelme volt a felszerelésemnek, de azóta sem találkoztam ilyennel. Általában okoz némi betegséget, vagy egyéb health effectet, de ezeket is 90%-ban aid itemmel le lehet szedni, nagyon ritkán kell orvos hozzá.
A tudomány a valóság költészete!
-
xtremist
őstag
válasz
VikMorroHun #4004 üzenetére
Egy félbe hagyott, kimaradt játékmechanikai elem maradványa, kihagyták a végleges változatból hogy ne lassítsa tovább a játékmenetet. Később lehet hogy valami survival mode féleségben visszajön. Eredetileg bizonyos körülmények közé spéci ruha kellett volna. Ez olyan mint az űrhajók nem létező üzemanyagfogyasztása.
-
Vesa
veterán
válasz
VikMorroHun #4004 üzenetére
??? Azért vannak a ruháknak statjai, illetve azért kell összerakni egy olyan felszerelést, ami adott bolygóra a legjobb. Minden RPG-ben így van. Tudtak ilyen ruhát gyártani, de ahogy a való életben sem vegyvédelmi felszerelésben mész mondjuk sétálni a parkban, úgy itt is az alkalomhoz kell felöltözni.
Ha már ruhák, akkor egy negatívum: miért nincs Transmog rendszer???
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Cseri0058
őstag
Nekem jelenleg így néz ki a hajom. Direkt a kompaktra mentem.
-
myckey
veterán
Van ilyen jellegű előéletem
na most akkor, de legalább jó hosszan leírtadPersze, láttuk már máskor is, de attól még beindul az utolsó harmadban a pörgés, vannak korrekt karakterek benne stb...blabla
De ahogy írtam, aki eszi eszi, aki nem meg nem , pont ez legyen a legnagyobb problémánk
Végén a két köcsög ufo rám jött, mer elqrtm a meggyőzést és a diplomaciát aztán lődözzük itt egymást, mindenféle valóságokon keresztül ,de nekem Mindenem kifogyott ! Ki is léptem, ber begörcsöltem, hogy 1-2 óra harc megy a levesbe [ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Bad Pritt
félisten
válasz
VikMorroHun #4004 üzenetére
Amúgy így lore szempontból érdekes dolog ez, mert én eddig nem nagyon találkoztam olyan küldetéssel vagy helyzettel, ahol ennek az egész túl hideg van, túl meleg van, túl nagy a sugárzás mechanikának nagyobb szerepe lett volna.
Persze, csipog néha meg rád tud verni ilyen-olyan status effectet, de abszolút nem halálos mértékben, még a legdurvább bolygókat is kényelmesen be tudtam járni úgy, hogy kb. csernobili sugárzás van körülötted. Pl. a Marson volt nagy vihar, írta is az űrruha, gondoltam kíváncsiságból megvárom, de nem lett semmi probléma belőle. Az elég menő lett volna, ha ilyen Chronicles of Riddick-szerű nappali tűzviharok elől kell barlangokba menekülni meg ilyesmik.
Annyit tudok elképzelni emögött, hogy megvolt a Falloutból a radioaktivitáshoz kapcsolódó mechanikájuk és fel akarták használni itt is valamihez.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
AMD Power #3985 üzenetére
Ezt most nem értem. El akartál adni valami cuccot, nem találtál kereskedőt, és túl bonyolultnak tartod a játékot? Tény, hogy a felszíni térkép használhatatlan (ezt mondjuk nem is értem, hogy nem tűnt fel senkinek se a minőség ellenőrzésen), de a fentebb linkelt mapgenie egy igen jól használható térkép, ha keresel valamit. Akár kereskedőket is. Én is azt használom.
Idegeskedni ráérsz akkor is, amikor harmadszor lőnek szitává az űrkalózok.LÁZ:
Hajóváltás után a maradék cucc "lóg a levegőben". A raktérnél kiírja, hogy mennyivel lépted túl a maximális rakteret - többet addig nem vehetsz fel, amíg nincs szabad hely. Viszont ugyanúgy tudod hurcolni magaddal, eladhatsz belőle, kipakolhatod a raktérből.[ Szerkesztve ]
- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
AMD Power #4005 üzenetére
Ha nincs és nem találsz a közelben (ilyen kis fekete henger alakú tárgy, általában minden zár környékén szokott lenni legalább egy) akkor New Atlantis város Jemison Mercantile nevű boltjában tudsz venni. Ha leszállsz a hajóval lesétálsz a rámpán, felsétálsz a másik rámpán és balkéz felől lesz az egyik bolt, ki van táblázva nagy betűkkel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
VikMorroHun
őstag
Egyébként nekem ott sántít nagyon a játékmechanika (amit szerencsére visszafogtak, de nem teljesen), hogy egy csillagközi utazásra képes, tucatnyi bolygót kolonizált/benépesített civilizáció nem képes normális űrruhákat készíteni. Kiszállok egy nyamvadt bolygón, és jön a figyelmeztetést, hogy "b*ki, itt kurva nagy a csillagközi térből származó sugárzás, kimerült az űrruha védelme". Mivel nincs se légkör, se mágneses védőpajzs a bolygó (hold) körül, ami kiszűrné.
- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
LÁZ
addikt
válasz
gulupeti #3996 üzenetére
elraktam zsebre a cuccokat
, aztán regisztráltam a ladikot helyben, és mivel nem volt messze tőle a saját landing zone, így elvonszoltam magam odáig, aztán visszapakoltam.
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO FOR SZÉL
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest