- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- AI: keményen kiosztotta Európát az amerikai alelnök
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
-
Mobilarena
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TESCO-Zsömle #4941 üzenetére
Hát a Skyrim is az SE-vel elég nagyot lépett motor tekintetében szóval olyan 4-5 év max és a Starfield is jobb lesz mint a mostani állapota. Lesznek ugyan úgy must have modok, illetve szokás szerint a grafikát nem fogják jelentősen növelni. Persze esélyes hogy meg kell újra venni.
[ Szerkesztve ]
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #4941 üzenetére
Itt inkább strukturális hibák (sajátosságok) vannak szerintem, azt nem tudom hogy tudnák orvosolni. Ez a játék ilyen lett. Színesítik, kiegészítik, meg beleteszik a mod supportot és ennyi.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4941 üzenetére
Modok nélkül?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4934 üzenetére
A jelöltállítók nem mind kaliforniaiak.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4931 üzenetére
Én nem látom a politikai okokat mögötte, szimplán nem volt elég jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #4928 üzenetére
Igen, erről a kritikáról hallottam és ugye ez rajta van a TGA RPG listáján. Meg a Lies of P, ami most soulslike vagy RPG? Vagy lassan lehetne soulslike kategória is.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4926 üzenetére
És ez tök oké így, csak nem díjnyertes matéria főleg egy ilyen évben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
p a s s e r
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4923 üzenetére
tavaly nekem pont ez a két játék (és a fogadtatásuk) festette le azt a jövőképet, amiben tömegek örülnek a nagy büdös semmiknek...
beszéljünk másról! filmekről, képekről... csak jelenségekről, semmit a lényegről...
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4923 üzenetére
Most tételesen végig akarsz menni minden díjátadó minden jelöltjén, vagy mi?
A Starfield RPG jelölése a TGA-n is elég nagy wtf, a Hogwarts Legacy meg egy generic open world Harry Potter skinnel, még annyi egyediség sincs benne, mint egy Nemesis rendszer a Shadow of Mordorban 10 éve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4921 üzenetére
Nem számít amúgy, csak vicces. A Hogwarts azért nem lett jelölve sem, mert nem olyan jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4910 üzenetére
Igazából jó lenne tudni, mire gondoltak a Starfieldre szavazók. A díj leírása (
e játék fejlesztői a kreatív kísérletezés frontvonalában állnak, friss nézőpontot és észbontó meglepetéseket hozva el. Ez a játék olyan újszerűséggel gyönyörködtetett, inspirált és szórakoztatott, amit játékban korábban még nem láttunk
) semmilyen szempontból nem illik a játékra.
Ami még érdekes, hogy a többi döntősre ránézek és azok sem tűnnek még hosszabb utánajárást követően sem elképesztő innovatívnak, szóval azt is el tudnám képzelni, hogy a játékosok szimplán nem tudják, mit jelent a kifejezés.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4908 üzenetére
Minőség és népszerűség nem feltétlen jár a kéz kézben.
Starfieldben semmi nincs, ami indokolna egy leginnovatívabb díjat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4906 üzenetére
Mert a Psychonauts egy jó játék. Itt azért érdekes a dolog, mert ugyanaz a csoport ad neki egy leginnovatívabb díjat, amelyik mellette átlag 6 pontra értékeli. Mindegy igazából, a többi jelölt jól beárazza a Starfield díját is.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Jacek
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4836 üzenetére
gratulálok az idíótáknak... szuper a cucc
-
myckey
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4741 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
válasz
TESCO-Zsömle #4723 üzenetére
Elhiheted, hogy nem minden RPG játék épül körbe ilyen struktúrával, mint a Starfield...
nem ma kezdtem 38éves fejjel
Mellesleg, elég noob hasonlat volt az "RPG vs. Sandwich" hasonlatHonor Magic 6 Pro 5G 512GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
SaGa59
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4723 üzenetére
Ez itt pont nem helytálló. A melléktörténeteket simán ki lehet játszani az NG+ nekifutásokban is. Ha nincs kedved a főszálat újra végigtolni, az NG+ elején közölheted a csapattal és akkor csak azt a kb másfél órát kell beletenni, amit az adott számú NG+ hozzáad. A mellékküldetések, frakció questek minden alkalommal változatlanok, vagyis bárelyik menetben és stílusban nekik lehet fogni.
Megj: a bethesda sandbox rpg-k közös jellemzője, hogy a fősztori teljes egészében elkerülhető, ez kivétel, ha NG+-t is akarsz. Ha nem akarsz, itt is kihagyható, az összetettsége és tartalom mennyisége valahol az Oblivinoéval van egy szinten. Emlékeim szerint talán az volt a legrövidebb mind közül és ez se hosszabb, ráadásul még csak eltévedni sem lehe benne, annyira vezetnek a mutató pöttyök.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4589 üzenetére
Főleg, amikor töltés közben cserélgetni kellett a lemezeket.
És jó esetben a játék megmondta, hogy most melyik lemezoldalt kéri.- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
#57018880
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #4589 üzenetére
Átlagban a 8mp elfogadható nekem, de azért van pár hely ahol 30mp játék sincs az áttöltések között, ilyenkor nekem az a 8mp is sok.
Azt még nem néztem pl, hogy az undocking, docking pl fix hossz e, és az olyan töltelék animációk mint a grav jump. Ezeken azért így 150 órához közelítve már szívesen faragnék kicsit.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4589 üzenetére
Mikor odaraktad a vonalzót a töltésjelző csíkhoz, mert nem tudtad eldönteni, hogy lefagyott vagy tényleg ilyen rohadt lassú.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4490 üzenetére
Biztos? Ezen a táblázaton úgy látszik, idén eddig -37% a tavalyi évhez képest. Mondjuk 2020/2021-hez képest még jól állnak.
- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
#57018880
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #4524 üzenetére
48 vagyok, jó lesz az majd amikor már olyan 80+ vagyok
, az meg szerintem max jövőre lesz ebben a tempóban. Szép helyeket én is találtam:
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4473 üzenetére
Hát ja, csak feltételeztem, hogy a Fallout 4 óta ebben is történt némi előrelépés. Főleg, hogy a CP-ben ez olyan csodásan működik, hogy a 4 végigjátszásomból 2 lopakodós karakter volt. Könnyen hozzászokik az ember a jóhoz. Illetve az még ok, hogy nem lehet NPC-t lopakodva kinyírni (bár nem értem, miért olyan nagy elvárás ez 2023-ban amit ne lehetne megugrani), de hogy tereptárgy mögött, vagy tetőn lopakodva is simán észrevesznek a kimaxolt stealth perkekkel, az biztos hogy nagyon gáz. Gykorlatilag kizárólag úgy tudom elkerülni, hogy észrevegyenek, ha használom a befolyásoló implantot. Úgyhogy ebben a játékban inkább Rambózok, pedig nem igazán szeretem ezt a fajta játékmódot.
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz
TESCO-Zsömle #4499 üzenetére
Nem gondolnám. A MS-t még kevésbé érdeklik a modok mint magát a készítő Bethesdát. Amíg a modok nem mennek az eladások rovására (miért mennének, ahhoz hogy modold a játékot eleve kell egy eredeti alapjáték) addig aztán ők nem fognak olyan total overhaulok ellen sem fellépni, amik akár alapjaiban írják újra az egész játékot. Pénzért ne akard adni, arra nyilván ugranának, hiszen az az alapjáték amire te a mododat építed még mindig az ő termékük.
Egyébként az Enderalhoz is kell az eredeti Skyrim, ez a Steam oldalán is jól láthatóan ki van írva. Tehát maga a mod ingyenes, de ahhoz hogy futtasd kell egy eredeti alapjáték - ez a készítőnek/kiadónak egy példány eladott játék=profit.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
negyven2
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4485 üzenetére
És még szolnak meg azért mert kritizálni merem a clickbait újságcikkeket (legyen az a 'thebestreliablegamingsiteever.com' vagy akár nagynevű oldalak is.
Nem senki nem jelenete be, hogy a következő GTA fejlesztése több mint $1.5 milliárdba kerül. Ahogyan az se igaz, hogy $150-be fog kerülni a standard kiadás, vagy hogy 500GB-ot fog enni. Ezeket valaki elkezdte terjeszteni, a média meg mint gyöngytyúk a takonyra, egyből ráugrott. Természetesen lehet, hogy igaz mivel megcáfolva sincs, de ez már az a terület ahol egy random állítás addig igaznak lehet tekinteni, amíg hivatalosan nem cáfolják. De ugye ezeknek a forrása kb. annyi, mintha én most azt írnám le, hogy a következő GTA Switch 2 és iPhone 17 Pro ex. cím lesz majd! Cáfold meg most, hogy nem igaz
!!!
Amúgy ennél a GTA-s dolognál azért pár fokkal erősebb lábakon áll az a szóbeszéd, hogy az RDR2 is több mint $5-600 millióba került marketing nélkül. És elvileg ez az alapja ennek a pletykának.
Az SC fejlesztési költségénél meg azt páran elfelejtik, hogy az, ha nem is nyereséges, de kvázi visszahozta az árát. Hiszen szinte teljesen abból a pénzből készül, amit már beleadtak a játékosok, támogatók.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
nubreed
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4490 üzenetére
Ja, hogy te a Star Citizent mondod ha jól értem. Én kérek elnézést, én a Starfield -ről beszéltem.
A Star Citizenből meg nem tudom mi lesz. Én drukkolnék neki, néhány free flight alkalmával próbálgattam, de eddig egyszer sem tudott megragadni annyira, hogy legalább megvegyem a starter csomagot. Pedig jó lenne nagyon valami szuper űrhajós játék már. Ed-ben benne van több mint 1000 órám, de azt kb 2 éve örökre ott hagytam, számomra meghalt és látva a Frontier fásultságát szerintem számukra is. NMS meg nekem nagyon nem jön be, annak ellenére, hogy pontosan tudom, mennyire gatyába rázták a játékot és, hogy mennyire visszahozták a sírból a katasztrolfális launch után. Az X4 Foundation az amit viszont nagyon szívesen előveszek bármikor, igaz, hogy nincs benne bolygós leszállás meg fps kombat de minden más megvan benne ami egy nagyon jó űrkalandhoz kell. És az Egosoft a legjófejebb csapat akiket valaha is láttam, hihetetlenül lelkesek és reszponzívak a játékukkal kapcsolatban, pedig idén már ez is egy 5 éves játék, nyugodtan elengedhették volna, de még sem tették...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4485 üzenetére
Akkor a világ második legdrágábbja, sokkal jobb.
A lényeg továbbra is annyi, hogy 2M meg 600M között lenne azért pár átmenet, amit megcélozhattak volna az elmúlt évtizedben bármikor a megfelelő scope becélzásával. Tudod, addig nyújtózkodj...
De részemről ennyi a SC off, így is megszegtem még egy 2018-as ígéretet, hogy nem szólok hozzá ehhez a kabaréhoz többször.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nubreed
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4482 üzenetére
Az a baj, hogy pár év múlva így sem fog rá emlékezni senki
Tuti megérte elbacni a projektre csillió dollárokat.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4482 üzenetére
Vagy egy tisztes B közép alap amit fele idő alatt lefejlesztenek a másik felében meg lifeservice és támogatnak lásd No Mans Sky.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4482 üzenetére
Helyette itt egy projekt, ami jelen állapot szerint a világ legdrágább játéka, sose lesz kész, nevetség tárgya iparágon belül és egy intő példa resource allocation szempontból. Azért a kettő közt lenne néhány átmenet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4479 üzenetére
Nem volt az eredendően egy lehetetlen projekt, kellett volna egy tapasztalt projektmenedzser, aki gátat szab a kreatív szakemberek ötletburjánzásának.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
gyimger
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4473 üzenetére
Ahogy a Fallout 3-ban, ebben is lopakodok, űrruha nélkül és könnyű fegyverrel bárki mögé oda lehet lopózni, ahol ez nem járható út, ott messziről repül a golyó a fejbe. Az elején én is gondban voltam vele.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Neeem.
Csak az űrrel és a hajó irányítással kapcsolatos részekre ez a válasz. De ez pont olyan, hogy a No Man's Sky sem szimulátor. Egy causal vicc a hajók irányítása, mozgása, mindene. Mégis élvezetes a játék.
Egyedül az X4-nek van szimulátor jellege, ott viszont nincs bolygóra szállás. A harc ott elég jó, a hajók irányítása is elmegy, van némi fizika, de pl. a leszállás/felszállás olyan, mintha egy darab tégla lenne a hajó nulla fizikával. Elite pedig sajnos tartalmilag egy tripla nulla, hiába jó ott is az űrszimulátornak nevezhető része.
Még mindig az van, hogy ezekből kéne egy jót összehozni[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4450 üzenetére
Szerintem ebben a játékban teljesen el lett cseszve a skill/perk tree. Rá akarok menni valamire a karakterrel, de nem tudok, mert kötve van 1-2-3 másik olyan perkhez, amire semmi szükségem nincs.
Lopakodás kvázi nem működik. Kimaxoltam az összes vonatkozó skillt, betolom a stealth képességeket erősítő kajákat vagy gyógyszereket, guggolva osonok a fedezékek mentén, mégis észrevesznek egy tereptárgyon keresztül. A nekem háttal álló NPC is rendre megfordul és riadót fúj, mielőtt még leszúrhatnám. Fel is adtam már ezt a részét, mert teljesen használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz
TESCO-Zsömle #4460 üzenetére
Ennek ellenére vért izzadok egy felszállásnál a Reclamerrel.
Hostas meg facetrakkal igen durva tud lenni. Na azt a szintet még félig sem szeretném a starfieldben.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Az a baj, hogy a Starfield űrszim akar lenni, de nemszim. A Star Citizen meg 10* bonyolultabb a kelleténél, ezért nem egyszerűen űrszim, hanem univerzum szim.
- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4454 üzenetére
Eleve körözött hajók... figyelj egész jó játék nem kell védeni
Én is szeretem csak látom, hogy kb ezer sebből is tud vérezni pont akkor ha megpróbálod átélni.
MasterDeeJay +++++
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Ott van egy kész működő rendszer (legalábbis az a része működik)
Reaktor, fegyver, cooler, pajzs, lopakodás, em sugárzás stb.
Itt meg van valami agyonkorlátozott rendszer mint valami mmo-ban amit persze az első tizenpár óra alatt ki lehet maxolni.
Nem azt mondnom hogy totál rossz az egész csak lenne egy rakás ötletem másként megoldani ami talán tartalmasabb.[ Szerkesztve ]
-
válasz
TESCO-Zsömle #4450 üzenetére
Igazából a komplett skillrendszer kuka. Minden arra késztet hogy mindent ki kell fejleszteni. Pontosabban eleve pontot kell rakni hogy menjen a hozzá tartozó fejlődés.
Sokkal nagyobb roleplay lehetne ha specializálódna a karakter, azaz a skillek mélyebbek lennének legalább többszörösével akár fa szerűen. A mostani rendszer egy baromság minden téren. Jelenleg semmit nem ér a kezdő karaktergenerálás, kapsz 3 skillt meg pár extra dialogot. Ha én bounty hunter akarok lenni akkor szeretnék az irányú skilleket, aztán mondjuk később extra class választható.
Piloting skill legyen inkább mobility, irányítás reakcióidő bónusz. Class maradhat de úgy hogy ne a reaktorhoz köthetően hanem méret és súlyhoz együtt. Így nagyobb nehezebb hajót is tudjon vezetni 0 skillel csak bónuszok nélkül.
Starship design is inkább a cuccok hatékonyságát kellene hogy növelje nem a minimum szintjét. (kevesebb energiát igényelő cuccok felrakását, vagy speckó alkatrészeket)
Több pajzs esetén meg nem az össz pajzs növelése lenne a cél, nem összeadódna direktbe hanem mondjuk két pajzs két részen fedné a hajót. Ha felraksz 4 pajzsot akkor 4 részre osztódna a hajó felületén, nem összeadódna egy részre azaz oldalról ugyan annyi pajzsod van mint egy esetén de több irányból vagy védve. Nagyon nem ugyan az.
Class szerint egyre nagyobb területet tudnának lefedni, azaz egy C méretű hajó működhet 6db A classal is vagy egy darab C-vel...(csak szólok hogy ezt már star citizennél kitalálták, ott úgy emlékszem 3 a váltószám, 3db small volt 1 medium szintje bár lehet már változtattak)Igazából a komplett lvl-es limitációs hülyeséget is kivenném. Cserébe iszonyat módon meg kellene növelni az árakat. hülyeség hogy 9k-ért regisztrálom a hajót 10k-ért eladom amiből van 1k hasznom és vehetek belőle 5 medipakkot
Aztán hajók javítása megint egy vicc...nem megyek bele mert wall of text lenne az egész.
A hajók kisajátítása rendben van, totál oké hogy ellenséses frackiókól hajót megszerzünk és eladjuk haszonsítjuk. Barát frakciók ellen viszont bounty járna hajó lopásnál.
Ugyanígy ne lehessen sajátnak regisztráltatni (vagy csak sok pénzért) eleve visszalopott hajókat de járjon érte reward.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4450 üzenetére
Zsír legyen Hard Cap A-ra legyen Soft Cap B-re és ne legyen Cap C-re, hogy tényleg megérje és ne csak a számokat lássam nőni.
A hajó szerzésre ugyan ezt tudom mondani, nem is értem ha pl csak úgy felszállsz lopottal miért nem ugrik rád pl a sysdef. Lazán meg lehetne magyarázni, hogy a transponder jel alapján sus vagy és ugranak etc etc és máris lehetne az értékét és az értelmét is növelni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4436 üzenetére
Az SSD/HDD is teljesen betérdelt? Mert azokon ott vannak a mentések, ha be tudod tenni a másik gépbe és ott látszik is, akkor át tudod másolni a mentéseidet manuálisan.
A tudomány a valóság költészete!
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4384 üzenetére
Ez mondjuk Xboxon nem vigasztal, kutya sem fog már ezzel játszani, mire jön a mod támogatás.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
myckey
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4369 üzenetére
akkor nem tetszik, az a lényeg....
De ha már belejöttél, Te használsz jeti erőket, hogy színesítsd a gunplayt?
Szerintem rohadtul jó dolog , és haznos[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4303 üzenetére
A fények kapcsán kapták lencsevégre a nőcit
Itt taglalják a minőségét a dolognak
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4301 üzenetére
Nem a rendszerre értettem, hanem külsőre, természetesre.
jaja"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4299 üzenetére
Pilótafülkéből jön valószínűleg, de én nem erre gondoltam, azért nem írtam tutit.
Ott meg valamilyen egyéb fényforrás által...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #4274 üzenetére
Ha tényleg az autózás tart vissza első körben, nem is baj. Autózni sz'r.
Folyton elakadsz, meg a dugók... Én csak mocin lovagoltam, belső nézetből elég reszponzív, kis gyakorlással élmény vele hasítani. Sokkkal mobilisabb, mint a 4-6 kerekű guruló hajók (1.3 előttiek a tapasztalataim, az alapján nyilván csapnivaló az ótókázás).
Kb. a GTA motorozását képzeld el, nagyjából olyan egyszerű kezelni. -
#25237004
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #4274 üzenetére
Ha sorozat címén az Edgerunners animére utalsz, az nem a játék történetét dolgozza fel, ráadásul szvsz logikátlan, ostoba, kínos és vérgyenge. Mondom ezt úgy, hogy alapvetően szeretem az animéket (ha jók, az Edgerunners nagyon nem az
).
-
sixpak
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4268 üzenetére
Ok, nem propagálom tovább, de azt tudnod kell, hogy emiatt lemaradsz minden idők egyik legjobb videójátékáról.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
sixpak
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4263 üzenetére
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4256 üzenetére
Mondom, majd 400-500 körül beszélgessünk a tapasztalatokról, másik is így kezdtek neki, aztán szépen eltűntek Cyberpunkolni. A felfedezést én is szerettem volna, de kb. 50 bolygó után elengedtem, alig 100 objektumból válogat a rendszer és ebben már a fix pontos helyszínek és traitek is benne vannak, nincs változatosság.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SaGa59
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4256 üzenetére
Igen, azt én se tudom kihagyni, hogy bármelyik holdra vagy bolygóra le kell szállni valami miatt, ne keressem meg az összes ottani alapanyag fajtát, élőlényt, specialitást. Mondjuk az idegesít, mikor azt látom, az adott, mínusz 50 fokhőmérsékletű holdon (ebben a menetben itt volt az első
) 9 féle növény és 8 féle állat éldegél, ami eléggé nonszensz, hisz ezen a hőfokon nem lehet folyékony víz a felszínen, ami a tudomány jelen állítása szerint az élet alapfeltétele, és három óra alatt nem találom meg a felét se., de még csak egy példányt se látok más fajtából, mint amit már 100%-ra scanneltem. Gyanítom, át kellene hozzájuk repülni ugyanazon a holdon más területre.templom
Ja igen, közben tovább ellenőriztem az állítást, miszerint a barlangokban mindig 1g a gravitáció. Nos, ez szimplán nem igaz. Minden barlangban, minden holdon/bolygón pont akkora, mint ugyanazon a felszínen. Legalább 10 különböző helyen direkt figyeltem erre. XBOX verzió, modok nélkül.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4253 üzenetére
Én még nem adtam el zsákmányolt hajót, de valószínűleg ott is.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4251 üzenetére
Na, jelenleg a csúcs 450 égitest, ha jól láttam, utána unta meg a gyerek, 500 körül gyere majd vissza.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SaGa59
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4251 üzenetére
Közben azt hiszem rájöttem, miért van tele a hajók raktere mindenféle "misc" cuccokkal pl az átalakítások után. Gyakorlatilag azokat a mozgatható, felvehető cuccokat tartja benne, amikkel ki van dekorálva az egyes fülkék belseje. Ha nem adom el, miután megjelentek és újra módosítok valamit a hajón (pl lecserélem hajtóművet), még duplikálódnak is. Ez tervezési hiba, főleg azért, mert ha egyébként úgy két tonna összeszedett szajrét széthajigálok, azt nem számolja bele a terhelésbe, cserébe ha ott hagyom és úgy mókolok a hajóval, ezek eltűnnek, de a hajó eredeti dekorációi megint belekerülnek a raktér listájába.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #4248 üzenetére
Hány bolygónál tartasz?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4163 üzenetére
Akkor még pont a legjobbak hátra vannak.
A tudomány a valóság költészete!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4174 üzenetére
Ugye, haverok szerint is. Mondok jobbat, rendszeresen ehetek autentikus tényleg házi tavaszi tekercset is.
--
genndy Hm kösziEttől többet nem akartam spoilerezni magamnak csak a döntésnek kerestem utána. Valószínű már éjjel volt az a hajnal 2-3 az agyamnak én úgy értettem mindig a két legjobb kapcsolat közt lesz a döntés de akkor ez tiszta. Nagyon jó Akkor kb Barett lesz az aki jó eséllyel kap egy X-et mivel egyáltalán nem játszottam vele, nem tud megfogni a karaktere. De a biztonság kedvéért szerintem csinálok egy mentést.
Másik kérdés, hogy lehet valahonnan kb 26-27 körül gyors XP-t szerezni?
Eddig szinte csak a hajóba toltam a képesség pontjaim és kicsit kezdek papír lenni talajon. Kéne legalább egy Space suit 1-2 meg némi shotgun skill.Harmadik kérdés az AMD téma, utolsó Adrenaline óta másnak is beesik a CPU kihasználtság játék közben? Mintha csak malmozna néha az 5700x pl NA-ben és ilyenkor jönnek is szépen a droppok, gyakorlatileg kihasználtság alapján már tudom várni mikor jön a következő fps drop. Eddig ez nem volt ilyen...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #4163 üzenetére
Jó jó de valaki erre a melyik kezem vágjam le részre tud valamit.
Értem én ez kicsit ilyen ME1-2 szitu de jól sejtem, hogy kik közt?---
TESCO-Zsömle
A sok órához hozzájön mi párommal rendszeresen játsszunk úgy, hogy DC és egymásnak streameljük aztán duma közben, ilyenkor jellemzően nem csak azt nézzük meg / kalandozunk el amit az éppen játszó érdekesnek tart. Egészen kalandos lesz általában a végére egy egy playthru mivel nagyon másképp gondolkodunk néha edge case-eknél... CP2077 volt emiatt végképp vicces. De itt is voltak már egészen jó jelenetek pl Neon-on a zsarolós sztori vagy az az artifact amit a gyűjtőtől kellett elhozni.De mi nem vagyunk normálisak... Groundedba laza 450 óra coopban NMS-be meg valami 500 elszaladt szintén coopban. Vagy motorozunk vagy kockulunk kb..., mikor párod a legjobb barátod is effektus....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nubreed
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4167 üzenetére
Ez melyik hajó? A
Mantis? We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4163 üzenetére
Szintén 150 óránál járok és a fő küldetés szálban pontosan ott vagyok ahol te is, tehát kb még sehol.
Minden más leköt, elképesztően brutális mennyiségű tartalom van ebben a játékban. Viszont van 2 side quest is amit sajnos nem tudok megcsinálni, mind két esetben be van zárva az ajtó, (és sehogy sem lehet kinyitni, door inaccessible) amin keresztül el kéne jutni ahhoz az npc -hez akivel beszélni kellene, hogy befejezhető/folytatható legyen a quest. De remélem javítják majd ezt valamelyik patchben .
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #4072 üzenetére
Köszi
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #4039 üzenetére
Star Citizen egy szimulátor, nem RPG. Teljesen fals összevetni a kettőt. Ráadásul brutál sz*rul fut, én már el is engedtem, 10+ éve hülyítenek vele, hogy na majd most kész lesz, meg jön legalább a single player Squadron42, aztán sehol semmi. Kiadnak pár patchet, amiben elmehetsz pár újabb bolygóra és állomásra, de úgy egészében nézve az egész egy katyvasz és őszintén, de a büdös életben nem lesznek készen vele. 2013-ban azzal kalapoztak a Kickstarteren, hogy pár éven belül készen lesz. Azóta is kb. tech demó szintjén van, és csúcs hardveren is kínszenvedés vele bármit csinálni. Pedig tényleg jó lenne, ha működne.
Magam részéről, ha már űr szimulátor, akkor X4. Nem lehet ugyan bolygóra leszállni, és a grafika is olyan amilyen, de űr sandbox/birodalomépítésben nincs hozzá fogható játék a piacon és nem mellesleg, az űrharc is élvezetes benne, különösen, mert saját flottát lehet menedzselni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
xtremist
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #3974 üzenetére
Vehetsz külön ilyen tárolót a meglévő hajódhoz, és a szajrét automatikusan ebbe teszi a játék. Az észlelési százalék a shielded capacity és a csempészáru mennyiségének az arányától függ. Nagyobb tárolónál ugyanaz a mennyiség kevesebb valószínűséggel bukik le.
[ Szerkesztve ]
-
xtremist
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #3971 üzenetére
Olyan raktere a hajónak, ami bizonyos százalékig védve van a scanneléstől.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #3966 üzenetére
Látod, ezért jó, ha követed social medián őket, ilyen nem lényeges dolgokat osztanak meg.
Nem bonyolult játék ez amúgy, csak b*szik elmagyarázni magát.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3926 üzenetére
Én vállalom voltam akkora birka, hogy idén a Jedi mellett és a Tears of the Kingdom mellett ez volt még az amit dobozosan akartam.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
TESCO-Zsömle #3909 üzenetére
Kingdom come, abban voltak kutyák és ott mintha totál más detektálása volt a kutyának az emberhez képest.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #3909 üzenetére
Last of Us 2-ben pl. a kutyák mindig kiszagoltak. Mondjuk az a játék más szint így AI tekintetében.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz
TESCO-Zsömle #3907 üzenetére
Ja igen skyrimben a full páncélost kis tőrrel...ismerős dolog...meg amikor ott állsz előtte lopakodva és nem vesz észre...meg a sárkányt egy pici tőrrel egy hit
default támadás animáció...Ez egy más világ az igaz.
Igazából pont ezek miatt inkább csak a korábbi Bethesda játékokhoz hasonlítható, azt viszi tovább. Pont ezért szoktam néha Skyfieldnek nevezni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
TESCO-Zsömle #3901 üzenetére
Én úgy vagyok a skillekkel hogy kipróbálom őket, használom aztán ha nem tetszik visszavonom konzolból és rakok másra. Simán kukáztam egy rakás skillt ami szerintem nem volt jól használható részemről. Pl social skilleknél diplomacy, azt gondolnám hogy hasznos de nem is találtam olyan dialogot ahol számítana, a kézzel scan módból nyomodás meg macerás harc közben.
Rossi
Slayton Aerospace, a tetőig sikerült békésen megoldani a dolgot. A tetőn viszont azt a pár katonát le kellett lőnöm. Semmilyen lopakodás skillem nincs de nem is kellett mert az öreg főnök végig mondta hogy merre kell mennem és ki lehetett kerülni mindent. [ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3863 üzenetére
Rohanás az egész. Ki az aki először megkapta még megjelenés előtt, ki az aki minél gyorsabban végig tudja játszani, mert sok a megjelenés, tolni kell minden játékkal is a nézettség érdekében.
Aztán akinek nincs sárming személyisége azt hamar ki is szúrja a válogatós közönség.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #3812 üzenetére
Azt, hogy a játékos beszél az NPC-kkel. Semmi mást.
- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
-
Rossi
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #3812 üzenetére
Én nem vagyok Bethesda-szűz, 98-ban a Fallout 2 volt talán az első* játék, amivel játszottam életemben (uhh, azok a zenék meg hangeffektek, "welcome to the Enclave"...).
Aztán megvolt a 3 és a 4.
Skyrim viszont kimaradt.
*Mégsem, a Carmageddon volt az első, aztán ott figyelt a Starcraft és az Imperium Galactica II is.[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
válasz
TESCO-Zsömle #3812 üzenetére
Fo4 mondjuk érdekes volt történet szempontjából. Ott kellett választani frakciót és a poén az volt hogy
mindenki egy fasz, nincs jó választás csak rossz, vagyis talán egyik így rossz a másik meg úgy.
Itt még nem tudom mit befolyásol hogy kikkel vagy de ahogy nézemsemmit sem, rohadt mód mindegy.
Én szeretem úgy alakítani a történetet ahogyan az én gondolom, azaz befolyásom legyen az univerzumra. Itt amolyan totál pozitív hősként akarnék feltűnni, azért viszem a razorleafet (mint batmobilt) és az UC, Constellationt, Vanguardot maxra viszont az is igaz hogy itt sem angyal senki csak a saját érdekeinek megfelelően cselekszik morálisan úgy ahogy gondolja. A kalózokat meg írtom ki, illetve mindenkit akit gondolok hogy helyes.
Skyrimbe meg pont mindent felzabáló vámpír voltam mert ott az esett jól. Na a lényeg amúgy hogy amiket fent írtam szerepjáték és ezt kell benne élvezni.
Aztán meg lehet egy idő (NG+) múlva meg pont fordítva lesz és én megyek dög nagy halálfejes hajóval csesztetni az ártatlanokat.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #3794 üzenetére
Amúgy a nevesített, de nem fontos companionok általában leszarják, egy ideig Marika Borossal zúztam, lehet visszaveszem magam mellé akkor.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz
TESCO-Zsömle #3786 üzenetére
Kipróbáltam több ellefnél ellen a 6xHellfire 3xObliterator darálókat full poweren. Távolra keveset sebeznek (3000m+). Közelre extrém módon le lehet darálni vele az ellent, el tud fogyni valóban de mire második ellent támadom addigra a fele visszatöltődik. Szóval 1v1 és 1v2-re a legjobb de amint 2+ 3+ ellen van már azok nekiállnak a shieldet leszedni.
Mivel lassú nagy dögöm van szinte 0 moblityvel ezért lehet inkább nagyobb távolságú fegyvereket kell keresnem és turreteket közelre mert úgy fordulok mint egy régi Ifa megrakva. (questes C class hajtómű még nincs meg) -
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #3786 üzenetére
Ok, de az írásodból arra következtettem, hogy a Borg kockát csak mint látványt akarod összehozni. Nyilván, ha még aktív a game, és nem értél a végére, akkor a mod nem játszik.
Én már végigvittem, 128 óránál járok, modolok is ezerrel.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #3733 üzenetére
"Én minap megpróbálkoztam egy BORG kockával, de még 5x5x5-ös méretben se jött össze, mert a fegyverek már nem férnek bele a méretbe."
Vannak már modok, melyek a limitációkat kitoljak, vagy teljesen ki is szedik. Van, amivel korlátlan számú reaktort, pajzsot, stb. fel lehet tenni, és olyan is, amivel a snap tolerance kitolható, vagyis tágabban engedi egymásra tenni a modulokat.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3760 üzenetére
Ugyan ez, tegnap pl egy elhagyatott First Calvary Outposttal vertem el vagy egy órát mire az Eclipticet és a turretjeiket kisöpörtem onnan és végig lootoltam. De mikor caplattam vissza a hajóra gyökkettővel a sok cucc miatt megláttam egy automatizált gyárat ahol pl
a gépek kinyírták a teljes emberállományt minden tele volt fura feljegyzésekkel roque és furcsán üzemelő VASCO-ra hajazó robot rajzokkal jegyzetekkel. Végig lootoltam és kipucoltam megint egy óra elment. Vicces volt mert Sam végig rosszalta az egészet pedig Bounty sem jött érte ergó nem járhattam tilosban... de szerinte ez nem fér össze a Constellation értékeivel és csak azért nem hagy itt mert még dolgunk van. (Még nem csináltam meg a Sam-es main questet az artifacttal kapcsolatban így fix companionom volt ugye...)
Nincs ezzel baj... mindenkinek ami a zsánere. Hogwarts Legacyt marhára vártam imádom a könyveket a játékokat a filmeket kb mindent még a fanfiction-öket is. De annyira könnyű annyira gyermekded lett az egész, hogy 15 óra után hagytam. A harcrendszer kb 8 éveseknek készült a világa halál üres és scriptelt az egész és nulla élővel találkozol. De emiatt nem verem az asztalt, nem az én játékom, go on.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Jacek
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #3760 üzenetére
Ezert nem ertem a kijatszottam a cuccot 20-30 ora alatt. Aki ezt igy nyomja annak nem ez a jateka
Termeszetesen mindenki azt csinal amit akar. -
válasz
TESCO-Zsömle #3751 üzenetére
Ez igaz, bár nem tudom ezt hogyan lehetne ezt így kiszámolni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3742 üzenetére
Akkor neki állok a Crimson pofozásnak végülis az a 30 hajó nem sok, legalább pörög a contraband is.
--
Freestar jelvényt tudtátok már bárhol villantani a Faction questline-on kívül? Vagy innentől már csak gimmick és az örök NA-on pl úgy köszönnek, hogy Ranger?
--
MasterDeeJay nézz rá ezekre: Reza 30 THz IR Pulse Laser úgy olvasztanak el bármilyen shieldet mint a kisangyal.Igen nekem is az a bajom nem fér fel több fegyver van fent most a 2 Reza a 2 Disruptor amik jöttek a Stareagle-el és 4db Cannon. De nem tudok feltenni sem nagyobb cannon-ból 4-et sem ezekből még 2-öt mert közli a játék túl sok energiát vinnének el a fegyverek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3740 üzenetére
Nem is tudom volt-e már Steam-en update 13.-a óta de kéne látszódjon: [link]
Akkor nem volt Note-ban említve change. (Még a fájl változások sem utalnak rá.)[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3736 üzenetére
Konkrétan sem ship builderben sem upgrade-ben nem mutat egyik említett helyen sem a játék B-s reaktort.
Azt tudom elképzelni, hogy hülyén értelmezem a szinteket és nem akkor van meg a rank3 mikor kioldom skill pontért hanem amikor megvan a challenge is. (Eddig úgy értettem ha kioldottad megvan és a challenge már a következő lesz... legalábbis ezt írja ingame. Meg ugye a B-s hajókat már látom a vendor-oknál.
)
A 29-es reaktort jó lenne feljebb tolni, mert tennék még 2db csúzlit a hajóra. A 30THz-es pulse-ok szépen leszaggatták tegnap a 35-ös Legendary Crimson ladiknak a pajzsait de a 4db üteg már lassanként szedte a hull-t.
Bad Pritt este rakok be screent, semmi sincs a vendoroknál a jelenlegi A-s felhozatalon túl. De a The Den boarding bug( [link] ha egyszer bebuggolt így a mentés max a törlés vagy egy fix segít a The Den-en... konzol parancs meg kösz de kösz nem az acsik miatt) után én már semmin sem emelem fel a szemöldököm.
TESCO-Zsömle Ergó ha találok sem éri meg cserélni, zseniális. A kérdés mivel kezdem el nyomtatni az XP-t mint a félbolond akkor.
De ez akkor sem magyarázza miért nem látom, végig néztem a listát nem volt benne B-s. Feltűnt volna főleg mert ketten néztük már a végén a TV-t párommal meg a Guide-okat is, hogy most akkor mi vagyunk vakok?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3733 üzenetére
Idővel kijön az nyugi
Ha már hajó... látok B-s hajókat (22-es vagyok Piloting és Design 3-3) ellenben nem látok sehol se Akila se Neo se Mars se NA-ben B-s reaktort amit a Star Eagle-be bele tehetnék, hogy a marsi corvette-et jobban fel fegyverezhessem.
Mi hibádzik?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Peace
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3592 üzenetére
Én is mentem Sarah-val kalandozni 50+ órát, mire belekezdtem a fő küldetésbe.
-
myckey
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #3592 üzenetére
Mehetsz világgá, persze, max csak a Grav. Jump fejlesztése szab gátakat.
Meg ugye a Galaxisban a különböző rendszereket meg kell közelíteni, lépcsőzetesen haladva bennük.Negyven2
Ki van ez a NG+ találva, és van ebben is érdemleges ( most az egyéb kézzel fogható tartalmakról nem is beszélve )... szerintem simán vállalható és jó így is felfedezni az egészet, barangolni.Peace
HA tetszik a játék, akkor játszol vele, aztán ng+ meg kutyafüle.....majd lesz valami. De az motiválhat, hogy érdemes vele foglalkozni.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #3583 üzenetére
Utána ellenben nem lesz NG+ elég tartalom szerintem ahhoz, hogy újra teljesen odakössön. De kiderül ha odérek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Vesa
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #3523 üzenetére
Innen azért hamar el lehet jutni oda, hogy a teljesen normális, nem K**a megerőszakolt nő is hibás, mert minek ment ki az utcára 40 fokban nyári ruhában, aztán jöhet a csador, végül tkp. a bőnelkövető lesz a szent ember.
Abban azért igazad van, hogy a legtöbb ilyen topik nagyon spoileres, nem csak játékokkal kapcsolatban, hanem filmekkel, egyebekkel is, ezért érdemes óvatosnak lenni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
LÁZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #3510 üzenetére
a faék....vége a kerítésnek, mehetsz világgá...
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO FOR SZÉL
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #3494 üzenetére
Hűha, kösz a részletes leírást, ettől a 31-emmel még messze vagyok.
Hátttőő, de feltűnt, csak nem a levelhez, hanem a megismert (fő)bolygókhoz és új ellenfelekhez kötöttem -
Rossi
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #3497 üzenetére
Bocs, utánaolvastam, egyáltalán nem tudsz leszállni bolygóra.
A shipbuilderben (meg a státusznál is) látod, hogy mekkora a hajó, illetve a középvonaltól enged 40-40 m-t építeni, vagyis már 50 m-nél is korlátba ütközhetsz, az elméleti maximum 80 m (2x 40).Töltőképernyőn írta ki tippként nekem.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #3480 üzenetére
80 m-nél hosszabb hajóval nem fogsz tudni leszállni landing pad-re.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
mvkly
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #3476 üzenetére
Számít a lvl is? Piloting megvan 4-esre, a ship cicomás skill 2-es. Állítólag outpostban felhúzott builder landing pad a játékban lévő alkatrészek 90%-át lefedi.
-
válasz
TESCO-Zsömle #3480 üzenetére
Az szép, ilyen mélységekbe nem gondoltam bele. Annyi biztos hogy jól meg kell tervezni hogy ne tévedj el benne.
-
válasz
TESCO-Zsömle #3476 üzenetére
Jópár dolgot meg lehet szerezni lvl nélkül is de a ship building skill az szinte kötelező a jó cuccokhoz. (felhúzni is egyszerű, legolcsóbb szarokat kell fel le rakoshatni)
pl: hajtóműből majd a SAL-6830 típust akarom használni az a legtakarékosabb azaz 2 power csak, nincs lvl-hez kötve de kell neki a skill.
Másik ilyen a Vanguard Hellfire Autocannon (vanguard questből). De hátrafelé automata toronyfegyókat is szeretnék mert egy nagy dög tank a terv ami nem lesz mozgékony.
Hídból meg Demios féle 8 crew-es már low levelen is elérhető és abból tetszik nagyon a kilátás lefelé is. Meg amúgy telerakom a hajót ablakokkal.
Landing gearból ha elfér akkor inkább oldalasat rakok majd fel, menőbb ha oldalt szállok ki.[ Szerkesztve ]
-
válasz
TESCO-Zsömle #3474 üzenetére
Dokkolót legegyszerűbb a landing bay aljára rakni amúgy is mindig az van legkülső elemnek mivel érintkeznie kell a talajjal. Simple docker elég, ha csak nem akarsz valami speckót építeni.
-
válasz
TESCO-Zsömle #3467 üzenetére
Ja ne is mond, nekem meg kényszeres spórolás van mindennel. Rendszeresen nem veszek lőszert, ez helyett rakás fegyvert hordok magamnál és szedegetem össze a lőszereket. Sokszor van hogy kifogytam és váltok valami hulladékra. Mondjuk most a daráló P90-hez van lőszerem (automata beowulf) több ezer azzal elvagyok. De még mindig nem döntöttem el mi legyen a fő irány, azaz nincs semmi combat skillem.
Pénz az egyből elmegy hajó fejlesztésre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Politika
- iPhone topik
- Milyen videókártyát?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Delta Force (2024)
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest