- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz remington2 #787 üzenetére
jaja azt
a vízeffekt is bugos más pályákon.
sőt... 1.504, visszamentem swampba, mert nem tudtam sehol átmenni garbagera, pedig mindkét küldim oda szólt. erre már vissza se tudok jutni cordonhoz... zseniális.
a katonák meg az őrposztnál 1 perc alatt termelődnek újra... szóval ha pénz kell
az artifactek gyengék, de legalább ritkák, mint a fene. pitpitypitypitymegszületett. kész
ha amortizálódik a vérted, a bulletproofja nem csökken? bug?
a shader kóddal pedig lehetséges, hogy bajok vannak. mivel shadereket és MSAAt használni egyszerre pár effekt miatt, illetve az effektek feldolgozási sorrendje miatt _nem_ lehet, én valami nagoyn ronda haxolást érzek a háttérben.
we secured cordon... time to move forward onto garbage, köszi, hol, ha az összes átjáró inaktív... váááá.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.