Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz Antonius1978 #30089 üzenetére

    Ha akarsz, csinálhatsz magadnak táblázatot. Anno én csináltam. Kiindulási alap: a fegyverek IRL megfelelőinek csőtorkolati energiája (ez hat a lőtávra és a sebzésre), csőhossza (lőtáv, pontosság), tömeg (a visszarúgás miatt a pontosságra és kezelhetőségre), lőszertömeg, kaliber (lőtáv, pontosság, "ütési" erő, stophatás).

    A sebzésnél a legfontosabb: 1.0 sebzés egy páncélozatlan cél azonnali halálát jelenti. Emiatt a Gauss nálam 2, a mesterlövész puskák (SVD) 1.2, minden más arányosan alacsonyabb.
    A pisztolyok a rövid cső miatt mindenképp rövidebb lőtáv és pontatlanabb, mint bármely hosszabb csövű cucc, a géppisztolyok es túl pontosak, de erősebbek valamivel, mert általában hosszabb a csövük, stb...
    A sörétes rövid lőtáv, nagy sebzés és "ütés".

    Ezekből kell arányítani, melyik fegyver mennyit sebez az adott összeállításban. A legtöbb érték kivadászható mindenféle katalógusokból, a többit meg lehet saccolni a katalógusadatok alapján. Lesz egy nagy, összetett táblázatod. Ezt kell átültetni a játék lőtáv, pontosság, sebzés, kezelhetőség értékeire.

Új hozzászólás Aktív témák