Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Mindegy így megy tökéletesen, hogy default könyvtárba ment fel nem szórakozok vele. A replayek jó helyen voltak, ugyanígy mint nálad, a config.ini is oda mutatott, hogy mért nem találta meg őket nem tudom.
Más: ezt a TV style-t ha jól sejtem csak ingame lehet használni replynél nem, ugye? Van valami ilyen plugin ami megy replayel? Kinézetre ez baromi jó szerintem.
-
Nem is azért mondtam, csak elméletileg van egy ilyen lehetőség is. Más kérdés, hogy melyik kocsit kéne alapul venni, meg hát ugye már sokan megszokták a saját járgányukat, nekik teljesen újra kéne tanulniuk.
A szerver egységes beállításokat nem tudtam mire jó, de ha tényleg ezt csinálja, az nagyon merész lenne. Mert ugye nem minden kocsin ugyanazt kell állítani. Van amelyik egészen kellemes alapértékekkel is, van amelyik nagyon nem, illetve ha egyformára hozzuk őket, akkor is az egyik jó lenne, a másik nem igazán.
Bár igazán kirívó különbség csak a bmw-nél van, azzal meg nem megy senki. -
Meglátjuk mi sül ki ebből. Amit én összeszedtem az tényleg csak a kormányos tapasztalat, billel nem próbáltam ki. Lehet, hogy nem jól gondoltam, hogy ugyanaz a két eset.
Kérek mindenkit, mielőtt szavaz, nézze meg, hogy mit tapasztal!adyz: nem, nem változott a sérülés, ugyanúgy 70%, mint már vagy három hete. Az aktuális szerverbeállításokat amúgy mindig meg lehet nézni a felső menüsoron in game.
-
Ted-Mosby
senior tag
zodo
hátránya a súllyal itt csak az elől lévő versenyzőknek lesz
a hátsók viszont kevesebb súllyal mennek, kicsit előnyben leszneka 30kg ami alapba lesz minden autóban, az autó irányítását nem befolyásolja (teszteltem bill-vel is)
a nagyobb súly viszont már kormánnyal is érezhető, főleg a kanyarokban
tehát így kicsit közelebb szeretnénk hozni a hátul haladókat az élmezőnyhöz
-
"Úgy vélem a tesztem alapján hogy ezzel a lehetséges súlycipeléssel nem segítjük a billentyűzettel és full segítségekkel játszó társakat hanem hátráltatjuk."
Nem igazán értem amit írsz, hiszen alapértelmezettként senkit nem fogunk vissza jobban, mint a másikat, egyenlő súlykiosztás lesz. Csak azok kapnak naogybbat akik elöl vannak (és az mindegy mivel vezet), és azokat is eléggé kis mértékben - ahogy te is írod a tesztedben, nem igazán nagy a változás a súllyal. Akik pedig hátul vannak, azokat segítjük egy kicsit, mert ők nem fognak súlyt kapni, vagy csak kisebbet. Itt is mindegy mivel vezet az illető, nem az számít, hanem a teljesítménye.
Már megírtam a szabályzat erre vonatkozó részét feltöltöttem, nézzétek meg. (4./b pont)
Nagy méretekben nincs értelme hátráltatni vagy segíteni senkit, nem is ez a cél, és nem is lehet beállítani. Az szintén értelmetlen lenne, hogy a billeseket nagyobb előnyben részesítsük a kormányosokkal szemben (vagy fordítva), csak mert ők billel mennek. Erre ott vannak pl. a bekapcsolható segítségek.
"Ha külön pontozás van vagy lesz a kormányosok és billentyűzettel játszók közt akkor nem is értem mi ennek a konkrét célja."
A külön pontozásnak nincs hatása arra, hogy ki milyen súlyt visz magával, mert ez csak az összesítettől függ, de ezt a részt is frissítettem a szabályzatban (4./a pont).
"Egyelőre nem is értem igazán a nagy szabályozást mivel nem ismerjük a teljes mezőny erőviszonyát"
Éppen ezért vesszük majd alapul a bajnokság állását, és minden verseny előtt ennek megfelelően állítjuk be a dolgokat. Teljesen mindegy ki milyen teljesítményt nyújt "papíron" hiszen a helyezése ott lesz feketén-fehéren. Aki elöl van kap egy kis pluszt, aki hátul, arról meg leveszünk.
Bármilyen kérdés, egyéb jöhet!
-
Ted-Mosby
senior tag
ide ki van írva nagy piros betűkkel
A bajnokságra a nevezés határideje:
2011.01.15. 24:00 -
dzsavermadar
senior tag
Engem meg először kitiltott, mert nem ismerte fel az autót.
Gyorsan betettem az eredetit, azzal nem volt gondja, bár a kerekek sárgán maradtak.
Azután meg a garázsban mindig megjelent az a bezsongott képernyő, amit a múltkor már mondtam, és videót is adtam hozzá.
Ki kellett lépnem a játékból és vissza, hogy eltűnjön.
A végén meg nem értem már vissza a kezdésre. Ez van.
Na majd az új letöltés remélem megoldja. -
-
Végig gyorsabb voltam (nagyképűség nélkül), de több helyen is keményet kellett fékeznem, hogy ne szálljak feri seggébe (ezért ért be minket Smisa ismét), ezért maradtam le néha kicsit jobban. Sokszor szar ívet választottam inkább, mert féltem, hogy nekimegyek, de az is igaz, hogy nem egyforma íveken megyünk. Talán a visszajátszáson azért látszik, hogy próbáltam vigyázni, végül semmi komoly kontakt nem történt. Persze a végén átmentem agresszívbe, nem egy helyen volt 30 centi a két kocsi közt, meg hát enyhén meg is toltam itt-ott (bár az nem volt szándékos).
Ha Feri gumija nem fogyott volna el, nem biztos, hogy el tudtam volna menni (sőt, szinte biztos, hogy nem, mert nem hibázott nagyot egyszer sem), de megizzasztott (szó szerint) így is rendesen.
Amúgy én továbbra is használom az alacsony segítségeket (blokkolásgátló, kipörgésgátló, stabilitás). -
dzsavermadar
senior tag
Bizony elkészült.
Csak ezen a videón még nincsenek rajta a feliratok, stb. -
Na ja... de kizárólag versenyen szoktam a pörgést, máskor szinte soha...
Pl. az első bajnoki teszt futamon, Curitibában rögtön 2 szép kicsúszást is összehoztam. Biztos lesz még az éles veresenyeken is hasonló.Most néztem csak milyen szépet startoltál a versenyen.
Csak a szarháziak nem engedtek el...
-
Hát ilyen komoly pörgést ritkán alkotok, de néha csak összejön.
Ted: az jutott közben eszembe, hogy nem biztos, hogy jó ötlet ez, mert mi van az olyan pályákon, ahol nem is fér be két kocsi a boxba egymás mellé?
Bugosan láttam már amúgy két kocsit egy garázsban, Brands Hatch-ben. Na hát ott elég hülyén nézett ki...
-
dzsavermadar
senior tag
Ráérsz majd valamelyik szabadedzésen a boxban átszerelni. Ha kell, majd adok szerszámot hozzá.
Ted
Syrius autója valószínű csak hétfőn lesz meg.
Azért én szólok, mert közösen ügyködünk rajta (tegnaptól), és magamra vállaltam.
Volt közben egy kis változás, és ezért van csúszás. -
zodo
nagyúr
"Lehet hogy a névtábla kavar be?"
Hát ez a fajta belső nézet felejtős (nálam tuti) , mert kivettem a névtáblámat ( Extra0.dds) és lás csodát mégis van névtáblám csak az eredeti és ugyanúgy ott vannak a kriszk kraszkokk a szélvédőn.
Neuro
Akkor azt is meg kell festenem és betenni mint Extra1.dds és kész.
-
Ted-Mosby
senior tag
rossz a szélvédő belső nézete.dds, ez vagy extra1.dds vagy névwindowsint.dds
nálam is előfordult már, de ha az alap seat psd-ket használod akkor nem szabad rossznak lennie
ezt a dds fájlt én feleslegesnek tartom, nálam nincs is
Mosby.dds
Mosby.veh
MosbyExtra0.dds
MosbyWindow.dds
az én autóm ennyiből áll -
A rétegek nem kavarnak be. Rossz formátumban mentetted az ablak textúrát. Ez kell neked.
Néha olvassátok el, mit írtam 2-3 hsz-szel fentebb. (célzás Tednek
)
-
Ted-Mosby
senior tag
letöltöd, megszínezed, átnevezed, elmented és kész
honlap letöltések legalsó sor
én megcsináltam kipróbáltam nálam működik, ha van rims fájl akkor csak a Te autód felnije lesz más színű
aki akarja és meg tudja csinálni a saját autójával megteheti
-
Ted-Mosby
senior tag
nem
ki kell bontanod a mas fájlt......\rFactor\GameData\Vehicles\WTCC_2010\SEAT_Leon_TDI\2007_SEAT_Leon_TEX.mas
és azután festeni
lásd itt:
#1481de ha jól utána gondolok akkor ez így nem is jó, mivel majd az új mod felül fogja írni
azt viszont megcsinálhatod, hogy ha megtaláltad a kerékhez tartozó dds fájlt akkor azt külön kimented és átnevezed, mondjuk zodo_SEAT_LEONExtra2.dds -re és beteszed az autód többi fájlja közé akkor működni fog
-
Ne töröld ki. Később még jól jöhet, bár amúgy nem tudom mi lehet a "nem használt", mert mindegyik ott van valamiért.
(ami meg tényleg felesleges - pl. az előre megadott rajtszámok - az kis méretű)
Illetve ha létrehoztál új réteget, azt törölheted, bár én azok többségét is csak kikapcsoltam, hogy ne jelenítse meg. Hátha egy régi ötletből faragok valami újat, és akkor könnyebb dolgom lesz, mintha elölről kezdeném. -
Hümm... az érdekes. Habár jobban belegondolva, én szerkeszteni nem próbáltam őket, csak beraktam a játékba 1-2-t.
Amúgy meg Neuromobil 4.0!
Linkelj egy olyat, ami nem műxik, megnézném én is, mi a baj.
-
-
Az egy kicsit részletesebb eredménytáblát mutat, mint amit én loptam a játékból. Egy pillanatra megállítottam, hogy beállítsam már nem kell bajnoki futamokat naplóznia, lehet azért nem ment nálad, de most jónak kéne lennie.
Adyz gyorsköre az időmérőn amúgy valóban szabálytalan volt, de büntetés elkerülése végett legegyszerűbb lett volna, ha lassít. Ez pont olyan hiba, mint ami a múltkori is volt. Vágás után padlógáz tovább.
-
-
Ted-Mosby
senior tag
-
Hát ugye van az az eset, amikor levágsz egy kanyart, legyen az mondjuk a Hungaroring célegyenes végi kettős kombója, vagy Zolderben is van egy hasonló, az még gyorsabb is talán. Simán le lehet vágni anélkül, hogy a játék szólna (mert az csak a 3. után büntet), de nagy előnyt lehet szerezni vele.
Ha ez kiderül, mert valaki jelenti itt, vagy menet közben látja egy vb, akkor abból már az első alkalommal biztosan bünti lesz - ezt kell a következő verseny alkalmával letölteni (menet közben kicsit nehézkes lenne kiosztani, hiszen mi is versenyzünk), ha még utaló jelet se mutat a játékos arra, hogy ő ezt nem gondolta komolyan. Ezek egytől-egyig egyedileg lesznek elbírálva a körülményektől függően. -
Örülük, hogy valaki olvasgatja a szabályzatot.
A válasz amúgy benne van:"Javasoljuk a véletlenül kicsúszott, pályát vágó játékosoknak, hogy ha a játék nem oszt ki büntetést, csökkentsék sebességüket, kompenzálják az emiatt szerzett esetleges előnyt."
Másrészt a büntetést a játéktól egyértelműen megkapod, ha úgy gondolja, hogy szükséges, és azt akkor le is kell töltened, vagy különben kizár.
Ha a VB szab ki büntetést, azt a következő veresenyen kell letölteni. A mikéntje attól függ, milyen büntetést kapsz, de erről jóelőre tájékoztatva lesz az illető.Nyilvánvaló, hogy a kicsúszás önmagában nem ér semmilyen büntetést. A kérdés az, hogy származik-e belőle előny. Ugye jó példa az első teszt versenyen adyz ténykedése, aki kicsúszott, és padlógázzal ment tovább keresztbe-kasul a pályán. Na az durva szabálysértés...
-
motormouse
aktív tag
-
Hát szerintem az már egy másik szint lesz, amikor olyannyira akar majd menni az ember, hogy még a low segítségek is visszafogják.
Eleinte élveztem, hogy segítségek nélkül megyek, de azért egy kis segítséggel lényegesen jobban megy az autó. De tet tudod.
A kézi váltót én a kormány mögötti fülekkel (vagyis gombokkal) használom, szó sincs H-váltóról. Így nem is kell elengednem menet közben. Egyrészt nagyon sokat segít fékezésnél, hogy jóval előbb visszaváltok, mint az automata tenné, így sokkal rövidebbek a féktávjaim, mint korábban. Másrészt bizonyos helyzetekben szintén jól jön, hogy nem vált magától le/fel túl későn, vagy túl hamar. Meglátásom szerint érdemesebb előbb ezt gyakorolni, mint a nulla segítséget, legalábbis én úgy éreztem, hogy az - ahhoz, ohgy közben jó időket is menjek - sok/kevés. -
"mert ebből nem engedek magamnak, hogy bármilyen segítséget is bekapcsoljak a váltón kívül."
Tökönszúrod magad. Mint én is tettem. Hiba volt.
Egy low/alacsony abs és kipörgésgátló rásegítés nagyon-nagyon sokat segít, és kézi váltóval is jobban lehet menni, mint az automatával.adyz nem raktad valami olyan mappába a játék telepítését, aminek a nevében speckó karakter van (pl. felkiáltójel)?
-
JJános
addikt
Nyuggerek ráérnek egész nap gyakorolni.
Neked Neuro gyanús? Hmmm. Majd jelentem az esetet.
Spa-ba fényévekkel gyorsabb vagy, sajnos.Monzaba ma volt egy jó futamom. Elfékeltem az első kanyart aztán elkezdtem üldözni madmant, meg is koccoltam szegényt(bocs), és éreztem a száguldozás örömét is végre.
Mentem mint a snájdig menkű. -
zodo
nagyúr
Azzé megoldottam.
Valamiért létrehozott egy újabb rFactor mappát a kijelölt rFactor (eredeti főkönyvtár) után, mint telepítési hely ill. ugyanígy keletkeztek újabb Gamedata, Plugins,stb mappáim a mod és plugin telepítése után.
Szóval az általam jónak hitt telepítési hely megadásakor nem figyeltem kellő képen és a
D:\Programok\rFactor helyett D:\Programok\rFactor\rFactor mappába lett telepítve a Phmod ami ugyan működött, de pl. nem lehetett Magyar nyelvre váltani a Config.exe menüben.
(amit anno sérelmeztem is, pedig valójában benne van a Magyar nyelv választási lehetőség ha jól telepítjük)
Innentől pedig nyilvánvaló, hogy a Tv style+Map plugin sem a megfelelő mappába került.Lehet csak Win7 64bit-es rendszer alatt van ez a "kiváltság", de (mivel rájöttem az átverésre) töröltem a Mod ill. Plugin telepítő által megadott második \rFactor mappa telepítési útvonalból és így minden a helyére került.
Mostantól működik a Map plugin is. -
Mityu_76
tag
Nálam is megy a map plugin.
a gumihöm. tudom mivel lehet korrigálni, csak eddig azt nem tudtam honnan tudom, hogy mennyire melegszenek a belső oldalai. Nálam voltak egy pályán 115 fokosak is a gumik
Adyz.-> köszi...eddig nem is figyeltem, hogy színárnyalat változás lenne a két széle között...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- DOOM - The Dark Ages
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Kompakt vízhűtés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5450 Intel Core Ultra 5 135U 4nm 32GB DDR5 érintőképernyős laptop Dell gari 2027.09.hó
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 8570W - i7-QM I 16GB I 750GB I 15,6" HD+/FHD I Nvidia I W10 I Garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS LG 24" full HD LED IPS monitor (HDMI, DSUB, jack) eladó
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest