Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ent

    őstag

    válasz nagynorbi #1525 üzenetére

    Volt már ilyesmi márkaszervízes roblémm. Egyre felhívnám a figyelmed: márkaszervízben ha azt mondja a nagyon hozzáértő szaki, hogy ez nem garanciális probléma, mindenképp kérj tőle írsban erről nyilatkozatot, ha nem ad kérd el a vásárlók könyvét. Amennyiben a szaki elmenne eddig, akkor a vásárlók könyvébe mindenké írj le mindent, dátum fontos. Fontos az is, hogy a másolatot kérd el a könyvből (indigós, jó nyomd rá a tolladat!). Ezt minden boltnak 2 napon belül ki kell vizsgálnia. Levélben fognak értesíteni, kelleni fog ez a levél.

    Ezt azért elmondhatod a boltban is, hiszen jogaid vannak, nekik kötelezettségeik!

    Namost, ha kivizsgálták és mégis azt mondják, hogy ez nem garanciális hiba: A későbbi telcsizés és fáradság miatt az első látogatásnál a MÁRKASZERVÍZ-ben elkéred a sonyericcson support címét (ne törődj vele, nem lesz drága!) és angol nyelven írsz egy levelet (kezdő angolosként én is meg tudtam értetni magamat!!!) a fenti problémádról. Tudniuk kell legalább egy címet adni, hiszen nekik is van felügyeletük. Nem hazudok, 1-2 hónapon belül kasz egy új telcsit vagy így vagy úgy!

    Nálam a nokinál bevált!

    WEBOLDAL, WEBÁRUHÁZ, ADS ►► www.redesignteam.hu ◄◄ (Profizmus és az alacsony ár találkozása!)

Új hozzászólás Aktív témák