- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Körvonalazódnak az S26 Edge kamerarészletei
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
atothg
tag
válasz
Vikthor #12816 üzenetére
Bár nem nekem írtad, de szerintem nem igazán érted a Cordon-t és Williamgrant-ot.
Hátha egyszerűbb:
Cordon egyedüli garanciális szervíz - oda viszed, ha gariztatni akarod. Ha nem vagy megelégedve, akkor is.
Nem beszélgetni akarnak veled, hanem kötelességből etc megjavítani a náluk leadott telefont. Az ügyfélszerzés a Sony dolga, ha véletlenül xart gyártott.
Ha ezek neked nem jönnek be, akkor viheted bárhva máshova, ahol megcsinálják neked mosolyogva, beszélgetve, ügyelve a kommunikációra - pénzért.
Nekem sem volt gondom velük. 2x vittem telefont hozzájuk. 1x egy J-t kameraproblémával, 1x a z3c-t érintő problémával.
Mind2x javították, ahogy ez elvárható.
Ennyi.
Bocs az ömlengésért. -
válasz
Vikthor #12816 üzenetére
Befejeztem a téma vesézését, a véleményed a Cordonról leírtad, a többi innentől offnak tekinthető. Azon kívül hogy szajkózod ugyanazt, új érvek sincsenek. Majd ha nem javítják meg a telefonod, várunk szeretettel újra itt ugyanebben a témában.
Az ügyfelezés nem a szerviz feladata, ő alvállalkozó. Az ügyfél kezelés a Sony feladata (és amúgy el is végzi azt). A legfőbb probléma, hogy a felhasználó nem azt az utat akarja követni, egyedi elbírálást, ügyintézést akar, pedig a garanciális ügyintézés útja enélkül is kiválóan működik.
És igen, belegondoltam, hasonló cégem van.
Tudom mi az ITIL, SLA. Valamint azt is hogy az ITIL-t a saját cégedre testreszabva érdemes bevezetni. Ez a Cordon esetén különösen felesleges beböffentés volt, hiszen náluk az business line és az IT stratégia elválik, hiszen itt a szolgáltatást mint alvállalkozók végzik (ez nem egy KFKI...). A közvetlen support a gyártó dolga (amit mint már X alkalommal leírtam, meg is tesz), a fiziai javítást pedig a Cordon végzi.
Az SLA szintek hogy jöttek ide? Van bármi fogalmad arról hogy a Sony és a Cordon Group között milyen szerződés van? Ennek része a telefonos ügyfélszolgálat és segítségnyújtás? Egyébként ha már az SLA-nál tartunk, a fórumtársak tapasztalata a szerviz sebességére igen jó (ami furcsa annak fényében hogy milyen nagy ügyszámot kezelnek). A szervizbe leadott készülékek többnyire pár napon belül javításra kerülnek, arról SMS-t vagy telefonhívást kap a tulajdonos, eldöntheti hogy maga megy érte, vagy leküldeti futárral esetleg saját futárt küld érte (ami amúgy a legolcsóbb megoldás).Te is tudod a módszertanok jelentését, használatát, szükségességét, egy alvállalkozói szerviz rendszerrel való összefüggéseit, vagy csak tanították?
(#12819) atothg
Köszönöm! Azért írtam ilyen hosszan, hogy a későbbi kereső-t használó krém hamarabb képben legyen. Amúgy tudom hogy a többség abszolút érti a lényeget. -
válasz
Vikthor #12780 üzenetére
Milyen garanciális megoldást találtál Sony készülék esetén, amit nem a Cordon végez? A viszonteladók azért szívnak többnyire, mert egyáltalán foglalkozniuk kell a készülékekkel (hála a magyar jogszabályoknak), valamint a nálunk lévő készülékek imei-je rendre a világ kóbor szegleteiből származnak.
Te a véleményed arra alapozod amit mások mondtak és arra hogy milyen a szerviz ügyfélszolgálata. Én arra hogy hogyan javítja meg a garanciára leadott készülékeket.
Amúgy már nem egyszer javasoltam hogy azt a telefonszámot hívogassa mindenki, amelyiknek az ügyfelekkel való foglalkozás a dolga. Ez pedig az Xperia Care budapesti száma (Sony Ügyfélszolgálat), ahol 8.30-tól 17.00-ig fogadják a telefonhívásokat. Kérni fog egy telefonszámot, e-mail címet, nevet és IMEI számot az ügyintéző. Majd azt fogja javasolni hogy gyári beállítások visszaállításával próbálkozz, majd végül a Cordon-hoz irányít, és megjegyzi hogy nem kell írnod, hívnod őket. Egyszerűen vagy menj be személyesen és add le a készüléket, vagy pedig küldd el futárral (postán), a csomagba mellékeld a számlát. Bár ezen a fórumban volt jópár olyan felhasználó aki habzó szájjal oktatott ki hogy garancia levél is kell, de amúgy nem kell. A számla mellett legyen egy pontos leírás arról, hogy mi a probléma a készülékkel, tartalmazza a készülék IMEI számát, címedet, nevedet, elérhetőségedet. A Cordon általában SMS-t ír hogy készen van a telefon, de mostanában párszor felhívott egy srác hogy lehet a telóért menni. Azt kéne felfogni, hogy a Cordont nem azért fizetik a gyártók, hogy a több ezer ügyfél rinyáját, problémáját meghallgassák. Szarul hangzik, igen, de ez van. A Cordon dolga az hogy a leadott készülékeket megjavítsa. És ezt olyan "rosszul" csinálják, hogy a világ minden pontján egyre több gyártó szerviz tevékenységét végzik...Ha az óhajaid, véleményed és kérdéseid meghallgatására vágysz, akkor arra ott a Sony Ügyfélszolgálat.
Kb. hetente jön egy új Z3C tulaj (vagy Z3, mikor ki téved ide) aki azon veri magát hogy nem ugrottak a nyakába az örömtől, hogy felhívta a szervizt, és hogy akkor mekkora tré már a Sony szervize, mert látta a google oldalán a minősítéseket és amúgy sem vették fel a telefont stb.
Mégegyszer javaslom mindenkinek, akit feszít a vágy hogy egy női hang megpróbálja a hardver hibáit szoftveres / telefonos úton javítani, hívja fel a Sony Ügyfélszolgálatot. Akinek garanciális problémája van, próbálja meg bevinni a Cordonhoz személyesen, vagy futár/posta csomagban küldje be.Ja és persze ez is le lett már írva itt többször, de ugyebár a WriteOnly fórumtársak üzemmódjába a kereső használata nem fér bele. (ja és a záró fedelek témája is masszívan ki lett vesézve és emlékeim szerint eddig mindenkinek megoldódott a problémája)
(#12812) VMatteo
Felesleges erőlködnöd, amíg úgy alkot véleményt hogy a szervizhez köze sem volt, úgysem tudod meggyőzni.(#12796) Pano
LockedDualRecovery-t telepítetted már? Rooton túl vagy? -
válasz
Vikthor #12762 üzenetére
A szerviz review azért olyan, mert csak az rinyál, akinek valami vélt vagy valós problémája volt, az elégedettek tojnak a review írásra többnyire. Alapvetően jó a tapasztalat azoknak, akik közvetlenül a Cordonba adták le a készülékeiket, nem pedig szolgáltatón keresztül. Keress rá nyugodtan a fórumos kommentekre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2290, 92% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A53 5G - 128 GB - fekete - (130)
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2289, 90% Akkumulátor
- Apple iPhone 8 Plus - 64 GB - rozé arany (134)
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2288
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Eladó nem szép állapotban levő Apple iPhone 12 128GB / AKKU 100% / 12 hónap jótállás
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest