- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balazska15
senior tag
válasz
F_Gergely #26111 üzenetére
Bízom benne, hogy vagy rájön, hogy nincs esélye visszacserélni vagy pedig peres úton próbálja megszerezni a vélt igazát és nem jön ide pattogni a házam elé... Ha perelne véletlen az nekem egyrészt nem probléma, mert szerintem én nem vagyok ludas semmiben, másrészt viszont tényleg nincs időm/kedvem emiatt rohangálni..
nggabi, mikor először hívott fel a "problémával" ugyan ezt mondtam neki, hogy talán gyengébb a Note 4 antennája, az már az ő baja, hogy ennek nem járt utána idejében, de azt mondta az nem lehet, miért lenne gyengébb, a fia S5-e tökéletesen működik stb. Nem lehet észérvekkel beszélni vele, innentől engem már nem is foglakoztat, nem próbálok meg segíteni rajta, mert nem korrekt ahogy viselkedik, oldja meg ahogy tanulta..
-
Kleroo
veterán
válasz
F_Gergely #25983 üzenetére
Nem fekete-fehér a világ
A frissítés jó, a frissítés kell. NAGYON.DE
Olyan frissítés nem létezik ami mindenkinek minden téren előny,és továbblépés. (ha feltételezem, hogy alapból a frissítés szebb/gyorsabb/jobb) Erre Írt Macs is példát.
Egy frissítés a kompatibilitási dolgokon felül hozhat pl gui negatívumokat is. Kollégám frissítette a Sony-ját és behányt a teljesen más UI-tól, hogy minden máshogy van, és több dolog el is tűnt. 2hét megszokási próba után kérdezte lehet e valahogy visszalépni.Tehát nem szabad 100%-ban erőltetni.
Magyarul a frissítés nem csak annyi hogy jajdejó, gyorsabb és stabilabb lett, nekem jó...akkor másnak is. Tömérdek aspektusa van a dolognak
-
válasz
F_Gergely #25975 üzenetére
Te szerintem pont fordítva ülsz a lovon.
A szolgáltató milyen alapon vezet be változtatásokat az én telefonomon az én megkérdezésem nélkül, mégpedig úgy, hogy bele sem szólhatok???? Milyen alapon dönti el helyettem, hogy én mit csinálok a telefonnal?
Miért ne használhatnék pl. olyan programot, amit már nem fejlesztenek, vagy egészen egyszerűen, az új rendszer követelményeit már nem fogadják el, vagy az egészen egyszerűen nem ad lehetőséget bizonyos funkciókhoz? Miért nem a felhasználó dönti el, hogy mit akar használni?
Az egyik példámban pl. az volt a gond, hogy a frissített rendszer elvett jogokat, a régi program futtatásakor pedig csak annyit közölt, hogy ehhez rootjogok kellenek, így jártál...
MaCS
-
Kleroo
veterán
válasz
F_Gergely #25979 üzenetére
A lényeget nem érted a teóriában. A kötelező rész.
Win8 után neked megváltás volt, így eleve így döntöttél volna, és örülsz hogy ingyen megteheted.
De én pl Win7-ről nem feltétlenül váltanék és miért tolja minden egyes boot után az arcomba hogy WIN10WIn10WIN10? (tudom hogy ki lehet lőni, de 1000ből 999user nem fog utánaolvasni mit kell mókolnia)Mindenki váltson amire szeretne. De teljes mértékben kötelezővé tenni ostobaság.
Meg lehet oldani kötelező jelleg nélkül is a frissítés fontosságát, ha ez szempont valahol. -
Kleroo
veterán
válasz
F_Gergely #25975 üzenetére
jut eszembe, hasonló:
A Win10-es erőltetés szerinted jól sült el?
Rengetegen szidták, hogy miért is anyázik addig a win7/8, amíg nem update-elsz...és a microsoft elnézést is kért hogy butaság volt ennyire erőltetni.Értem az elméleted, de utópikus. A valóságban butaság kötelezővé tenni. 1000+1 ok van rá, hogy miért is lehet rossz a frissítés.
-
válasz
F_Gergely #25957 üzenetére
És mi van olyankor, amikor a frissítés konkrétan funkcióvesztést okoz? Egy barátomnál az 5.0.1-re frissítés után nem működött a Taskerre felépített tesztkörnyezet.
Vagy ha a frissítés után valamilyen program nem működik vagy nem használható -- ilyenre is volt ár példa, BYOD-os telefon kényszerfrissítése után derült ki, hogy a céges szoftvernek a magasabb verzióra még nincs engedélye, úgyhogy a kedves munkatárs mostantól nem tud távdolgozni.
A frissítési kényszer, illetve az ahhoz kötött, jogszabályi alapon biztosítandó szolgáltatás nyújtása szerintem jogellenesen korlátozza a vásárló tulajdonosi jogait, szerintem akár a vásárlástól elállás jogát is megalapozhatja.
MaCS
-
Kleroo
veterán
válasz
F_Gergely #25953 üzenetére
Kötelező frissítés? WTF kolléga
Elhajtanám őket a sunyiba.
A frissebb nem mindig jobb.Gondolom a logikád az, hogy hátha frissebb szoftver megold egy tartozék problémát.
De ha beviszem a rossz töltőt, rámérnek, hogy tényleg marhára nem jön belőle semmi, referencia készülék sem moccan meg, akkor kuka/csere. ugyanez bármi mással. Referencia készüléken check, és kész.
A frissítés pedig bonyolultabb esetben lenne az első lépés -
-
válasz
F_Gergely #24924 üzenetére
OFF
Milyen érintőképernyős telefonod volt több mint 10 éve?
Nekem 2006 legelején volt rövid ideig valami borzalmas i-Mate-em, és úgy tudtam, alig pár hónapja létezik egyáltalán olyan, hogy okostelefon (PDA-telefon). A csodájára is jártak, mivel nem árultam el, hogy gyakorlatilag használhatatlan.MaCS
-
Parallaxis
addikt
válasz
F_Gergely #24938 üzenetére
ha nézünk két telefont 2 évesen, egyik végig tokban hordott fóliázott másik meg szimplán használt de sérülésmentes.
No igen, de mi van, ha jön egy baleset és törik, karcolódik, horpad?
Akkor a vevő fog inkább úgy dönteni, hogy inkább megér plusz pénzt neki egy jó állapotú készülék és neked ott van egy eladhatatlan, vagy csak nagyon fillérekért eladható készüléked.én médiában vettem a biztosítást 2 évre
Arra én nem alapoznék
Én iPad-hez vettem 2 évet a Médiában és mikor szükség lett volna rá, simán közölték, hogy bocsi, időközben már meg is szűnt az a biztosítótársaság akikkel rajtuk keresztül szerződtem, így nem tudnak segíteni.
-
Parallaxis
addikt
válasz
F_Gergely #24924 üzenetére
Tudom, tudom a folia kell mert ved. De akkor minek a gorillaglass?
Ez egy jó kérdés, mert a GG szerintem csak marketingtrükk.
A Note 4-emen az első 2 hónapban nem volt semmi és a harmadik napon már voltak rajta hajszálkarcok (pedig vigyáztam rá és övtokban tartom), amik igaz, hogy csak erős fényben és kikapcsolt kijelzővel látszottak, de ott voltak. Utána raktam rá üvegvédelmet, ami majdnem egy évig volt rajta és most mikor lecseréltem erre a másik verzióra megnéztem tüzetesen és semmilyen karc nem volt rajta!!!Egyébként az edzett üveg fólia két okból kell a kijelzőre:
- ha megkarcolódik, akkor vesztettél 1500 Ft-ot, ha a kijelző karcolódik és zavar, akkor 50 eFt-ot
- ha leejted a készüléket és pofára esik, akkor az üvegfólia fog csak törni, ismét csak 1500 Ft-od bánja, míg ha a kijelző törik, akkor ismét 50 rugó a veszteséged.Az meg, hogy eddig nem ejtetted el a készülékedet (még én sem), az nem jelenti azt, hogy nem is fogod. Utólag meg hiába okos az ember
-
WiZARD
addikt
válasz
F_Gergely #24933 üzenetére
Biztosítás mellé én se biztos, hogy fóliáznék, bár a 30k önrész ott is adott...
Amúgy, ha fólia, tok, stb miatt +15at kapsz érte eladáskor, és a biztosítás árát is hozzáveszed (havi 3ezer ft, tehát 72ezer 2 év alatt), akkor kb 90ezer ft-nál vagy, a párszáz forintos fóliával szemben.
Elsőre jól hangzott a biztosítás, utánaszámolva viszont hamar elvetettem.Szerintem egy jó "üveg fólia" nem jelent semmi hátrányt, nehezen karcolódik, jól csúszik, zsírt is taszítja.
Elmúlt 1.5 évben már 3-at kukáztam, mert mélyen karcolódott, vagy eltört esés következtében, védelem nélkül vagy lett volna komoly sérülés, vagy nem. -
blu79
addikt
válasz
F_Gergely #24926 üzenetére
- ez így rendbe is lenne , ha kizárólag irodai munkát végeznék felejteném ezeket a védőeszközöket, és jó érzés hogy amikor hétvégente leveszem a tokot egy szinte új teló van a kezembe , karc és szinte használati nyom nélkül, és mivel kb. 2 évente szeretnék telót cserélni nem mindegy mennyiért megy majd el
-
-
#97246720
törölt tag
válasz
F_Gergely #24600 üzenetére
azért kötik a knoxhoz mert vanbegy alrendszer amit ehhez kötöttek...ha kilövöd a knoxot,ez az alrendszer többet nem fog működni, és mivel ez által módosul a rendszer így jogosulatlan rendszermódosításként kezeli a samu, tehát a gari ugrott...ez olyan mint egy ördögi kör...
bár nem értem ha már rutinja van a samunak a megannyi eltérő modellgyártásban akkor az s5/note4ből miért nem gyártottak knox mentes variánst,mert az egyszerű pógár úgysem használja ki annak,adottságait...
én anno használtam, banki appok meg hasonlókat futtatam alatta, mert elvileg erős titkosítással védték le(a blackberrynek köszönhetően,csak ezt nem kürtölik ki)...viszont ami a hátránya, hogy a kiütik a knoxot 0x1re akkor a knox környezetben lévő dolgokhoz már sehogysem lehet hozzáférni...a knox javítása meg alaplapcsere orvosolja...ezt többen megerősítették... chainfire is dolgozott egy visszaállító módszeren, de fizikálisan nem tudta megoldani(tehát hardveres)...
aki használni szeretné mindenképpen olvasson utána hogy mik az előnyök/hátrányok...nehogy meglepetés érje...
-
norbeey
tag
válasz
F_Gergely #24605 üzenetére
Nyilván vannak telefonok amik többet vagy kevesebbet veszítenek az értékükből idővel.
Csak azt nem értem, hogy 1 év alatt 20%-ot esett és még így is 155 ezer, akkor az mitől "ajándék"?
Se nem lett olcsó, se nem lett aránylag sokkal olcsóbb.Miért releváns egyáltalán, hogy van ahol még mindig 200? Nyilván nem ott fogjuk megvenni.
(#24606) Petyus1
Én tőle vettem, eredeti. -
fityfiritty
csendes tag
válasz
F_Gergely #24562 üzenetére
A motorcsere egy autóban nagyjából egy telefonban történő fődarab cserével egyenértékű. Az, hogy a motorszámot nem ütik át azért van, mert a motor maga is egyedi azonosítóval rendelkező egység amit külön is nyilvántartanak. Ezért kerül bele a forgalmiba minden esetben az új motorszám.
Viszont az autó alvázszáma nem változik csak mert egy fődarabot kicseréltek benne.
És ugye itt a a telefon maga a kocsi, az alaplap meg a motor. Hát nyilván ezért nem. -
-
apaszka
veterán
válasz
F_Gergely #24535 üzenetére
GSM ben az is csoda ha azt cseréltetik,vagy a sufniban ők elintézik!
Általában nem csinálnak semmit,elhajtanak!
A Samu viszont rafkós,mert átírja az IMEIt,és mindent,hogy ne kelljen újra indulni a garinak!
Kíváncsi lennék ,ha valaki azt mondaná,hogy nekem ne írják a régi azonosítót az új alaplapba,mert nem egy készülékről van szó ,hanem adjanak újat neki,mint kell!?
Mit lépnének?
Mondanám neki,hogy én ...ott dolgozom,és ez hamisítás,ill csalás!? -
#97246720
törölt tag
válasz
F_Gergely #24537 üzenetére
nekem anno a szervizes azt mondta aki kijött házhoz hogy csak akkor indul újra ha az imei szám megváltozik, na most, ha kompletten cserélnek telót,mint anno nekem, de a régi imeivel kapom meg,akkor az javításnak minősűl,így nem indul újra,hiába 0km-es az alaplap,fizikálisan is meg gyakorlatilag is történik fődarab csere,de az imeije és az sn-e ugyan az mint a réginek,így a gyártó részéről mint írtam szimpla javításnak minősűl,nem cserének...ez mondjuk szemétség a felhasználóra nézve, de a gyártónak igen nagy spórolás...
-
#97246720
törölt tag
-
Fernet
senior tag
válasz
F_Gergely #24521 üzenetére
Arra várok igen.
Bár edigitalnál múlt pénteken volt, de ez a teló nem volt akciós. MM-nél meg "red friday" volt, nem tudom lesz-e "black". Azt is rebesgetik, hogy Telekom is akciózik majd. Meglátjuk.
Viszont speedshopot figyelem majd, eddig nem is néztem, hogy ők is gyári garival adják.
-
Fernet
senior tag
válasz
F_Gergely #24439 üzenetére
Akkor remélem lesz még ilyen akció, ez is már eléggé a tervezett ár fölött van, de a fene vigye el nagyon tetszik ez a telefon. Nálam egyik fontos szempont, hogy jó fényképeket/videót csináljon, legyen bővíthető microsd-vel és az s-pen is tetszik. Meg ott van ugye a 2 év garancia, szép kijelző és még sorolhatnám.
-
wacek068
tag
válasz
F_Gergely #23766 üzenetére
Azért én nem vagyok ilyen pesszimista!
Előfizetés nem játszik, abból már kinőttem! Meg céges számom van, az ahhoz tartozó teló a lányomnál van!
Nem vagyok kereskedő, de azért már pár telefont adtam-vettem itt az oldalon!
Ezek szerint, szerencsémre gond nélkül!
Olvastam a problémás üzletedről, sajnos van ilyen is! -
apaszka
veterán
válasz
F_Gergely #23730 üzenetére
Én nem venném vissza!
Én futtában vettem a telóm, és amint haza értem jeleztem neki az átverést.
Az volt az utolsó, hogy elérhető volt az almás csávó!
A garancia papiron már az én neven szerepelt. Az üzlet elhajtott a picsába így benyeltem. 35000 forintos játékom volt, hogy valóban orvoshoz kellett rohanni a gyerekkel és nem volt idő még sim-et sem bele rakni...
Persze ha belebotlok a csávóba nem fogok szólni, hanem...... Megjegyeztem a képét, és tudom hova jár....De ez más eset mint a tied, nálad a vevő a kocsog.
A vaterát hasonló eset miatt hagytam ott!
Eladtam egy új márkás tészta készítő gépet, ami elektromos, és kisüzemi.
Két hét után fenyegetett, hogy nem jó , nem lehet használni.....
Mondtam utalom a pénzt előre, és adja fel.
Megjött!
Össze barmolva, beszáradva a tészta...
És mindennek után, kiderült pár lagzit és menüztetést megoldott ingyen. Csak erre kellett !Szóval soha többé vakera, ott erre csak hümmögtek, menjek polgári perre vele.
-
S e t h
nagyúr
válasz
F_Gergely #23730 üzenetére
Még csak azt sem tudod, hogy nincs-e gsm boltos ismerőse, akivel vmit kicseréltek benne, bármennyire is megbonthatatlannak tűnő a konstrukció, vagy éppen rootolta és eltolt vmit.
Az lesz szép kumite ha te is találsz már rajta ott és akkor olyan elváltozásokat, amelyek nem voltak.
De még mindig jobb mintha egy nappal később jönnél rá miért is akarta annyira gyorsan törölni az adásvételt. -
Misi1980
senior tag
válasz
F_Gergely #23730 üzenetére
Én elég sokszór adok-veszek telefonokat de még nem futottam bele szerencsére ilyen baromba mint Te.Részvétem...Az biztos hogy személyessen eljön valaki a telefont megvenni és ki is próbálja,megnézegeti és 1 nap után reklamál hogy ez meg az a baja biztos hogy elhajtom(mindíg úgy hírdetek hogy 100%-ban az van a hírdetésben ami valós így senkit sem ér meglepetés és így korrekt).A feljelentéses fenyegetés meg szerintem blöff.Ha csak beköszönsz egy átlag ügyvédnek már az 10.000ft. és még nem csinált semmit.Polgáriperben évekig küzdeni és ha nem neki van igaza akkor fizethet keményen.Lehet hogy leejtette vagy odavágta valahova és azért ment tönkre a kijelző.Ha eladáskor jó volt akkor nincs miről beszélni.Én biztos hogy nem venném vissza akár mit csinál.Ha nemvolt olyan adásvételi aláírva amiben válalsz garanciát akkor mehet a p-ba.Próbálta volna meg egy telefonkereskedőnél ezt eljátszani,biztos hogy pofánröhögik és pont lesza...k hogy mi a baja a kijelzőnek.
-
#97246720
törölt tag
válasz
F_Gergely #23603 üzenetére
Nos...csalásért nem fog tudni feljelenteni mivel bizonyítani nem tudja,mivel nem vagy hivatalos kereskedő így mint magán ember nem vagy köteles garanciát vállalni az eladott termékre kivéve ha eladást vagy cserét követően 1-2 órán belül jelzi a hibát a vevő,mert ekkor még azért illik visszavenni...továbbá ha megfelelően tájékoztatva volt hogy nincs már rá garancia (semmilyen!) így reklamációnak helye nincs,a vásárlással/cserével ő ezt tudomásul vette!, az interneten vásárolt garancia nélküli termékek egy zsákbamacska,ez tény...ha zaklat a vásárló,te élhetsz a feljelentés jogával,de úgy is ő fogja megszívni,az eladásra nem fog tudni a polisz mit mondani,adás-vételi gondolom nincs,így úgy tekint rá mint ha meg sem történt volna az eladás/vásárlás...de zaklatásért megütheti a bokáját a vásárló
-
válasz
F_Gergely #23673 üzenetére
Nyugodtan hivatkozz rá, hogy a törvényes kötelezettséged első körben kijavításra irányul, illetve neki kell bizonyítania, hogy nem ő okozta a hibát, ha pedig rendőrséget akar, azt is, hogy tudatosan átverted.
A rágalmazással viszont csak óvatosan! Ahhoz azért sokkal több kell!
MaCS
-
Petyus1
tag
válasz
F_Gergely #23673 üzenetére
Akkor ezexerint ezért van nekem otthon mobilmúzeumom a már nem használt telókból, mert óvakodom az ilyen "okos" vevőktől, meg az azt követő nyűgös procedúráktól.
Ugyanitt teljesen működőképes oldtimer Nokia 6110 (gyári, temetőbogár színű színváltós) eladó, cirka 16 éves, gyári működő akkuval. -
válasz
F_Gergely #23599 üzenetére
Feljelenteni biztosan nem tud, nincs neki miért -- hacsak nem azzal gyanúsít, hogy szándékosan csináltad. Ezt mondjuk vessük el!
Használt dolog esetén nincs három napos cserelehetőség, itt -- egyéb kikötés hiányában -- a Ptk. szerinti szavatossági jogok élnek, azaz első sorban és körben kijavítást kérhet. (Elvben lehet persze kivétel, pl. ha egyértelműen nem lehetséges a javítás, vagy valamiért neki ez méltányolható érdeksérelmet okoz, de ez most szerintem nem reális veszély.)
Ha gond lenne, küldj egy PÜ-t!
MaCS
-
-
-
Száguldo
aktív tag
-
válasz
F_Gergely #23566 üzenetére
ezek a hivatott témák; link, link, link
a rendőrségi feljelentéssel csak azt lehet megijeszteni, aki nem ismeri az eljárás rendjét, a vonatkozó jogszabályokat...stb. (én csak mosolyognék rajta, ha valaki ezzel fenyegetőzne.)
a kapcsolódó témában leírod a teljes történetet, minden részletesen, aztán segítenek majd.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kutya topik
- Dell notebook topic
- Direct One (műholdas és online TV)
- Háztartási gépek
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Windows 11
- Bestbuy játékok
- Xbox tulajok OFF topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- AKCIÓ! Dell Alienware M17 R3 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN10
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged