- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
Köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, tanácsokat. Nos az alábbi döntésre jutottam, illetve a sztori röviden.
Készüléket személyesen megtekintette, kipróbálta, megvette. Ez történt délután fél 4-kor. Este 10-kor üzent hogy az érintőképernyő nem érzékeli az érintést. Én furcsálltam a dolgot, de mondtam hozza vissza a készüléket, erre a válasz az volt hogy 1 hét múlva tud ennek eleget tenni. Én 1 hetes készüléket nem fogok visszavenni, felajánlottam hogy márkaszerviz, vizsgálják be, és ha igazolt a hiba és jogos a vevő követelése akkor a javítás költségét állom. A bevizsgálás költségét akár javítják akár nem, állom. Szervizről hallani sem akar a vevő csak a pénzt kéri vissza (semmilyen más megoldás nem érdekli csak fizessem vissza a vételárat vagy feljelent), Mivel egy gyári készülékről beszélünk, amit a gyári szerviz javított ezért ragaszkodom hogy hozzájuk kerüljön, mert így kiderül ha esetleg más is hozzányúlt vagy próbált hozzányúlni a készülékhez (pl bootloader).
Még annyit fűznék hozzá, hogy személyesen megnézte, kipróbálta. Akkor nem vette észre hogy az érintőképernyő nem működik megfelelően egy olyan készüléken aminek fizikai gombja nincsen és csak 6 órával később derül erre fény?
A vevő állítja én tudtam a hibáról, nos a készülék eladásig biztosítással rendelkezett, ha hibás lett volna én a biztosítás keretében javíttattam volna, vagy eladom hibásként. Természetesen a vevő tehet jogi lépést, nyilván ez az ő döntése, én a márkaszervizt tudtam felajánlani természetesen térítésmentesen, ő ezt nem fogadta el.
Amennyiben jogi útra kerül az ügy rágalmazásért én is eljárást fogok vele szemben indítani, mert én úgy gondolom tisztességesen jártam el.
Részemről a dolgot lezártnak tekintem, és nem kívánok ezzel foglalkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A koreaiak új phabletje nem lábjegyzet, hanem fejezetcím lehet a mobilos Nagy Könyvben. Fémkeret, next-gen hardver, QHD kijelző, OIS, SpO2 és még sok egyéb mozaikszó.
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- IPhone 11 128GB gyári független megkímélt akku 100%
- Eladó iPhone 14 Pro 256 GB Space Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - L7168
- Xiaomi Redmi 11 Pro 5G gyári független dual 2024.10. 04. EMAG garancia
- Samsung Galaxy A34 5G gyári független 6/128GB 2025.11.19. EMAG garancia